|
|
| Pagina 77 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Rode Duivels
Mariner schreef: rené1919 schreef: wat zullen ze nu doen, gaat Dickie meteen in dienst of gaan ze voor die paar matchen alsnog voor een interim kheb gezien dat beenhakker ontslaan is bij polen, al zal dienen het niet zien zitten om interim te worden of anders antheunis e ![]() Zal Dury worden zeker hé Dat ze ne keer Collin en Dekeersmaeker op straat zetten ![]() Dury kan ook, maar ten moet zulte ook akkoord gaan e, ik denk da niet da iemand die twee kwistenbiebels van den bond kan onslaan of wel? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 10 Sep 2009, 15:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
rené1919 schreef: Mariner schreef: rené1919 schreef: wat zullen ze nu doen, gaat Dickie meteen in dienst of gaan ze voor die paar matchen alsnog voor een interim kheb gezien dat beenhakker ontslaan is bij polen, al zal dienen het niet zien zitten om interim te worden of anders antheunis e ![]() Zal Dury worden zeker hé Dat ze ne keer Collin en Dekeersmaeker op straat zetten ![]() Dury kan ook, maar ten moet zulte ook akkoord gaan e, ik denk da niet da iemand die twee kwistenbiebels van den bond kan onslaan of wel? nee, da's inderdaad het probleem. die zitten daar te verroesten en hun zakken te vullen en hebben alle macht in handen _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Sep 2009, 15:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Smetje schreef: K hoop dat Advocaat direct overneemt, maar onzen bond kennende zie ik ze assistent Dury eerst nog laten overnemen omdat die nog een contract heeft. Misschien stapt Dury mee op met Vercauteren, hij zei toch dat hij het enkel voor hem deed. |
| 10 Sep 2009, 15:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Inderdaad, collin en die lachende kabouter plop, dat zijn de angels, die moeten buitenliggen.
Voor mijn part smijt advocaat drie vierden of meer uit zijn selectie !!! Haal de kleine lichtpuntjes deruit, evauleer individueel hun prestatie van laatste matchen en de manier waarop ze toekomen en daar trainen en smijt dienen nest toeristen dan buiten. En begin net zoals hopelijk bij aalst ook, vooral me jongens te spelen die hun trui willen nat maken. |
| 10 Sep 2009, 16:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marc2 schreef: Inderdaad, collin en die lachende kabouter plop, dat zijn de angels, die moeten buitenliggen. Voor mijn part smijt advocaat drie vierden of meer uit zijn selectie !!! Haal de kleine lichtpuntjes deruit, evauleer individueel hun prestatie van laatste matchen en de manier waarop ze toekomen en daar trainen en smijt dienen nest toeristen dan buiten. En begin net zoals hopelijk bij aalst ook, vooral me jongens te spelen die hun trui willen nat maken. Met wie gaat ge dan spelen misschien ? ![]() |
| 10 Sep 2009, 16:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Jeroen schreef: marc2 schreef: Inderdaad, collin en die lachende kabouter plop, dat zijn de angels, die moeten buitenliggen. Voor mijn part smijt advocaat drie vierden of meer uit zijn selectie !!! Haal de kleine lichtpuntjes deruit, evauleer individueel hun prestatie van laatste matchen en de manier waarop ze toekomen en daar trainen en smijt dienen nest toeristen dan buiten. En begin net zoals hopelijk bij aalst ook, vooral me jongens te spelen die hun trui willen nat maken. Met wie gaat ge dan spelen misschien ? ![]() Met Depoitre in de spits ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 10 Sep 2009, 16:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Op teletekst van de VRT: "Bond vraagt Advocaat nu al te beginnen."
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Sep 2009, 18:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Bart Van den Neste schreef: Jeroen schreef: marc2 schreef: Inderdaad, collin en die lachende kabouter plop, dat zijn de angels, die moeten buitenliggen. Voor mijn part smijt advocaat drie vierden of meer uit zijn selectie !!! Haal de kleine lichtpuntjes deruit, evauleer individueel hun prestatie van laatste matchen en de manier waarop ze toekomen en daar trainen en smijt dienen nest toeristen dan buiten. En begin net zoals hopelijk bij aalst ook, vooral me jongens te spelen die hun trui willen nat maken. Met wie gaat ge dan spelen misschien ? ![]() Met Depoitre in de spits ![]() Depoitre heeft wss meer inzet dan gans de groep van de rode duivels tesamen. _________________ Iendracht till i die!! |
| 10 Sep 2009, 18:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
vanavond onzen dwiep Dekeersmaeker in terzake, ik ga denk ik is kijken, kwestie van nog is goe te lachen
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Sep 2009, 19:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Jeroen schreef: marc2 schreef: Inderdaad, collin en die lachende kabouter plop, dat zijn de angels, die moeten buitenliggen. Voor mijn part smijt advocaat drie vierden of meer uit zijn selectie !!! Haal de kleine lichtpuntjes deruit, evauleer individueel hun prestatie van laatste matchen en de manier waarop ze toekomen en daar trainen en smijt dienen nest toeristen dan buiten. En begin net zoals hopelijk bij aalst ook, vooral me jongens te spelen die hun trui willen nat maken. Met wie gaat ge dan spelen misschien ? ![]() niet met deze bende krabbers waarschijnlijk..... ![]() |
| 10 Sep 2009, 23:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Als je die verhalen leest over die zelfverklaarde vedetten, dan zakt uw broek toch af, hé...
Geen greintje zelfrespect... |
| 17 Sep 2009, 23:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
salvador schreef: Als je die verhalen leest over die zelfverklaarde vedetten, dan zakt uw broek toch af, hé... Geen greintje zelfrespect... echt triest _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Sep 2009, 16:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: salvador schreef: Als je die verhalen leest over die zelfverklaarde vedetten, dan zakt uw broek toch af, hé... Geen greintje zelfrespect... echt triest Komt misschien in orde met een "Coupe Advokaat" ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2009, 16:56 |
|
|
Ancien
De Keersmaecker: "Advocaat krijgt carte blanche"
vrijdag 18 september 2009 Bondsvoorzitter François De Keersmaecker waarschuwt de Rode Duivels nu het zeker is dat Advocaat op 1 oktober al bondscoach wordt. Volgens De Keersmaecker zal de Nederlander niemand sparen. "Hij is van alles op de hoogte. Hij zal de kuis moeten doen, discipline invoeren en beslissingen nemen. Sportief krijgt hij carte blanche", stelt De Keersmaecker in Het Laatste Nieuws. Advocaat zal 600.000 euro per jaar verdienen. De bond moet door zijn vervroegde komst dus 150.000 euro extra ophoesten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2009, 19:26 |
|
|
Ancien
Pocognoli haalt hard uit naar Vlaamse Duivels
donderdag 17 september 2009 Sébastien Pocognoli haalt in Foot Magazine zwaar uit naar enkele Vlaamse Rode Duivels. Wellicht verwijst de verdediger vooral naar Stijnen, Sonck en Simons. "Wat me vooral stoort is dat enkele spelers overbeschermd worden door de Vlaamse pers. Ze hebben veel caps achter hun naam staan en denken zich alles te kunnen permitteren", aldus de linksachter van AZ. Voor Armenië hadden we een groepsgesprek waar ze hun mond niet durfden opendoen", legt Pocognoli uit. "Ik was een van de weinigen die zei wat hem op de lever lag. Blijkbaar kan men dat in Vlaanderen niet appreciëren." "Natuurlijk is er vanalles loos bij de Rode Duivels. Ik zou een boek kunnen schrijven over de drie selecties die ik meemaakte." _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2009, 19:59 |
|
| Pagina 77 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 242 Volgende |