Wielrennen - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 113
 Wielrennen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wielrennen
Het deelnemersveld van het eerste natourcriterium in ons land, dat van Aalst op maandag 27 juli, is zo goed als rond. "Mark Cavendish topt de affiche van onze 74e uitgave", stelt organisator Johny Van Den Borre. "De winnaar van vier ritten in de Tour de France brengt zijn Australische Columbia-ploegmakker Mark Renshaw mee naar Aalst. Voorts is ook Robbie McEwen van de partij. Het wordt zijn eerste wedstrijd na die zware val in de Ronde van België." Tom Boonen is dan weer niet van de partij in Aalst omdat er geen financieel vergelijk kon worden gevonden.

23 Jul 2009, 17:04
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Stijn schreef:
En internationale renners, dat zal wel moeten lukken zeker...

Bwa, ze slagen er toch dikwijls eens in om nen internationale klepper naar Aalst te halen. Ik denk zelfs dat ze vorig jaar met Sastre den Tourwinnaar in Aalst hadden.

ja ik weet het, maar er werd de voorbije weken en maanden serieus geopperd dat door de economische crisis en het afhaken van een belangrijke sponsor (faillissement) de tering naar de nering ging moeten gezet worden. Ik dacht zelfs dat de verhalen weer de kop opstaken om het criterium weer betalend te maken.
Blijkbaar valt het allemaal wel nog mee, als ze een Cavendish naar Aalst kunnen halen...

23 Jul 2009, 19:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Cavendish aangevuld met de tour-belgen, meer zal er alvast niet nodig zijn om alweer de grote massa naar aalst te lokken! Of het deelnemersveld nu indrukwekkend is of niet, het criterium staat steeds garant voor veel volk en een schitterende sfeer :banana:
Ik zal er alvast zijn :drank:

23 Jul 2009, 19:31
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik zal er ook zijn maandag! Tijd voor een feestje! :banana:

23 Jul 2009, 19:38

Leeftijd: 68
Onderkroiper schreef:
Dries schreef:
Onderkroiper schreef:

Een jaarabonnement en alle uitwedstrijden gewonnen dus (y) :whistle:

nog niet alle uitwedstrijden e dan...
abonnement kost al 105 euro + dan nog eens 170 euro rekenen voor de uitmatchen e...

Toch bijna dus ... :lol:
Is beter dan niets, hoe zeggen dat in Oilsjt ? Ge moejt nie schoein zen om te winnen ! :whistle:

Dit is het bewijs van deze uitspraak want deze namiddag effen 260 € CASH gewonnen met een inzet van 2 €.
Hierdoor heb ik mijn abonnement en enkele verplaatsingen GRATIS. :banana: (y)
Afbeelding

24 Jul 2009, 1:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Onderkroiper schreef:
Onderkroiper schreef:
Dries schreef:
nog niet alle uitwedstrijden e dan...
abonnement kost al 105 euro + dan nog eens 170 euro rekenen voor de uitmatchen e...

Toch bijna dus ... :lol:
Is beter dan niets, hoe zeggen dat in Oilsjt ? Ge moejt nie schoein zen om te winnen ! :whistle:

Dit is het bewijs van deze uitspraak want deze namiddag effen 260 € CASH gewonnen met een inzet van 2 €.
Hierdoor heb ik mijn abonnement en enkele verplaatsingen GRATIS. :banana: (y)
Afbeelding

En hoeveel lotjes hebt ge zoal gekocht in uw leven :whistle:

24 Jul 2009, 13:34
Miniem

Leeftijd: 35
vorig week toch ook 250 euro gewonnen me win for live :banana:
denk da da mss de 5de was da'k in m'n leve gekocht had

United! United!

24 Jul 2009, 13:39

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ja hallo kroket,die mannen van Hamme gooien daar ook al met de centen en dat voor hun eerste criterium. :crazy:

De Luxemburger Andy Schleck zal op vrijdag 31 juli da affiche toppen van het eerste Natourcriterium van Hamme. Organisator Jurgen Mettepenningen heeft wel hemel en aarde moeten verzetten om de jongste van de 'Schleck brothers' naar Hamme te halen.
Privévliegtuig
"Daags nadien rijdt Andy Schleck immers de Clasica San Sebastian in Spanje", stelt Jurgen Mettepenningen. "Daarom heb ik een privé-vliegtuig op de kop getikt zodat Andy Schleck na ons criterium onmiddellijk naar Spanje kan overgevlogen worden zodat hij aan de start zal kunnen staan van de ProTourkoers."

"Voor de rest werken we verder aan ons deelnemersveld waar onder andere streekrenner Greg Van Avermaet, Thor Hushovd, Frank Vandenbroucke en Tom Boonen reeds deel van uitmaken. Ook onze BV Classic, die voorafgaat aan het eigenlijke Natourcriterium, krijgt stilaan meer en meer vorm. Daarin starten onder andere Freddy Maertens, Johan Museeuw, Serge Baguet, Nico Mattan, Wim Vansevenant, Ferdinand Bracke en Theo Verschueren", meldde Mettepenningen. (belga/dea)

24 Jul 2009, 15:00
Miniem

Leeftijd: 35
http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/yaGT/Index.aspx?pagetype=WRWedstrijd&id=WREL2009-TOUR&ArticleId=DMF24072009_052
den toer is nog nie gedaan of't spelleke van speculeren begint al

United! United!

24 Jul 2009, 18:10
Nationale Ploeg

Gisteren nog eens een schoon wedstrijdje gezien, nl. Holland Hills Classic.
Zelfs de NOS had o.a. oog voor deze wedstrijd. (y)

Samenvatting op http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... ory/sport/

10 Aug 2009, 19:26
Ancien

Leeftijd: 65
Heel weinig commotie hier rond "Heusdenkoers" van afgelopen dinsdag, nochtans het "wereldkampioenschap van de kermiskoersen" (citaat uit de site van Het Nieuwsblad). De winnaar was éne Tyler Farrar, en dat is gene slechte coureur: 't is zowat de enige die de afgelopen Tour na een massasprint mee op de foto stond met Cavendish (wat, helaas, van geen enkele Belgische spurter kon gezegd worden).

14 Aug 2009, 16:58
Ancien

Leeftijd: 65
salvador schreef:
Heel weinig commotie hier rond "Heusdenkoers" van afgelopen dinsdag, nochtans het "wereldkampioenschap van de kermiskoersen" (citaat uit de site van Het Nieuwsblad). De winnaar was éne Tyler Farrar, en dat is gene slechte coureur: 't is zowat de enige die de afgelopen Tour na een massasprint mee op de foto stond met Cavendish (wat, helaas, van geen enkele Belgische spurter kon gezegd worden).

... en als ge Heusdenkoers kunt winnen, dan is een klassieker een fluitje van een cent, hé...

16 Aug 2009, 17:14
Nationale Ploeg

Vandaag men reis naar het WK in Mendrisio geboekt. Vorig jaar ben ik Iendracht-fans in Varese tegengekomen. Gaan er dit jaar ook naar Mendrisio?

26 Aug 2009, 12:51
forumlegende

'k bleif tois ; 'k kan tog men biejesten né verloaten ?

26 Aug 2009, 15:10
Nationale Ploeg

Ik probeer me momenteel niet te veel te ergeren in het voetbal, dus ben ik maar weer eens naar de Cauberg gereden.

http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... :5-563387/

07 Sep 2009, 1:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 113