|
|
| Pagina 525 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 523 524 525 526 527 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Onderkroiper schreef: 69 schreef: das al enkele jaren gesloten als ik het goed heb maar hebben die uitbaters nadien niet de pigsty's opengedaan? Kan mis zijn, ben ni van die kanten... In 1969 toen ik 12 jaar was, was dancing De Kroon eigendom van familie. Het leuke wat ik mij herinner, was dat wij als kind in de keuken, de geldbriefjes mochten klasseren per nominale waarde en opbergen in schoenendozen ! Mooi glad strijken en in de juiste schoendoos steken. Die tijd is al lang voorbij. ![]() En nooit een briefke verdwenen? Ik ben vroeger nog in de kroon geweest maar toen was da gewoon café denk ik, of t moet zijn dat het in t weekend danscafé was. Is ondertussen wel al jaren geleden...een jaar of 10 denk ik _________________ MCMXIX |
| 05 Sep 2009, 21:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
69 schreef: Onderkroiper schreef: 69 schreef: das al enkele jaren gesloten als ik het goed heb maar hebben die uitbaters nadien niet de pigsty's opengedaan? Kan mis zijn, ben ni van die kanten... In 1969 toen ik 12 jaar was, was dancing De Kroon eigendom van familie. Het leuke wat ik mij herinner, was dat wij als kind in de keuken, de geldbriefjes mochten klasseren per nominale waarde en opbergen in schoenendozen ! Mooi glad strijken en in de juiste schoendoos steken. Die tijd is al lang voorbij. ![]() En nooit een briefke verdwenen?Ik ben vroeger nog in de kroon geweest maar toen was da gewoon café denk ik, of t moet zijn dat het in t weekend danscafé was. Is ondertussen wel al jaren geleden...een jaar of 10 denk ik Wij zouden niet gedurfd hebben, ons moeder hielp aan den toog en in die tijd waren we nog braaf ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2009, 21:18 |
|
|
Ancien
In die tijd waren we nog braaf!_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Sep 2009, 9:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: :haha: In die tijd waren we nog braaf! Sinds ik Onderkroiper ben, niet meer natuurlijk ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2009, 10:04 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: :haha: In die tijd waren we nog braaf! Sinds ik Onderkroiper ben, niet meer natuurlijk ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Sep 2009, 10:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: 69 schreef: Onderkroiper schreef: In 1969 toen ik 12 jaar was, was dancing De Kroon eigendom van familie. Het leuke wat ik mij herinner, was dat wij als kind in de keuken, de geldbriefjes mochten klasseren per nominale waarde en opbergen in schoenendozen ! Mooi glad strijken en in de juiste schoendoos steken. Die tijd is al lang voorbij. ![]() En nooit een briefke verdwenen?Ik ben vroeger nog in de kroon geweest maar toen was da gewoon café denk ik, of t moet zijn dat het in t weekend danscafé was. Is ondertussen wel al jaren geleden...een jaar of 10 denk ik Wij zouden niet gedurfd hebben, ons moeder hielp aan den toog en in die tijd waren we nog braaf ! ![]() anders was het onderdoiker i.p.v. onderkroiper. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Sep 2009, 10:45 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
69 schreef: das al enkele jaren gesloten als ik het goed heb maar hebben die uitbaters nadien niet de pigsty's opengedaan? Kan mis zijn, ben ni van die kanten... inderdaad de kroon kan al gemakkelijk 10 jaar of meer zelfs.Het gebouw is zelfs volledig plat gesmeten en vervangen door appartementen. _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 06 Sep 2009, 11:18 |
|
|
rené1919 schreef: Onderkroiper schreef: 69 schreef: En nooit een briefke verdwenen?Ik ben vroeger nog in de kroon geweest maar toen was da gewoon café denk ik, of t moet zijn dat het in t weekend danscafé was. Is ondertussen wel al jaren geleden...een jaar of 10 denk ik Wij zouden niet gedurfd hebben, ons moeder hielp aan den toog en in die tijd waren we nog braaf ! ![]() anders was het onderdoiker i.p.v. onderkroiper. Dan zou ik wel met de schoendozen met de briefkes van 500 Fr & 1.000 Fr ribbedebie geweest zijn. Gouden tijden want veel dancings waren er dan niet. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2009, 12:30 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
toch nie int centrum van de stad Teralfene
![]() _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 06 Sep 2009, 12:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
|
| 06 Sep 2009, 20:57 |
|
|
Stijn schreef: http://www.youtube.com/watch?v=wOur8qXvpnk Remi Gaillard Tour de France Schitterend! PRACHTIG de tranen staan nog in mijn ogen van het lachen . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2009, 21:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Belangrijke mededeling IVM mexicaanse griep
Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc . Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten. De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt. Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden **gratis** bij mij inleveren. Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken. U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 08 Sep 2009, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Gaskonijn schreef: Belangrijke mededeling IVM mexicaanse griep Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc . Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten. De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt. Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden **gratis** bij mij inleveren. Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken. U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan. das heel vriendelijk ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 08 Sep 2009, 13:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gaskonijn schreef: Belangrijke mededeling IVM mexicaanse griep Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc . Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten. De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt. Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden **gratis** bij mij inleveren. Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken. U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan. er staat geen adres bij ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Sep 2009, 13:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Carnavalsmonument Hopmarkt vernield
Dieven en vandalen slaan toe in Aalst AALST - Het voorbije weekend trokken vandalen een spoor van vernieling door Aalst. De schokkendste wandaad is de beschadiging van het carnavalsmonument. Aalst is daardoor getroffen in zijn carnavalshart. In de nacht van zaterdag op zondag hebben vandalen het carnavalsmonument De Voil Jeanet op de hoek Nieuwstraat-Hopmarkt van zijn voetstuk gehaald. Het lag zwaar beschadigd op de straatstenen. Voorbijgangers hebben de vernieling zondagochtend om 4 uur vastgesteld en de politie verwittigd. De stadsdiensten hebben het beeld overgebracht naar de werkhallen, in afwachting van restauratie en herplaatsing. De carnavalswereld reageert geschokt op de vernieling. 'Dit is een laffe daad', reageert Werner Kinoo, die als Prins 1994 aan de wieg stond van het carnavalsbeeld. 'Dat beeld is het enige symbool dat het hele jaar door herinnert aan de Aalsterse traditie. Het stond misschien kwetsbaar opgesteld, maar het werd al jaren door iedereen gerespecteerd. De daders zijn ongetwijfeld geen carnavalisten. Ik hoop dat ze snel worden gevonden.' Het bronzen beeld van de Aalsterse kunstenaar Hendrik Muylaert staat al sinds 1997 symbool voor carnavalvierend Aalst. Het stelt een naakte, geslachtsloze voil jeanet voor die in wankel evenwicht een schoen uittrekt. Prins Werner Kinoo startte in 1994 een werking op voor het beeld. Het werd via een wedstrijd toegewezen aan kunstenaar Muylaert en het kostte toen 850.000 frank, een som die grotendeels werd betaald door de Stchting Oilsters Monument met geld dat de carnavalsverenigingen inzamelden. Daarna werd het beeld overgedragen aan het stadsbestuur. Sinds vrijdagavond trokken vandalen ook door de rest van de stad een spoor van vernieling: op de werf van het Vredeplein-Nieuwstraat werden de ruiten ingegooid van een bulldozer, evenals in de gebouwen van de technische autokeuring in de Industrielaan en in een privé-woning in de Vereeckenstraat. In de Gerstenstraat werd schade vastgesteld aan een toegangsdeur en in de Dokter André Goffaertstraat werd een voordeur ondergekotst. In de Rozemarijnstraat is een garagepoort beschadigd en in de Sint-Jobstraat een poort en een kabelkast. In de Bert Van Hoorickstraat is een voertuig bekrast, in de Hovenierstraat een videoparlofoon vernield en in de Kromme Elleboogstraat liep een oprit schade op. Er gebeurden ook diefstallen: in het OLV Ziekenhuis werden drie TV-toestellen ontvreemd, in een centrumwinkel enkele gsm's en in Heuvel een portefeuille. In de Vrijheidsstraat heeft iemand met een valse sleutel geld gestolen uit de kassa van een winkel. Op de Grote Markt verdween een fiets en in de Dirk Martensstraat een bromfiets. De bouwplaatsen in Bosveld werden voor de tweede keer in enkele dagen tijd door vandalen bezocht. Er is ook blauwe hardsteen gestolen. ze zijn goe bezig jongens.... BLIJFT EENS MET UW POTEN VAN EEN ANDER ZIJN GERIEF ZEG!!! hoe is da mogelijk! ![]() |
| 08 Sep 2009, 14:00 |
|
| Pagina 525 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 523 524 525 526 527 … 885 Volgende |