Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Waarom zou ik kreften op lord ? Hij staat toch in mijn ploeg?
Hij was zaterdag wat minder maar das ook lord,hé, ik ben niet blind dat hij zelfs dan nog beslissend is geweest.....
En werken doet hij toch niet bepaald, dat doet podevijn veel meer....
Maar op basis van al zijn matchen (oefenmatchen incluis) hebben we al een treffelijke lord bezig gezien, zelfs centraal in de spits.....
Op basis van dat feit zet ik hem der zondag zonder enige twijfel bij, geen discussie mogelijk.....
Hopelijk kan hij die zogenaamde goeie rechtsback van heist in verlegenheid nekeer brengen :lol: :lol:

04 Sep 2009, 16:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Jan schreef:
kd'ke schreef:
Gaskonijn schreef:

alé, de abbonee's kunnen om hunnen t-shirt :)
En nieuwe drankbonnetjes? Ze gaan toch weer niet opslaan e :wow:

Ik vind dat wel straf dat we die voorraad bonnetjes nog moeten opgebruiken tegen eind september, dat is maar 2 thuiswedstrijden. Ben content dat ik vorige keer niet te veel gekocht heb.

Goh ja, dat is inderdaad maar 2 thuiswedstrijden meer, maar de meeste mensen kopen nu toch geen hele voorraden bonnetjes hé.

Gij ni nee :p
Ik heb er nog een pak, had de mijne vorige match thuis vergeten, nieuwe gekocht dus nog redelijk wa bonnekes, en nu zondag mag ik direct opkrassen na de match want moet om 19u beginnen, geen :drank: voor mij :stom:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

04 Sep 2009, 17:06
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Gaskonijn schreef:
Citeer:
Bij de volgende thuiswedstrijd van Eendracht Aalst op zondag 27 september zullen aan onze abbonee's "Back to glory" t-shirts worden uitgedeeld. Gelieve er tevens rekening te houden dat er vanaf dit weekend nieuwe drankbonnetjes in omloop zijn in de Aalsterse kantines. De oude bonnetjes blijven nog geldig tot eind september.

alé, de abbonee's kunnen om hunnen t-shirt :)
En nieuwe drankbonnetjes? Ze gaan toch weer niet opslaan e :wow:

Dat was ook mijn eerste gedacht.
Als de prijs zou verhogen, en ze laten het hier in het bericht op de site gewoon niet weten... zou wel aan de flauwe kant zijn. De prijzen zijn een half seizoen geleden nog maar verhoogd.
Een prijsverhoging zou er denk ik ook vooral toe leiden dat nog meer mensen iets zullen gaan drinken in de café's rond het stadion dan in het stadion zelf.

04 Sep 2009, 18:05
nieuw in de eerste ploeg

Kijk, als VDH " fille" roept, gaat bewuste speler dan langs de kant gaan en vragen " excuseer" trainer ... mijn naam is pedrag filipovic ( :lol: voor de liefhebbers: zoek de fout) :lol:
Bij deze ..... de opstelling is begrepen en in het andere geval moeten we anders beginnen werken met bijnamen achter hun officiele naam :lol: een sport op zijn eigen zeker ? :lol:

04 Sep 2009, 19:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bomber schreef:
marc2 schreef:
Kijk, als VDH " fille" roept, gaat bewuste speler dan langs de kant gaan en vragen " excuseer" trainer ... mijn naam is pedrag filipovic ( :lol: voor de liefhebbers: zoek de fout) :lol:
Bij deze ..... de opstelling is begrepen en in het andere geval moeten we anders beginnen werken met bijnamen achter hun officiele naam :lol: een sport op zijn eigen zeker ? :lol:

Ik ben ni mee ze :?

Ik veronderstel een reactie op mijn opmerking dat het De Castro is en niet Castro.

04 Sep 2009, 20:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
marc2 schreef:
Is het soms de bedoeling dat wij zelf woordjes invullen op die vele puntjes in uw posts? kwestie van het wat verstaanbaar te maken :wadde:

04 Sep 2009, 20:22
nieuw in de eerste ploeg

:lol: :lol: :lol: :lol: De volgende keer zet ik del castro :lol: :lol:
Eventjes serieus nu ..... die vijfde man wordt altijd op bank gezet als der zich 1 van reserves kwetst.
En ik noem in volksmond onzen back ( voor mij is hij nog steeds back) "castro", vandaar, :lol:
Opstellingen kunnen natuurlijk van man tot man schelen maar onlogisch zou ik ze toch niet bepaald noemen....
Voor elke positie staat er een valabele kandidaat. ;)

04 Sep 2009, 20:25
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
marc2 schreef:
Mijn ploeg voor zondag :

-----------------------------------------------------------van steenberghe------------------------------------------------------------------------

castro---------------------------------de schutter ------------------------moreels ------------------------------------------------filipovic

galucci-------------------------------------------------vandamme--------------------------------------------------------------------lord

----------------------------------------------------------verheyden-----------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------troch----------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------depoitre--------------------------------------------------------------------------------

invallers: van der noortgate , coppens, podevijn,spotbeen , siereveld
mocht voor kestens al het licht op groen staan mag hij natuurlijk al op bank plaatsnemen.....hoe rapper bij de elf, hoe beter........

Marc heb jijj op Torhout de match gezien?
Daar speelde Coppens toch wel sterk als rechtsachter, waarom zou jij hem dan terug op de bank plaatsen?

04 Sep 2009, 20:31
nieuw in de eerste ploeg

Half akkoord, aanvallend vond ik hem heel sterk op zijn flank, verdedigend liet hij veel steken vallen.
Heist lijkt een stevige ploeg te zijn, vandaar ik onze "castro" :lol: de voorkeur zou geven maar zoals gezegd , respect voor ieders mening natuurlijk.
Der is maar enen die gelijk heeft als em wint en das VDH ;)

04 Sep 2009, 20:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
josken schreef:
marc2 schreef:
Mijn ploeg voor zondag :

-----------------------------------------------------------van steenberghe------------------------------------------------------------------------

castro---------------------------------de schutter ------------------------moreels ------------------------------------------------filipovic

galucci-------------------------------------------------vandamme--------------------------------------------------------------------lord

----------------------------------------------------------verheyden-----------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------troch----------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------depoitre--------------------------------------------------------------------------------

invallers: van der noortgate , coppens, podevijn,spotbeen , siereveld
mocht voor kestens al het licht op groen staan mag hij natuurlijk al op bank plaatsnemen.....hoe rapper bij de elf, hoe beter........

Marc heb jijj op Torhout de match gezien?
Daar speelde Coppens toch wel sterk als rechtsachter, waarom zou jij hem dan terug op de bank plaatsen?

Ik zou Coppens ook op de bank zetten en vervangen door De Castro. Coppens heeft aanvallend misschien wel een goede match gespeeld op Torhout, maar de hoofdtaak van een back is verdedigen en daar gaat Coppens soms nogal eens de boot in. De Castro is verdedigend veel sterker en brengt aanvallend zeker ook iets bij.

04 Sep 2009, 20:40
nieuw in de eerste ploeg

Voor de wedstrijd van zondag tegen KSK Heist kan coach Kris Van Der Haegen nog steeds geen beroep doen op de gekwetsten Michael Seminck, Wouter Moreels en Niels Spotbeen. Ook voor Kristof Kestens komt deze partij nog te vroeg. Giovanni Siereveld en Tomas Spotbeen spelen met Jong EA om een plaatsje op de bank te verzilveren.

De selectie bestaat bijgevolg uit: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro, Coppens, B. Moreels, De Schutter, Filipovic, Verheyden, Troch, Van Damme, Podevijn, Gallucci, Lord en Depoitre.

Kestens er weer niet bij, weet iemand eigenlijk wat daar nu echt mee scheelt?

04 Sep 2009, 20:43
Vaste Waarde

De Jean schreef:
Marc, kerel, ik snap echt ni waarom gij hier constant zit te kreften op Lord.

hij is misschien met zijn vrouw gaan lopen

04 Sep 2009, 20:48
Vaste Waarde

marc2 schreef:
Half akkoord, aanvallend vond ik hem heel sterk op zijn flank, verdedigend liet hij veel steken vallen.
Heist lijkt een stevige ploeg te zijn, vandaar ik onze "castro" :lol: de voorkeur zou geven maar zoals gezegd , respect voor ieders mening natuurlijk.
Der is maar enen die gelijk heeft als em wint en das VDH ;)

Heist lijkt een stevige ploeg te zijn, dat ze eerst maar eens bewijzen dat het niet blijft bij 'lijkt'.

04 Sep 2009, 20:53
forumlegende

WLM: [email protected]
josken schreef:
Voor de wedstrijd van zondag tegen KSK Heist kan coach Kris Van Der Haegen nog steeds geen beroep doen op de gekwetsten Michael Seminck, Wouter Moreels en Niels Spotbeen. Ook voor Kristof Kestens komt deze partij nog te vroeg. Giovanni Siereveld en Tomas Spotbeen spelen met Jong EA om een plaatsje op de bank te verzilveren.

De selectie bestaat bijgevolg uit: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro, Coppens, B. Moreels, De Schutter, Filipovic, Verheyden, Troch, Van Damme, Podevijn, Gallucci, Lord en Depoitre.

geef dienen nog een week (misschien 2) en dienen zal er wel weer bij zijn ;)
niet zo rap panikeren daaromtrent :-)

04 Sep 2009, 21:03
nieuw in de eerste ploeg

Dries schreef:
josken schreef:

geef dienen nog een week (misschien 2) en dienen zal er wel weer bij zijn ;)
niet zo rap panikeren daaromtrent :-)

Ja ok maar ik begon me toch ernstige vragen te stellen want het is toch al nen tijd dat het is van "nog net iets te vroeg"
Bedankt voor de geruststelling! :-)

04 Sep 2009, 21:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 28