|
|
| Pagina 7 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Bartos schreef: Hugo schreef: dit is ergens ook mijn gedacht over deze hele situatie ..... MAAR! ...... ergens houd ik rekening dat ons grote eendracht uit de goeie tijd niet meer hetzelfde eendracht is dan toen , wel qua supporters die het jaren gewoon zijn geweest in eerste naar schoon en verzorgd voetbal te kijken tegen iedere week wel een ploeg met status.... dit is dan ook het moeilijkste eraan .... dit is nu al enkele jaren verleden tijd en bij mij is het besef al lang gekomen dat alles wat is geweest voorbij is en dat we nu met nieuwe moed , steun en enorme sfeer elke (thuis)match de huidigen eendracht op deze manier terug hogerop moeten helpen en op deze manier komt dit vroeg of laat ( hopelijk niet TE laat natuurlijk he) zeker wel nog eens terug hoor , daar twijfel ik niet aan..... het ergste is natuurlijk dat je enkele seizoenen op de tanden zal moeten bijten doordat je tegen zoals wij die noemen kleinere ploegen moet spelen en daar vantijd ook eens tegen verliest....wat we als fiere eendrachters niet gewoon zijn geweest in die goeie tijden he.... maar dit hoort er bij en zal nog wel meerdere keren voorvallen.... maar als de hele entourage rond den eendracht ( bestuur , spelers , jeugd , trainers , vrijwilligers , ouders van jeugd , en ook wij supporters en de rest die ik hier vergeet ) ... en ik moet zeggen dat ik dit bestuur al een pluim toewerp zoals ze nu aan het werken zijn , er iedere week vollen bak voor gaan om onze eerste ploeg te steunen en ze met echte eendrachtsfeer zoals ze da op een ander nooit kunnen evenaren naar voor roepen , en ons ploeg aanmoedigen voor , tijdens en na een match ( AUB ZONDER TE KREFTEN OP HET KLEINSTE!!!!! ) dan gaan we nog mooie tijden beleven hoor ! nu enkel nog deze reeks vaarwel kunnen zeggen voor ALTIJD en dan een ploeg uitbouwen waarmee we in tweede goed kunnen meedraaien voor enige tijd die nodig is en dan zijn we op den duur wel klaar voor terug eens te genieten van eersteklassevoetbal !!!! laat ons hopen dat dit ons vrij snel te wachten staat in de toekomst..... ik ga er allesinds al voor om hieraan mijn medewerking te verlenen door iedere week als een supporter in de tribune te verschijnen die door plezante sfeer en steun onze ploeg op deze manier wil helpen hogerop te geraken!!! IENDRACHT VEROIT !!!! IENDRACHT BACK TO GLORY !!!!! Slijmbal ![]() We zullen eens bijlessen organiseren voor te leren quoten .Ja meester, spijtig genoeg is mijn schooltijd al lang voorbij, en heb ik totaal geen zin om bijlessen van jullie te krijgen.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Sep 2009, 12:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Bartos schreef: Hugo schreef: dit is ergens ook mijn gedacht over deze hele situatie ..... MAAR! ...... ergens houd ik rekening dat ons grote eendracht uit de goeie tijd niet meer hetzelfde eendracht is dan toen , wel qua supporters die het jaren gewoon zijn geweest in eerste naar schoon en verzorgd voetbal te kijken tegen iedere week wel een ploeg met status.... dit is dan ook het moeilijkste eraan .... dit is nu al enkele jaren verleden tijd en bij mij is het besef al lang gekomen dat alles wat is geweest voorbij is en dat we nu met nieuwe moed , steun en enorme sfeer elke (thuis)match de huidigen eendracht op deze manier terug hogerop moeten helpen en op deze manier komt dit vroeg of laat ( hopelijk niet TE laat natuurlijk he) zeker wel nog eens terug hoor , daar twijfel ik niet aan..... het ergste is natuurlijk dat je enkele seizoenen op de tanden zal moeten bijten doordat je tegen zoals wij die noemen kleinere ploegen moet spelen en daar vantijd ook eens tegen verliest....wat we als fiere eendrachters niet gewoon zijn geweest in die goeie tijden he.... maar dit hoort er bij en zal nog wel meerdere keren voorvallen.... maar als de hele entourage rond den eendracht ( bestuur , spelers , jeugd , trainers , vrijwilligers , ouders van jeugd , en ook wij supporters en de rest die ik hier vergeet ) ... en ik moet zeggen dat ik dit bestuur al een pluim toewerp zoals ze nu aan het werken zijn , er iedere week vollen bak voor gaan om onze eerste ploeg te steunen en ze met echte eendrachtsfeer zoals ze da op een ander nooit kunnen evenaren naar voor roepen , en ons ploeg aanmoedigen voor , tijdens en na een match ( AUB ZONDER TE KREFTEN OP HET KLEINSTE!!!!! ) dan gaan we nog mooie tijden beleven hoor ! nu enkel nog deze reeks vaarwel kunnen zeggen voor ALTIJD en dan een ploeg uitbouwen waarmee we in tweede goed kunnen meedraaien voor enige tijd die nodig is en dan zijn we op den duur wel klaar voor terug eens te genieten van eersteklassevoetbal !!!! laat ons hopen dat dit ons vrij snel te wachten staat in de toekomst..... ik ga er allesinds al voor om hieraan mijn medewerking te verlenen door iedere week als een supporter in de tribune te verschijnen die door plezante sfeer en steun onze ploeg op deze manier wil helpen hogerop te geraken!!! IENDRACHT VEROIT !!!! IENDRACHT BACK TO GLORY !!!!! Slijmbal ![]() We zullen eens bijlessen organiseren voor te leren quoten .Ja meester, spijtig genoeg is mijn schooltijd al lang voorbij, en heb ik totaal geen zin om bijlessen van jullie te krijgen.. ![]() Ik zei het maar voor mijn eigen goed hoor, want ik krijg koppijn van berichten zoals dat van u (nen hoop quotes in enen tekst gekapt). |
| 05 Sep 2009, 12:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Hugo schreef: Bartos schreef: We zullen eens bijlessen organiseren voor te leren quoten .Ja meester, spijtig genoeg is mijn schooltijd al lang voorbij, en heb ik totaal geen zin om bijlessen van jullie te krijgen.. ![]() Ik zei het maar voor mijn eigen goed hoor, want ik krijg koppijn van berichten zoals dat van u (nen hoop quotes in enen tekst gekapt). Lang geleden dat ik koppijn had, hoofdpijn heb ik regelmatig als ik sommige post lees ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2009, 12:56 |
|
|
Scholier
Ghostey-EA schreef: Iemand enig idee hoe die shirts verdeeld gaan worden? We gaan toch niet met zen allen naar het secretariaat moeten lopen anders gaat da wel tof worden... ![]() We moeten inderdaad naar het secretariaat. Op vertoning van ons abonnement krijgen we een shirt |
| 05 Sep 2009, 13:32 |
|
|
Scholier
Hugo schreef: 69 schreef: Jan schreef: Goh ja, dat is inderdaad maar 2 thuiswedstrijden meer, maar de meeste mensen kopen nu toch geen hele voorraden bonnetjes hé. En de mensen die dat wel gedaan hebben zouden ze op het minst moeten toelaten ze te ruilen, ze zijn tenslotte toch betaald ![]() Wij hebben daar geen last van onze bonnetjes zijn meestal op, en als ons ploegsken zondag wint zullen de meeste bonnetjes opgebruikt zijn. Ik geloof wel dat ze dit zondag wel eens zullen afroepen en daarna een bestorming van de kantine. ![]() Nieuwe bonnetjes worden niet ingevoerd voor in prijsverhoging, wel om dat er op dit moment te veel "frauduleuze" bonnetjes in omloop zijn |
| 05 Sep 2009, 13:34 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
'n onderwoizer schreef: Hugo schreef: 69 schreef: En de mensen die dat wel gedaan hebben zouden ze op het minst moeten toelaten ze te ruilen, ze zijn tenslotte toch betaald ![]() Wij hebben daar geen last van onze bonnetjes zijn meestal op, en als ons ploegsken zondag wint zullen de meeste bonnetjes opgebruikt zijn. Ik geloof wel dat ze dit zondag wel eens zullen afroepen en daarna een bestorming van de kantine. ![]() Nieuwe bonnetjes worden niet ingevoerd voor in prijsverhoging, wel om dat er op dit moment te veel "frauduleuze" bonnetjes in omloop zijn wie houd hem daar nu mee bezig. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Sep 2009, 13:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Reactie van op het Heist-forum over onze nieuwste aanwinst.
Citeer: ziede diejen hollander van gistere daar al frans tege klappe??? sjit seg! kzou er zot van worden alsek bij zoiets moest sjotte... laat diejen hollander maar meedoen morge, hij zal zen peren zien! |
| 05 Sep 2009, 13:40 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
geloof mij , da was echt ni om aan te horen...weet niet dat er van jullie komen zien zijn...maar vrees dat aalst daar geen aanwinst aan heeft.
|
| 05 Sep 2009, 14:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
hesteneer schreef: geloof mij , da was echt ni om aan te horen...weet niet dat er van jullie komen zien zijn...maar vrees dat aalst daar geen aanwinst aan heeft. Op wa gebied dan? Omda hij te veel praat op het veld of omda hij slecht speelt? |
| 05 Sep 2009, 15:18 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
ik denk vooral op het gebied van arrogantie (wat wel is meer voorvalt met hollanders uiteraard), voor ne verdediger te zijn vind ik hem te traag en niet wendbaar genoeg...wel een goede pass in de voet.
maar vooral zijne mond |
| 05 Sep 2009, 16:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hesteneer schreef: ik denk vooral op het gebied van arrogantie (wat wel is meer voorvalt met hollanders uiteraard), voor ne verdediger te zijn vind ik hem te traag en niet wendbaar genoeg...wel een goede pass in de voet. maar vooral zijne mond I love it Als hij zondag meedoet zullen we dat wel zien en horen zeker, maar ik vermoed dat hij toch gescout is ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2009, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
hesteneer schreef: ik denk vooral op het gebied van arrogantie (wat wel is meer voorvalt met hollanders uiteraard), voor ne verdediger te zijn vind ik hem te traag en niet wendbaar genoeg...wel een goede pass in de voet. maar vooral zijne mond Bij ons is er sfeer genoeg,dat gaan wij niet horen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Sep 2009, 17:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Na het tweeluik Heist/Hoogstraten zijn we bye en om na ons vrij weekend nog bovenin te staan (weliswaar met een match minder), moede eigenlijk 6 op 6 pakken.
De druk ligt dus morgen bij ons want wij moeten winnen terwijl Heist na hun 6 op 6 niks te verliezen heeft. Hun goede start betekent bovendien da we ze zeker nie moeten onderschatten en blijkbaar is het een ploeg met veel gestalte, we hebben tegen Boom gezien wat dat kan veroorzaken, al beweer ik nu nie da Heist even sterk gaat voor de dag komen dan Boom. Ik kijk er in elk geval naar uit, al moet ik toegeven dak een moeilijke match verwacht. Voor wie het moest interesseren, dit wordt zonder ongelukken de basisploeg van Heist morgen. Olieslagers - Wijns, Gorts, Grant, Sels - Ozcan, Webers, Thijs, Van Der Mieren - Van Vlasselaer - Hendrickx En bij ons zullen het wel dezelfde elf van in Torhout zijn zeker ![]() |
| 05 Sep 2009, 19:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zelfde elf als tegen torhout ? Laat ons hopen van niet ..... als VDH dermee wint zal hij wel gelijk hebben zeker,hé.... maar ik zou makkelijker op mijn stoel zitten bij aanvang van match als der andere ploeg op papier staat... al maak ik me geen ilssusies in dienen voetbalwereld.
|
| 05 Sep 2009, 20:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Zelfde elf als tegen torhout ? Laat ons hopen van niet ..... als VDH dermee wint zal hij wel gelijk hebben zeker,hé.... maar ik zou makkelijker op mijn stoel zitten bij aanvang van match als der andere ploeg op papier staat... al maak ik me geen ilssusies in dienen voetbalwereld. VDH zal wel bepalen wie speelt ![]() |
| 05 Sep 2009, 20:35 |
|
| Pagina 7 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 28 Volgende |