|
|
| Pagina 14 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
De (9)Bilde schreef: Hugo schreef: tingel schreef: De inzet die wij als supporters brengen om daar elke match weer te staan zouden de spelers eens mogen opbrengen om ons te geven wat wij verdienen, waarvoor wij betalen en waarvoor sommigen onder ons heel hard voor moeten werken! Inderdaad jullie verdienen het volle respect, maar ik vrees dat de heren voetbalisten aan het zorgen zijn dat we binnenkort in een leeg en sfeerloos stadion spelen. Men spreekt hier van vedetten, ik zou niet weten wie onze vedetten zijn? Chunga, Salvador, De Bilde enz..dat waren vedetten, wat hier nu rondloopt zijn ... Ja dat is waar; echte vedetten zijn het niet ze; ook al denken ze zelf van wel ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 16:23 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Een echte schande was t gisteren, zeker de 1e helft; met alle respect voor Hoogstraten maar een wereldploeg is t zeker niet he en 3-0 aan de rust zegt dan ook genoeg. Chapêau aan iedereen die er gisteren was, meer dan een uur met de auto (k was beter in mijne zetel blijven zitten) en nog langer in de bus om u dan door onze heren supervoetballers (dat denken ze toch) zo belachelijk gemaakt te worden, het boegeroep vond ik gisteren meer dan terecht. T wordt hoog tijd, zeker nu er 2 weken tussen zitten tot de volgende competitiewedstrijd, dat het bestuur drastisch ingrijpt. Dat sommige spelers nog steeds mogen blijven staan, gaat er bij mij echt niet in, ik zie ons veel liever met bvb 4-0 verliezen met allemaal jonge gasten van 18-19jaar die er hun hoofd voor leggen en knokken voor iedere morzel grond, dan wat ik gisteren gezien heb van al die overbetaalde voetballers. En de coach tja, wat moet je daar van zeggen, de schuld ligt zeker niet volledig bij hem, maar hij is toch verantwoordelijk voor de opstelling en als coach moet je toch ook je ploeg op scherp kunnen zetten en dat heb ik nog maar bitter weinig gezien. Werken met laptops en hartsalgmeters en wat weet ik nog allemaal, das allemaal goed en wel maar t is overduidelijk dat het niet pakt, het werkt gewoon niet. Hij kan t allemaal wel goed uitleggen na de wedstrijd (remember Dillen) maar tijdens de match zie ik er maar heel weinig van hoor, geen systeem, geen vloeiende bewegingen, geen ploeg... enkel 11 individuen die maar iets doen op goed geluk.
Of een trainersontslag dé oplossing is, weet ik niet, maar k zou er zeker als bestuur zijnde eens goed over nadenken want er moet duidelijk iets gebeuren en met VDH werkt het ook niet. Als ik me niet vergis heeft hij een contract van onbepaalde duur dus daar kan je dacht ik vrij makkelijk onderuit zonder al te veel geld op tafel hoeven te leggen; en voor een nieuwe trainer is het ook ideaal omdat hij 2 weken de tijd heeft om de groep naar zijn hand te zetten en de levensbelangrijke degradatietopper (dat we dit moeten zeggen is op zich al schandalig) tegen Oudenaarde voor te bereiden. |
| 13 Sep 2009, 16:59 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: hoogstraten
punt schreef: ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen . als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn . de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun . en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ... ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ; ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ; het is een echte schande ! hier krijg ik dus echt de zenuwen van he na onze degradatie uit eerste hebben we een vree goe seizoen gehad (promotie in vierde) en ook een goed seizoen toen we naar tweede gingen en dat is het he voor de rest hebben we hier al meer miserie gehad dan iets anders en ik denk dat de supporters hier altijd wel vrij braaf nog zijn gebleven, voor zo altijd me onze kop te laten lachen van zodra die mannen opt plein der hunne kop voor leggen he, hebben wij er geen probleem mee (remember tweede seizoenshelft in het jaar dat we gezakt zijn, mooiste voorbeeld was de laatste match daar van de eerste seizoenshelft, op capellen. of de match thuis tegen cappellen ,waar het seizoen twee minuten te lang duurde, daar was er ook geen boegeroep, de meesten zaten met de kop in de grond mee te wenen met de spelers) maar hoe het nu de laatste tijd is, en altijd maar weer zijn we zo stom om te gaan kijken en altijd maar weer zien we hetzelfde gisteren heb ik voor de eerste keer sinds ik kom kijken (een kleine tien jaar denk ek, als ek goed geteld heb) de match zelfs niet helemaal meer gezien, ik kon niet meer kijken, ik heb de tweede helft mij in de kantine gezet en een klapke gedaan met andere supporters ik vind niet dat iemand nu het recht heeft om te zeggen tegen ons dat wij geen echte supporters zijn de ontgoocheling en de telleurstelling is te groot het grote eendracht aalst wordt week na week belachelijk gemaakt door kleine ploegjes, maar er is nog maar een ding groots aan eendracht aalst hoor en dat zijn wij de supporters voor de rest zijn we een modale derde klasser geworden, en dit doet pijn wij "vechten" er altijd voor, wij eisen dit van de spelers ook, als het goed gaat zijn ze allemaal zeer blij om hier te spelen en bij de supporters te komen, als het is zoals nu mogen ze het dan wel eens horen en dan is het idd spijtig dat de enkelingen die er wel voor gaan het boegeroep en anderen ook moeten aanhoren. |
| 13 Sep 2009, 18:40 |
|
|
Ancien
lot schreef: punt schreef: ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen . als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn . de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun . en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ... ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ; ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ; het is een echte schande ! hier krijg ik dus echt de zenuwen van he na onze degradatie uit eerste hebben we een vree goe seizoen gehad (promotie in vierde) en ook een goed seizoen toen we naar tweede gingen en dat is het he voor de rest hebben we hier al meer miserie gehad dan iets anders en ik denk dat de supporters hier altijd wel vrij braaf nog zijn gebleven, voor zo altijd me onze kop te laten lachen van zodra die mannen opt plein der hunne kop voor leggen he, hebben wij er geen probleem mee (remember tweede seizoenshelft in het jaar dat we gezakt zijn, mooiste voorbeeld was de laatste match daar van de eerste seizoenshelft, op capellen. of de match thuis tegen cappellen ,waar het seizoen twee minuten te lang duurde, daar was er ook geen boegeroep, de meesten zaten met de kop in de grond mee te wenen met de spelers) maar hoe het nu de laatste tijd is, en altijd maar weer zijn we zo stom om te gaan kijken en altijd maar weer zien we hetzelfde gisteren heb ik voor de eerste keer sinds ik kom kijken (een kleine tien jaar denk ek, als ek goed geteld heb) de match zelfs niet helemaal meer gezien, ik kon niet meer kijken, ik heb de tweede helft mij in de kantine gezet en een klapke gedaan met andere supporters ik vind niet dat iemand nu het recht heeft om te zeggen tegen ons dat wij geen echte supporters zijn de ontgoocheling en de telleurstelling is te groot het grote eendracht aalst wordt week na week belachelijk gemaakt door kleine ploegjes, maar er is nog maar een ding groots aan eendracht aalst hoor en dat zijn wij de supporters voor de rest zijn we een modale derde klasser geworden, en dit doet pijn wij "vechten" er altijd voor, wij eisen dit van de spelers ook, als het goed gaat zijn ze allemaal zeer blij om hier te spelen en bij de supporters te komen, als het is zoals nu mogen ze het dan wel eens horen en dan is het idd spijtig dat de enkelingen die er wel voor gaan het boegeroep en anderen ook moeten aanhoren. Groot gelijk heb je, dan gaan ze de trouwe supporters nog eens door het slijk halen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 18:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Aan al onze (topspelers) zou ik willen vragen om eens als voorbeeld aan Kim Clijsters te nemen qua inzet en karakter.En indien jullie (onze topspelers) dit niet kunnen opbrengen blijf thuis en verf jullie muren,doe de afwas,ga naar de Delhaize,maar blijf met jullie poten van een voetbalveld.
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Sep 2009, 18:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Deze keer bijna géén foto's, want avondwedstrijden is niet mijn ding
Toch een artistieke foto erbij zonder Photoshop _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2009, 18:54 |
|
|
Junior
Als VDH geen 100% carte blanche heeft wie hij in de basis zet(Verheyden moet wekelijks starten) heeft het voorlopig geen zin om hem buiten te smijten.
We zullen wel zien wie er start in de basis tegen Oudenaarde : Verheyden-Kestens of Van Damme-Kestens in het middenveld.En van mij mag Siereveld in de kern van 15 vervangen worden door Tomas Spotbeen.Gisteren was ik er niet, maar op Torhout was Siereveld zijn invalbeurt niet goed. |
| 13 Sep 2009, 18:56 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Deze keer bijna géén foto's, want avondwedstrijden is niet mijn ding Toch een artistieke foto erbij zonder Photoshop Er zijn precies boze geesten te zien die rond de spelers sluimeren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 18:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: Deze keer bijna géén foto's, want avondwedstrijden is niet mijn ding Toch een artistieke foto erbij zonder Photoshop da lag nie aan t feit da het een avondmatch was ze onderkroiper... vaag - gene structuur - niks op te zien t is gewoon ne foto da de match perfect illustreert... Laatst gewijzigd door Spees op 13 Sep 2009, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Sep 2009, 18:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Als VDH weg zou gaan zie ik JP van de velde nog naar hier komen. Hij zal het ook niet lang meer trekken bij OHL.
|
| 13 Sep 2009, 19:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Als we zo verder doen, is dat géén geest Hugo, maar een degradatiespook
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2009, 19:00 |
|
|
Freak
iedereen bij ons heeft meerdere kansen gehad,dus vind ik dat siereveld dat ook verdiend.
|
| 13 Sep 2009, 19:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Xander schreef: Als VDH weg zou gaan zie ik JP van de velde nog naar hier komen. Hij zal het ook niet lang meer trekken bij OHL. Is dat dan de ideale trainer voor ons???? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Sep 2009, 19:14 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Xander schreef: Als VDH weg zou gaan zie ik JP van de velde nog naar hier komen. Hij zal het ook niet lang meer trekken bij OHL. Is dat dan de ideale trainer voor ons???? Dat steven smet overneemt hé, die weet het toch allemaal beter ![]() |
| 13 Sep 2009, 19:17 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: punt schreef: ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen . als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn . de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun . en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ... ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ; ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ; het is een echte schande ! Groot gelijk! Da's toch de bedoeling van het 'supporter' zijn, uw ploeg wel steunen door dik en dun maar 't mag toch gezegd worden wanneer het niet goed is, is het niet goed en daar moeten de speler ook tegen kunnen en ik denk dat de meeste dat op dit moment van zichzelf wel al weten. Gisterenavond na de match op Hoogstraten zijn we nog eens naar boven geweest en er stond daar een groepje buiten die blijkbaar van onze "goeie" Van Hauwermeiren gewoon niet meer binnenmochten. Ok, iedereen was wat over zijn toeren maar als ex-speler van EA moet je maar weten dat zulke reacties normaal zijn. En zijn reactie vond ik totaal overbodig en leunde zelf een beetje tegen het agressieve, daarmee praat ik de rest niet goed want we zijn later toegekomen en hebben niet gezien wat er is gebeurt maar daarvoor die jongen buiten zetten, die er iedere week weer staan in goede en in slechte tijden, dat vind ik er over en totaal overbodig, ok laat iedereen zijn mening eens zeggen op een normale en rustige manier maar gisteren waren sommige mensen wat oververhit en snel op hun tenen getrapt...(zie Van Hauwermeieren, ook iemand waar ik sterk mijn bedenkingen bij heb maar zo iemand zit dan we in 't bestuur..) Hey slimmeken, hoe lang kom je al naar den Iendracht zien? Je hebt precies nog niet veel meegemaakt in het voetbalmilieu, moeten we misschien vrolijk staan dansen bij de wekelijkse vernederingen die we momenteel meemaken. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 13 Sep 2009, 19:20 |
|
| Pagina 14 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 30 Volgende |