Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
Reserve

Leeftijd: 51
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
de clerus schreef:
eendrachter'80 schreef:
El Corredor schreef:
net terug van hoogstraten. als er nu geen koppen rollen, dan kom ik gewoon niet meer.

abominabel, desastreus, standbeelden op het middenveld.

jongens toch, met de rust haalt hij er coppens en lord af, het had beter troch en ewen moeten zijn.

een geluk dat een vandamme er den tweede helft opkwam, dan kreeg je tenminste wat mentaliteit. en de rode kaart van depoitre was terecht, natrappen. gewoon pure frustratie bij die gast.

vorig jaar vond de denkcel het slecht en hadden ze veel kritiek.

beste denkcelmensen, wat is het dan nu? Crisis?

Het is gewoon nog slechter dan vorig jaar!!!

Schandalige prestatie !!!

Lord heeft zelf om vervanging gevraagd omdat hij gekwetst was , maar heeft er ook niet veel van gebakken kijk maar hoe hij die mooi kans in de 2 é minuut verprutst heeft. Plus veelvuldig balverlies.

Lord is altijd gekwetst als ze met meer dan één goal achter staan :hmm:

:haha:

13 Sep 2009, 10:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
witzwet schreef:
bert schreef:
Gilles schreef:

Uiteraard! Wat je aanhaalt is zeker waar. Ik moest zelf zaalvoetballen deze avond en ik was er niet bij daardoor en dat ik daarom geen woord zou mogen zeggen is maar al te belachelijk natuurlijk.

Iemand die de match niet gezien heeft zou inderdaad beter zwijgen.Maar de frustratie van vorig seizoen kwam even weer boven, toen ook vedetten wekelijks moesten spelen en de harde werkers(onze eigen jeugdspelers)naar de bank of tribune werden verwezen. :D

Misschien zitten die thuis met GSM bij de hand die ze van iemand tijdens de wedstrijd doorkrijgen en dat hier posten. LIVE, heet dat. Het forum pakt toch graag uit met LIVE? Dus, iemand het zwijgen opleggen is kinderachtig. Trouwens als er leugens of onwaarheden gepost worden/zijn door mensen die er niet bijwaren, moogt ge da altijd rechtzetten, nietwaar? Ma'k vrees dat hier al heel veel waarheid staat, zelf bij de (gelukkigen' die er niet bij waren.

Es benieuwd hoeveel er tegen Oudenaarde zullen gaan zien.

voila, dat wou ik ook posten. Waarom zou ik gvd moeten zwijgen na 20 jaar supporter-zijn??? Nee, was er niet bij, maar heb inderdaad 2 mensen die mij live op de hoogte houden. 2 supps in hart en nieren, en als zij mij schrijven dat het op geen kloten trekt, waarom mag ik dan niks posten? :fuck:

Het wordt gewoon het volgende debacle, en heb al gezegd dat ik het jaren '70-gevoel van mijn pa overgenomen heb : veel blabla voor aanvang, en uiteindelijk 10 jaar in derde aanmodderen.

En die actie om de spelers buiten de kantine te houden : SCHITTEREND (y)
Dat ze het überhaupt nog durven om hun kop te laten zien!!

En aan het bestuurslid die neutralboy dan maar buitengooide : :fuck: waarschijnlijk leeft hij ook nog (zoals sommige hier op het forum) met het hoofd in de wolken en is hij er ook van overtuigd dat we zullen meedoen voor de top 4.Had het al aangehaald : de fans zouden de volgende match eens gewoon moeten buitenblijven, dan zouden de spelers het misschien eens doorhebben.

:kots: :kots: :kots:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

13 Sep 2009, 10:57
Miniem

Dit was mijn post vorige week:

Citeer:
Troch verheyden 0,0
Lord -0,0

Kan die gewoon weer herhalen (al verdiend Lord misschien een 0,0 omdat hij 1 keer is mee komen verdedigen)
met dit middenveld lukt het niet jongens
je speelt met 3 spelers zonder duelkracht

volgende keer hopelijk met kestens op het middenveld en zet daarbij dan van damme (verheyden dus op de bank)
van damme is voetballend niet 100 % maar vecht er elke keer voor
PS toen kestens inkwam hadden we veel meer overzicht aan de bal
waarom mocht die geen half uur meespelen, je zet toch geen speler op de bank die maar 5 minuten kan meespelen
hier gaat de trainer in de fout
en hopen dat Brecht terug is volgende keer want die Siereveld
Waarom ze die nog gaan halen zijn? (hier gaat het bestuur samen met de sportieve cel in de fout)
Dan had ik toch voor een spits gekozen zeker nu Depoitre enkele speeldagen zal moeten missen

een dramatische dag

de castro een degelijke back maar geen verdedigende middenvelder

13 Sep 2009, 11:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Ik denk dat die T-shirts gaan werken als een rode lap op een stier :duh: :geek: :duh:

13 Sep 2009, 11:51
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik stapte gisteren vol goeie moed de bus op naar Hoogstraten. We kwamen dan een kwartier later toe en dan hoor je dat we alweer 2-0 in het krijt staan :hmm:. Ik ben dan maar samen met nog een aantal maten een pint gaan pakken in de kantine aan de ingang. Het was daar ook plezant.

De eerste keer in bijna 15 jaar EA dat ik dus de verplaatsing maak en het stadion niet ben binnengegaan. Eigenlijk ben ik blij dat we volgend weekend niet spelen. Nadien tegen Oudenaarde. Verliezen en we staan volledig onderin :stom:

Een zwaar ontgoochelde supporter

13 Sep 2009, 12:17
Freak

Leeftijd: 45
mijn ontgoocheling is nog steeds niet over.

die twee standbeelden moeten eruit. Van damme moet weer een gele kaart pakken na een fantasietje vna verheyden.

en smetje, je vond troch en verheyden gisteren beter. Dan zijt ge er serieus mee aan t lachen zé zeg!!!!

die siereveld, niet gescout, resultaat ne kloefkapper pur sang.

en voor mijn part mag VDH gerust buiten, want ik zie liever ne trainer met haar op zijn tanden in plaats vna enen pot nat!!!!

hoogstraten moest zelfs nie goe spelen om 3-0 voor te staan met de rust.

13 Sep 2009, 12:20
Nationale Ploeg

Jan schreef:
Ik stapte gisteren vol goeie moed de bus op naar Hoogstraten. We kwamen dan een kwartier later toe en dan hoor je dat we alweer 2-0 in het krijt staan :hmm:. Ik ben dan maar samen met nog een aantal maten een pint gaan pakken in de kantine aan de ingang. Het was daar ook plezant.

De eerste keer in bijna 15 jaar EA dat ik dus de verplaatsing maak en het stadion niet ben binnengegaan. Eigenlijk ben ik blij dat we volgend weekend niet spelen. Nadien tegen Oudenaarde. Verliezen en we staan volledig onderin :stom:

Een zwaar ontgoochelde supporter

Zuipzak ! :D :D

Soit, 't is ver gekomen als je weet dat we reeds na 5 speeldagen alweer de top kunnen vergeten en naar onder moeten kijken... :( :(

13 Sep 2009, 12:20
Rode kaart
Rode kaart

Neutralboy schreef:
Net terug van kantine ea.
Samen met enkele andere supps spelers toegang geweigerd tot de kantine wegens hun wanprestaties .
Spelers eventjes op gewezen dat ze het truitje ea niet waardig zijn!
Als gevolg zelf buiten gezet door van hauwermeiren .
Chapeau aan bestuur en als het van mij afhangt binnen 14 dagen voor lege tribunes!

'supporters' zoals julie moeten ze gewoon buiten smijten, altijd commentaar geven en wss zelf nooit gevoetbalt, oke het was SUPER slecht maar daarvoor tegen de spelers keren, laag by de grond ;)

13 Sep 2009, 12:35
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Pffff,

ik geloof ook niet in die 4-5-1, maar trainer buitensmijten zal volgens mij niet veel veranderen,
zoals hier al gezegd is, de vergelijking met de Rode Duivels is niet ver af...

ons spelers mogen die T-Shirts 'Ik ben geiren bij den Iendracht' thuis laten, want als ik hoor hoe ze de laatste 2 matchen gespeeld hebben geloof ik daar niets van...

Jammer voor die paar jongens die er wel nog voor willen gaan

Ik was bijna met de auto naar Hoogstraten vertrokken, blij dat ik het niet gedaan heb
Binnen twee weken mag er een duidelijk signaal gegeven worden door supporters, al was het maar tribunes pas betreden tien min. na het eerste fluitsignaal, want die mannekes beseffen niet wat voor een eer het is in 3de voor bijna 3000 man te spelen

Ik zie hier juist op foto's van match tegen Heist dat onzen Arnold weer komen kijken is, dat ze die ooit laten gaan hebben gaat er bij mij nog altijd niet in...

13 Sep 2009, 12:39
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
seejdrik schreef:
Neutralboy schreef:
Net terug van kantine ea.
Samen met enkele andere supps spelers toegang geweigerd tot de kantine wegens hun wanprestaties .
Spelers eventjes op gewezen dat ze het truitje ea niet waardig zijn!
Als gevolg zelf buiten gezet door van hauwermeiren .
Chapeau aan bestuur en als het van mij afhangt binnen 14 dagen voor lege tribunes!

'supporters' zoals julie moeten ze gewoon buiten smijten, altijd commentaar geven en wss zelf nooit gevoetbalt, oke het was SUPER slecht maar daarvoor tegen de spelers keren, laag by de grond ;)

nee we zullen ons tegen ons zelf keren, dommerik :kots:

stadionverbodtjes krijgen kunde allemaal goe eh, ma in u ploeg blijven geloven, neje

13 Sep 2009, 12:59
Freak

Leeftijd: 35
seejdrik schreef:
Bomber schreef:
seejdrik schreef:

stadionverbodtjes krijgen kunde allemaal goe eh, ma in u ploeg blijven geloven, neje

ROOD! :D .Ik was er gisteren ook bij en ik heb nog geen stadionverbod gekregen hoor en als het u gerust kan stellen ,ik geloof ook nog in de ploeg.Alleen mogen ze dan wel is gaan bewijzen dat ze het waard zijn.

13 Sep 2009, 13:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
seejdrik schreef:
Bomber schreef:
seejdrik schreef:

Ik ben 40 joar en ik geloeif oeik nog in Sintjemerten ;)

13 Sep 2009, 13:04
Ancien

seejdrik schreef:
Bomber schreef:
seejdrik schreef:

Zeikerds zoals gij zouden beter stadionverbod krijgen. :kots:

13 Sep 2009, 13:06
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
seejdrik schreef:
Bomber schreef:

ach dikken achterlijken, dat heeft niks met geloven te maken maar met wakker schudden, of gaan we blijven toekijken hoe ze ons naar 4de gaan spelen?

denkte nu echt dat we met deze ploeg tegen de degradatie gaan vechten, komaan seg :hmm:

13 Sep 2009, 13:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Nieje we goan Europa in via den beker :banana:

13 Sep 2009, 13:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 30