|
|
| Pagina 12 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Aug 2009, 17:35 Berichten: 49 |
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Dirk schreef: Nieje we goan Europa in via den beker ![]() ook de grappigsten thuis zeker |
| 13 Sep 2009, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
seejdrik schreef: Dirk schreef: Nieje we goan Europa in via den beker ![]() ook de grappigsten thuis zeker As mén vra nie thois es, tes anders veel minder ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Sep 2009, 13:11 |
|
|
Dirk schreef: seejdrik schreef: Dirk schreef: Nieje we goan Europa in via den beker ![]() ook de grappigsten thuis zeker As mén vra nie thois es, tes anders veel minder ![]() ![]() |
| 13 Sep 2009, 13:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Echt schandalig was het gisteren.
De eerste 5minuten begin je nochtans degelijk en krijg je meteen een goede kans, net daarna krijg je een potgoal tegen. Pech heet dat dan. Maar vanaf dan loop je gewoon achter de bal aan en is zelfs Hoogstraten maten te groot voor onze sterren. De tweede helft krijg je dan wel weer een beetje inzet te zien, naar het einde van de match toe. Waarom kan dat plots wel ? Misschien eens nadenken over welke spelers er toen op de mat stonden. Laat die vechters eens een hele match spelen en zet de sterren op de bank. De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken! Dan zijn we gisteren inderdaad de spelers gaan opwachten, je moet ze immers eens op hun plaats zetten want sommigen gaven zelfs applaus toen de spelers het lef nog hadden om ons te komen groeten. Akkoord, enkele gasten gaan er steeds voor en treffen weinig of geen schuld. Maar als je ze niet met de voeten op de grond zet denken ze allemaal dat ze goed bezig zijn. Enkele spelers kregen dan ook geen toegang tot de kantine, sommige gaven zelfs de indruk hun daarvan niks aan te trekken. Andere konden dan toch even met de supporters praten. Chapeau. Maar dat maakt nog eens duidelijk dat er geen groepsgevoel is en nog minder mentaliteit om ervoor te gaan. Vervolgens kregen we er nog een scheldtirade bovenop van een bestuurslid, ik denk Vanhauwemeire die zei dat we niet welkom zijn op EA. Wat denkt die gast wel ? Wij staan er al jaren , betalen al jaren, zetten ons zelfs al jaren vrijwillig in en hebben dus bij gevolg recht op een mening. Gisteren inderdaad een harde mening, maar die is nodig! Het feit dat het bestuur gisteren 10minuten voor de aftrap nog op een terras zat in centrum Hoogstraten valt volgens mij ook niet echt goed te praten. Misschien daarmee dat de match 10minuten later begon. Volgende thuismatch zal ik er zijn, mijn abo is dan ook aangekocht en ik wil toch iets voor mijn geld. Al was het gewoon om met enkele vrienden een klapke te doen. Want voor voetbal moeten we niet gaan. Tribunes leeghouden, zelf de schoenen aantrekken en met 200man het veld op gaan, de spelers buitenhouden ... We moeten ze toch laten zien dat het ons menes is! |
| 13 Sep 2009, 13:12 |
|
|
Freak
seejdrik schreef: Bomber schreef: seejdrik schreef: stadionverbodtjes krijgen kunde allemaal goe eh, ma in u ploeg blijven geloven, neje ach dikken achterlijken, dat heeft niks met geloven te maken maar met wakker schudden, of gaan we blijven toekijken hoe ze ons naar 4de gaan spelen? denkte nu echt dat we met deze ploeg tegen de degradatie gaan vechten, komaan seg :hmm: afgaande op het spektakel dat ik dit jaar al zag, zit die kans er dik in!! die twee franck en van mieghem look a likes mogen eens op de bank. van damme is iedereen keer de gebeten hond, maar die jongen bracht de tweede helft meer inzet dan de rest van ons middenveld samen! en die rode kaart van depoitre, ik vond die terecht, hij trapte wel degelijk na, puur uit frustratie denk ik. die jongen loopt hem te pletter, legt ballen klaar, maar ja... trainer buitengooien? kan misschien zijn dat dat weinig uitdoet, maar hij heeft in ieder geval de verantwoordelijkheid om met standbeelden te spelen!! |
| 13 Sep 2009, 13:14 |
|
|
Ancien
Dirk schreef: Nieje we goan Europa in via den beker ![]() Ja Dirk schitterende tijden waren het, maar ja een mens mag blijven dromen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 13:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
tingel schreef: Echt schandalig was het gisteren. De eerste 5minuten begin je nochtans degelijk en krijg je meteen een goede kans, net daarna krijg je een potgoal tegen. Pech heet dat dan. Maar vanaf dan loop je gewoon achter de bal aan en is zelfs Hoogstraten maten te groot voor onze sterren. De tweede helft krijg je dan wel weer een beetje inzet te zien, naar het einde van de match toe. Waarom kan dat plots wel ? Misschien eens nadenken over welke spelers er toen op de mat stonden. Laat die vechters eens een hele match spelen en zet de sterren op de bank. De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken! Dan zijn we gisteren inderdaad de spelers gaan opwachten, je moet ze immers eens op hun plaats zetten want sommigen gaven zelfs applaus toen de spelers het lef nog hadden om ons te komen groeten. Akkoord, enkele gasten gaan er steeds voor en treffen weinig of geen schuld. Maar als je ze niet met de voeten op de grond zet denken ze allemaal dat ze goed bezig zijn. Enkele spelers kregen dan ook geen toegang tot de kantine, sommige gaven zelfs de indruk hun daarvan niks aan te trekken. Andere konden dan toch even met de supporters praten. Chapeau. Maar dat maakt nog eens duidelijk dat er geen groepsgevoel is en nog minder mentaliteit om ervoor te gaan. Vervolgens kregen we er nog een scheldtirade bovenop van een bestuurslid, ik denk Vanhauwemeire die zei dat we niet welkom zijn op EA. Wat denkt die gast wel ? Wij staan er al jaren , betalen al jaren, zetten ons zelfs al jaren vrijwillig in en hebben dus bij gevolg recht op een mening. Gisteren inderdaad een harde mening, maar die is nodig! Het feit dat het bestuur gisteren 10minuten voor de aftrap nog op een terras zat in centrum Hoogstraten valt volgens mij ook niet echt goed te praten. Misschien daarmee dat de match 10minuten later begon. Volgende thuismatch zal ik er zijn, mijn abo is dan ook aangekocht en ik wil toch iets voor mijn geld. Al was het gewoon om met enkele vrienden een klapke te doen. Want voor voetbal moeten we niet gaan. Tribunes leeghouden, zelf de schoenen aantrekken en met 200man het veld op gaan, de spelers buitenhouden ... We moeten ze toch laten zien dat het ons menes is! Grotendeels akkoord En Van Hauwermeiren: tja.... |
| 13 Sep 2009, 13:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
tingel schreef: Echt schandalig was het gisteren. De eerste 5minuten begin je nochtans degelijk en krijg je meteen een goede kans, net daarna krijg je een potgoal tegen. Pech heet dat dan. Maar vanaf dan loop je gewoon achter de bal aan en is zelfs Hoogstraten maten te groot voor onze sterren. De tweede helft krijg je dan wel weer een beetje inzet te zien, naar het einde van de match toe. Waarom kan dat plots wel ? Misschien eens nadenken over welke spelers er toen op de mat stonden. Laat die vechters eens een hele match spelen en zet de sterren op de bank. De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken! Dan zijn we gisteren inderdaad de spelers gaan opwachten, je moet ze immers eens op hun plaats zetten want sommigen gaven zelfs applaus toen de spelers het lef nog hadden om ons te komen groeten. Akkoord, enkele gasten gaan er steeds voor en treffen weinig of geen schuld. Maar als je ze niet met de voeten op de grond zet denken ze allemaal dat ze goed bezig zijn. Enkele spelers kregen dan ook geen toegang tot de kantine, sommige gaven zelfs de indruk hun daarvan niks aan te trekken. Andere konden dan toch even met de supporters praten. Chapeau. Maar dat maakt nog eens duidelijk dat er geen groepsgevoel is en nog minder mentaliteit om ervoor te gaan. Vervolgens kregen we er nog een scheldtirade bovenop van een bestuurslid, ik denk Vanhauwemeire die zei dat we niet welkom zijn op EA. Wat denkt die gast wel ? Wij staan er al jaren , betalen al jaren, zetten ons zelfs al jaren vrijwillig in en hebben dus bij gevolg recht op een mening. Gisteren inderdaad een harde mening, maar die is nodig! Het feit dat het bestuur gisteren 10minuten voor de aftrap nog op een terras zat in centrum Hoogstraten valt volgens mij ook niet echt goed te praten. Misschien daarmee dat de match 10minuten later begon. Volgende thuismatch zal ik er zijn, mijn abo is dan ook aangekocht en ik wil toch iets voor mijn geld. Al was het gewoon om met enkele vrienden een klapke te doen. Want voor voetbal moeten we niet gaan. Tribunes leeghouden, zelf de schoenen aantrekken en met 200man het veld op gaan, de spelers buitenhouden ... We moeten ze toch laten zien dat het ons menes is! Het waren dan ook enkel die gasten dat nog tezien waren in de kantine ,al de rest was gaan lopen.Kvond het wel nog chapeau van verheyden dat hij op de parking bleef staan en niet zoals sommigen meteen wegreed. |
| 13 Sep 2009, 13:20 |
|
|
Ancien
[quote="tingel"] De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken!
Inderdaad jullie verdienen het volle respect, maar ik vrees dat de heren voetbalisten aan het zorgen zijn dat we binnenkort in een leeg en sfeerloos stadion spelen. Men spreekt hier van vedetten, ik zou niet weten wie onze vedetten zijn? Chunga, Salvador, De Bilde enz..dat waren vedetten, wat hier nu rondloopt zijn ... _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 13:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jan schreef: tingel schreef: Echt schandalig was het gisteren. De eerste 5minuten begin je nochtans degelijk en krijg je meteen een goede kans, net daarna krijg je een potgoal tegen. Pech heet dat dan. Maar vanaf dan loop je gewoon achter de bal aan en is zelfs Hoogstraten maten te groot voor onze sterren. De tweede helft krijg je dan wel weer een beetje inzet te zien, naar het einde van de match toe. Waarom kan dat plots wel ? Misschien eens nadenken over welke spelers er toen op de mat stonden. Laat die vechters eens een hele match spelen en zet de sterren op de bank. De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken! Dan zijn we gisteren inderdaad de spelers gaan opwachten, je moet ze immers eens op hun plaats zetten want sommigen gaven zelfs applaus toen de spelers het lef nog hadden om ons te komen groeten. Akkoord, enkele gasten gaan er steeds voor en treffen weinig of geen schuld. Maar als je ze niet met de voeten op de grond zet denken ze allemaal dat ze goed bezig zijn. Enkele spelers kregen dan ook geen toegang tot de kantine, sommige gaven zelfs de indruk hun daarvan niks aan te trekken. Andere konden dan toch even met de supporters praten. Chapeau. Maar dat maakt nog eens duidelijk dat er geen groepsgevoel is en nog minder mentaliteit om ervoor te gaan. Vervolgens kregen we er nog een scheldtirade bovenop van een bestuurslid, ik denk Vanhauwemeire die zei dat we niet welkom zijn op EA. Wat denkt die gast wel ? Wij staan er al jaren , betalen al jaren, zetten ons zelfs al jaren vrijwillig in en hebben dus bij gevolg recht op een mening. Gisteren inderdaad een harde mening, maar die is nodig! Het feit dat het bestuur gisteren 10minuten voor de aftrap nog op een terras zat in centrum Hoogstraten valt volgens mij ook niet echt goed te praten. Misschien daarmee dat de match 10minuten later begon. Volgende thuismatch zal ik er zijn, mijn abo is dan ook aangekocht en ik wil toch iets voor mijn geld. Al was het gewoon om met enkele vrienden een klapke te doen. Want voor voetbal moeten we niet gaan. Tribunes leeghouden, zelf de schoenen aantrekken en met 200man het veld op gaan, de spelers buitenhouden ... We moeten ze toch laten zien dat het ons menes is! Grotendeels akkoord En Van Hauwermeiren: tja.... Van Hauwermeiren: ![]() |
| 13 Sep 2009, 13:52 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:47 Berichten: 102 Leeftijd: 38 Locatie: Asse |
De trainer buiten smijten vind ik wat te voorbarig. Maar toch wel ongelooflijk dat die Verheyden elke week mag blijven staan, dat is echt onbegrijpelijk... Ook Troch gewoon weer niks duelkracht, maar ok dat was vroeger ook niet. Met 2 goede recupererende middenvelders moet hij volgens mij beter kunnen. En dan die Siereveld... gewoonweg een ramp. Die Depoitre is echt een topspits, wat die allemaal kan. Ook Filipovic vond ik goed, weinig balverlies en veel offensieve impulsen. Maar het middenveld lijkt zo veel op het middenveld van vorig jaar, met het verschil dat we nu nog maar 4pt hebben en vorig jaar al 9 als ik het goed voorheb...
_________________ Hattrick: EA till i die (316173) |
| 13 Sep 2009, 13:52 |
|
|
AlostanA schreef: Jan schreef: tingel schreef: Echt schandalig was het gisteren. De eerste 5minuten begin je nochtans degelijk en krijg je meteen een goede kans, net daarna krijg je een potgoal tegen. Pech heet dat dan. Maar vanaf dan loop je gewoon achter de bal aan en is zelfs Hoogstraten maten te groot voor onze sterren. De tweede helft krijg je dan wel weer een beetje inzet te zien, naar het einde van de match toe. Waarom kan dat plots wel ? Misschien eens nadenken over welke spelers er toen op de mat stonden. Laat die vechters eens een hele match spelen en zet de sterren op de bank. De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken! Dan zijn we gisteren inderdaad de spelers gaan opwachten, je moet ze immers eens op hun plaats zetten want sommigen gaven zelfs applaus toen de spelers het lef nog hadden om ons te komen groeten. Akkoord, enkele gasten gaan er steeds voor en treffen weinig of geen schuld. Maar als je ze niet met de voeten op de grond zet denken ze allemaal dat ze goed bezig zijn. Enkele spelers kregen dan ook geen toegang tot de kantine, sommige gaven zelfs de indruk hun daarvan niks aan te trekken. Andere konden dan toch even met de supporters praten. Chapeau. Maar dat maakt nog eens duidelijk dat er geen groepsgevoel is en nog minder mentaliteit om ervoor te gaan. Vervolgens kregen we er nog een scheldtirade bovenop van een bestuurslid, ik denk Vanhauwemeire die zei dat we niet welkom zijn op EA. Wat denkt die gast wel ? Wij staan er al jaren , betalen al jaren, zetten ons zelfs al jaren vrijwillig in en hebben dus bij gevolg recht op een mening. Gisteren inderdaad een harde mening, maar die is nodig! Het feit dat het bestuur gisteren 10minuten voor de aftrap nog op een terras zat in centrum Hoogstraten valt volgens mij ook niet echt goed te praten. Misschien daarmee dat de match 10minuten later begon. Volgende thuismatch zal ik er zijn, mijn abo is dan ook aangekocht en ik wil toch iets voor mijn geld. Al was het gewoon om met enkele vrienden een klapke te doen. Want voor voetbal moeten we niet gaan. Tribunes leeghouden, zelf de schoenen aantrekken en met 200man het veld op gaan, de spelers buitenhouden ... We moeten ze toch laten zien dat het ons menes is! Grotendeels akkoord En Van Hauwermeiren: tja.... Van Hauwermeiren: ![]() wa van hauwermeiren? achterlijke janetten |
| 13 Sep 2009, 13:54 |
|
|
Bericht hoogstraten
ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen .
als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn . de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun . en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ... ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ; ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ; het is een echte schande ! |
| 13 Sep 2009, 13:59 |
|
|
Freak
volgens De Bruecker mocht het hem miljoenen kosten om ons terug naar tweede te brengen...
ik ben na gisteren, zwaar gedegouteerd!! Ik dacht vorig jaar alles gezien te hebben, maar dit jaar is nog slechter dan vorig jaar. Hoe sommige verheyden nog durven verdedigen!!! awel verdedig hem nog ewa verder, en kuist van damme buiten dan. met nieuwjaar staan we een straat achter op den top 5. de competitie is 5matchen bezig, en tis weer al boeken toe. en kom nie af met er zijn nog zoveel punten te verdienen en ditten en datten. Schandalig ist! Daarvoor bol ik twee uur heen en terug. merci iendracht! |
| 13 Sep 2009, 13:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: hoogstraten
punt schreef: ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen . als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn . de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun . en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ... ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ; ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ; het is een echte schande ! Wilde dat alstublieft in de desbetreffende topic zetten? |
| 13 Sep 2009, 14:01 |
|
| Pagina 12 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 30 Volgende |