|
|
| Pagina 9 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Bartos schreef: Gilles schreef: Smetje schreef: Eerst en vooral vind ik dat degenen die de wedstrijd niet gezien hebben gene commentaar moeten geven Wat is dat nu weer voor zever, het is toch een FORUM? Zo cru zou ik het inderdaad ook niet stellen, maar het komt soms wel wat belachelijk over dat sommigen al gans de match analyseren terwijl die match nog bezig is en de personen die ze analyseren er geeneens bij zijn. Uiteraard! Wat je aanhaalt is zeker waar. Ik moest zelf zaalvoetballen deze avond en ik was er niet bij daardoor en dat ik daarom geen woord zou mogen zeggen is maar al te belachelijk natuurlijk. |
| 13 Sep 2009, 1:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: net terug van hoogstraten. als er nu geen koppen rollen, dan kom ik gewoon niet meer. abominabel, desastreus, standbeelden op het middenveld. jongens toch, met de rust haalt hij er coppens en lord af, het had beter troch en ewen moeten zijn. een geluk dat een vandamme er den tweede helft opkwam, dan kreeg je tenminste wat mentaliteit. en de rode kaart van depoitre was terecht, natrappen. gewoon pure frustratie bij die gast. vorig jaar vond de denkcel het slecht en hadden ze veel kritiek. beste denkcelmensen, wat is het dan nu? Crisis? Het is gewoon nog slechter dan vorig jaar!!! Schandalige prestatie !!! VDH buiten smijten is echter geen oplossing volgens mij. Al moet hij nu wel dringend eieren voor zijn geld kiezen en draconische maatregelen nemen. De tijd van spelen en show verkopen is gedaan, er moet geknokt worden voor de winst. Vandamme bracht idd knokkersmentaliteit maar ik vond hem wel wat tegenvallen, Podevijn zorgde deze keer daarentegen voor het enige beetej voetbal langs onze kant vanavond. Ik heb ook het gevoel dat het tussen Jens en Filipovic heel goed klikt. Ook akkoord met SERRE ivm Siereveld, bij welke hoeveelheid waspoeder hebben ze diene bijgekregen zeg ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2009, 1:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
bert schreef: Het is wachten op reacties van supporters ter plaatse.Als ze bij die eerste 8 willen eindigen en niet willen zakken, moet er dringend iets gebeuren, want ook vorige week was de wil om te winnen bij sommige spelers niet aanwezig. Waarom bij de eerste 8,volgens mij is die nieuwe formule nog niet voor dit jaar. |
| 13 Sep 2009, 1:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Blij dat ik vanavond niks gezien heb, behalve de 90e minuut. Nog nooit gebeurd in bijna 15 jaar....
|
| 13 Sep 2009, 1:59 |
|
|
Vaste Waarde
Net terug van kantine ea.
Samen met enkele andere supps spelers toegang geweigerd tot de kantine wegens hun wanprestaties . Spelers eventjes op gewezen dat ze het truitje ea niet waardig zijn! Als gevolg zelf buiten gezet door van hauwermeiren . Chapeau aan bestuur en als het van mij afhangt binnen 14 dagen voor lege tribunes! |
| 13 Sep 2009, 2:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Neutralboy schreef: Net terug van kantine ea. Samen met enkele andere supps spelers toegang geweigerd tot de kantine wegens hun wanprestaties . Spelers eventjes op gewezen dat ze het truitje ea niet waardig zijn! Als gevolg zelf buiten gezet door van hauwermeiren . Chapeau aan bestuur en als het van mij afhangt binnen 14 dagen voor lege tribunes! Van hauwermeiren had totaal ongelijk met u buiten te zetten trouwens.Wat zeiden lord en siereveld eigelijk toen ge zei dat ze meteen mochten opkrassen?Dat heb ik niet gehoord,enkel gezien dat siereveld een arrogant ventje is. |
| 13 Sep 2009, 2:17 |
|
|
Vaste Waarde
Mja moet zeggen dat er nie veel woorden meer bij waren, vroegen wie ik was hun de toegang te weigeren.
Ik heb hun dan gevraagd wie zij waren om het truitje van ea te mogen dragen en met onze centen te spelen! Toen zijn ze wijselijk vertrokken. |
| 13 Sep 2009, 2:22 |
|
|
Neutralboy schreef: Mja moet zeggen dat er nie veel woorden meer bij waren, vroegen wie ik was hun de toegang te weigeren.Ik heb hun dan gevraagd wie zij waren om het truitje van ea te mogen dragen en met onze centen te spelen! Toen zijn ze wijselijk vertrokken. Een kwade supporter zeker é .Trouwens ge hebt wel blijkbaar indruk gemaakt,want er zijn slechts 5spelers binnengeraakt.Over de match zelf :ik vraag mij echt af waarom ze 70minuten niet kunnen voetballen en dan ineens de laatste 20minuten gaan ze redelijk beginnen voetballen. |
| 13 Sep 2009, 2:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Neutralboy schreef: Als gevolg zelf buiten gezet door van hauwermeiren . ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2009, 2:30 |
|
|
Vaste Waarde
Het is gewoon een mentaliteitsprobleem net zoals bij onze duivels.
Kvond het wel nog goe toen zwawi zei ,vind mij 15 andere spelers en ik zei we staan hier al met minstens 10, breng me morgen hunne pas en we spelen met jullie wass zijn antwoord! ![]() |
| 13 Sep 2009, 2:34 |
|
|
Miniem
Just terug uit Antwerpen
Wanneer gaan die kankerjoden van spelers van ons eindelijk eens beseffen dat je op basis van naam of reputatie geen match wint, wel op basis van inzet. Er is zelfs veel gelijkenis met onze Diablos Rojas. Wel kunnen maar niet willen. De Rode Duivels godbetert ! Ik ben voor het steunen van de ploeg, ook als het moeilijk gaat, maar heb deze avond meegezongen "Laat je fans maar in de steek". Dan durven ze ons nog komen groeten. Da's om met onze kop te lachen of wa ? WIJ ZIJN FUCKING DERDE NATIONALE BEU. Maak tenminste jullie truitje nat. Jullie konden het in de 2e helft wel. Waarom niet van de 1e minuut !!! |
| 13 Sep 2009, 3:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Looool, tis gewoon te belachelijk voor woorden, zoals deze week gesteld zag ik voor de match de ploeg en had het niet tever geweest we hadden ons natuurlijk terug gekeerd naar huis.
Ik snap gewoonweg niet waarom we als supporter zo naief kunnen blijven. Maar kom, wat moet ik prevelen om hier geen kritiek te krijgen? Dat hij met coppens als superieure back rechts in ploeg begon? Dat vandamme terecht op bank begon? En dat siereveld als voorstopper natuurlijk zijn kans kreeg?Want alternatieven had hij niet in zijn opstelling of wou hij vooral uit zijn stom koppeke schakelen.... De feiten waren wat geschiedde... nu minuut nul wist ik genoeg al schrok ik nog even van de goede kans van lord. In de tweede helft gaf mijnheer vanderhaeghen de b ploeg ( voor zijn simpele verstand) de kans en zowaaar zouden we tegen een superzwakke ploeg daarmee nog een punt gehaald hebben. Zo belachelijk zijn opstelling was, zo belachelijk zijn wederhelft !!!! Ik vroeg me werkelijk af waar dat bibberen nodig voor was, temeer daar ze in onze catacomben daar rustig en hautain stond, en haar dochter speelde het toneel ook goed mee. Ze verliet schreeuwend de tribune tijdens match en bij ons zat ze iedereen uit te lachen.... Nugoed...... op naar een volgende opstelling met coppens als goeie back ipv de castro,laat siereveld nog nekeer sier geven, en zet alle werkers nog eens op de bank !!!! Sta dan wat te gesticuleren naast de lijn tot boot volledig gezonken is...drink nog wat jupilers en verklaar dat aalst voor de oppergaai gaat. Aan alle supporters met realiteit : wie lacht er nu stilletjes in zijn vuistje ?? jawel: limpens ! |
| 13 Sep 2009, 5:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
marc2 schreef: Looool, tis gewoon te belachelijk voor woorden, zoals deze week gesteld zag ik voor de match de ploeg en had het niet tever geweest we hadden ons natuurlijk terug gekeerd naar huis. Ik snap gewoonweg niet waarom we als supporter zo naief kunnen blijven. Maar kom, wat moet ik prevelen om hier geen kritiek te krijgen? Dat hij met coppens als superieure back rechts in ploeg begon? Dat vandamme terecht op bank begon? En dat siereveld als voorstopper natuurlijk zijn kans kreeg?Want alternatieven had hij niet in zijn opstelling of wou hij vooral uit zijn stom koppeke schakelen.... De feiten waren wat geschiedde... nu minuut nul wist ik genoeg al schrok ik nog even van de goede kans van lord. In de tweede helft gaf mijnheer vanderhaeghen de b ploeg ( voor zijn simpele verstand) de kans en zowaaar zouden we tegen een superzwakke ploeg daarmee nog een punt gehaald hebben. Zo belachelijk zijn opstelling was, zo belachelijk zijn wederhelft !!!! Ik vroeg me werkelijk af waar dat bibberen nodig voor was, temeer daar ze in onze catacomben daar rustig en hautain stond, en haar dochter speelde het toneel ook goed mee. Ze verliet schreeuwend de tribune tijdens match en bij ons zat ze iedereen uit te lachen.... Nugoed...... op naar een volgende opstelling met coppens als goeie back ipv de castro,laat siereveld nog nekeer sier geven, en zet alle werkers nog eens op de bank !!!! Sta dan wat te gesticuleren naast de lijn tot boot volledig gezonken is...drink nog wat jupilers en verklaar dat aalst voor de oppergaai gaat. Aan alle supporters met realiteit : wie lacht er nu stilletjes in zijn vuistje ?? jawel: limpens ! Hoogstraten is zeker geen superzwakke ploeg! 11 spelers die vechten voor ieder stukje grond, 200% inzet, duelkracht, goede passing, spelen als ploeg! Stop nu toch is met iedere tegenstander zwak te noemen, ook al zijn wij zwak momenteel _________________
|
| 13 Sep 2009, 7:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
er zijn grenzen .... mij zien ze niet tegen oudenaarde ,
|
| 13 Sep 2009, 8:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Tis heel simpel ze hebben de laatste 15 min bewezen dat ze wel kunnen sjotten. Wat wil dit dus zeggen dat ze het 1ste uur de tamzak uitgehangen hebben! Wie de beelden heeft moet dat maar is herbezien amai. spijtig voor de mannen die wel geprobeerd hebben(ondertussen allemaal gekend vandamme enz....)
@spelers 10min goed voetbal maakt de rest van de wedstrijd niet goed!!!! bedankt ook aan de supporter die het nodig vond wanner ik dit riep mij een duw te geven en te komen zeggen die mannen lopen de poten vanonder hun lijf laat ons hopen dat de betrokken personen nu weten wat het probleem is, want deze ploeg heeft meer voetbal in hunne kleinen teen as 3/4 van dees reeks maar ze moeten er voor gaan godver! _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 13 Sep 2009, 8:33 |
|
| Pagina 9 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 30 Volgende |