Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Bomber schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Jan schreef:
Ik ben blij dat we volgende week bye zijn. Alles eens laten bezinken en dan tegen Oudenaarde weer op post!

na Zottegem. Boom, en Hoogstraten het vierde weekend dat we niks gaan laten zien :D

't 5de, ge vergeet Heist nog begot...

Als het op Torhout nog 4 - 4 moest geweest zen, wast na de 6de :whistle:

13 Sep 2009, 22:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Smetje schreef:
marc2 schreef:
Met een normale ploeg winnen we op hoogstraten zeker 90 percent !!! en met normale ploeg bedoel ik : van steenberghen , de schutter, siereveld ( omdat black and white smiddags al had gespeeld ) , filipovic , DE CASTRO, troch, verheyden ( omdat kestens spijtig genoeg maar juist uit blessure terugkwam), VAN DAMME, troch, lord en depoitre.

:plat: K vind u echt wel grappig. Hier ganse teksten zitten afgeven op de opstelling en dan verschilt uw opstelling 1 naam van die van VDH. Coppens eruit, Van Damme erin en De Castro op de rechtsback is het enige verschil.

idd, te belachelijk voor woorden... (y)

13 Sep 2009, 22:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Bomber schreef:
Onderkroiper schreef:

Als het op Torhout nog 4 - 4 moest geweest zen, wast na de 6de :whistle:

bwa, dan hadden we wel nog iets gezien denk ik... :-)

just! maar dat zou zijn alsof je een knappe naakte vrouw in je armen hebt (0-4) en op het moment supreme loopt ze toch nog weg (4-4)...
verschrikkelijk !! :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

13 Sep 2009, 22:12
Freak

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
marc2 schreef:
Met een normale ploeg winnen we op hoogstraten zeker 90 percent !!! en met normale ploeg bedoel ik : van steenberghen , de schutter, siereveld ( omdat black and white smiddags al had gespeeld ) , filipovic , DE CASTRO, troch, verheyden ( omdat kestens spijtig genoeg maar juist uit blessure terugkwam), VAN DAMME, troch, lord en depoitre.

:plat: K vind u echt wel grappig. Hier ganse teksten zitten afgeven op de opstelling en dan verschilt uw opstelling 1 naam van die van VDH. Coppens eruit, Van Damme erin en De Castro op de rechtsback is het enige verschil.

dat vond ik ook, maar ik vond het te zot om op marc2 zijn posts nog te reageren...

13 Sep 2009, 22:26
Miniem

Met de rust bleef een pak supporters in de kantine. Als ik zelf achter potjes ging stond er een groepje – buiten het stadion – “laat je supporters maar in de steek” te roepen.

Met alle respect, ik kan begrijpen dat je niet tegen je ploeg wil suppporteren (door in de kantine te blijven), maar denk je dat de spelers daarmee de boodschap horen/begrijpen ? (door buiten het stadion te protesteren)

Ben de 2e helft de ploeg blijven aanmoedigen, althans zij die er nog voor gingen. In de eerste plaats Potjes en Flippo die op dat moment aan onze kant speelden.

Maar als je ziet dat er na de rode kaart van Depoitre wel inzet, kansen en goals waren, dan is het toch wraakroepend dat ze niet een ganse match zo kunnen spelen.
Het boe-geroep en de “laat je supporters maar in de steek” na de match (in het stadion) was wat mij betreft geheel terecht. We hebben al teveel meegemaakt om dit nog te moeten pikken.

De spelers wilden ons nog komen groeten, maar dropen vlug af als ze hoorden wat we riepen.

Kan er volgende thuismatch geen protestactie georganiseerd worden ?

Dat de volledige “K” 5 minuten buiten de tribune blijft staan.
En spandoeken hangen met “Inzet moet er zijn” en “Laat je supporters niet in de steek”.

Zou dat geen impact hebben op de spelers als ze het plein opkomen, en ipv een volle staantribune te zien, alleen die 2 spandoeken zien hangen ?

Hoe graag ik ze ook zou zien stijgen naar 2e, zelfs met een nederlaag kan ik leven, als je tenminste weet dat ze er voor gevochten hebben. Wat je van de huidige bende lamzakken niet kan zeggen (er zijn uitzonderingen, ik weet het). Maar gaan we verder blijven niets doen, tot het kalf verdronken is, en er nog eens een pak supporters gedegouteerd thuis blijft ?

Actie willen we zien ! Kan OPC geen protestactie organiseren ? Jullie krijgen de rest toch in beweging ?!

13 Sep 2009, 22:30
Vaste Waarde

Costa Alosta schreef:
Met de rust bleef een pak supporters in de kantine. Als ik zelf achter potjes ging stond er een groepje – buiten het stadion – “laat je supporters maar in de steek” te roepen.

Met alle respect, ik kan begrijpen dat je niet tegen je ploeg wil suppporteren (door in de kantine te blijven), maar denk je dat de spelers daarmee de boodschap horen/begrijpen ? (door buiten het stadion te protesteren)

Ben de 2e helft de ploeg blijven aanmoedigen, althans zij die er nog voor gingen. In de eerste plaats Potjes en Flippo die op dat moment aan onze kant speelden.

Maar als je ziet dat er na de rode kaart van Depoitre wel inzet, kansen en goals waren, dan is het toch wraakroepend dat ze niet een ganse match zo kunnen spelen.
Het boe-geroep en de “laat je supporters maar in de steek” na de match (in het stadion) was wat mij betreft geheel terecht. We hebben al teveel meegemaakt om dit nog te moeten pikken.

De spelers wilden ons nog komen groeten, maar dropen vlug af als ze hoorden wat we riepen.

Kan er volgende thuismatch geen protestactie georganiseerd worden ?

Dat de volledige “K” 5 minuten buiten de tribune blijft staan.
En spandoeken hangen met “Inzet moet er zijn” en “Laat je supporters niet in de steek”.

Zou dat geen impact hebben op de spelers als ze het plein opkomen, en ipv een volle staantribune te zien, alleen die 2 spandoeken zien hangen ?

Hoe graag ik ze ook zou zien stijgen naar 2e, zelfs met een nederlaag kan ik leven, als je tenminste weet dat ze er voor gevochten hebben. Wat je van de huidige bende lamzakken niet kan zeggen (er zijn uitzonderingen, ik weet het). Maar gaan we verder blijven niets doen, tot het kalf verdronken is, en er nog eens een pak supporters gedegouteerd thuis blijft ?

Actie willen we zien ! Kan OPC geen protestactie organiseren ? Jullie krijgen de rest toch in beweging ?!

inderdaad onbegrijpelijk :stom:

13 Sep 2009, 22:37
Junior

Beter afwachten wie VDH binnen 14 dagen allemaal aan de match laat beginnen.En als er na 45min weer totaal geen inzet is, dat ge dan pas overgaat tot een reactie zoals vorig seizoen thuis tegen Wielsbeke.

13 Sep 2009, 22:47
Ancien

Leeftijd: 38
bert schreef:
Beter afwachten wie VDH binnen 14 dagen allemaal aan de match laat beginnen.En als er na 45min weer totaal geen inzet is, dat ge dan pas overgaat tot een reactie zoals vorig seizoen thuis tegen Wielsbeke.

Er is al lang genoeg gewacht zeker nu?

13 Sep 2009, 22:53
nieuw in de eerste ploeg

Der moet hij geen spanddoek naar spelers komen ! Der is maar 1 schuldige DIE MOEDWILLIG ZIJN BESTE PLOEG NIET OPSTELT EN DAS DAT TRAINERKEN VAN EX ZOTTEGEM !!
Ik blijf achter spelers staan ! zet de juiste jongens bij de elf en ge verliest twee keren minder !!!
Als ik dacht dat we het verleden seizoen met dillen gehad hadden, wel dienen is nog tien keren slechter....

13 Sep 2009, 23:20
Nationale Ploeg

:hmm:

13 Sep 2009, 23:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
marc2 schreef:
Der moet hij geen spanddoek naar spelers komen ! Der is maar 1 schuldige DIE MOEDWILLIG ZIJN BESTE PLOEG NIET OPSTELT EN DAS DAT TRAINERKEN VAN EX ZOTTEGEM !!
Ik blijf achter spelers staan ! zet de juiste jongens bij de elf en ge verliest twee keren minder !!!
Als ik dacht dat we het verleden seizoen met dillen gehad hadden, wel dienen is nog tien keren slechter....

Jawadde,
Ge kunt maar van 1 speler zeggen dat hij wel op het plein moest staan en dat was Van Damme.
Gij had Kestens na zijn lange afwezigheid van eerste keer laten starten zeker :hmm:
En als em Lord of Galluci op de bank had gelaten voor potjes had ge wss nog meer gekreft.
Er is 1 groot probleem en dat is inzet, ligt zeker ook aan de trainer maar ook een groot deel aan de spelers he;)

13 Sep 2009, 23:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
josken schreef:
marc2 schreef:

Jawadde,
Ge kunt maar van 1 speler zeggen dat hij wel op het plein moest staan en dat was Van Damme.
Gij had Kestens na zijn lange afwezigheid van eerste keer laten starten zeker :hmm:
En als em Lord of Galluci op de bank had gelaten voor potjes had ge wss nog meer gekreft.
Er is 1 groot probleem en dat is inzet, ligt zeker ook aan de trainer maar ook een groot deel aan de spelers he;)

De Marc denkt nog altijd dat al onze nederlagen enkel en alleen te wijten zijn aan het feit dat hij Glen Coppens opstelt :lol: .

13 Sep 2009, 23:59
Miniem

Ik heb toch maar beslist om pas deze morgen te reageren na zaterdagavond..

Analyses ga ik niet beginnen schrijven... de ploeg weet het duidelijk zelf ook niet meer. Ofwel loopt iedereen waar hij niet moet lopen ofwel wordt er gewoon NIET gecommuniceerd met elkaar.
Kijk naar de 2de tegengoal die valt nooit als er centraal iemand uit positie loopt, de speler die de positie overnam was duidelijk niet bij de pinken(in feite gaan beide spelers daar in de fout).
We moeten volgens mij terug naar een man-op-man systeem gaan(zoals vroeger) ipv dat verloren lopen in de zone, dat nu aan de gang is.
Voorts vaststellen dat we in de lucht zwaar tekort schieten, maar ik denk niet dat dat in een recent verleden al anders is geweest. Maar je krijgt er wel zelf 2 goals uit tegen, misschien ligt dit aan de keeper, maar toegegeven we hebben ook niet die koppers in huis om een aanval af te slaan.

Dat zijn dus 3 héél makkelijke goals weggegeven, en je staat plots mooi 3-0 achter. Terwijl wij er tenminste nog 2 lieten liggen en een nog eens een penalty verdienden... Natuurlijk diende Lord 100 keer te scoren na 2', dat gebeurt niet en je krijgt vlak daarop een cornergoal tegen, alle kopjes naar beneden en dat was het voor het daaropvolgende uur.

Wat de katalysator is geweest voor het verbeten werk dat alsnog verzet is geweest in de 2de helft is misschien nog de allerbelangrijkste les die we moeten meedragen en dat geeft mij tenminste nog hoop op beterschap en resultaat.

Daar hebben we nu 2 weken de tijd voor, ik denk dat de rust en een goed groepsgesprek al een half wonder zullen doen. Het komt wel allemaal goed! Dan geven we Leleu daar in Oudenaarde ne :boks:

PS.: Wat was dat toch met die scheids zeg??

14 Sep 2009, 8:41
Freak

amaai,wat gaat dat zijn als je wél analyses gaat schrijven :D

14 Sep 2009, 9:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
marc2 schreef:

:zzz:

14 Sep 2009, 9:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 30