|
|
| Pagina 17 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke Lid geworden op: 24 Aug 2009, 18:26 Berichten: 29 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
hesteneer schreef: eerst antwoord op jullie vraag: ik heb vrijdag avond die tester waar jullie over spreken niet gezien. toch zeker niet in de spits. wat mij vandaag opviel is dat aalst over geen ploeg beschikt...een club met zo'n geweldig stadion en ditto aanhang..moet een ploeg op het veld brengen die knokt voor zijn sups! wel, ik heb vandaag 1 ploeg op het veld zien staan.... ik hoop voor aalst op beterschap maar geloof mij op mijn woord...die transferpolitiek van jullie bestuur trekt op nx denk ik. Die nederlander die ingevallen is, is die van vrijdag en gaan zeker geen beterschap brengen wat het collectief betreft. enfin soit....tot binnen enkele maanden en veel succes! grtz hesteneer EA trok vandaag op nix, maar uw ploegske trok vandaag ook op geen kl...ten hoor (excuses voor mijn taalgebruik, maar het is de harde realiteit)... maar kom jullie zijn wel met de 3 punten gaan lopen en hierbij nen dikke proficiat en nog veel succes de komende weken en maanden... en zoals onze "vriend" Verheyden zegt; "de prijzen worden op het einde uitgedeeld!"... (hij krijgt dan de prijs van "de grootste sukkelaar"...) |
| 06 Sep 2009, 22:26 |
|
|
Freak
seejdrik schreef: jongens toch, op den trainer beginnen te kakken is allemaal gemakkelijk ze. maar by hem ligt het probleem zeker niet, ik geloof in deze trainer. Het probleem ligt gewoon by de spelers die hun truitje niet willen nat maken. Die worden hier gvd goe betaald en dan lopen die daar niks te doen, ze moeten allemaal is voor de spiegel gaan staan en nekeer 90 min beginnen te knokken. & ik hoop dat ze allemaal wel genoeg ' EER' hebben en da ze der volgende week allemaal vol voor gaan gaan! ik ben er van overtuigd dat er veel kwaliteit in onze ploeg zit maar nu komt het er gwn NOG niet uit. ik ben zeker dat het gaat verbeteren, kestjes komt ook ver terug & geloof mij die hebben we gemist. als diejen der by is gaat veel beter lopen. maar ej jongens, we mogen echt de moed ni op geven & der blijven in geloven eh. kweet dat'r de laatsten tijd niveel goed is maar tgaat verbeteren. kweetet zeker. iendrachter in goeie en slechte tijden nu volgende week naar hoogstraten en de 3 punten meepakken & iedereen praat weer anders. daar ben ik toch niet mee akkoord. de trainer stelt de ploeg op en is dan ook verantwoordelijk als het mis loopt. En zijn wissels zijn ronduit slecht. Maar langs de andere kant, hij kan zelf moeilijk centraal op het middenveld gaan staan. ik ben eens benieuwd hoe lang de nieuwe sportieve mannen de situatie verheyden-troch gaan verdedigen, wetende dat ze zich vorig jaar doodgeërgerd hebben aan Van Mieghem-Franck... ![]() |
| 06 Sep 2009, 22:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
blue schreef: tsjoep schreef: mannekes , men eendracht hart doet inderdaad ook pijn , we zijn feitelijk allemaal stomme kloten dat we nog gaan zien naar den eendracht , er zou binnen 14dagen geen kat mogen aanwezig zijn in ons stadion , kweet et kweet et ik sta er ook altijd , ne mens denkt tzal vandaag beter zijn , vandaag zullen we er staan , maar tis voor te janken ..... we zijn altijd bezig over fc dinges van hier een beetje verder maar feitelijk begin ik me echt te schamen dat ik supporter ben van den eendracht , sorry dat ik dat moet zeggen en ik ben niet alleen . Als ik vandaag onze spelers zie begin ik echt het gevoel te hebben dat ze met ons lachen , die domme uilen staan daar weer in de tribune... wel spelers , bestuur en de rest doe er aub iets aan want er zullen er anders heel veel " die hards" fans afhaken .... Allez, toch nog eenen da wakker is. Pas op begrijp me niet verkeerd, het doet altijd pijn als je ploeg verliest en zeker als de spelers er met hun klak naar smijten. Laat het een troost zijn dat de competitie nog lang en maar pas begonnen is en alles nog mogelijk is. Nemen jullie volgende week de volle buit, kan dit het signaal zijn dat den iendracht vertrokken is, maar je zal moeten leren leven met de ups en downs van je ploeg. 't is vooral down hoor, de laastste jaren, met af en toe eens een up-ke... ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 06 Sep 2009, 22:27 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Aug 2009, 17:35 Berichten: 49 |
El Corredor schreef: seejdrik schreef: jongens toch, op den trainer beginnen te kakken is allemaal gemakkelijk ze. maar by hem ligt het probleem zeker niet, ik geloof in deze trainer. Het probleem ligt gewoon by de spelers die hun truitje niet willen nat maken. Die worden hier gvd goe betaald en dan lopen die daar niks te doen, ze moeten allemaal is voor de spiegel gaan staan en nekeer 90 min beginnen te knokken. & ik hoop dat ze allemaal wel genoeg ' EER' hebben en da ze der volgende week allemaal vol voor gaan gaan! ik ben er van overtuigd dat er veel kwaliteit in onze ploeg zit maar nu komt het er gwn NOG niet uit. ik ben zeker dat het gaat verbeteren, kestjes komt ook ver terug & geloof mij die hebben we gemist. als diejen der by is gaat veel beter lopen. maar ej jongens, we mogen echt de moed ni op geven & der blijven in geloven eh. kweet dat'r de laatsten tijd niveel goed is maar tgaat verbeteren. kweetet zeker. iendrachter in goeie en slechte tijden nu volgende week naar hoogstraten en de 3 punten meepakken & iedereen praat weer anders. daar ben ik toch niet mee akkoord. de trainer stelt de ploeg op en is dan ook verantwoordelijk als het mis loopt. En zijn wissels zijn ronduit slecht. Maar langs de andere kant, hij kan zelf moeilijk centraal op het middenveld gaan staan. ik ben eens benieuwd hoe lang de nieuwe sportieve mannen de situatie verheyden-troch gaan verdedigen, wetende dat ze zich vorig jaar doodgeërgerd hebben aan Van Mieghem-Franck... ![]() ik ben akkoord dat zijn wissels vandaag niet goed waren, maar als vandaag de schutter om zijn vervanging vraagt .. en de castro, oke.. die zou ik ook altijd laten starten maar er zijn mss problemen met hem op training dat hy hem niet inzet. ik weet het niet, |
| 06 Sep 2009, 22:30 |
|
|
Freak
Frékes schreef: hesteneer schreef: eerst antwoord op jullie vraag: ik heb vrijdag avond die tester waar jullie over spreken niet gezien. toch zeker niet in de spits. wat mij vandaag opviel is dat aalst over geen ploeg beschikt...een club met zo'n geweldig stadion en ditto aanhang..moet een ploeg op het veld brengen die knokt voor zijn sups! wel, ik heb vandaag 1 ploeg op het veld zien staan.... ik hoop voor aalst op beterschap maar geloof mij op mijn woord...die transferpolitiek van jullie bestuur trekt op nx denk ik. Die nederlander die ingevallen is, is die van vrijdag en gaan zeker geen beterschap brengen wat het collectief betreft. enfin soit....tot binnen enkele maanden en veel succes! grtz hesteneer EA trok vandaag op nix, maar uw ploegske trok vandaag ook op geen kl...ten hoor (excuses voor mijn taalgebruik, maar het is de harde realiteit)... maar kom jullie zijn wel met de 3 punten gaan lopen en hierbij nen dikke proficiat en nog veel succes de komende weken en maanden... en zoals onze "vriend" Verheyden zegt; "de prijzen worden op het einde uitgedeeld!"... (hij krijgt dan de prijs van "de grootste sukkelaar"...) ik had vooral de indruk dat heist er niet in geloofde... indien ze dit vroeger hadden gedaan, hadden we misschien een match gekregen à la Wielsbeke vorig jaar. ![]() |
| 06 Sep 2009, 22:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Vandaag was het gewoon slecht... Enkel Van Steenberghe, Depoitre en Gallucci valt niet veel te verwijten. Speelde Troch mee????
![]() |
| 06 Sep 2009, 22:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Jan schreef: Vandaag was het gewoon slecht... Enkel Van Steenberghe, Depoitre en Gallucci valt niet veel te verwijten. Speelde Troch mee???? ![]() Gezien heb ik em nie, maar kem wel oren zagen op zen ploegmakkers Hopelijk zien we rap de echte Thomas aan het werk _________________ Iendracht till i die!! Laatst gewijzigd door josken op 06 Sep 2009, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Sep 2009, 22:34 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
ons match op geen klote trekke? wij spelen op het veld van aalst, wij moeten het spel niet maken...als ik mij niet vergis: eerste helft op de paal, kopbal net naast. tweede helft: de 0-1 en het had 0-2 moeten zijn. Dus, laten we zeggen dat wij toch wel op een deftige manier proberen te voetballen en dat weinig ploegen ons dit gaan nadoen op jullie veld.
Laatst gewijzigd door hesteneer op 06 Sep 2009, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Sep 2009, 22:35 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 24 Aug 2009, 18:26 Berichten: 29 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem |
zwawi schreef: Frékes schreef: Smetje schreef: Triestig. Absolute non match die geen winnaar verdiende. Op gans de match één kans gezien: die kopbal van Heist die Van Steenberghe mooi redt. En de passing bij ons trok op niets. Geen enkele pas kwam aan. Ofwel achter de man ofwel tussen 2 man... Triestig. De Schutter zou inderdaad ziek geweest zijn. Ik heb daar niets van gemerkt hoor ![]() Ik hoorde na de match dat hij zijn vervanging heeft gevraagd... volgens mij leek hij toch redelijk kwaad, dus dikke zever!!! Dat hij er Siereveld op zet, ok, maar schuif dan De Schutter een plaats vooruit en Verheyden van dat plein!!! Die mannen van Heist lieten Verheyden op een eiland spelen, omdat ze toch wisten dat hij geene pass kan geven... onvoorstelbaar... Ik zat toevallig voor 1 keer op de zittribune en het was van daaruit duidelijk da Niels zelf aangaf da hij nimmer kon. Vreemde situatie... hij leek nochtans niet content... zal het verkeerd gezien hebben zeker???? |
| 06 Sep 2009, 22:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Aug 2009, 17:35 Berichten: 49 |
hesteneer schreef: ons match op geen klote trekke? wij spelen op het veld van aalst, wij moeten het spel niet maken...als ik mij niet vergis: eerste helft op de paal, kopbal net naast. tweede helft: de 0-1 en het had 0-2 moeten zijn. Dus, laten we zeggen dat wij toch wel op een deftige manier proberen te voetballen en dat weinig ploegen ons dit gaan nadoen op jullie veld. toch bedankt om 6 stewards en nen hoop politie bij ons te zetten ja want wij beslisse over die stewards, spast |
| 06 Sep 2009, 22:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
hesteneer schreef: ons match op geen klote trekke? wij spelen op het veld van aalst, wij moeten het spel niet maken...als ik mij niet vergis: eerste helft op de paal, kopbal net naast. tweede helft: de 0-1 en het had 0-2 moeten zijn. Dus, laten we zeggen dat wij toch wel op een deftige manier proberen te voetballen en dat weinig ploegen ons dit gaan nadoen op jullie veld. Chapeau voor jullie match! Heel verdiende overwinning uiteraard! |
| 06 Sep 2009, 22:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
hesteneer schreef: ons match op geen klote trekke? wij spelen op het veld van aalst, wij moeten het spel niet maken...als ik mij niet vergis: eerste helft op de paal, kopbal net naast. tweede helft: de 0-1 en het had 0-2 moeten zijn. Dus, laten we zeggen dat wij toch wel op een deftige manier proberen te voetballen en dat weinig ploegen ons dit gaan nadoen op jullie veld. toch bedankt om 6 stewards en nen hoop politie bij ons te zetten kwestie van het bezoekersvak wat op te vullen en tegenwoordig mag je op Aalst gerust het spel komen maken horen, we zijn maar een doodnormale derdeklasser die in een 4-3-1 systeem speelt, waarbij de "1" vooraan de rol van de 2 in het middenveld die uitvallen moet overnemen. Oh ja, en een doelpunt tegen die 4 achteraan scoren is ook niet zo uitzonderlijk. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 06 Sep 2009, 22:39 |
|
|
Freak
Frékes schreef: zwawi schreef: Frékes schreef: Ik hoorde na de match dat hij zijn vervanging heeft gevraagd... volgens mij leek hij toch redelijk kwaad, dus dikke zever!!! Dat hij er Siereveld op zet, ok, maar schuif dan De Schutter een plaats vooruit en Verheyden van dat plein!!! Die mannen van Heist lieten Verheyden op een eiland spelen, omdat ze toch wisten dat hij geene pass kan geven... onvoorstelbaar... Ik zat toevallig voor 1 keer op de zittribune en het was van daaruit duidelijk da Niels zelf aangaf da hij nimmer kon. Vreemde situatie... hij leek nochtans niet content... zal het verkeerd gezien hebben zeker???? de schutter leek mij niet tevreden met zijn wissel, kheb den indruk dat men persé die Siereveld wil brengen. De Schutter ziek, dat leek hij mij niet althans ![]() |
| 06 Sep 2009, 22:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het is gewoon ons centraal duo die niet presteerd,met de grote trom zijn ze terug gehaald en die gingen het beter doen dan het duo Franck en De Groote.
Voor mijn part mogen ze ook ophoepelen,of ze moeten zich as soon as possible herpakken,er zijn er die vorig seizoen minder krediet hebben gehad,valt uwe Franck. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Sep 2009, 22:41 |
|
|
hesteneer schreef: ons match op geen klote trekke? wij spelen op het veld van aalst, wij moeten het spel niet maken...als ik mij niet vergis: eerste helft op de paal, kopbal net naast. tweede helft: de 0-1 en het had 0-2 moeten zijn. Dus, laten we zeggen dat wij toch wel op een deftige manier proberen te voetballen en dat weinig ploegen ons dit gaan nadoen op jullie veld. Denk dat onze vriend aan de Gerstjens naar SK Erembodegem gaan kijken is deze namiddag... ze hebben u goed liggen gehad eh kameraad... |
| 06 Sep 2009, 22:43 |
|
| Pagina 17 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 28 Volgende |