|
|
| Pagina 171 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 169 170 171 172 173 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Eerste klasse
Heel smerige tackel maar in geen 1000jaar de bedoeling van Witsel.
Een serieuze schorsing is zeker een must, maar levenslangs, de hele revalidatie van Wasylevski ? Belachelijk! Voetbal is nog steeds een contactsport, als je dat niet wil tegenkomen moet je in je zetel blijven zitten. Heel Belgie staat nu op z'n kop omdat enkele wannabe-supporters van RSCA nu moord en brand schreeuwen maar verder zijn ze waarschijnlijk nog nooit in het CVDS-stadion geweest. Veel sterkte aan Wasyl en een schorsing van een speeldag of 8 + fikse boete voor Witsel en daarmee gedaan. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 31 Aug 2009, 18:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
malder schreef: Allez kom zeg, ik denk zelfs dat De Bilde niet zo lang geschorst werd voor een opzettelijke vuistslag. Schors die gast een match of 8 en dat de club hem zelf nog verplicht om vrijwilligerswerk te doen met jeugdvoetballertjes. Citeer: Misschien verkeerde woordkeuze. Mochten ze in de media op een normale manier hun berichtgeving doen tzou ook al een pak schelen. Remember onze match op Dender met ref Gumienny (of hoe spelt ge dat ook). Dat werd ook zwaar opgeklopt nietwaar? De enige manier voor Het Laatste Nieuws en consoorten om 1.000.000 lezers te halen is door sensatiegericht te schrijven. Mensen moeten kunnen razen, kunnen vloeken en zondebokken zoeken. Of dat nu Ingnace Crombé, Sekkaki of Witsel is... dat maakt dat soort media niets uit. Haat en aversie verkopen. De enige manier voor Het Laatste Nieuws en consoorten om 1.000.000 lezers te halen is door artikels te schrijven van EXPO 90 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Aug 2009, 18:41 |
|
|
Freak
Casual1919 schreef: Heel smerige tackel maar in geen 1000jaar de bedoeling van Witsel. Een serieuze schorsing is zeker een must, maar levenslangs, de hele revalidatie van Wasylevski ? Belachelijk! Voetbal is nog steeds een contactsport, als je dat niet wil tegenkomen moet je in je zetel blijven zitten. Heel Belgie staat nu op z'n kop omdat enkele wannabe-supporters van RSCA nu moord en brand schreeuwen maar verder zijn ze waarschijnlijk nog nooit in het CVDS-stadion geweest. Veel sterkte aan Wasyl en een schorsing van een speeldag of 8 + fikse boete voor Witsel en daarmee gedaan. als je de beelden bekijkt, zie je duidelijk dat die witsel tackelt voor te kwetsen. akkoord misschien niet zo neig, maar wel bewust! en voetbal een contactsport, tja eerste klasse interesseert mij eigenlijk geen bal, maar dergelijke schandalige overtreding gaat er bij mij niet in. en die reactie van defour jongens!! |
| 31 Aug 2009, 18:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Casual1919 schreef: Heel smerige tackel maar in geen 1000jaar de bedoeling van Witsel. Een serieuze schorsing is zeker een must, maar levenslangs, de hele revalidatie van Wasylevski ? Belachelijk! Voetbal is nog steeds een contactsport, als je dat niet wil tegenkomen moet je in je zetel blijven zitten. Heel Belgie staat nu op z'n kop omdat enkele wannabe-supporters van RSCA nu moord en brand schreeuwen maar verder zijn ze waarschijnlijk nog nooit in het CVDS-stadion geweest. Veel sterkte aan Wasyl en een schorsing van een speeldag of 8 + fikse boete voor Witsel en daarmee gedaan. als je de beelden bekijkt, zie je duidelijk dat die witsel tackelt voor te kwetsen. akkoord misschien niet zo neig, maar wel bewust! en voetbal een contactsport, tja eerste klasse interesseert mij eigenlijk geen bal, maar dergelijke schandalige overtreding gaat er bij mij niet in. en die reactie van defour jongens!! Gijt ziet dat zo, een ander ziet dat anders. Elk zijn mening daarover. Ikzelf zeg dat je duidelijk ziet dat hij die intentie niet had. Wat nu ? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Aug 2009, 18:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
BVW schreef: El Corredor schreef: Casual1919 schreef: Heel smerige tackel maar in geen 1000jaar de bedoeling van Witsel. Een serieuze schorsing is zeker een must, maar levenslangs, de hele revalidatie van Wasylevski ? Belachelijk! Voetbal is nog steeds een contactsport, als je dat niet wil tegenkomen moet je in je zetel blijven zitten. Heel Belgie staat nu op z'n kop omdat enkele wannabe-supporters van RSCA nu moord en brand schreeuwen maar verder zijn ze waarschijnlijk nog nooit in het CVDS-stadion geweest. Veel sterkte aan Wasyl en een schorsing van een speeldag of 8 + fikse boete voor Witsel en daarmee gedaan. als je de beelden bekijkt, zie je duidelijk dat die witsel tackelt voor te kwetsen. akkoord misschien niet zo neig, maar wel bewust! en voetbal een contactsport, tja eerste klasse interesseert mij eigenlijk geen bal, maar dergelijke schandalige overtreding gaat er bij mij niet in. en die reactie van defour jongens!! Gijt ziet dat zo, een ander ziet dat anders. Elk zijn mening daarover. Ikzelf zeg dat je duidelijk ziet dat hij die intentie niet had. Wat nu ? Je kan het zien zoals je wil, een feit is dat Standard met de intentie op het veld is gekomen om zoveel mogelijk schoppen uit te delen en de tegenstrever op een schandalige manier te intimideren. Dat Witsel spijt heeft, zal wel, maar een gepaste schorsing is inderdaad op zijn plaats, maar dat Defour mag blijven trappen uitdelen (zonder enige intentie om de bal te spelen) en dan nog doodleuk verkondigt dat het eigenlijk de ref zijn schuld is, te zot voor woorden. En dan te weten dat er duizenden jonge voetballertjes naar die mannen opkijken, arm arm Belgisch voetbal. _________________ geer'n bè |
| 31 Aug 2009, 19:39 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
lap zeg, ben in New York voor een meeting, en ze hebben de fase hier juist op FOX news gegeven (= de Amerikaanse televisieversie van het Laatste Nieuws x100).
allez, als ze in Amerika nu nog niet warm lopen voor soccer, dan weet ik het ook niet meer kan me dus al voorstellen dat het in Europe ook al rond aan het gaan is. En dan nog zeggen dat het Belgisch voetbal niet meer populair is en wat een hypocrisie en onvolwassenheid van alle betrokken partijen. - De Standard entourage zou beter zwijgen als ze niets zinnigs te zeggen hebben. Wat Witsel en Defour komen zeiken, is echt te belachelijk voor woorden. Defour zijn IQ moet echt het idiotisme benaderen, wat is me dat zeg. Enkel Jovanovic is de enige met gezond verstand. - Anderlecht zou ook beter hun bakkes houden, want de hypocrisie druipt er zo af. Als ze dan toch de fairplay nastreven, hadden ze Wasilewski al lang intern moeten op het matje roepen voor al zijn vuile streken op het veld. Bovendien hebben ze meer dan hun deel bijgedragen aan de vijandige sfeer door het hele Van Damme verhaal. In plaats van hun (onjuiste?) beschuldigingen in de pers te uiten, hadden ze het als volwassen mensen met Standard moeten bespreken. En als Standard bij hoog en bij laag blijft beweren dat er niks aan de hand is, dan moet Van Holsbeke zonder bewijzen zijn bakkes houden in de pers. - de pers : ze hebben bereikt wat ze wilden : de negative sfeer dubbel en dik opkloppen om toch maar lezers en kijkers te lokken. Nu het dan ontaard is, gaan ze de hypocriet uithangen en zeggen/schrijven dat het schandalig is dat er zo een negatieve sfeer tussen Anderlecht en Standard is. en ondertussen komen ze in Belgie op sportief vlak niet verder dan 5-1, 1-7 en andere mooie uitslagen als het eens tegen een serieuze ploeg is ipv Westerlo, Roeselare of Huppeldepup. met andere woorden : ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 31 Aug 2009, 19:46 |
|
|
toevallige voorbijganger
malder schreef: Als je weken, zelfs maanden de sfeer rond die wedstrijd helemaal naar de kloten helpt, dan weet je dat het op een bepaald moment helemaal fout gaat lopen: de klucht rond Van Damme, de bittere woordenstrijd over wie nu de grootste is in België, het vergoeilijken van het geweld tijdens de vorige confrontaties... Kijk nu wat het resultaat is: iemand die waarschijnlijk nooit meer zal kunnen shotten, laat staan deftig lopen. De enige reactie die nu wel gepast is, is eens goed nadenken over het haatklimaat dat die topwedstrijden overschaduwt. Maar nee, Van Holsbeek spreekt weer over 'Standard is geen grote ploeg, geen ethiek blablabla' en enkele spelers van Standard vinden het dan weer nodig om te zeggen 'ja maar, hij is begonnen!'. De enige goede reactie komt -alweer!- van Jovanovic: die vindt het gewoon schandalig dat het gebeurt. Laat Witsel enkele maanden aan de kant zodat hij zichzelf eens kan bezinnen. Nog iets degoutant: die pipo van Belgacom-tv die absoluut de scoop van de week wil halen door Bolöni bijna te dwingen de beelden te tonen. Laat dat toch eens vallen, jongens toch. Die mens zal zelf wel beseffen hoe erg het is. |
| 31 Aug 2009, 19:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
eintracht frankfurt schreef: lap zeg, ben in New York voor een meeting, en ze hebben de fase hier juist op FOX news gegeven (= de Amerikaanse televisieversie van het Laatste Nieuws x100). allez, als ze in Amerika nu nog niet warm lopen voor soccer, dan weet ik het ook niet meer kan me dus al voorstellen dat het in Europe ook al rond aan het gaan is. En dan nog zeggen dat het Belgisch voetbal niet meer populair is en wat een hypocrisie en onvolwassenheid van alle betrokken partijen. - De Standard entourage zou beter zwijgen als ze niets zinnigs te zeggen hebben. Wat Witsel en Defour komen zeiken, is echt te belachelijk voor woorden. Defour zijn IQ moet echt het idiotisme benaderen, wat is me dat zeg. Enkel Jovanovic is de enige met gezond verstand. - Anderlecht zou ook beter hun bakkes houden, want de hypocrisie druipt er zo af. Als ze dan toch de fairplay nastreven, hadden ze Wasilewski al lang intern moeten op het matje roepen voor al zijn vuile streken op het veld. Bovendien hebben ze meer dan hun deel bijgedragen aan de vijandige sfeer door het hele Van Damme verhaal. In plaats van hun (onjuiste?) beschuldigingen in de pers te uiten, hadden ze het als volwassen mensen met Standard moeten bespreken. En als Standard bij hoog en bij laag blijft beweren dat er niks aan de hand is, dan moet Van Holsbeke zonder bewijzen zijn bakkes houden in de pers. - de pers : ze hebben bereikt wat ze wilden : de negative sfeer dubbel en dik opkloppen om toch maar lezers en kijkers te lokken. Nu het dan ontaard is, gaan ze de hypocriet uithangen en zeggen/schrijven dat het schandalig is dat er zo een negatieve sfeer tussen Anderlecht en Standard is. en ondertussen komen ze in Belgie op sportief vlak niet verder dan 5-1, 1-7 en andere mooie uitslagen als het eens tegen een serieuze ploeg is ipv Westerlo, Roeselare of Huppeldepup. met andere woorden : ![]() Inderdaad: als het waar is wat Van Holsbeeck beweert dat een topploeg een gedragscode moet eerbiedigen (en als Anderlecht zich als een topploeg beschouwt) dan stond Wasilewski gisteren niet op dat veld, want dan was hij allang doorgestuurd. We moeten met zijn allen eens gaan beseffen dat voetbal een spel is, om plezier te maken en waar je als je goed bent ook geld mee kan verdienen, en met winnaars en verliezers en geen gevecht op leven en dood (en dat geldt ook voor sommige Eendracht Aalst-supporters, ik heb vorige woensdag op de staanplaatsen iemand te keer zien gaan die ze dringend moeten opsluiten en voor sommige supporters-reacties voel ik alleen maar plaatsvervangende schaamte...). |
| 31 Aug 2009, 20:04 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: rené1919 schreef: Maessie schreef: Ik zat achter de bank van Anderlecht dus de fout op Wasyl was op 5m van mij. Degoutant, ik kan het u verzekeren, da vergeet ge ni meer. En dan die reactie zo van precies dat er niks was gebeurd.... Arrogante maffiaklootzakken! Defour op kop! Standard de merde! ![]() smeerlapperij van den hoogsten gaard jong. http://www.youtube.com/watch?v=W9AUEOBZ9ss Bekijk dit is, even grote smeerlapperij, zelfs een paar identieke fouten als gisteren. Ja, van de 5 fouten zijn er al twee geen van hem bij en 1 handsbal... Sterke filmmaker (waarmee ik niet wil zeggen dat hij geen vuile fouten maakt, integendeel, maar maak uw filmke dan goed hé!) _________________
|
| 31 Aug 2009, 20:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: Stijn schreef: Gilles schreef: Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht. mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie. Ik ben nu ook geen voorstander van Wasy, maar euhm.... ![]() Versta me niet verkeerd he. Ik vind dit een zware overtreding, die zwaar moet bestraft worden. Ik vind echter wel dat de kloppen die Wasyl uitdeelde, ook zwaar moeten bestraft worden. En als dat in geld of in speeldagen schorsing moet uitgedrukt worden, moet daar voor mij niet teveel verschil op zitten. Witsel gaat schandalig in duel, maar hij weet niet op voorhand wat hij gaat aanrichten. Hetzelfe omgekeerd : Als Wasyl klopte vorig seizoen, is dat ronduit schandalig, maar ook hij wist op dat moment niet wat de schade daar ging van zijn. Dat had voor een speler evengoed rampzalig kunnen uitdraaien. |
| 31 Aug 2009, 20:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Wasyl zijn fouten zijn zeer vuile fouten die weldegelijk gemaakt worden met de bedoeling te kwetsen. Gelukkig komt het er nooit echt van maar voor hetzelfde geld sloeg hij al eerder iemand een gebroken oogkas. Witsel gaat volgens mij niet echt voor te kwetsen (hoewel andere dat betwijfelen) maar doet het wel. De overtredingen komen bij mij op dezelfde lijn, de gevolgen helaas niet.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 31 Aug 2009, 20:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Zoiets wens je geen enkele speler toe, al speelt hij bij brugge, anderlecht, standard of zelfs dender
Ik heb de beelden een aantal keer gezien en Witsel moet een aantal weken geschorst worden maar deed die jongen dit met opzet? Dacht hij van "en nu ga ik die zijn been hier eens in stukken stampen". NO WAY! Dit was een overtreding maar zeker niet met de intentie om iemand te kwetsen. |
| 31 Aug 2009, 20:52 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 16:17 Berichten: 44 |
kill that red scum
|
| 31 Aug 2009, 20:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
danny schreef: kill that red scum en dit is dan de "woordelijke" variant van de tackle van Witsel? ik dacht dat de uitlatingen in beide kampen een heel laag niveau hadden, maar blijkbaar is uw IQ nog 10x lager dan dat van Defour ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 31 Aug 2009, 21:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bomber schreef: zwawi schreef: NO WAY! Dit was een overtreding maar zeker niet met de intentie om iemand te kwetsen. komaan gast, als ge dat zelf niet ziet...ik zeg niet dat hij zijn been wou breken, maar niet met de intentie om iemand te kwetsen? Mja en toch blijf ik erbij, ieder zijn mening zeker Als ge er goe zou op letten he, dan ben ik er zeker van dat ge in veel wedstrijden tackles ziet met een gestrekt been die evengoe ook zo kunnen aflopen. Ik ben ervan overtuigd da Witsel gewoon dienen bal wou afblokken. De manier waarop (da gestrekt been dus), das weer ewa anders en vandaar dat hij dus ook moet geschorst worden. |
| 31 Aug 2009, 21:15 |
|
| Pagina 171 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 169 170 171 172 173 … 500 Volgende |