|
|
| Pagina 15 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
waly 2 schreef: iedereen bij ons heeft meerdere kansen gehad,dus vind ik dat siereveld dat ook verdiend. Allemaal goed en wel maar als hij zoveel kansen moet krijgen als Verheyden en met hetzelfde resultaat ziet het er niet goed uit. Verheyden nu nog opstellen zou nu wel een brug te ver zijn ook al is er een geldschieter die daarvoor diep in zijn zak moet tasten.Dat moet die man toch ook wel zien.Je kan niet blijven hopen dat het zal beteren met hem.Laat Ewen gewoon een tijdje langs de kant.Hij moet toch zelf ook beseffen dat dit de beste oplossing is.Zoniet riskeert hij dat een groot deel van het publiek zich tegen hem keert. |
| 13 Sep 2009, 19:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Regi Van Acker....
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Sep 2009, 19:33 |
|
|
forumlegende |
witzwet schreef: Regi Van Acker.... die zit nog bij racing tot nader order _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Sep 2009, 19:37 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
T is misschien onozel wak ga zeggen, maar waarom geen speler-trainer?
Ik denk hierbij speciaal aan Filipovic. |
| 13 Sep 2009, 19:45 |
|
|
Vaste Waarde
Nog altijd zwaar ontgoocheld in onze club, deze vernederingen doen echt pijn.
Blijkbaar ben je dan nog uitschot als je bij onze heren vedetten verhaal wil halen en ook met trainer eens wil discussieren over het waarom van deze barre tijden. De actie van gisteren was niet echt een actie maar een improvisatie op het moment zelf als ge daar de vedetten ziet van den bus komen met zowaar nog lachende gezichten bij Tel daar een ontelbaar aantal bij en dan kan een mens eens exploderen al is het wel bij woorden gebleven natuurlijk en dat kunnen de mensen hier die erbij waren wel bevestigen.Regi van acker zou inderdaad geen slecht zijn , ik zie hem hier ook al een jaar of drie graag als trainer aantreden, maar na een gesprek met ewen vannacht nog ligt het duidelijk aan vertrouwensprobleem en gebrek aan geloof. Ligt dit dan aan een trainer, ik denk het wel want het is ook diens taak om het moraal van een ploeg te maken! Een man als patrick de wilde, etienne de wispelaere hebben we nodig. Aan MENEER van hauwermeiren wens ik zelf geen woorden meer aan vuil te maken er zijn er hier veel voor hem geweest en er zullen er ook nog veel na hem komen, maar ik zal er ondanks alles altijd blijven staan ( al zal het wel veel in de cantines zijn denk ik). Gisteren schitterende avond gehad trouwens in de gezellige cantien van hoogstraten!! |
| 13 Sep 2009, 19:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Laat iedereen maar lachen met mijn complot theorie.... Maar ik zeg 1 zaak ,.... veel en veel te naief zijn wij als supporters !!
Wie nu nog niet ziet dat mijnheer van der haeghen gewoon mannen MOET OPSTELLEN VOOR WELKE ZAAK OOK ????? die is stekeblind !! Met een normale ploeg winnen we op hoogstraten zeker 90 percent !!! en met normale ploeg bedoel ik : van steenberghen , de schutter, siereveld ( omdat black and white smiddags al had gespeeld ) , filipovic , DE CASTRO, troch, verheyden ( omdat kestens spijtig genoeg maar juist uit blessure terugkwam), VAN DAMME, troch, lord en depoitre. Oja, het kriebelde boven het stadion maar mijn gezond verstand heeft gezegevierd. Waarom zou ik bij nen lafaard gelijk als vanderhaeghen bijgaan? Wat voor zin heeft het om te discussieren over posities in de ploeg als ze opgesteld worden als ze op twee benen kunnen staan? Dronkeman van hauwermeiren wou mij en nog anderen een kopstoot zelfs geven maar toch niet gedaan, waarschijnlijk omdat mijn uitleg toch nog logisch klonk. Hij kon niet anders toegeven als dat ik gelijk had ivm opstelling. Ik moet zeggen..... veel goeie , confronterende gesprekken gehad, ook met flippo.... bij flippo zouden de werkers zeker spelen, alleen al omdat ge in derde niet zonder kunt..... Maargoed, blijkbaar volgens de opstelling moeten der toch winnaars zijn..... managers ??? of andere zaken... vul het zelf maar in. En of ze het zich aantrokken dat ze verloren hadden? Laat me niet lachen. van der haeghen zijn pint smaakte evengoed als anders, van hauwermeiren leek me alleen agressief, vandensteen stond daar ook niet in shock. Aalst titelambities ??? Schone schijn en het schoonste van al is dat ze het nog niet verbergen !! Synoniem is met de supporters lachen. Ik heb mijn besluit al getrokken: mijn abbonement gebruik ik op om met kameraden leuke zondag te beleven, verplaatsingen kunnen ze ze kussen. |
| 13 Sep 2009, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Wel nog even zeggen dat dit één van de weinige clubs zal zijn die voor een behoorlijk aantal supporters spelen in onze reeks denk ik
En mooi stadion trouwens met ruime parkeermogelijkheden aan het stadion zelf, om toch nog iets positief te zeggen ![]() _________________
|
| 13 Sep 2009, 20:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: hoogstraten
punt schreef: ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen . als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn . de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun . en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ... ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ; ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ; het is een echte schande ! en, is het daar niet te koud, zo hoog met je hoofd in de wolken levend?? weet je, als de spelers de trouwe fans niet laten vallen en belachelijk maken, zullen de fans hun spelers ook niet laten vallen. Ik heb op EA nog NOOIT geweten dat de supporters zich tegen de spelers keerden in slechte momenten als ze er hun hoofd voor legden en alles gaven. Maar als zelfs dat te veel gevraagd is, dan is het toch maar normaal zeker dat de fans bij een ploeg als Aalst in derde klasse godverdomme het niet accepteren dat ze als lamme klootzakken op het plein lopen en pas bij 3-0 een kwartier voor tijd wat beginnen voetballen.. GET A FUCKING LIFE !! en aan de tamzakken in de ploeg : ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 13 Sep 2009, 20:26 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Sep 2009, 20:25 Berichten: 8 |
marc2 schreef: Laat iedereen maar lachen met mijn complot theorie.... Maar ik zeg 1 zaak ,.... veel en veel te naief zijn wij als supporters !! Wie nu nog niet ziet dat mijnheer van der haeghen gewoon mannen MOET OPSTELLEN VOOR WELKE ZAAK OOK ????? die is stekeblind !! Met een normale ploeg winnen we op hoogstraten zeker 90 percent !!! en met normale ploeg bedoel ik : van steenberghen , de schutter, siereveld ( omdat black and white smiddags al had gespeeld ) , filipovic , DE CASTRO, troch, verheyden ( omdat kestens spijtig genoeg maar juist uit blessure terugkwam), VAN DAMME, troch, lord en depoitre. Oja, het kriebelde boven het stadion maar mijn gezond verstand heeft gezegevierd. Waarom zou ik bij nen lafaard gelijk als vanderhaeghen bijgaan? Wat voor zin heeft het om te discussieren over posities in de ploeg als ze opgesteld worden als ze op twee benen kunnen staan? Dronkeman van hauwermeiren wou mij en nog anderen een kopstoot zelfs geven maar toch niet gedaan, waarschijnlijk omdat mijn uitleg toch nog logisch klonk. Hij kon niet anders toegeven als dat ik gelijk had ivm opstelling. Ik moet zeggen..... veel goeie , confronterende gesprekken gehad, ook met flippo.... bij flippo zouden de werkers zeker spelen, alleen al omdat ge in derde niet zonder kunt..... Maargoed, blijkbaar volgens de opstelling moeten der toch winnaars zijn..... managers ??? of andere zaken... vul het zelf maar in. En of ze het zich aantrokken dat ze verloren hadden? Laat me niet lachen. van der haeghen zijn pint smaakte evengoed als anders, van hauwermeiren leek me alleen agressief, vandensteen stond daar ook niet in shock. Aalst titelambities ??? Schone schijn en het schoonste van al is dat ze het nog niet verbergen !! Synoniem is met de supporters lachen. Ik heb mijn besluit al getrokken: mijn abbonement gebruik ik op om met kameraden leuke zondag te beleven, verplaatsingen kunnen ze ze kussen. voor daje op mensen begint te kakken kunde eerst nekeer naar u eigen kijken eh, ge waart daar gisteren in de kantine de zatsten van den hoop, iedereen zat u uittelachen belachelijke mens. Get a life ze man . en tis ni vanderhaeghen ma van der haegen slimzaat |
| 13 Sep 2009, 20:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Inderdaad , gezellig stadionnetje, das enigste positieve.
Het enige spijtige is dat ge de opstelling niet weet voor je vertrekt op verplaatsing. Mits die elf aan de aftrap gekomen waren had ik gezegd : bye, bye, .... En had ik de verliesmatch wel op teletekst gezien , al zijn de wonderen in het voetbal natuurlijk nooit weg. En nu is het uitkijken naar de opstelling tegen oudenaarde. En ja, sommigen die me hier verweten hebben ivm van damme die verklaarde dat van der haeghen van hem niet moet weten .... Klopt het of klopt het niet ??? Iedereen die beetje logisch nadenkt en ziet dat vandamme gisteren op bank zit weet dat dit de reinste bullshit was !!! Over het spelen van coppens op back en de castro op middenveld , zou dit een vervroegde aprilgrap zijn geweest ? Of solliciteerde hij naar het pakken van zijn valiezen? Of was het marionettengedrag ? De éénsgezindheid op heel de zittribune ivm met die belachelijke opstelling was werkelijk frapant of anders gezegd logisch....Zelfs iemand die niet wist dat een bal rond was zag wat der verkeerd liep. |
| 13 Sep 2009, 20:31 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Inderdaad , gezellig stadionnetje, das enigste positieve. Het enige spijtige is dat ge de opstelling niet weet voor je vertrekt op verplaatsing. Mits die elf aan de aftrap gekomen waren had ik gezegd : bye, bye, .... En had ik de verliesmatch wel op teletekst gezien , al zijn de wonderen in het voetbal natuurlijk nooit weg. En nu is het uitkijken naar de opstelling tegen oudenaarde. En ja, sommigen die me hier verweten hebben ivm van damme die verklaarde dat van der haeghen van hem niet moet weten .... Klopt het of klopt het niet ???Iedereen die beetje logisch nadenkt en ziet dat vandamme gisteren op bank zit weet dat dit de reinste bullshit was !!! Over het spelen van coppens op back en de castro op middenveld , zou dit een vervroegde aprilgrap zijn geweest ? Of solliciteerde hij naar het pakken van zijn valiezen? Of was het marionettengedrag ? De éénsgezindheid op heel de zittribune ivm met die belachelijke opstelling was werkelijk frapant of anders gezegd logisch....Zelfs iemand die niet wist dat een bal rond was zag wat der verkeerd liep. hebt gij aandelen in de bvba Van Damme? |
| 13 Sep 2009, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
69 schreef: de enige reden waarom ik de volgende match aanwezig zal zijn is omdat ons bongskes opmoeten... als ge nog iemand nodig hebt om mee te drinken, wil ik me desnoods nog opofferen zolang ik maar niet naar de match moet gaan kijken ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 13 Sep 2009, 20:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Toch fijn, zo een familieforum
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2009, 20:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Onderkroiper schreef: Deze keer bijna géén foto's, want avondwedstrijden is niet mijn ding Toch een artistieke foto erbij zonder Photoshop Lord is nog maar een schim van zichzelf ![]() _________________ MCMXIX |
| 13 Sep 2009, 20:39 |
|
|
Freak
week in week uit, worden wij belachelijk gemaakt door ploegen waarvan we vroeger zelfs het bestaan niet afwisten.
gisteren was voor mij écht wel den druppel! ik kom 21 jaar naar n Iendracht, uit en thuis, in goeie en kwade dagen, maar NU MOET het gaan veranderen. ik ben nu op het punt dat ik serieus gedegouteerd ben. Gisteren had ik voor de eerste maal in 21 jaar, goesting om met de rust gewoon naar huis te rijden!! En Hoogstraten, die jongens of kloefkappers wonnen verdiend van onze sterren. Een ploeg kloefkappers noemen is een gebrek aan respect tonen beste trainer. Het is nu tijd om in te grijpen! Het is zoals ik al eerder zei, zijn wij wel klaar voor tweede. Bijlange niet, er moeten zelfs spelers weg die niet vervangen worden. Dus financieel geen overschot. En een kern met één spits is voor te lachen. Geen gestalte, geen knokkers, en één spits. Het zal nog een heel lang seizoen worden. Pfff.... Laatst gewijzigd door El Corredor op 13 Sep 2009, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Sep 2009, 20:40 |
|
| Pagina 15 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 30 Volgende |