|
|
| Pagina 372 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 370 371 372 373 374 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: de Dendertopic
trek het u niet aan ,dat is een typische reactie van een boerken van denderleeuw.
![]() |
| 07 Sep 2009, 13:22 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Fredster schreef: Zaterdagnacht kreeg ik een bericht van nen ajoin: proficiat met je ploeg. Wacht dan eerst tot jullie zondagnamiddagwandeling gedaan is alvorens in ons rapen te schijten. Typisch ne rotten ajoin, zelf al (en nog vele) jaren liggen stinken in 3de klasse en dan breed komen doen als we voor het eerst sinds juni verliezen! Goe bezig PS: Proficiat met jullie ploeg! Onozelaar!!!!! ![]() Kgeef ni geiren nen Azerty supporter gelijk mor nou is da toch efkes anders... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 07 Sep 2009, 13:55 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Kzal zelf nooit beginnen aanvallen of uitlachen (op een plagerij na).
Maar tis hier 2 maand windstil in deze topic, tot op het verlies van zaterdagavond. Plots is iedereen weer paraat om met Dender te lachen, terwijl ge zelf een dag later op eigen veld den boot ingaat tegen Janneken en Mieken. Zelf heb ik geen enkel probleem met de kritiek die ik hier lees, anders zou ik deze ook niet lezen. Maar ge moet dan ook tegenprik kunnen verdragen _________________ FC Dender |
| 07 Sep 2009, 14:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Fredster schreef: Kzal zelf nooit beginnen aanvallen of uitlachen (op een plagerij na). Maar tis hier 2 maand windstil in deze topic, tot op het verlies van zaterdagavond. Plots is iedereen weer paraat om met Dender te lachen, terwijl ge zelf een dag later op eigen veld den boot ingaat tegen Janneken en Mieken. Zelf heb ik geen enkel probleem met de kritiek die ik hier lees, anders zou ik deze ook niet lezen. Maar ge moet dan ook tegenprik kunnen verdragen |
| 07 Sep 2009, 15:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bomber schreef: Fredster schreef: Zaterdagnacht kreeg ik een bericht van nen ajoin: proficiat met je ploeg. Wacht dan eerst tot jullie zondagnamiddagwandeling gedaan is alvorens in ons rapen te schijten. Typisch ne rotten ajoin, zelf al (en nog vele) jaren liggen stinken in 3de klasse en dan breed komen doen als we voor het eerst sinds juni verliezen! Goe bezig PS: Proficiat met jullie ploeg! tees is toch erger dan enen die 4 keer post dat de foto's online staan ze, DONKERROOD !!! rené1919 schreef: Fredster schreef: Zaterdagnacht kreeg ik een bericht van nen ajoin: proficiat met je ploeg. Wacht dan eerst tot jullie zondagnamiddagwandeling gedaan is alvorens in ons rapen te schijten. Typisch ne rotten ajoin, zelf al (en nog vele) jaren liggen stinken in 3de klasse en dan breed komen doen als we voor het eerst sinds juni verliezen! Goe bezig PS: Proficiat met jullie ploeg! ik voel me persoonlijk aangevallen. ![]() ingrijpen! ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 07 Sep 2009, 15:28 |
|
|
Freak
bye bye fredster
![]() |
| 07 Sep 2009, 16:19 |
|
|
Ancien
Fredster schreef: Zaterdagnacht kreeg ik een bericht van nen ajoin: proficiat met je ploeg. Wacht dan eerst tot jullie zondagnamiddagwandeling gedaan is alvorens in ons rapen te schijten. Typisch ne rotten ajoin, zelf al (en nog vele) jaren liggen stinken in 3de klasse en dan breed komen doen als we voor het eerst sinds juni verliezen! Goe bezig PS: Proficiat met jullie ploeg! FC Stinkkot, liever ajoinen dan jullie stinkende kadavers. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Sep 2009, 17:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Fredster schreef: Zaterdagnacht kreeg ik een bericht van nen ajoin: proficiat met je ploeg. Wacht dan eerst tot jullie zondagnamiddagwandeling gedaan is alvorens in ons rapen te schijten. Typisch ne rotten ajoin, zelf al (en nog vele) jaren liggen stinken in 3de klasse en dan breed komen doen als we voor het eerst sinds juni verliezen! Goe bezig PS: Proficiat met jullie ploeg! FC Stinkkot, liever ajoinen dan jullie stinkende kadavers. ![]() Hugo ge moet a niet opjagen slecht ver t'hert. Die mannen vallen wel waar ze thuis horen,wacht rustig uwen tijd af. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Sep 2009, 17:04 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Fredster schreef: Zaterdagnacht kreeg ik een bericht van nen ajoin: proficiat met je ploeg. Wacht dan eerst tot jullie zondagnamiddagwandeling gedaan is alvorens in ons rapen te schijten. Typisch ne rotten ajoin, zelf al (en nog vele) jaren liggen stinken in 3de klasse en dan breed komen doen als we voor het eerst sinds juni verliezen! Goe bezig PS: Proficiat met jullie ploeg! FC Stinkkot, liever ajoinen dan jullie stinkende kadavers. ![]() Hugo ge moet a niet opjagen slecht ver t'hert. Die mannen vallen wel waar ze thuis horen,wacht rustig uwen tijd af. Miljaar, straks kan ik de 100 jarige viering niet meer mee meemaken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Sep 2009, 17:10 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Hugo schreef: Fredster schreef: Zaterdagnacht kreeg ik een bericht van nen ajoin: proficiat met je ploeg. Wacht dan eerst tot jullie zondagnamiddagwandeling gedaan is alvorens in ons rapen te schijten. Typisch ne rotten ajoin, zelf al (en nog vele) jaren liggen stinken in 3de klasse en dan breed komen doen als we voor het eerst sinds juni verliezen! Goe bezig PS: Proficiat met jullie ploeg! FC Stinkkot, liever ajoinen dan jullie stinkende kadavers. ![]() ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 07 Sep 2009, 17:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Seg mannekes, als ge die van Dender zit uit te lachen met hun verlies, is het toch normaal dat ze is terug komen lachen zeker na ons verlies.
Chill. ![]() |
| 07 Sep 2009, 18:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bomber schreef: Wij doen dat echter niet op hun forum en in hun topic waar ze met ons lachen Buitensmijten die handel Dat heb ik ook niet gezegd e Bomber. Daar geef ik je volledig gelijk in. |
| 07 Sep 2009, 18:33 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Gilles schreef: Seg mannekes, als ge die van Dender zit uit te lachen met hun verlies, is het toch normaal dat ze is terug komen lachen zeker na ons verlies. Chill. ![]() Wij doen dat echter niet op hun forum en in hun topic waar ze met ons lachen Buitensmijten die handel Yes , ik wil nog meehelpen maar ik ben niet zo snel meer dan in mijnen jonge tijd. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Sep 2009, 18:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Bomber schreef: Gilles schreef: Seg mannekes, als ge die van Dender zit uit te lachen met hun verlies, is het toch normaal dat ze is terug komen lachen zeker na ons verlies. Chill. ![]() Wij doen dat echter niet op hun forum en in hun topic waar ze met ons lachen Buitensmijten die handel Yes , ik wil nog meehelpen maar ik ben niet zo snel meer dan in mijnen jonge tijd. ![]() Oan den toog nog niks van je snelheid kwijtgeraakt Hugo Is plagen soms niet om liefde vragen ? T'is e grapten Pol , maar op ons eigen forum zeggen we toch wat we willen zeker. Het zou niet gepast zijn om op hun forum den draak te gaan steken. Ginder was je al lang met rode kaart buiten gevlogen. Zoals hier reeds eerder vermeld kreeg onze reklamemaker van footballpictures minder krediet. Even gaan want onze vriendelijke jongen van Footballpictures vroeg mij persoonlijk om hem wekelijks een paar geslaagde foto's door te sturen. Hierdoor blijft onze club toch in the picture.Snappen jullie het plaatje ? Ik wel .............. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Sep 2009, 20:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bomber schreef: Gilles schreef: Seg mannekes, als ge die van Dender zit uit te lachen met hun verlies, is het toch normaal dat ze is terug komen lachen zeker na ons verlies. Chill. ![]() Wij doen dat echter niet op hun forum en in hun topic waar ze met ons lachen Buitensmijten die handel vind ik ook, buiten met die kadavers _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Sep 2009, 9:51 |
|
| Pagina 372 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 370 371 372 373 374 … 711 Volgende |