|
|
| Pagina 6 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar we staan wel degelijk 2-0 achter zenne
|
| 12 Sep 2009, 20:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Correctie ondertussen al 3-0.....
|
| 12 Sep 2009, 20:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
als dat waar is...een echte degradatiekandidaat dus aan de spelers en coach : ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 12 Sep 2009, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Sep 2009, 21:01 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Klopt, maar ik kreeg steeds 0-1, 0-2. Sorry voor het utopie. Hoogstraten 3-0 voor, EA nog geen kans gehad. Nu pas half-time.
Ofwel smijt ge nu VDH buiten en verandert men volledig van tactiek ofwel strijd je tegen de degradatie. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Sep 2009, 21:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Romario schreef: Correctie ondertussen al 3-0..... Jawadde,met zulke spelers in ons ploeg!!!!! Tot hiertoe was ik héél positief maar dit is zéér slecht nieuws hoor. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Sep 2009, 21:03 |
|
|
Volgens mijn correspondent: 'ze lopen erbij als kiekes zonder kop'! Er moest volgend week geen kat meer gaan kijken! Bende stomme kloten!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Sep 2009, 21:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
edit
|
| 12 Sep 2009, 21:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
witzwet schreef: Volgens mijn correspondent: 'ze lopen erbij als kiekes zonder kop'! Er moest volgend week geen kat meer gaan kijken! Bende stomme kloten! dat zou pas een serieus signaal van de supporters zijn !! maar ja, straks zullen er wel weer een paar naievelingen posten dat je ook in slechte tijden je ploeg moet steunen en je ploeg niet mag afvallen en blablabla in slechte tijden steunen, ja zeker, indien de ploeg er voor gaat. Maar als ze weer als kippen zonder kop spelen : keek er naar uit tegen Oudenaarde te gaan kijken omdat ik in Aalst ben, wel... MIJ NIET GEZIEN ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 12 Sep 2009, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Sep 2009, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Das nog slechter als vorig jaar da. Nu tegen Westerlo nog afgeslacht worden in den beker en 't zal weer een lang seizoen worden. Ik snap da toch ni ze, die prestatie tegen Anderlecht was zo hoopgevend, alsook de voorbereiding en de match tegen KVSK. En nu verliezen ze gewoon van zo een ploegen...
|
| 12 Sep 2009, 21:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Das nog slechter als vorig jaar da. Nu tegen Westerlo nog afgeslacht worden in den beker en 't zal weer een lang seizoen worden. Ik snap da toch ni ze, die prestatie tegen Anderlecht was zo hoopgevend, alsook de voorbereiding en de match tegen KVSK. En nu verliezen ze gewoon van zo een ploegen... Er is dus meer aan de hand, alweer.... maar wat? |
| 12 Sep 2009, 21:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Romario schreef: Zienaa schreef: Das nog slechter als vorig jaar da. Nu tegen Westerlo nog afgeslacht worden in den beker en 't zal weer een lang seizoen worden. Ik snap da toch ni ze, die prestatie tegen Anderlecht was zo hoopgevend, alsook de voorbereiding en de match tegen KVSK. En nu verliezen ze gewoon van zo een ploegen... Er is dus meer aan de hand, alweer.... maar wat? Ik denk dat er teveel spelers baaske willen spelen en het niet kunnen?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Sep 2009, 21:15 |
|
|
Freak
weet ge wat er gaande is? WE HEBBEN SUKKELS ALS SPELERS.
|
| 12 Sep 2009, 21:15 |
|
|
Vaste Waarde
bon, het bestuur heeft met het aantrekken van de vroegere "vedetten" gegokt en verloren. Kan gebeuren, en dacht ook dat het goed gedaan was. Maar blijkbaar is het de verkeerde strategie geweest. Het bestuur kunnen we niet echt iets verwijten dus. (wel de FUCKING lamme zakken die op het veld staan en de FUCKING coach die het FUCKING 4-5-1 systeem koppig verderzet).
Wat moet er dan veranderen : leren uit de fouten en dus 1. op zijn "Boom's" inkopen : gestalte, kracht, jong... zo kom je uit derde klasse weg. Niet met salonvoetballers die hun voetje niet (willen) zetten 2. het 4-5-1 systeem na 120 jaar eindelijk eens bij het huisvuil zetten. TWEE spitsen aub. Hoeveel jaar moeten we nog verspillen met dit systeem. 3. als er financieel wat dingen moeilijk liggen (waarom hebben we weer maar 1 diepe spits in de kern??? is er financieel een reden??), dat het bestuur dan open kaart speelt. Dan heb ik er begrip voor, maar dan moet de bull shit van "over x jaar naar 2de klasse" ook ophouden. 4. de spelers betalen volgens prestratie. Minder loon, maar hoge winstpremies. Als je met jongere gemotiveerde spelers speelt, zal dat sowieso meer effect hebben. Allez, ik kijk al uit naar volgend seizoen (hopelijk niet in 4de klasse) ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Sep 2009, 21:26 |
|
|
Dat ge het loontje van Verheyden en Troch moest samentellen, ge zou al ne schone spits kunnen kopen!
Vlg. correspondent: er is geen middenveld... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Sep 2009, 21:30 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: Vlg. correspondent: er is geen middenveld... 4-5-1 en er is geen middenveld.als ik het goed voorheb, was dat tegen Boom ook zo heeft de coach stront in zijn ogen of zo?? ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Sep 2009, 21:31 |
|
| Pagina 6 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 30 Volgende |