|
|
| Pagina 27 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
kijk jongens, ik stond er niet bij, ik heb het vanop afstand gezien want eerlijk gezegd of je dat nu zegt of niet of dat hij slecht gespeeld heeft vorig jaar maakt niet meer uit, hij is weg en hopelijk vergaat het hem in Oudenaarde beter dan in Aalst.
Ik persoonlijk heb niets tegen Kevin Franck en heb er die avond ook even mee gepraat en vind dat ne sympathieke kerel maar 't ging hem gewoon blijkbaar niet af vorig jaar, voilà voor de rest heb ik daar eignelijk niets meer over te zeggen. Maar reacties op zo'n manier appreciëer ik, die van verwijten en kinderlijk niveau vind ik gewoon triestig en zielig maar héy, 't is een forum hé dusja iedereen zijn gedacht. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marc2 schreef: Goohja, als ze daar lopen mag je je mening zeggen,hé, daarvoor een stadionverbod krijgen? Ik denk dat de stadions dan voor de helft meer gevuld zouden zijn. Als je je mening op een goeie manier verwoord, wat is dan het probleem? ![]() idd als... _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Sep 2009, 17:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Goohja, als ze daar lopen mag je je mening zeggen,hé, daarvoor een stadionverbod krijgen? Ik denk dat de stadions dan voor de helft meer gevuld zouden zijn. Als je je mening op een goeie manier verwoord, wat is dan het probleem? ![]() Dus als gij daar loopt, mag iedereen van het forum daar ook zomaar eens goed hun gedacht tegen u zeggen. Ik peis dat ge er niet goed van zou zijn zenne. Trouwens, zoals kiekensoep het daar verwoorrdde, was het niet bepaald dat die persoon zijn mening op een vriendelijke manier verkondigde hé. |
| 09 Sep 2009, 17:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: marc2 schreef: Goohja, als ze daar lopen mag je je mening zeggen,hé, daarvoor een stadionverbod krijgen? Ik denk dat de stadions dan voor de helft meer gevuld zouden zijn. Als je je mening op een goeie manier verwoord, wat is dan het probleem? ![]() Dus als gij daar loopt, mag iedereen van het forum daar ook zomaar eens goed hun gedacht tegen u zeggen. Ik peis dat ge er niet goed van zou zijn zenne. Trouwens, zoals kiekensoep het daar verwoorrdde, was het niet bepaald dat die persoon zijn mening op een vriendelijke manier verkondigde hé. ![]() _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 09 Sep 2009, 17:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jaat ze, geen enkel probleem, laat ze maar komen, maar geen kuddegeestoestanden.
Individueel van man tot man. Ik denk dat bij sommigen hun mening over een bepaalde zaak der al heel anders zou uitzien. Dus wat is het probleem? Heb nog niemand verweten ook, dat kan hier spijtig genoeg niet altijd gezegd worden.En vooral een mening mag schelen, ik leg steeds het waarom uit van mijn mening , dus ik schiet niet in het wilde weg op iemand , spelers of supporters of gelijk wie. Ik lees liever inhoudelijke discussies eerlijk gezegd dan persoonlijke aanvallen op de auteur zijn nickname. |
| 09 Sep 2009, 17:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Pfffffff jongens toch, dat je Kevin niet goed vond is één ding, maar die gast heeft zich wel 100% gegeven en heeft zich altijd erg positief opgesteld tegenover de fans. Van mij krijgt hij een pint ipv idiote opmerkingen.
|
| 09 Sep 2009, 18:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
AlostanA schreef: Pfffffff jongens toch, dat je Kevin niet goed vond is één ding, maar die gast heeft zich wel 100% gegeven en heeft zich altijd erg positief opgesteld tegenover de fans. Van mij krijgt hij een pint ipv idiote opmerkingen. Ik sta ook altijd positief tegenover de fans en geef me ook altijd op den tribune ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 09 Sep 2009, 18:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Van mij heeft hij der 1 gekregen ! En ik heb hem vooral gevraagd hoe het in oudenaarde was. Franck zegde trouwens dat het bij oudenaarde momenteel voor geen meter liep als ploeggeheel. Maar jongens, als iemand zijn mening nekeer geeft en hier oproepen om hem stadionverbod te willen geven, op wat slaat dat,hé?
Ik vind dat toch straf zulle dat der hier zo "geschoten " wordt. Ikzelf vond het er niks toe doen om aan franck mijn gedacht te verkondigen welke dat dan ook al mocht zijn.Maar als iemand tegen franck zijn ontgoocheling uit, ook al is het gepasseerd, probeer dan nekeer in plaats van supporter te staan en zijn ontgoocheling te begrijpen? Moet een voetballer dan misschien aanbeden worden? Zij weten heus ook wel wat ze gepresteerd hebben op het veld , hebben genoeg zelfkritiek, spelers zonder zelfkritiek geraken zelfs nooit niet tot derde klasse, want das 1 van de zovele componenten wat het verschil maakt tussen een goeie voetballer en een mindere. Zodus kunnen zulke spelers ook allemaal wel kaderen wat er in supportershoofden omgaat. Nogmaals, spelers die het zover geschopt hebben, ook al is het derde, wel die kunnen dat allemaal plaatsen. Maar dat er hier direct over een stadionverbod gesproken wordt, dat kan ik niet goedkeuren. Maargoed, tzal wel aan mij (of mijn nick) liggen zeker ? ![]() |
| 09 Sep 2009, 18:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marc2 schreef: Van mij heeft hij der 1 gekregen ! En ik heb hem vooral gevraagd hoe het in oudenaarde was. Franck zegde trouwens dat het bij oudenaarde momenteel voor geen meter liep als ploeggeheel. Maar jongens, als iemand zijn mening nekeer geeft en hier oproepen om hem stadionverbod te willen geven, op wat slaat dat,hé? Ik vind dat toch straf zulle dat der hier zo "geschoten " wordt. Ikzelf vond het er niks toe doen om aan franck mijn gedacht te verkondigen welke dat dan ook al mocht zijn.Maar als iemand tegen franck zijn ontgoocheling uit, ook al is het gepasseerd, probeer dan nekeer in plaats van supporter te staan en zijn ontgoocheling te begrijpen? Moet een voetballer dan misschien aanbeden worden? Zij weten heus ook wel wat ze gepresteerd hebben op het veld , hebben genoeg zelfkritiek, spelers zonder zelfkritiek geraken zelfs nooit niet tot derde klasse, want das 1 van de zovele componenten wat het verschil maakt tussen een goeie voetballer en een mindere. Zodus kunnen zulke spelers ook allemaal wel kaderen wat er in supportershoofden omgaat. Nogmaals, spelers die het zover geschopt hebben, ook al is het derde, wel die kunnen dat allemaal plaatsen. Maar dat er hier direct over een stadionverbod gesproken wordt, dat kan ik niet goedkeuren. Maargoed, tzal wel aan mij (of mijn nick) liggen zeker ? ![]() want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens Noemt gij dat "uw mening zeggen" ? Kinjerosje ten top ! |
| 09 Sep 2009, 18:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Jeroen schreef: marc2 schreef: Van mij heeft hij der 1 gekregen ! En ik heb hem vooral gevraagd hoe het in oudenaarde was. Franck zegde trouwens dat het bij oudenaarde momenteel voor geen meter liep als ploeggeheel. Maar jongens, als iemand zijn mening nekeer geeft en hier oproepen om hem stadionverbod te willen geven, op wat slaat dat,hé? Ik vind dat toch straf zulle dat der hier zo "geschoten " wordt. Ikzelf vond het er niks toe doen om aan franck mijn gedacht te verkondigen welke dat dan ook al mocht zijn.Maar als iemand tegen franck zijn ontgoocheling uit, ook al is het gepasseerd, probeer dan nekeer in plaats van supporter te staan en zijn ontgoocheling te begrijpen? Moet een voetballer dan misschien aanbeden worden? Zij weten heus ook wel wat ze gepresteerd hebben op het veld , hebben genoeg zelfkritiek, spelers zonder zelfkritiek geraken zelfs nooit niet tot derde klasse, want das 1 van de zovele componenten wat het verschil maakt tussen een goeie voetballer en een mindere. Zodus kunnen zulke spelers ook allemaal wel kaderen wat er in supportershoofden omgaat. Nogmaals, spelers die het zover geschopt hebben, ook al is het derde, wel die kunnen dat allemaal plaatsen. Maar dat er hier direct over een stadionverbod gesproken wordt, dat kan ik niet goedkeuren. Maargoed, tzal wel aan mij (of mijn nick) liggen zeker ? ![]() want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens Noemt gij dat "uw mening zeggen" ? Kinjerosje ten top ! Tis ier plezant vandaag ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 09 Sep 2009, 18:22 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
Na lange tijd enkel nog gelezen te hebben moet ik toch zeggen dat het hier erg geworden is zeg !
Tijd om nog eens eendrachtig te zijn, of kan dat enkel als er een bestuur moet buiten gekuist worden ? |
| 09 Sep 2009, 18:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
circus schreef: Na lange tijd enkel nog gelezen te hebben moet ik toch zeggen dat het hier erg geworden is zeg ! Tijd om nog eens eendrachtig te zijn, of kan dat enkel als er een bestuur moet buiten gekuist worden ? INDERDAAD JONG HET IS HIER ERG AAN HET WORDEN!!!!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 09 Sep 2009, 18:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: circus schreef: Na lange tijd enkel nog gelezen te hebben moet ik toch zeggen dat het hier erg geworden is zeg ! Tijd om nog eens eendrachtig te zijn, of kan dat enkel als er een bestuur moet buiten gekuist worden ? INDERDAAD JONG HET IS HIER ERG AAN HET WORDEN!!!!!!! Hadden ze niet beter eendrachtig geweest en diene brave man,die zijn gedacht eens ging zeggen tegen Franck,met zijn kl...op de straat stenen gegooid. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2009, 19:07 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
josken schreef: Jeroen schreef: marc2 schreef: Van mij heeft hij der 1 gekregen ! En ik heb hem vooral gevraagd hoe het in oudenaarde was. Franck zegde trouwens dat het bij oudenaarde momenteel voor geen meter liep als ploeggeheel. Maar jongens, als iemand zijn mening nekeer geeft en hier oproepen om hem stadionverbod te willen geven, op wat slaat dat,hé? Ik vind dat toch straf zulle dat der hier zo "geschoten " wordt. Ikzelf vond het er niks toe doen om aan franck mijn gedacht te verkondigen welke dat dan ook al mocht zijn.Maar als iemand tegen franck zijn ontgoocheling uit, ook al is het gepasseerd, probeer dan nekeer in plaats van supporter te staan en zijn ontgoocheling te begrijpen? Moet een voetballer dan misschien aanbeden worden? Zij weten heus ook wel wat ze gepresteerd hebben op het veld , hebben genoeg zelfkritiek, spelers zonder zelfkritiek geraken zelfs nooit niet tot derde klasse, want das 1 van de zovele componenten wat het verschil maakt tussen een goeie voetballer en een mindere. Zodus kunnen zulke spelers ook allemaal wel kaderen wat er in supportershoofden omgaat. Nogmaals, spelers die het zover geschopt hebben, ook al is het derde, wel die kunnen dat allemaal plaatsen. Maar dat er hier direct over een stadionverbod gesproken wordt, dat kan ik niet goedkeuren. Maargoed, tzal wel aan mij (of mijn nick) liggen zeker ? ![]() want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens Noemt gij dat "uw mening zeggen" ? Kinjerosje ten top ! Tis ier plezant vandaag ![]() Is mijn mening niet hé josken ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 20:29 |
|
|
En als ik eventjes mag verduidelijken en wat sommige niet goed begrepen hebben was het niet Kevin Franck die arrogant aan het doen was maar wel zijne "compagnon" die erbij was, blijkbaar een of andere fan van Kevin zelf.
_________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 20:50 |
|
| Pagina 27 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 133 Volgende |