Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: hoogstraten
punt schreef:
ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen .
als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn .
de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun .
en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ...

ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ;
ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ;

het is een echte schande !

bakt aa sebiet anders een oi jong, doet datten...

de mensen die gisteren zijn gaan zien, werden na 45minuten gewoon door ons ploeg te kakken gezet! mor tis just, ne mens moet da mor slikken!

13 Sep 2009, 14:01
Rode kaart
Rode kaart

El Corredor schreef:
punt schreef:
ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen .
als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn .
de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun .
en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ...

de mensen die gisteren zijn gaan zien, werden na 45minuten gewoon door ons ploeg te kakken gezet! mor tis just, ne mens moet da mor slikken!

leert eerst is praten Corredor van mijn kloten

13 Sep 2009, 14:03
Freak

Leeftijd: 35
seejdrik schreef:
El Corredor schreef:
punt schreef:

Wilde gij is op u woorden letten man en nogmaals voor deze match is al een topic dus houd de gesprekken daar.

13 Sep 2009, 14:05
Freak

Leeftijd: 45
seejdrik schreef:
El Corredor schreef:
punt schreef:

(y)

13 Sep 2009, 14:08
Duivelke

Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
ik zou op zoveel willen reageren ,met die mentaliteit bij sommige spelers en dan nog een paar onozelaars die die mannen verdedigen maar ik vind er gewoon de woorden niet meer voor :kots: :kots: :kots: :kots:

13 Sep 2009, 14:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
de enige reden waarom ik de volgende match aanwezig zal zijn is omdat ons bongskes opmoeten...

13 Sep 2009, 14:18
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
seejdrik schreef:
AlostanA schreef:
Jan schreef:

Grotendeels akkoord (y)

En Van Hauwermeiren: tja....

Van Hauwermeiren: :kots:

wa van hauwermeiren? achterlijke janetten

ik dacht da gij al een gele kaart had?

13 Sep 2009, 14:28
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
seejdrik schreef:

zeg snotneus, een beetje beleefd he tegen de grote mensen

snotneus? :crazy:

13 Sep 2009, 14:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
seejdrik schreef:
Bomber schreef:
seejdrik schreef:

Forum Richtlijnen
Naar aanleiding van de vele discussies op het forum en de mails/private messages die ons bereikten willen de moderators graag even het volgende herhalen:

- Gelieve overal On Topic te blijven. Wedstrijdtopics dienen in de eerste plaats over voetbal te gaan. Afdwalen gebeurt snel (en soms nogal onbewust), maar indien nodig zullen berichten verplaatst worden naar het daarvoor voorziene gedeelte (nooit off topic op onderdeel varia) viewtopic.php?f=5&t=7

- Gelieve privé berichten (PM) te gebruiken indien nodig. De rest van het forum heeft geen behoefte aan ellenlange chatsessies op een discussieforum.
Gelieve in dit opzicht ook de privacy van de forumleden te respecteren.

- Gelieve geen spellingsfouten/typfouten meer te verbeteren, niet iedereen heef altijd goed opgelet in de les Nederlands (blijkbaar) maar dit steeds herhalen is ook niet nodig. Inderdaad, het gaat nog altijd om een discussieforum.

- Schelden en persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.

Nu deze afspraken nog eens herhaald zijn, zullen we ook strenger toekijken op de naleving hiervan.

Hopelijk doen ze het ook en vlieg jij snel van het forum af!

13 Sep 2009, 14:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
tingel schreef:
Echt schandalig was het gisteren.
De eerste 5minuten begin je nochtans degelijk en krijg je meteen een goede kans,
net daarna krijg je een potgoal tegen. Pech heet dat dan. Maar vanaf dan loop je gewoon
achter de bal aan en is zelfs Hoogstraten maten te groot voor onze sterren.

De tweede helft krijg je dan wel weer een beetje inzet te zien, naar het einde van de match toe.
Waarom kan dat plots wel ? Misschien eens nadenken over welke spelers er toen op de mat stonden.
Laat die vechters eens een hele match spelen en zet de sterren op de bank. De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken!

Dan zijn we gisteren inderdaad de spelers gaan opwachten, je moet ze immers eens op hun plaats zetten want sommigen gaven zelfs applaus toen de spelers het lef nog hadden om ons te komen groeten. Akkoord, enkele gasten gaan er steeds voor en treffen weinig of geen schuld. Maar als je ze niet met de voeten op de grond zet denken ze allemaal dat ze goed bezig zijn.

Enkele spelers kregen dan ook geen toegang tot de kantine, sommige gaven zelfs de indruk hun daarvan niks aan te trekken. Andere konden dan toch even met de supporters praten. Chapeau. Maar dat maakt nog eens duidelijk dat er geen groepsgevoel is en nog minder mentaliteit om ervoor te gaan.

Vervolgens kregen we er nog een scheldtirade bovenop van een bestuurslid, ik denk Vanhauwemeire die zei dat we niet welkom zijn op EA. Wat denkt die gast wel ? Wij staan er al jaren , betalen al jaren, zetten ons zelfs al jaren vrijwillig in en hebben dus bij gevolg recht op een mening. Gisteren inderdaad een harde mening, maar die is nodig!

Het feit dat het bestuur gisteren 10minuten voor de aftrap nog op een terras zat in centrum Hoogstraten valt volgens mij ook niet echt goed te praten. Misschien daarmee dat de match 10minuten later begon.

Volgende thuismatch zal ik er zijn, mijn abo is dan ook aangekocht en ik wil toch iets voor mijn geld. Al was het gewoon om met enkele vrienden een klapke te doen. Want voor voetbal moeten we niet gaan.
Tribunes leeghouden, zelf de schoenen aantrekken en met 200man het veld op gaan, de spelers buitenhouden ... We moeten ze toch laten zien dat het ons menes is!

Die Van Hauwermeiren, is dat die zuiplap eerste klas ? Als hij verantwoordelijk is voor het huidge sportieve beleid zouden ze hem beter de toegang weigeren tot het stadion

13 Sep 2009, 14:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
seejdrik schreef:
Bomber schreef:
seejdrik schreef:

Ik hoop voor u dat ge ne snotneus zijt, anders zou het maar heel triestig zijn als ge niks deftiger kunt posten...

In ieder geval :wave: :wave: :wave:

13 Sep 2009, 14:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
tingel schreef:
Echt schandalig was het gisteren.
De eerste 5minuten begin je nochtans degelijk en krijg je meteen een goede kans,
net daarna krijg je een potgoal tegen. Pech heet dat dan. Maar vanaf dan loop je gewoon
achter de bal aan en is zelfs Hoogstraten maten te groot voor onze sterren.

De tweede helft krijg je dan wel weer een beetje inzet te zien, naar het einde van de match toe.
Waarom kan dat plots wel ? Misschien eens nadenken over welke spelers er toen op de mat stonden.
Laat die vechters eens een hele match spelen en zet de sterren op de bank. De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken!

Dan zijn we gisteren inderdaad de spelers gaan opwachten, je moet ze immers eens op hun plaats zetten want sommigen gaven zelfs applaus toen de spelers het lef nog hadden om ons te komen groeten. Akkoord, enkele gasten gaan er steeds voor en treffen weinig of geen schuld. Maar als je ze niet met de voeten op de grond zet denken ze allemaal dat ze goed bezig zijn.

Enkele spelers kregen dan ook geen toegang tot de kantine, sommige gaven zelfs de indruk hun daarvan niks aan te trekken. Andere konden dan toch even met de supporters praten. Chapeau. Maar dat maakt nog eens duidelijk dat er geen groepsgevoel is en nog minder mentaliteit om ervoor te gaan.

Vervolgens kregen we er nog een scheldtirade bovenop van een bestuurslid, ik denk Vanhauwemeire die zei dat we niet welkom zijn op EA. Wat denkt die gast wel ? Wij staan er al jaren , betalen al jaren, zetten ons zelfs al jaren vrijwillig in en hebben dus bij gevolg recht op een mening. Gisteren inderdaad een harde mening, maar die is nodig!

Het feit dat het bestuur gisteren 10minuten voor de aftrap nog op een terras zat in centrum Hoogstraten valt volgens mij ook niet echt goed te praten. Misschien daarmee dat de match 10minuten later begon.

Volgende thuismatch zal ik er zijn, mijn abo is dan ook aangekocht en ik wil toch iets voor mijn geld. Al was het gewoon om met enkele vrienden een klapke te doen. Want voor voetbal moeten we niet gaan.
Tribunes leeghouden, zelf de schoenen aantrekken en met 200man het veld op gaan, de spelers buitenhouden ... We moeten ze toch laten zien dat het ons menes is!

Bestekes,

Ik ga mij niet mengen in een emotionele discussie: een mens wordt verstandiger met de jaren niet.

Wel kan ik zeggen dat het feit dat de match een kwartier later is begonnen te wijten is aan het feit dat SC De Spionkop vast zat in de file ten gevolge van een ongeluk. De vraag om iets later ite beginnen is er vanuit die hoek gekomen. No more, no less.

Eén troost: veel dieper dan dit kan men niet zitten, dus het kan alleen maar beteren.

Ik weet alleen dat er vorig seizoen stemmen opgegaan zijn die twijfelden over de complementariteit Dessaer-Seminck.Ik moet echter vaststellen dat de witte merels van dit seizoen na vijf wedstrijden al veel van hun pluimen verloren zijn totnogtoe.De vroegere prijsduiven fladderen ook niet meer zoals voorheen, en dan zit ge natuurlijk in deep shit hé. Ga maar eens te raden bij de betere duivenmelker, hij zal mij wel volgen in mijn redenering, enfin, wat die 'shit' betreft toch hé.

De oplossingen ? Ik ken ze ook niet meer, misschien kan een trainerswissel de oplossing zijn. Opvallend wel hoe we na het uitvallen van Depoitre opeens allemaal een stapje meer gaan zetten, de flanken beter gaan benutten en het ritme opeens wel gevonden wordt, maar het kalf was eigenlijk al verdronken om 20.15u. Precies het tijdstip waarop ik het stadionnetje binnenrolde.

Voor ik weer het één en ander naar mijn hoofd krijg. Ik twijfel absoluut niet aan de meerwaarde van Depoitre, maar misschien wordt het vanuit het oogpunt van onze tegenstander wel te voorspelbaar allemaal.

Wordt het niet eens tijd om te erkennen dat wij lang niet meer zo ambitieus moeten zijn aan het begin van het seizoen waar wij, willens nillens vaak, steeds tot topfavoriet worden gebombardeerd? De druk voor een Eendrachtspeler is steeds groot en sommige spelers kunnen daar blijkbaar niet mee omgaan me dunkt.

Mvg,

Ikke

13 Sep 2009, 14:50
Ancien

punt schreef:

Hey slimmeken, hoe lang kom je al naar den Iendracht zien?
Je hebt precies nog niet veel meegemaakt in het voetbalmilieu, moeten we misschien vrolijk staan dansen bij de wekelijkse vernederingen die we momenteel meemaken. :crazy:

13 Sep 2009, 14:55
Reserve

69 schreef:
de enige reden waarom ik de volgende match aanwezig zal zijn is omdat ons bongskes opmoeten...

idem hier.........
geen woorden voor de wanprestatie van gisteren....

13 Sep 2009, 15:27
Reserve

Leeftijd: 51
Hugo schreef:
tingel schreef:
De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken!

Inderdaad jullie verdienen het volle respect, maar ik vrees dat de heren voetbalisten aan het zorgen zijn dat we binnenkort in een leeg en sfeerloos stadion spelen.
Men spreekt hier van vedetten, ik zou niet weten wie onze vedetten zijn?
Chunga, Salvador, De Bilde enz..dat waren vedetten, wat hier nu rondloopt zijn ... :oops:

Ja dat is waar; echte vedetten zijn het niet ze; ook al denken ze zelf van wel :crazy:

13 Sep 2009, 15:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 30