|
|
| Pagina 7 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
ROOD voor Depoitre....
![]() |
| 12 Sep 2009, 21:35 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
allez, dan spelen we volgende week 4-6-0
![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Sep 2009, 21:36 |
|
|
Freak
frustratie zeker?
|
| 12 Sep 2009, 21:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik denk dat het deze avond serieus zal stinken op den iendracht.
VDHaegen Spijtig voor het bestuur want die mensen hebben hun best gedaan en ons goeie transfers bezorgd maar het lukt niet op het terrein en er moet iets gebeuren. Wat mij reeds een aantal keren opgevallen is,er komen héél weinig spelers in de kantines na de match en dat wil iets zeggen of niet??? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Sep 2009, 21:44 |
|
|
Freak
welke ambitie heb je als je 3 spelers van zottegem koopt om naar 2e klasse te willen?en een spits om de doelpunten te maken? een verheyden,troch,van damme ,om op het middenveld te spelen?0,0
![]() |
| 12 Sep 2009, 21:54 |
|
|
Knaap
Wat is nu de uiteindelijke eindstand?
|
| 12 Sep 2009, 22:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
4-2 aldus Teletekst.
|
| 12 Sep 2009, 22:30 |
|
|
Miniem
4 - 2
|
| 12 Sep 2009, 22:31 |
|
|
Junior
Het is wachten op reacties van supporters ter plaatse.Als ze bij die eerste 8 willen eindigen en niet willen zakken, moet er dringend iets gebeuren, want ook vorige week was de wil om te winnen bij sommige spelers niet aanwezig.
|
| 12 Sep 2009, 22:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Dit doet pijn als eendrachtsupporter.
Waar is de clubliefde van de spelers? Waar is de inzet van tegen Anderlecht? Zijn er sommige soms te goed voor 3de om hun truitje nat te maken en te vechten? Ik hoor hier op het forum zeggen om de trainer buiten te gooien, wat doet het uit? Je mag Gerets in de dug-out zetten als de spelers ni willen PAK JE GEEN PUNT Het word een lang en zwaar seizoen, ik hoop dat er betere tijden komen of het word niet iendracht oilsjt back to glorie maar iendracht oilsjt back to vierde _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 12 Sep 2009, 22:57 |
|
|
Freak
net terug van hoogstraten. als er nu geen koppen rollen, dan kom ik gewoon niet meer.
abominabel, desastreus, standbeelden op het middenveld. jongens toch, met de rust haalt hij er coppens en lord af, het had beter troch en ewen moeten zijn. een geluk dat een vandamme er den tweede helft opkwam, dan kreeg je tenminste wat mentaliteit. en de rode kaart van depoitre was terecht, natrappen. gewoon pure frustratie bij die gast. vorig jaar vond de denkcel het slecht en hadden ze veel kritiek. beste denkcelmensen, wat is het dan nu? Crisis? Het is gewoon nog slechter dan vorig jaar!!! Schandalige prestatie !!! |
| 12 Sep 2009, 23:38 |
|
|
Freak
weeral verheyden zie ik.
|
| 12 Sep 2009, 23:41 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Net terug van een lange, pijnlijke rit.
Slechte wedstrijd waarin je een mooie eerste kans verkrijgt, maar dan weer wegzakt en plots 3 goalen in uw doos krijgt. Ok, je krijgt bij 2-0, tweemaal de kans om te scoren maar ja... dit maakt het algeheel beeld niet goed. En het is niet omdat ze de laatste 10 minuten beginnen knokken zijn (waarom kan dit niet van in het begin ) dat het een goede wedstrijd was.Erg dat de kleuters aan de overkant met onze sfeergroep moet lachen. Dit verdienen wij als supporters niet en ik hoop dat er iets gebeurt aan de Bredestraat, anders zal het nog een tijdje duren voor ik opnieuw 10 euro geef. ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 12 Sep 2009, 23:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
net thuis en enorm teleurgesteld.
Goed begonnen in eerste 5 a 10 minuten met Lord die alleen voor de doelman mist. Kort hierop aan overzijde een ingebeelde fout van Siereveld. Daarop kan speler Hoogstraten de bal i ndoel koppen, op dat moment tegen de gang van het spel in. Dit doelpunt was dus het keerpunt in de match. Nadien weg middenveld, Hoogstraten veel agressiever op de bal en kan dus vrij makkelijk nog 2x scoren voor de rust. Na de rust Podevijn en Van Damme in de ploeg maar bracht niet echt veel op. Dan begint de ref een hoofdrol op te eisen door Depoitre een belachelijke rode kaart te geven. Depoitre loopt achter de bal en speler Hoogstraten komt voor hem lopen, resultaat, ongelukkig contact en wordt aanzien als trap uit frustratie zeker? Nadien nog uit puur compensatie speler van Hoogstraten 2 gele kaarten op paar minuten tijd. Dan komen er voor ons 2 goals uit de lucht gevallen en in laatste minuut counter en boeken toe. Voila, da was't zo een beetje, de bende tamzakken hebben dus een mooie prestatie geleverd ![]() _________________
|
| 12 Sep 2009, 23:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
mentaliteit op het veld is voor een groot stuk de verantwoordelijkheid van de trainer.
We kunnen dus op zoek naar de vierde trainer in anderhalf seizoen. |
| 12 Sep 2009, 23:45 |
|
| Pagina 7 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 30 Volgende |