|
|
| Pagina 174 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 172 173 174 175 176 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eerste klasse
Hopelijk beginnen ze vanaf nu minstens de helft van die straf te geven aan elke gelijkaardige fout. Ik ben benieuwd.
|
| 01 Sep 2009, 16:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
en met nieuwjaar naar t buitenland als hij slim is ...
|
| 01 Sep 2009, 16:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
the_red_ant69 schreef: en met nieuwjaar naar t buitenland als hij slim is ... heb ik ook al zitten peizen, die heeft op de belgische velden nog weinig te zoeken _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Sep 2009, 16:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Hopelijk loten we geen thuismatch tegen Standard voor den beker of tzal der hier chique uitzien met al die Anderlecht fans in de regio.
|
| 01 Sep 2009, 16:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: Twan schreef: tien competitiematchen en één bekerwedstrijd dus .. Lijkt me een correcte straf. Voor de rest lijkt mij dat ook wel in de buurt van een gepaste straf te zitten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2009, 17:28 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Hopelijk beginnen ze vanaf nu minstens de helft van die straf te geven aan elke gelijkaardige fout. Ik ben benieuwd. In een strafbepaling wordt er nu eenmaal rekening gehouden met de aangerichte schade hé Jeroen. Dat wilt daarom dus niet zeggen dat ge gelijkaardige fouten vanaf nu met eveneens met 10 speeldagen schorsing moet bestraffen. Ik hoop dat dat toch stilletjes aan begint door te dringen in de hoofden van vele voetbalfans, of we gaan nog leuke matchkes zien dit seizoen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2009, 17:30 |
|
|
Freak
|
| 01 Sep 2009, 17:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
waly 2 schreef: http://i829.photobucket.com/albums/zz220/waly2/cid_1251790660048.jpg de nieuwe truitjes van standard ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 01 Sep 2009, 18:04 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Sven KSK Opwijk schreef: Aande mensen die het niet opzettelijk vinden: Bekijk de beelden. Witsel tackelt, kijkt naar het been van Wasyl en loopt weg. Als de fout (NIET de aarde van de blessure) per ongeluk is, dan ga je je excuseren of toch tenminste kijken naar de speler die aangetrapt werd. Maar nee, gewoon weg lopen... da denk ik der ook nu ook van, en zeker na wat sarr gisterenavond zei tijdens extra time (praatprogramma op canvas van de voorbije speeldag ), hij vernoemde een aanslag van wasyl op witsel van 4jaar geleden , der zullen wel een paar spelers vooraf op de hoogte geweest zijn (defour,sarr,...) van zijn "revanche" van zondag._________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 01 Sep 2009, 18:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik was akkoord met de straf. Maar aangezien ik nu hoor dat Standard in beroep is gegaan hoop ik op nog speeldagen meer...
| 01 Sep 2009, 18:12 |
|
|
inderdaad, wel een interessant gesprek gisteren op extra-time.
Wel lachen met Boskamp, toen hij Joos daar efkes terug met de voetjes op de grond zette na zijn voorstel van die erehaag. Laat ons nu ook niet overdramatiseren natuurlijk. Ook Ivan De Witte met het interessant voorstel om iemand onafhankelijk aan het hoofd van de liga te zetten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2009, 18:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: http://i829.photobucket.com/albums/zz220/waly2/cid_1251790660048.jpg de nieuwe truitjes van standard Belachelijk. Gemaakt door nen anderlechtsup zeker? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Sep 2009, 18:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Aande mensen die het niet opzettelijk vinden: Bekijk de beelden. Witsel tackelt, kijkt naar het been van Wasyl en loopt weg. Als de fout (NIET de aarde van de blessure) per ongeluk is, dan ga je je excuseren of toch tenminste kijken naar de speler die aangetrapt werd. Maar nee, gewoon weg lopen... Ik heb Wasilewski anders ook nog nooit zien gaan kijken naar een speler waar hij een fout heeft opgemaakt. Hij staat er zelfs voor bekend na een charge of tackle nooit de hand van de tegenstander te drukken. Iedere Anderlecht-supporter mag van mij moord en brand schreeuwen. Dat zou ik ook doen mocht een speler van de ploeg waarvoor ik supporter zoiets voor hebben. Maar hoe er van Wasilewski in ene keer een heilige gemaakt wordt, hoe die elleboogstoten (noem het soms zelfs eerder vuistslagen), gewoon geminimaliseerd worden... walgelijk. + daarboven op het zo extreem mogelijk mediatiseren van gans de zaak... Witsel gaat zwaar en vuil in duel, maar als je iedere Anderlecht-supporter moet geloven, wist Witsel voor de fout al exact wat de gevolgen gingen zijn van zijn fout. Ik moet de eerste Anderlecht-supporter nog tegenkomen die ook eens een hand in eigen boezem kan steken, of eens iets een klein klein beetje kan relativeren. |
| 01 Sep 2009, 18:44 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Aande mensen die het niet opzettelijk vinden: Bekijk de beelden. Witsel tackelt, kijkt naar het been van Wasyl en loopt weg. Als de fout (NIET de aarde van de blessure) per ongeluk is, dan ga je je excuseren of toch tenminste kijken naar de speler die aangetrapt werd. Maar nee, gewoon weg lopen... Ik heb Wasilewski anders ook nog nooit zien gaan kijken naar een speler waar hij een fout heeft opgemaakt. Hij staat er zelfs voor bekend na een charge of tackle nooit de hand van de tegenstander te drukken. Iedere Anderlecht-supporter mag van mij moord en brand schreeuwen. Dat zou ik ook doen mocht een speler van de ploeg waarvoor ik supporter zoiets voor hebben. Maar hoe er van Wasilewski in ene keer een heilige gemaakt wordt, hoe die elleboogstoten (noem het soms zelfs eerder vuistslagen), gewoon geminimaliseerd worden... walgelijk. + daarboven op het zo extreem mogelijk mediatiseren van gans de zaak... Witsel gaat zwaar en vuil in duel, maar als je iedere Anderlecht-supporter moet geloven, wist Witsel voor de fout al exact wat de gevolgen gingen zijn van zijn fout. Ik moet de eerste Anderlecht-supporter nog tegenkomen die ook eens een hand in eigen boezem kan steken, of eens iets een klein klein beetje kan relativeren. Ik krijg het hier echt op mijn zenuwen van sommige reacties! Ik keur Wasyl zijn gedrag (ellebogen) zeker niet goed, maar nu doen sommigen precies of 't is zijn eigen schuld. Had De Camargo ook in de testmatchen een elleboog gegeven aan Wasyl, had ik da inderdaad zijn eigen schuld gevonden. Maar dit is iets van 4 jaar geleden waarvoor hij OPZETTELIJK revange pakt...?! Laten we elken Duitser da we tegen komen ook afslaan, want 70 jaar geleden hebben die hier ook lelijk komen doen. En de straf is ook om te lachen, 2500€? Das toch 45min spelen en 't is betaald.... Degoutante maffiaploeg! _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 01 Sep 2009, 18:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Maessie schreef: Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Aande mensen die het niet opzettelijk vinden: Bekijk de beelden. Witsel tackelt, kijkt naar het been van Wasyl en loopt weg. Als de fout (NIET de aarde van de blessure) per ongeluk is, dan ga je je excuseren of toch tenminste kijken naar de speler die aangetrapt werd. Maar nee, gewoon weg lopen... Ik heb Wasilewski anders ook nog nooit zien gaan kijken naar een speler waar hij een fout heeft opgemaakt. Hij staat er zelfs voor bekend na een charge of tackle nooit de hand van de tegenstander te drukken. Iedere Anderlecht-supporter mag van mij moord en brand schreeuwen. Dat zou ik ook doen mocht een speler van de ploeg waarvoor ik supporter zoiets voor hebben. Maar hoe er van Wasilewski in ene keer een heilige gemaakt wordt, hoe die elleboogstoten (noem het soms zelfs eerder vuistslagen), gewoon geminimaliseerd worden... walgelijk. + daarboven op het zo extreem mogelijk mediatiseren van gans de zaak... Witsel gaat zwaar en vuil in duel, maar als je iedere Anderlecht-supporter moet geloven, wist Witsel voor de fout al exact wat de gevolgen gingen zijn van zijn fout. Ik moet de eerste Anderlecht-supporter nog tegenkomen die ook eens een hand in eigen boezem kan steken, of eens iets een klein klein beetje kan relativeren. Ik krijg het hier echt op mijn zenuwen van sommige reacties! Ik keur Wasyl zijn gedrag (ellebogen) zeker niet goed, maar nu doen sommigen precies of 't is zijn eigen schuld. Had De Camargo ook in de testmatchen een elleboog gegeven aan Wasyl, had ik da inderdaad zijn eigen schuld gevonden. Maar dit is iets van 4 jaar geleden waarvoor hij OPZETTELIJK revange pakt...?! Laten we elken Duitser da we tegen komen ook afslaan, want 70 jaar geleden hebben die hier ook lelijk komen doen. En de straf is ook om te lachen, 2500€? Das toch 45min spelen en 't is betaald.... Degoutante maffiaploeg! efkes voor de zekerheid : ik ben GEEN Duitser he, ik woon enkel in Frankfurt maar ik zal ze hier al verwittigen om Belgie efkes te vermijden ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 01 Sep 2009, 18:59 |
|
| Pagina 174 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 172 173 174 175 176 … 500 Volgende |