|
|
| Pagina 10 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Gilles schreef: Bartos schreef: Gilles schreef: Wat is dat nu weer voor zever, het is toch een FORUM? Zo cru zou ik het inderdaad ook niet stellen, maar het komt soms wel wat belachelijk over dat sommigen al gans de match analyseren terwijl die match nog bezig is en de personen die ze analyseren er geeneens bij zijn. Uiteraard! Wat je aanhaalt is zeker waar. Ik moest zelf zaalvoetballen deze avond en ik was er niet bij daardoor en dat ik daarom geen woord zou mogen zeggen is maar al te belachelijk natuurlijk. Iemand die de match niet gezien heeft zou inderdaad beter zwijgen.Maar de frustratie van vorig seizoen kwam even weer boven, toen ook vedetten wekelijks moesten spelen en de harde werkers(onze eigen jeugdspelers)naar de bank of tribune werden verwezen. ![]() |
| 13 Sep 2009, 9:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
El Corredor schreef: net terug van hoogstraten. als er nu geen koppen rollen, dan kom ik gewoon niet meer. abominabel, desastreus, standbeelden op het middenveld. jongens toch, met de rust haalt hij er coppens en lord af, het had beter troch en ewen moeten zijn. een geluk dat een vandamme er den tweede helft opkwam, dan kreeg je tenminste wat mentaliteit. en de rode kaart van depoitre was terecht, natrappen. gewoon pure frustratie bij die gast. vorig jaar vond de denkcel het slecht en hadden ze veel kritiek. beste denkcelmensen, wat is het dan nu? Crisis? Het is gewoon nog slechter dan vorig jaar!!! Schandalige prestatie !!! Lord heeft zelf om vervanging gevraagd omdat hij gekwetst was , maar heeft er ook niet veel van gebakken kijk maar hoe hij die mooi kans in de 2 é minuut verprutst heeft. Plus veelvuldig balverlies. |
| 13 Sep 2009, 9:12 |
|
|
Reserve
Prodialoog schreef: mentaliteit op het veld is voor een groot stuk de verantwoordelijkheid van de trainer. We kunnen dus op zoek naar de vierde trainer in anderhalf seizoen. Is volgens mij niet enkel de trainer zijn fout. Al de trainers die hier al gepasseerd zijn, spelen klakkeloos hetzelfde systeem en durven niet te raken aan de "grote vedetten"! Vreemd. |
| 13 Sep 2009, 9:30 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Een schande is het !!!
Als supporter maken we ons gewoon belachelijk,welke ploeg in 3de heeft zo'n publiek. Maar dat doet de spelers geen fluit, wat scheelt er met die mannen???? Ik vraag me af tegen wie we wel nog gaan kunnen winnen thuis,echt waar. Hoe nu de mentaliteit is ZAKKEN we verdomme,vedetten eruit zou ik zeggen en met de jonge gasten verder. Remember onder Ferrera onze laatste matchen in 1ste;dat was ook zndr vedetten en met youngsters,geef die gasten nu hun kans en de "vedetjes" op de bank of naast de ploeg met de voetjes goed op de grond. Oh en ja VDH sorry het loopt niet met die gast,dus buiter ermee;of dat hij de eer aan zichzelf houd zoals Vecauteren vd week. In het begin vh seizoen zag iedereen het nog heeeel goed zitten met een (op papier toch) stevige,evenwichtige ploeg maar de realiteit nu is ne kouden douche van jewelste!! Back 2 Glory.... hopelijk ooit nog eens ja,maar ni vd jaar. Het zal nog een heeeel lang seizoen worden pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Gr |
| 13 Sep 2009, 9:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
bert schreef: Gilles schreef: Bartos schreef: Zo cru zou ik het inderdaad ook niet stellen, maar het komt soms wel wat belachelijk over dat sommigen al gans de match analyseren terwijl die match nog bezig is en de personen die ze analyseren er geeneens bij zijn. Uiteraard! Wat je aanhaalt is zeker waar. Ik moest zelf zaalvoetballen deze avond en ik was er niet bij daardoor en dat ik daarom geen woord zou mogen zeggen is maar al te belachelijk natuurlijk. Iemand die de match niet gezien heeft zou inderdaad beter zwijgen.Maar de frustratie van vorig seizoen kwam even weer boven, toen ook vedetten wekelijks moesten spelen en de harde werkers(onze eigen jeugdspelers)naar de bank of tribune werden verwezen. ![]() Misschien zitten die thuis met GSM bij de hand die ze van iemand tijdens de wedstrijd doorkrijgen en dat hier posten. LIVE, heet dat. Het forum pakt toch graag uit met LIVE? Dus, iemand het zwijgen opleggen is kinderachtig. Trouwens als er leugens of onwaarheden gepost worden/zijn door mensen die er niet bijwaren, moogt ge da altijd rechtzetten, nietwaar? Ma'k vrees dat hier al heel veel waarheid staat, zelf bij de (gelukkigen' die er niet bij waren. Es benieuwd hoeveel er tegen Oudenaarde zullen gaan zien. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Sep 2009, 9:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Wat werd verwacht heeft zich voorgedaan. Zolang Peppi en Kokki op het middenveld untouchable zijn, zie ik geen verandering. Als je dan nog (vanuit je eigen jeugdwerking nota bene) hoort dat Van Damme zijn plaats niet waard is en op termijn uit de ploeg moet, dan weet je dat je tegen windmolens vecht. Laat die jongen in het tussenseizoen dan alsjeblief naar KV Mechelen vertrekken en verspeel z'n kansen niet. Jeugdmensen, jullie moeten jullie jongens vertrouwen geven, hen bijstaan, sturen, begeleiden, op hen inpraten... De zogenaamde doorstroming van de jeugd is een fabeltje. Als zelfs de jeugdwerking niet gelooft in hun eigen jeugd, wie dan wel?
'Sterkhouders' à la Verheyden en Troch daarentegen moeten het vertrouwen blijven krijgen, want zij kunnen de ploeg naar een hoger niveau tillen... Neen, Troch die jongen is versleten: patellapezen, enkels, liezen... dat komt niet goed, nu niet en na nieuwjaar niet. Die jongen kan geen trap meer op, echt niet hoor! Spijtig van dat laatste kwartier en onze twee doelpunten, dat was echt níet wat we vandaag nodig hadden. Als de beleidsmensen hun ogen dan al wat zouden zijn opengegaan bij de rust, dan hoorde ik hen na de wedstrijd alweer denken: 'We hebben ons toch nog herpakt, we zitten op het goede spoor, geef ons de tijd, laat de gekwetsten terugkomen, Kestens en Verheyden is het duo waar we op wachten, er zijn nog zoveel punten te verdienen...'. Hoe voorspelbaar. |
| 13 Sep 2009, 9:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
witzwet schreef: bert schreef: Gilles schreef: Uiteraard! Wat je aanhaalt is zeker waar. Ik moest zelf zaalvoetballen deze avond en ik was er niet bij daardoor en dat ik daarom geen woord zou mogen zeggen is maar al te belachelijk natuurlijk. Iemand die de match niet gezien heeft zou inderdaad beter zwijgen.Maar de frustratie van vorig seizoen kwam even weer boven, toen ook vedetten wekelijks moesten spelen en de harde werkers(onze eigen jeugdspelers)naar de bank of tribune werden verwezen. ![]() Misschien zitten die thuis met GSM bij de hand die ze van iemand tijdens de wedstrijd doorkrijgen en dat hier posten. LIVE, heet dat. Het forum pakt toch graag uit met LIVE? Dus, iemand het zwijgen opleggen is kinderachtig. Trouwens als er leugens of onwaarheden gepost worden/zijn door mensen die er niet bijwaren, moogt ge da altijd rechtzetten, nietwaar? Ma'k vrees dat hier al heel veel waarheid staat, zelf bij de (gelukkigen' die er niet bij waren. Es benieuwd hoeveel er tegen Oudenaarde zullen gaan zien. Er stonden inderdaad blijkbaar onwaarheden in. Ik geloof dat jij hier vermelde dat we de eerste helft geen kans bij elkaar gevoetbald kregen. Misschien toch je correspondent eens aanraden van correcte informatie door te geven. na 5' ging Lord alleen op doel. Na +/- 35' ging hij op de flank door en legde de bal panklaar. In de scrimmage konden we niet scoren. Na +/- 40' kopte Depoitre een zeer goede voorzet van Coppens stevig op doel, maar nipt naast. En er zat nog ergens een kopbal van Depoitre, die over ging. Voor alle duidelijkheid : ik zeg niet dat ze de eerste helft goed gespeeld hebben. Gewoon een correctie op de gegevens die jij doorkreeg. |
| 13 Sep 2009, 9:53 |
|
|
Ben voila, bij deze is dat dan rechtgezet. Voel me al stukken beter zie, nu ik weet dat ze 4 kansen gekregen hebben en 3 die er inkonden
. Da's zoals de pers he, ze krijgen hun steekwoorden binnen en maken dan zelf het verhaal.Weet ge wat er moet gebeuren? Ne 4-4-2 met deftige spelers...vanaf nieuwjaar misschien? en wie nie meekan eruit, net zoals vorig seizoen: Blijkbaar zijn dat Troch, Verheyden, Siereveld. Met dat geld koopt ge ne spits en een middenvelder. Hopelijk Seminck recupereren? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Sep 2009, 10:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bakkie schreef: Ik hoop op deze ploeg. Steven Van Steenberghe Olivier De Castro Michael Seminck Brecht Moreels Predrag Filipovic Kristof Kestens Niels De Schutter Thomas Troch Damien Gallucci Wouter Moreels Laurent Depoitre Jean schreef: Dani schreef: Als je Lord uit de ploeg laat dan vraag ik me af of er wel voetbalverstand aanwezig is... Idem met Verheyden, moet en zal in de ploeg staan! En waar zitten de mannen nu met hun voetbalverstand ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Sep 2009, 10:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Ben voila, bij deze is dat dan rechtgezet. Voel me al stukken beter zie, nu ik weet dat ze 4 kansen gekregen hebben en 3 die er inkonden . Da's zoals de pers he, ze krijgen hun steekwoorden binnen en maken dan zelf het verhaal.Weet ge wat er moet gebeuren? Ne 4-4-2 met deftige spelers...vanaf nieuwjaar misschien? en wie nie meekan eruit, net zoals vorig seizoen: Blijkbaar zijn dat Troch, Verheyden, Siereveld. Met dat geld koopt ge ne spits en een middenvelder. Hopelijk Seminck recupereren? Iemand enig gedacht hoelang die nog uit is?Wouter moreels en kestens kunnen normaal over 2weken aantreden. |
| 13 Sep 2009, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Iendrachter90 schreef: witzwet schreef: Ben voila, bij deze is dat dan rechtgezet. Voel me al stukken beter zie, nu ik weet dat ze 4 kansen gekregen hebben en 3 die er inkonden . Da's zoals de pers he, ze krijgen hun steekwoorden binnen en maken dan zelf het verhaal.Weet ge wat er moet gebeuren? Ne 4-4-2 met deftige spelers...vanaf nieuwjaar misschien? en wie nie meekan eruit, net zoals vorig seizoen: Blijkbaar zijn dat Troch, Verheyden, Siereveld. Met dat geld koopt ge ne spits en een middenvelder. Hopelijk Seminck recupereren? Iemand enig gedacht hoelang die nog uit is?Wouter moreels en kestens kunnen normaal over 2weken aantreden. 3 weken zei hij gisteren, als er niets tegenslaat uiteraard... |
| 13 Sep 2009, 10:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Ben voila, bij deze is dat dan rechtgezet. Voel me al stukken beter zie, nu ik weet dat ze 4 kansen gekregen hebben en 3 die er inkonden . Da's zoals de pers he, ze krijgen hun steekwoorden binnen en maken dan zelf het verhaal.Weet ge wat er moet gebeuren? Ne 4-4-2 met deftige spelers...vanaf nieuwjaar misschien? en wie nie meekan eruit, net zoals vorig seizoen: Blijkbaar zijn dat Troch, Verheyden, Siereveld. Met dat geld koopt ge ne spits en een middenvelder. Hopelijk Seminck recupereren? Als ze zich nog willen herpakken en laat ons zeggen top 5spelen gaan ze wel over 2weken der moeten aan beginnen en niet vanaf nieuwjaar. |
| 13 Sep 2009, 10:08 |
|
|
Zeg Jean, zijt gij familie van Verheyden ofwa?
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Sep 2009, 10:20 |
|
|
Miniem
Vraag me trouwens af wie dat er diepe spits gaat spelen nu Depoitre geschorst is.
Zie trouwens niet veel verschil met de resultaten van het vorige bestuur,alleen dat deze ploeg veel duurder is ![]() |
| 13 Sep 2009, 10:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
eendrachter'80 schreef: El Corredor schreef: net terug van hoogstraten. als er nu geen koppen rollen, dan kom ik gewoon niet meer. abominabel, desastreus, standbeelden op het middenveld. jongens toch, met de rust haalt hij er coppens en lord af, het had beter troch en ewen moeten zijn. een geluk dat een vandamme er den tweede helft opkwam, dan kreeg je tenminste wat mentaliteit. en de rode kaart van depoitre was terecht, natrappen. gewoon pure frustratie bij die gast. vorig jaar vond de denkcel het slecht en hadden ze veel kritiek. beste denkcelmensen, wat is het dan nu? Crisis? Het is gewoon nog slechter dan vorig jaar!!! Schandalige prestatie !!! Lord heeft zelf om vervanging gevraagd omdat hij gekwetst was , maar heeft er ook niet veel van gebakken kijk maar hoe hij die mooi kans in de 2 é minuut verprutst heeft. Plus veelvuldig balverlies. Lord is altijd gekwetst als ze met meer dan één goal achter staan ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 13 Sep 2009, 10:43 |
|
| Pagina 10 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 30 Volgende |