|
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
elfahem schreef: Ik raad iedereen aan zijn Back to Glory-t-shirt af te halen, want we gaan daar nog veel geniet van hebben. We gaan dat zeker nog 20 jaar kunnen aandoen. ![]() |
| 06 Sep 2009, 17:54 |
|
|
Miniem
T.Fratelli schreef: elfahem schreef: Ik raad iedereen aan zijn Back to Glory-t-shirt af te halen, want we gaan daar nog veel geniet van hebben. We gaan dat zeker nog 20 jaar kunnen aandoen. ![]() ik peis da niemand da durft aan te doen nu zelle |
| 06 Sep 2009, 17:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
patbike schreef: zielige vertoning gewoon, dat de mannen van zottegem moeten spelen is nu wel duidelijk, een de castro op de bank en een diepe spits die zijnen bal moet gaan halen op het middenveld, een verheyden en een troch die nergens zijn en pak er lord vandaag ook maar bij, het was precies een match van vorig seizoen met den dillen en den dezen (VDH) kruipt ook al meer in zijn kot, en wat was er met niels de schutter , als we zo verder boeren dan gaan we nog plakken krijgen, 4 op 12 dan ben je serieus gebuist.Coppens speelde vorige week een heel goeie match en was vandaag lang niet de slechtste, Moreels was vandaag weer goed dus dit is toch wat overdreven. Voor de rest, ja mannen als ge u nie verzet gaat ge geen ruimte krijgen eh en logischerwijs hebben we dan ook geen enkele deftige kans bij elkaar gevoetbald. Het was gewoon triestig om zien en als de trainer dan nog enkele bedenkelijke beslissingen gaat nemen weet je het wel. En vergeet niet dat we iedere week zo een ploeg als vandaag tegenover ons gaan krijgen die met 10 man achter den bal speelt. Er is veel werk aan de winkel. Volgende week naar Hoogstraten, supporters op post! ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 06 Sep 2009, 18:02 |
|
|
Freak
als ge 2 vervangingen doet en uw 2 slechtse spelers blijven op het veld staan dan weet ge het wel zeker.
|
| 06 Sep 2009, 18:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: als ge 2 vervangingen doet en uw 2 slechtse spelers blijven op het veld staan dan weet ge het wel zeker. inderdaad |
| 06 Sep 2009, 18:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kom alles is nog niet verloren. Als iedereen terug is kan er nog vanalles gebeuren, het is nu gewoon de schade proberen beperken en broodnodige punten binnenhalen zodat we niet te ver wegzakken. Als er in de winterperiode nog een extra spits wordt aangetrokken en eventueel iemand anders kan opkrassen dan zijn er nog kansen.
Ik denk dat er na vorig jaar toch lessen mogen getrokken zijn dat het uitjouwen van spelers de resultaten niet bevordert, integendeel zelfs. |
| 06 Sep 2009, 18:13 |
|
|
Freak
![]() |
| 06 Sep 2009, 18:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
tsjoep schreef: waly 2 schreef: als ge 2 vervangingen doet en uw 2 slechtse spelers blijven op het veld staan dan weet ge het wel zeker. inderdaad Het is al weken dat de slechte blijven staan en dat hij er spelers afhaalt die goed staan te spelen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 06 Sep 2009, 18:24 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
draak van een wedstrijd,
onbegrijpelijk wat ik vandaag weer allemaal zag. prodialoog: antwoord op uw vraag waarom ze eerst een hoop techniciens in huis halen, en erna met de lange bal spelen: omdat er gewoon geen middenveld was vandaag: laat lord en galluci eens een mindere dag hebben (wat vandaag zeker het geval was), en de absoluut onbestaande inbreng van een verheyden en troch komen nog meer tot uiting. wat die vandaag laten zien hebben, is ronduit beschamend. as ge den bal ni precies in hun voeten speelt, zijn ze altijd te laat,en zélf slagen ze'r amper in nen deftige pas te versturen. mocht ik troch of verheyden zijn, ik zou stillekesaan onder de grond kruipen van pure schaamte, of gewoon de eer aan mijzelf houden en vragen om mij niet op te stellen, want op één of ander manier durft den trainer aan die twee niet raken, terwijl heel het stadion al wekenlang ziet dat ze spelen (als we torhout ff ni meetellen) als een vod. sorry maar 't is ni anders. toch een dikke ontgoocheling zenne, tot hiertoe, ik had er bij hunnen terugkeer veeeeel meer van verwacht, dan datgene dat ze al lieten zien. chapeau voor de fysieke prestaties en inzet van filipovic. op vlak van werklust een voorbeeld, lang niet iedereen was slecht vandaag, zeker niet... maar als er geen middenveld is, dan kan je gewoon niet veel gaan uitrichten in een vlaag van ontgoocheling geschreven, maar ik peis ni da'k leugens vertel. volgende week moet het beter! dat zijn ons vedetten ons verplicht!! allebei de voetjes weeral op de grond. in de eerste plaats de overbetaalde voetballers die ne keer serieus voor de spiegel kunnen gaan staan. |
| 06 Sep 2009, 18:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tsjoep schreef: waly 2 schreef: als ge 2 vervangingen doet en uw 2 slechtse spelers blijven op het veld staan dan weet ge het wel zeker. inderdaad 3 vervangingen en inderdaad 2 van de 3 blijven op het veld staan,Lord was vandaag Verheyden moest er af bij de vervanging van Siereveld en De Schutter een plaatske vooruit,dan hebben we nog onze vriend Troch die vandaag veel beter was dan een Franck die al uitgefloten werd na 3 slechte passen.Kampioenen,kampioenen ole ole........... er zal véééééélllll moeten veranderen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Sep 2009, 18:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Is een suggestie.. ik heb geen goesting/tijd om hier altijd te reageren op alles wat hier verschijnt.. maar als de dames die verleden jaar het middenveld en in het bijzonder Franck zo afbraken, en het huidige middenveld bejubelde als zijnde "straight from heaven" nu is allemaal een week/maand hun mond houden, dan kan het hier mss voor iedereen is plezant zijn om volgen.
Ik hoop dat het huidige centrale middenveld zijn draai vindt, anders gaat het nog lang duren voor we voetbal gaan zien, maar bon.. ![]() _________________
|
| 06 Sep 2009, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De Schutter was wel geblesseerd/ziek/... ,vroeg in elk geval zelf om zijn vervanging.
Middenveld was weer waardeloos en als dan ook Galucci en Lord niets klaar krijgen is het aanvallend verhaaltje snel uit natuurlijk. Het nut van de wissel Coppens/ De Castro ontgaat me toch ook, probeer dan tenminste iets in aanvallend opzicht Bijzonder droef vandaag. |
| 06 Sep 2009, 18:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: uwe back rechts gaat tegen lord spelen,dan zult ge zien hoe goed hij is. Diene back rechts was blijkbaar wel goed vandaag ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Sep 2009, 18:41 |
|
|
Freak
en die 4-5 -1 jonges.hoe lang nog?
|
| 06 Sep 2009, 18:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
waly 2 schreef: en die 4-5 -1 jonges.hoe lang nog? Wa peisde van een seizoengken of 14 ? |
| 06 Sep 2009, 18:42 |
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |