Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
ieder jaar denk ik, van t jaar gaan we ervoor. Om dan weer na een viertal matchen weer met de neus op de feiten gedrukt te worden...

ik word er stilletjes aan ziek van, en kotsbeu ben ik die derde nationale!!

gezocht voor regio Aalst, wie brengt ons naar tweede?

ps: den dirkie van niendracht van niendracht, van niendracht, die wil een prijs boven zijn bed, geld heeft ie, geld heeft ie, zelfs een hele hoop, maar dirkie, maar dirkie een prijs is niet te koop :D

06 Sep 2009, 21:30
Miniem

Troch verheyden 0,0
Lord -0,0

jongens word eens wakker
voor jullie pré moet ik me 4 maanden uitsloven

coppens deed zijn best
maar het zijn altijd de centrale verdedigers als uitblinkers
dat zegt genoeg
van damme te licht bevonden

06 Sep 2009, 21:34
Duivelke

Leeftijd: 42
witzwet schreef:
alostasoul schreef:
pfff, ik heb zwaar zitten balen omdat ik er vandaag niet bij kon zijn, maar als ik nu van mijn 'correspondenten' hoor waar ze weer getuige zijn van geweest... ik word er moedeloos van.

wie daar nog zijn geld aan geeft, zeg...bij mij zouden eens es mogen presteren!!

Succes - supporters.... Tsss

06 Sep 2009, 21:36
Duivelke

Smetje schreef:
Triestig. Absolute non match die geen winnaar verdiende. Op gans de match één kans gezien: die kopbal van Heist die Van Steenberghe mooi redt.

En de passing bij ons trok op niets. Geen enkele pas kwam aan. Ofwel achter de man ofwel tussen 2 man... Triestig.

De Schutter zou inderdaad ziek geweest zijn. Ik heb daar niets van gemerkt hoor :hmm:

Ik hoorde na de match dat hij zijn vervanging heeft gevraagd... volgens mij leek hij toch redelijk kwaad, dus dikke zever!!! Dat hij er Siereveld op zet, ok, maar schuif dan De Schutter een plaats vooruit en Verheyden van dat plein!!! Die mannen van Heist lieten Verheyden op een eiland spelen, omdat ze toch wisten dat hij geene pass kan geven... onvoorstelbaar...

06 Sep 2009, 21:40
forumlegende

Leeftijd: 43
Frékes schreef:
Smetje schreef:
Triestig. Absolute non match die geen winnaar verdiende. Op gans de match één kans gezien: die kopbal van Heist die Van Steenberghe mooi redt.

En de passing bij ons trok op niets. Geen enkele pas kwam aan. Ofwel achter de man ofwel tussen 2 man... Triestig.

De Schutter zou inderdaad ziek geweest zijn. Ik heb daar niets van gemerkt hoor :hmm:

Ik hoorde na de match dat hij zijn vervanging heeft gevraagd... volgens mij leek hij toch redelijk kwaad, dus dikke zever!!! Dat hij er Siereveld op zet, ok, maar schuif dan De Schutter een plaats vooruit en Verheyden van dat plein!!! Die mannen van Heist lieten Verheyden op een eiland spelen, omdat ze toch wisten dat hij geene pass kan geven... onvoorstelbaar...

Ik zat toevallig voor 1 keer op de zittribune en het was van daaruit duidelijk da Niels zelf aangaf da hij nimmer kon.

06 Sep 2009, 21:43
Duivelke

elfahem schreef:
waly 2 schreef:
en die 4-5 -1 jonges.hoe lang nog?

Wa peisde van een seizoengken of 14 ?

Tot dat ze een sterk genoeg centraal middenveld hebben die een 4-4-2 kunnen spelen, maar bij ons winnen ze nog geen duel met 5 man op het middenveld.... Ik geloof dat ik vandaag zelf een 4-6-0 heb gezien... met Depoitre als verdedigende en aanvallende middenvelder en tevens spits... fantastische speler... (y)

06 Sep 2009, 21:56
Freak

Frékes schreef:
elfahem schreef:
waly 2 schreef:
en die 4-5 -1 jonges.hoe lang nog?

Wa peisde van een seizoengken of 14 ?

Tot dat ze een sterk genoeg centraal middenveld hebben die een 4-4-2 kunnen spelen, maar bij ons winnen ze nog geen duel met 5 man op het middenveld.... Ik geloof dat ik vandaag zelf een 4-6-0 heb gezien... met Depoitre als verdedigende en aanvallende middenvelder en tevens spits... fantastische speler... (y)

de laurent moet zijnen bal op de middenlijn komen oppikken, vervolgens ne dikke pass geven naar de flanken, en tein moetem zien dattem veer de goal es, ver em der binnen te stampen.

Go Depoitre Go !!

06 Sep 2009, 21:57
Duivelke

El Corredor schreef:
suppo schreef:
AlostanA schreef:

Kga hem nu niet verdedigen maar Deschutter vroeg echt wel zelf zijn vervanging.
Dat middenveld Troch-Verheyden is gewoon niet houdbaar.

Troch verheyden deruit, nieuw systeem en ne spits erbij...nen nieuwe trainer is geen oplossing want ze falen hier alllemaal met de huidige manier van spelen!

welke spits? :hmm:

Heeft Boussoufa nog een neef of een nicht die kan voetballen? ;)

06 Sep 2009, 22:01
Nationale Ploeg

Alweer zelfde opmerking: duels verliezen is match verliezen. :kots: :kots:

Wat onze tegengoal betreft: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: (= aantal verdedigers die in de fout gingen bij onze tegengoal)

Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 06 Sep 2009, 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.

06 Sep 2009, 22:02
Freak

Frékes schreef:
El Corredor schreef:
suppo schreef:
Troch verheyden deruit, nieuw systeem en ne spits erbij...nen nieuwe trainer is geen oplossing want ze falen hier alllemaal met de huidige manier van spelen!

welke spits? :hmm:

Heeft Boussoufa nog een neef of een nicht die kan voetballen? ;)

t schijnt dat Boussoufa's nichtje,een zekere Latifa, aardig met ballen overweg kan...

06 Sep 2009, 22:03
Nationale Ploeg

De laatste tien minuten ging men voluit voor de winst volgens VDH ??? Wat stonden die vijf man dan nog achteraan te doen ?????
De keeper moest verdomme mee in de aanval zijn !

06 Sep 2009, 22:10
Freak

Gijzegem Vaneigest schreef:
De laatste tien minuten ging men voluit voor de winst volgens VDH ??? Wat stonden die vijf man dan nog achteraan te doen ?????
De keeper moest verdomme mee in de aanval zijn !

de nederlaag zou te wijten zijn vandaag aan het feit dat twee pagina's aan elkaar geplakt waren van het Heizelboek dat VDH steeds bijheeft.

Pagina 53 en 54 plakten aan elkaar, laat dit nu net het hoofdstuk "hoe gaan we voor de overwinning in drie stappen",(rollenspel) zijn...

06 Sep 2009, 22:14
Rode kaart
Rode kaart

jongens toch, op den trainer beginnen te kakken is allemaal gemakkelijk ze.
maar by hem ligt het probleem zeker niet, ik geloof in deze trainer.
Het probleem ligt gewoon by de spelers die hun truitje niet willen nat maken.
Die worden hier gvd goe betaald en dan lopen die daar niks te doen, ze moeten allemaal is voor de spiegel gaan staan en nekeer 90 min beginnen te knokken.
& ik hoop dat ze allemaal wel genoeg ' EER' hebben en da ze der volgende week allemaal vol voor gaan gaan!
ik ben er van overtuigd dat er veel kwaliteit in onze ploeg zit maar nu komt het er gwn NOG niet uit.
ik ben zeker dat het gaat verbeteren, kestjes komt ook ver terug & geloof mij die hebben we gemist.
als diejen der by is gaat veel beter lopen.
maar ej jongens, we mogen echt de moed ni op geven & der blijven in geloven eh. kweet dat'r de laatsten tijd niveel goed is maar tgaat verbeteren. kweetet zeker.
iendrachter in goeie en slechte tijden :EA:
nu volgende week naar hoogstraten en de 3 punten meepakken & iedereen praat weer anders.

06 Sep 2009, 22:23
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Het wordt wel de moment om de veel verdienende strijkijzers op het middenveld een signaal te geven dat het zo niet verder kan.

06 Sep 2009, 22:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
CeltiC1919 schreef:
josken schreef:
CeltiC1919 schreef:

Voetbal???? niks van gezien vandaag, noch van ons, noch van hen......
ik denk dat er vandaag bij beide ploegen maximaal 2-3 keer op doel geschoten is (... en dan nog zonder gevaar)

.......... als je genoeg verliest tegen "Janneken en Mieken" moet je op een gegeven moment durven toegeven dat we zelf "Janneken en Mieken" geworden zijn.......... :hmm:

Bij deze woorden moet ik zowaar een traan laten, mijn eendracht hart bloed

Het mijne ook, maar het is toch waar, tegenwoordig kan iedereen hier met de vingers in de neus komen winnen.
Bij verplaatsingen moeten we week na week naar ploegen die verdomme nog geen deftige website laat staan een stadion hebben en die draaien op het een budget dat gelijkstaat aan de opbrengst van hun laatste mosselsouper....... en wij doen het met spelers waarvan ik veronderstel - zonder details te weten - dat ze toch bij het leuke gemiddelde qua vergoeding zitten en toch bewezen hebben dat ze op een bal kunnen schoppen maar die, enkele uitzonderingen niet te na gesproken, niets van VUUR!!!! uitstralen
EN HOE LANG AL VERDOMME!!!

"...... op twee seizoenen terug naar tweede" .............. herinnert er zich iemand deze woorden nog?????[/quote]

ze bedoelden misschien 2de provinciale !

ik herhaal nog eens mijn gevoel na match 1 op Zottegem al : heb het gevoel dat we een nieuw verloren decennium a la de jaren '70 gaan meemaken : elk jaar als DE favoriet starten (vanwege de naam) en na 5-6 speeldagen al doorhebben dat het weer een strontseizoen in derde wordt...

en de gelijkenissen worden heel groot : het sarcasme in de posts weegt door... in de "Vloek van Blavier" staat mooi beschreven dat Aalst op den duur nog voor een 700-tal sarcastische supporters speelden (bevestigd door mijn pa)....
Bon, als de gelijkenis klopt, spelen we tegen 2015 of zoiets weer in 2de klasse :EA: :EA: :EA:

de eerste keer in 20 jaar dat ik het zeg, en het doet pijn, maar... mij niet meer gezien dit jaar als het op deze manier doorgaat :kots: :kots: :kots:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

06 Sep 2009, 22:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 28