|
|
| Pagina 19 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Bomber schreef: eintracht frankfurt schreef: PS : mijn naam is Ronny de Lange. pfff, stoeffer ![]() was noch vergeten te zeggen "en de Dikke" ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 13 Sep 2009, 21:46 |
|
|
forumlegende |
lot schreef: josken schreef: Na 2 minuten had het 0-1 moeten staan en ik had dan eindelijk het gevoel dat ze ervoor gingen beginnen strijden. Wat we daarna te zien kregen Kwaliteit is er zeker, maar er staan gewoon 11 individuen op het plein, laat dat net de taak van de trainer zijn om er een ploeg van te maken. Pffff kwas na de match echt misselijk van de match te zien. Laat je fans maar in de steek!! Ik heb toch heel veel medelijden voor spelers als Depoitre,Filipovic en Van Damme ze. Zo een inzet iedere en dan uw teammaats bezig zien die geen poot verzetten. Tzit heel erg diep, tegen Oudenaarde weer op post. idd, de schutter wel nie vergeten he bij de spelers met wie je medelijden hebt kdenk dat ge bijvoorbeeld een kestens ook niet veel kunt verwijten natuurlijk, maarja ik ga nu nog een weekje ofzo ferm balen van die match en dan terug beginnen de batterijen opladen voor de match tegen oudenaarde om er weer vol tegenaan te gaan ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Sep 2009, 21:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
lot schreef: josken schreef: Na 2 minuten had het 0-1 moeten staan en ik had dan eindelijk het gevoel dat ze ervoor gingen beginnen strijden. Wat we daarna te zien kregen Kwaliteit is er zeker, maar er staan gewoon 11 individuen op het plein, laat dat net de taak van de trainer zijn om er een ploeg van te maken. Pffff kwas na de match echt misselijk van de match te zien. Laat je fans maar in de steek!! Ik heb toch heel veel medelijden voor spelers als Depoitre,Filipovic en Van Damme ze. Zo een inzet iedere en dan uw teammaats bezig zien die geen poot verzetten. Tzit heel erg diep, tegen Oudenaarde weer op post. idd, de schutter wel nie vergeten he bij de spelers met wie je medelijden hebt Sorry, inderdaad De Schutter moet er zeker bij! _________________ Iendracht till i die!! |
| 13 Sep 2009, 21:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Dries schreef: lot schreef: josken schreef: Na 2 minuten had het 0-1 moeten staan en ik had dan eindelijk het gevoel dat ze ervoor gingen beginnen strijden. Wat we daarna te zien kregen Kwaliteit is er zeker, maar er staan gewoon 11 individuen op het plein, laat dat net de taak van de trainer zijn om er een ploeg van te maken. Pffff kwas na de match echt misselijk van de match te zien. Laat je fans maar in de steek!! Ik heb toch heel veel medelijden voor spelers als Depoitre,Filipovic en Van Damme ze. Zo een inzet iedere en dan uw teammaats bezig zien die geen poot verzetten. Tzit heel erg diep, tegen Oudenaarde weer op post. idd, de schutter wel nie vergeten he bij de spelers met wie je medelijden hebt kdenk dat ge bijvoorbeeld een kestens ook niet veel kunt verwijten natuurlijk, maarja ik ga nu nog een weekje ofzo ferm balen van die match en dan terug beginnen de batterijen opladen voor de match tegen oudenaarde om er weer vol tegenaan te gaan ![]() Das ook just. Ik heb me gisteren trouwens laten vertellen dat Kestens vorige week al kon spelen maar dat hij niet mocht van de staf. Daar was hij zelf alles behalve tevreden mee. Waar zijn ze eigenlijk mee bezig ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 13 Sep 2009, 21:53 |
|
|
Duivelke
kzal diejen van hauwermeiren isj e poar handschoenen bezergen ver as hij nog isj moet
tzen die mannen dan het goeie voorbeeld ten moeten geven . lotj era isj mee trekken kameroad ![]() |
| 13 Sep 2009, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
josken schreef: Das ook just. Ik heb me gisteren trouwens laten vertellen dat Kestens vorige week al kon spelen maar dat hij niet mocht van de staf. Daar was hij zelf alles behalve tevreden mee. Waar zijn ze eigenlijk mee bezig ![]() Gewoon op zeker spelen misschien? We hebben in het verleden al spelers te vroeg laten hervatten, die nadien hervielen en maanden out waren. Als je ziet hoelang Kestens zijn blessure heeft aangesleept lijkt het mij een te verdedigen beslissing om een week te wachten. En dingen 'die je je hebt laten vertellen' zijn doorgaans al in 17 café's gefilterd of aangedikt. |
| 13 Sep 2009, 22:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Stijn schreef: En dingen 'die je je hebt laten vertellen' zijn doorgaans al in 17 café's gefilterd of aangedikt. ah, daarom !! ik dacht al... had mij laten vertellen dat we 2 jaar geleden binnen de 2 jaar weer in 2de klasse gingen spelen... zal waarschijnlijk aangedikt zijn dan, nu snap ik het. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 13 Sep 2009, 22:03 |
|
|
Stijn schreef: josken schreef: Das ook just. Ik heb me gisteren trouwens laten vertellen dat Kestens vorige week al kon spelen maar dat hij niet mocht van de staf. Daar was hij zelf alles behalve tevreden mee. Waar zijn ze eigenlijk mee bezig ![]() Gewoon op zeker spelen misschien? We hebben in het verleden al spelers te vroeg laten hervatten, die nadien hervielen en maanden out waren. Als je ziet hoelang Kestens zijn blessure heeft aangesleept lijkt het mij een te verdedigen beslissing om een week te wachten. En dingen 'die je je hebt laten vertellen' zijn doorgaans al in 17 café's gefilterd of aangedikt. Die man had het van Kestens zelf gehoord, en Kestens zei dat hij wedstrijdfit was. Verheyden was 2 seizoenen terug iedere week bij de betere en nu. Wat is er met die man gebeurd _________________ Iendracht till i die!! |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik ben blij dat we volgende week bye zijn. Alles eens laten bezinken en dan tegen Oudenaarde weer op post!
|
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: josken schreef: Das ook just. Ik heb me gisteren trouwens laten vertellen dat Kestens vorige week al kon spelen maar dat hij niet mocht van de staf. Daar was hij zelf alles behalve tevreden mee. Waar zijn ze eigenlijk mee bezig ![]() Gewoon op zeker spelen misschien? We hebben in het verleden al spelers te vroeg laten hervatten, die nadien hervielen en maanden out waren. Als je ziet hoelang Kestens zijn blessure heeft aangesleept lijkt het mij een te verdedigen beslissing om een week te wachten. En dingen 'die je je hebt laten vertellen' zijn doorgaans al in 17 café's gefilterd of aangedikt. Remember Troch & Arnold ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2009, 22:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
marc2 schreef: Met een normale ploeg winnen we op hoogstraten zeker 90 percent !!! en met normale ploeg bedoel ik : van steenberghen , de schutter, siereveld ( omdat black and white smiddags al had gespeeld ) , filipovic , DE CASTRO, troch, verheyden ( omdat kestens spijtig genoeg maar juist uit blessure terugkwam), VAN DAMME, troch, lord en depoitre. K vind u echt wel grappig. Hier ganse teksten zitten afgeven op de opstelling en dan verschilt uw opstelling 1 naam van die van VDH. Coppens eruit, Van Damme erin en De Castro op de rechtsback is het enige verschil. |
| 13 Sep 2009, 22:04 |
|
|
Vaste Waarde
Jan schreef: Ik ben blij dat we volgende week bye zijn. Alles eens laten bezinken en dan tegen Oudenaarde weer op post! na Zottegem. Boom, en Hoogstraten het vierde weekend dat we niks gaan laten zien ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 13 Sep 2009, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Sep 2009, 22:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Smetje schreef: marc2 schreef: Met een normale ploeg winnen we op hoogstraten zeker 90 percent !!! en met normale ploeg bedoel ik : van steenberghen , de schutter, siereveld ( omdat black and white smiddags al had gespeeld ) , filipovic , DE CASTRO, troch, verheyden ( omdat kestens spijtig genoeg maar juist uit blessure terugkwam), VAN DAMME, troch, lord en depoitre. K vind u echt wel grappig. Hier ganse teksten zitten afgeven op de opstelling en dan verschilt uw opstelling 1 naam van die van VDH. Coppens eruit, Van Damme erin en De Castro op de rechtsback is het enige verschil.D's een goeie! ![]() |
| 13 Sep 2009, 22:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
josken schreef: Die man had het van Kestens zelf gehoord, en Kestens zei dat hij wedstrijdfit was. Verheyden was 2 seizoenen terug iedere week bij de betere en nu. Wat is er met die man gebeurd Een speler zelf wil altijd graag zelf spelen. Iedereen die zelf voetbalt of gevoetbald heeft kent dat gevoel. Dat maakt van de speler zelf echter nog altijd geen dokter. Verheyden dat is een andere discussie. Die zijn niveau is op z'n zachtst gezegd schrijnend. |
| 13 Sep 2009, 22:07 |
|
|
Na deze match verdient Filipovic toch een dikke pluim.
Zoveel mee gemaakt in de eerste klasse in al die jaren en dan toch zo hard blijven werken met een 3-0 achterstand tegen Hoogstraten. Na de match riep hij iedereen terug om ons te komen groeten. chapeau, maar sommige van die spelers mochten weggebleven zijn. Hij stond met de tranen toen we zongen, "laat je fans maar in de steek". _________________ Iendracht till i die!! |
| 13 Sep 2009, 22:07 |
|
| Pagina 19 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 30 Volgende |