Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Bomber schreef:
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:
[/b]

Alsge de match in kwestie bekeken hebt ja.Bij u heb ik daar mijn twijfels niet over,maar sommigen geven hier commentaar op matchen waar ze nieens bijwaren.

susken, heb hier genoeg mensen die deze fantastische match wel hebben bekeken, alleen hebben ze geen account, ik wel. Mijn 8 euro zit in mijne spaarpot en de uwe?

das de mentaliteit man...

successupporter van men kloten

sorry susken, zit een sv uit, stout geweest...anders weinig matchen gemist. :kiss: tot vlg. jaar, ben ah sparen voor volgend seizoen in derde A

06 Sep 2009, 20:37
Ancien

Leeftijd: 47
Bomber schreef:
witzwet schreef:
Bomber schreef:

das de mentaliteit man...

successupporter van men kloten

sorry susken, zit een sv uit, stout geweest...anders weinig matchen gemist. :kiss: tot vlg. jaar, ben ah sparen voor volgend seizoen in derde A

sorry wiske, hang dan zo de held niet uit dat ze eerst moeten presteren voor ge nog komt zien en dat uw 8 euro in uw spaarpot zit. :oooh:

laat ons zeggen dat het de woorden waren van mijn zeer teleurgestelde entourage die wél nog ging bekijken. Bij deze laten we het zo, het laatste wat we nodig hebben zijn supps die zich tegen elkaar keren. We weten allemaal waar het schoentje blijkbaar wringt: Troch en Verheyden. Die opstelling van Pai wil ik wel eens bezigzien, met dan Kestens ipv Van Damme

06 Sep 2009, 20:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Serre junior schreef:
Voor mij ligt de fout gewoon bij Troch en Verheyden... Het lijkt wel dat die moeten spelen. Ze hebben niks duelkracht, kefferen alleen maar op de andere spelers en brengen er zelf niks van terecht. Haal ze er gewoon af want het is net hetzelfde als toen met Franck en Degrootte... Je kan nu toch niet zeggen dat we voor de rest niet genoeg talent hebben in de ploeg?

en van damme hé, jongens toch :crazy: verheyden en van damme komen gewoon te kort.laat achter troch een goede verdedigende middenvelder staan en hij zal wel draaien

06 Sep 2009, 20:47
nieuw in de eerste ploeg

troch is genen ajuin ole ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ewen oek ni

06 Sep 2009, 20:50
nieuw in de eerste ploeg

witteken schreef:
Serre junior schreef:
Voor mij ligt de fout gewoon bij Troch en Verheyden... Het lijkt wel dat die moeten spelen. Ze hebben niks duelkracht, kefferen alleen maar op de andere spelers en brengen er zelf niks van terecht. Haal ze er gewoon af want het is net hetzelfde als toen met Franck en Degrootte... Je kan nu toch niet zeggen dat we voor de rest niet genoeg talent hebben in de ploeg?

en van damme hé, jongens toch :crazy: verheyden en van damme komen gewoon te kort.laat achter troch een goede verdedigende middenvelder staan en hij zal wel draaien

jongen toch gij gelooft oik nog in sinte merten zekest!!!! :cry:

06 Sep 2009, 20:51
nieuw in de eerste ploeg

achteraan zit het goed , vooraan ook, zelf de flanken vallen mee, maar centraal winnen we geen duel , geen enkel duel hebben we deze namiddag gewonnen, troch en verheyden het zijn en het blijven salon voetbalisten en dat zal nooit veranderen, we hebben daar iemand nodig die duels kan winnen en nog nen deftige pas kan geven!
vorig seizoen was het net van't zelfde met franck.

het enige verschil is dat we nu dat geluk niet hebben en dat we nu echt tegen de degradatie gaan spelen geloof mijn woorden!

HET DOET PIJN IN HART EN NIEREN? MAAR TOCH IS HET ZO! :EA:

06 Sep 2009, 20:56
Freak

jongen toch gij gelooft oik nog in sinte merten zekest :cry:

06 Sep 2009, 21:02
Scholier

Leeftijd: 66
amai ist al 11 november :?

06 Sep 2009, 21:04
Vaste Waarde

Die opstelling deugd niet.4 verdedigers met daarvoor nog eens Van Damme om te verdedigen .Beter een ouderwetse 4-3-3 opstelling en niet kijken naar namen maar werkers opstellen.Depoitre was de enige op niveau vandaag.

06 Sep 2009, 21:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
boer touch schreef:
achteraan zit het goed , vooraan ook, zelf de flanken vallen mee, maar centraal winnen we geen duel , geen enkel duel hebben we deze namiddag gewonnen, troch en verheyden het zijn en het blijven salon voetbalisten en dat zal nooit veranderen, we hebben daar iemand nodig die duels kan winnen en nog nen deftige pas kan geven!
vorig seizoen was het net van't zelfde met franck.

het enige verschil is dat we nu dat geluk niet hebben en dat we nu echt tegen de degradatie gaan spelen geloof mijn woorden!

HET DOET PIJN IN HART EN NIEREN? MAAR TOCH IS HET ZO! :EA:

We hebben nog een Kestens en Moreels,die nog moeten terug komen,er zijn mogelijkheden genoeg om centraal iets te veranderen.
Had ik hier niet ergens gelezen,dat een Troch en een Verheyden ALTIJD MOETEN spelen,het tij kan rap keren,dat laatste is niet op jou hoor boer touch. ;)

06 Sep 2009, 21:11
Junior

de langen schreef:
Die opstelling deugd niet.4 verdedigers met daarvoor nog eens Van Damme om te verdedigen .Beter een ouderwetse 4-3-3 opstelling en niet kijken naar namen maar werkers opstellen.Depoitre was de enige op niveau vandaag.

Gallucci en B.Moreels niet vergeten.
En Deschutter tot zijn blessure

WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!!

06 Sep 2009, 21:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Zolang we met 9 op het terrein staan wordt het heel moeilijk om punten te sprokkelen. Derde klasse is een fysieke reeks waar wij met onze trage lilliputters op het middenveld hopeloos tekort komen. Als ze dan toch spelers wilden terug halen hadden ze beter hun geld in Dugardeyn gestoken. Aan zulke spelers hebben wij op het middenveld hoge nood. Kijk maar naar al onze tegenstanders. Heel veel gestalte en knokkers op het middenveld. Ons bestuur mag stilaan beseffen dat we op deze manier alleen maar achteruit boeren.

06 Sep 2009, 21:14
Rode kaart
Rode kaart

eerst antwoord op jullie vraag: ik heb vrijdag avond die tester waar jullie over spreken niet gezien. toch zeker niet in de spits.
wat mij vandaag opviel is dat aalst over geen ploeg beschikt...een club met zo'n geweldig stadion en ditto aanhang..moet een ploeg op het veld brengen die knokt voor zijn sups! wel, ik heb vandaag 1 ploeg op het veld zien staan....
ik hoop voor aalst op beterschap maar geloof mij op mijn woord...die transferpolitiek van jullie bestuur trekt op nx denk ik. Die nederlander die ingevallen is, is die van vrijdag en gaan zeker geen beterschap brengen wat het collectief betreft.
enfin soit....tot binnen enkele maanden en veel succes!
grtz hesteneer

06 Sep 2009, 21:18
Nationale Ploeg

boer touch schreef:
witteken schreef:
Serre junior schreef:

jongen toch gij gelooft oik nog in sinte merten zekest!!!! :cry:

nog wel dat je verstand hebt van voetbal :lol:

06 Sep 2009, 21:25
Nationale Ploeg

boer touch schreef:
troch is genen ajuin ole ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ewen oek ni

boerken

06 Sep 2009, 21:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 28