Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Nog altijd 0-0 en vrij zwak volgens mijn correspondent, een paar voorzetten van gallucci maar ongevaarlijk en troch en verheyden vrij zwak..afwachten wat den tweede helft brengt zeker...

06 Sep 2009, 15:41
Ancien

Leeftijd: 47
0-1 bye bye

06 Sep 2009, 16:46
Ancien

Zullen we na de sterspelers Verheyden en Troch ook nog Demba terughalen? :stom: laten we eens bescheiden blijven, we zijn maar ne middenmoot in derde. Nie meer en nie min. En me of zonder Kestens, één zwaluw maakt de lente niet! 't wordt weer een strontjaartje...

06 Sep 2009, 16:50
Ancien

Geen enkele kans afgedwongen, ze speelden als een degradatiekandidaat ipv een titelfavoriet, aldus mijn correspondent ter plaatse. De Schutter wordt gewisselde voor Siereveld wat op luid boe-geroep werd getrakteerd. Ik denk dat de voorzitster van Sottegem gelijk zal hebben. VDH haalt Kerstmis niet!

06 Sep 2009, 16:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Juist terug...
Heb er geen woorden voor

Mijn hart is wit en zwart !

06 Sep 2009, 17:05
Ancien

Leeftijd: 38
De gelijkenis met FC De Kampioenen dringt zich meer en meer op. Wat was dat weer seg vandaag. :plat:

Wat voor een ongelooflijk DOMME zet was dat van onze coach, De Schutter eraf halen voor Siereveld. :crazy: Eens benieuwd wat het nu zal zijn in de nabeschouwing.

Wannabe vedetjes als Troch en Verheyden, aub bol het af seg. Een shot onder hun gat verdienen ze en een striemend fluitconcert erbij. Bende sukkelaars.

Lord was vandaag ook met zijn gedachten ergens anders. Van Damme leverde wel strijd maar het was ook allemaal net niet goed genoeg.

Galucci opende sterk maar ging nadien door op het niveau van de ploeg. Filipovic vond ik een goeie eerste helft spelen, de 2e helft heb ik hem niet meer gezien buiten die bal over de borden.

Helemaal alleen op zijn eiland, zowel middenvelder als spits, op eenzame hoogte een beresterke Laurent Depoitre, die gast verdoet hier zijn tijd, wat een kanjer.

Brecht Moreels vond ik ook nog goed samen met De Schutter, de rest is het vernoemen niet waard.

Waarom altijd die onnozele laterale balletjes? Speels een voetbal seg, bal vooruit. We hebben hier veel 'Bigliakes' lopen ze.

Sukkelaars. (n)

06 Sep 2009, 17:07
Miniem

Wat een kutmatch.

En de ref is altijd nen "amateur".

Wel, ons huidig niveau is ook maar amateuristisch.

Geen enkele goeie kans, enkel wat frommelkansjes en veel holderdeboldervoetbal.

Trainer, spelers, bestuur. Er is veel werk aan de winkel

06 Sep 2009, 17:09
Freak

Leeftijd: 35
Gilles schreef:
De gelijkenis met FC De Kampioenen dringt zich meer en meer op. Wat was dat weer seg vandaag. :plat:

Wat voor een ongelooflijk DOMME zet was dat van onze coach, De Schutter eraf halen voor Siereveld. :crazy: Eens benieuwd wat het nu zal zijn in de nabeschouwing.Wannabe vedetjes als Troch en Verheyden, aub bol het af seg. Een shot onder hun gat verdienen ze en een striemend fluitconcert erbij. Bende sukkelaars.

Lord was vandaag ook met zijn gedachten ergens anders. Van Damme leverde wel strijd maar het was ook allemaal net niet goed genoeg.

Galucci opende sterk maar ging nadien door op het niveau van de ploeg. Filipovic vond ik een goeie eerste helft spelen, de 2e helft heb ik hem niet meer gezien buiten die bal over de borden.

Helemaal alleen op zijn eiland, zowel middenvelder als spits, op eenzame hoogte een beresterke Laurent Depoitre, die gast verdoet hier zijn tijd, wat een kanjer.

Brecht Moreels vond ik ook nog goed samen met De Schutter, de rest is het vernoemen niet waard.

Waarom altijd die onnozele laterale balletjes? Speels een voetbal seg, bal vooruit. We hebben hier veel 'Bigliakes' lopen ze.

Sukkelaars. (n)

De schutter was ziek en daarom heb ik hem gewisseld.+dat spelers X,Y en Z niet honderd procent fit waren en ook missen we nog een 3tal basisspelers.Zoiets?Over de match zelf valt weinig te zeggen,gewoonweg zwak.

06 Sep 2009, 17:10
Scholier

pfff, ik heb zwaar zitten balen omdat ik er vandaag niet bij kon zijn, maar als ik nu van mijn 'correspondenten' hoor waar ze weer getuige zijn van geweest... ik word er moedeloos van.

06 Sep 2009, 17:11
Ancien

alostasoul schreef:
pfff, ik heb zwaar zitten balen omdat ik er vandaag niet bij kon zijn, maar als ik nu van mijn 'correspondenten' hoor waar ze weer getuige zijn van geweest... ik word er moedeloos van.

wie daar nog zijn geld aan geeft, zeg...bij mij zouden eens es mogen presteren!!

06 Sep 2009, 17:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Triestig. Absolute non match die geen winnaar verdiende. Op gans de match één kans gezien: die kopbal van Heist die Van Steenberghe mooi redt.

En de passing bij ons trok op niets. Geen enkele pas kwam aan. Ofwel achter de man ofwel tussen 2 man... Triestig.

De Schutter zou inderdaad ziek geweest zijn. Ik heb daar niets van gemerkt hoor :hmm:

06 Sep 2009, 17:19
Reserve

Niet normaal. Zwakke match over de hele lijn. Heist die een gesloten match speelde, en nen arbiter waar ik een vraagteken achter zet. Net zoals achter onzen iendracht een vraagteken gezet kan worden.....
VDH zit al drie weken bezig met verbeteringen op de flanken, op den aanval..... Ik heb weinig aanval gezien vandaag. Lord zwak, Troch nauwelijks in de match gezien....... zielig zeg en een Depoitre die nauwelijks aangespeeld wordt.
Den trainer snapt het niet of wilt het niet snappen, maar de 3 gebleseerden zouden hieraan niets kunnen veranderen. So No Fucking excuses VDH, lotj ons voebaal zien of pakt aa biezen !

06 Sep 2009, 17:22
Ancien

cromag schreef:
Niet normaal. Zwakke match over de hele lijn. Heist die een gesloten match speelde, en nen arbiter waar ik een vraagteken achter zet. Net zoals achter onzen iendracht een vraagteken gezet kan worden.....
VDH zit al drie weken bezig met verbeteringen op de flanken, op den aanval..... Ik heb weinig aanval gezien vandaag. Lord zwak, Troch nauwelijks in de match gezien....... zielig zeg en een Depoitre die nauwelijks aangespeeld wordt.
Den trainer snapt het niet of wilt het niet snappen, maar de 3 gebleseerden zouden hieraan niets kunnen veranderen. So No Fucking excuses VDH, lotj ons voebaal zien of pakt aa biezen !

cromag, 't zijn de spelers op het veld die het moeten doen ze. Ne Verheyden en nen Troch kunnen het blijkbaar niet (meer). Mijn grootmoeder loopt Troch nog voorbij.

06 Sep 2009, 17:26
Reserve

misschien wel, witzwet, misschien ook niet.
Ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb, maar een mening geven op het forum, dat mag toch nog steeds ?

06 Sep 2009, 17:29
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Zoals Sergio Herman in 'mijn restaurant' zei: 'K U T' dat is wat ik van vandaag vond!

Grijze middenmoot zal het dit jaar (opnieuw) worden.

Iendracht nor 2e

06 Sep 2009, 17:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 28