|
|
| Pagina 29 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 17 Okt 2008, 19:02 Berichten: 35 |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
12 op 15 voor KSV Zottegem: da's geen toeval meer
_________________ KSVS |
| 13 Sep 2009, 13:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
wonie schreef: 12 op 15 voor KSV Zottegem: da's geen toeval meer Inderdaad, chapeau en wij moeten zeker niet hoog van de toren gaan blazen. VDH zeker niet met zijn "kloefkappers". Wat zijn wij dan.... |
| 13 Sep 2009, 14:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Uitslagen 5e wedstrijd :
Torhout - RC Waregem 0-1 Zottegem - Deinze 1-0 RC Mechelen - Willebroek 2-3 Hoogstraten - E.Aalst 4-2 Hamme - Ieper 1-3 Rupel Boom - Temse 1-1 Koksijde - Sint-Niklaas 0-0 Heist-od-Berg - Oudenaarde 3-0 Ternat - Cappellen 3-0 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2009, 17:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: wonie schreef: 12 op 15 voor KSV Zottegem: da's geen toeval meer Inderdaad, chapeau en wij moeten zeker niet hoog van de toren gaan blazen. VDH zeker niet met zijn "kloefkappers". Wat zijn wij dan.... Inderdaad, op voorhand had ik een enorm goed oog in de trainer. Ook na de possitieve reacties vanuit de kant van Sottegem. Tot hiertoe valt hij wel enkel op door arrogantie en hardnekkige koppigheid... niet zo positief dus ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2009, 18:22 |
|
|
Ancien
Stevain schreef: witzwet schreef: Met Zottegem staan we dus opnieuw met een Wetteren verhaal? ![]() Zal gaan zeker? Gisteren (eerste echte maal) gewonnen door Deinze 90 minuten tegen hun eigen goal te dringen... druk en pressie en onze keeper moest tot de 85e minuut geen bal pakken. Deinze werd gewoonweg op alle vlakken weggespeeld... hoe verdiend kan je winnen?? Super Sottegem... Proficiat met jullie ploeg, neem dit aan als een compliment. Wij zouden ook liever het Wetteren verhaal van verleden seizoen meemaken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 18:30 |
|
|
Ancien
Verleden seizoen hadden we na 5 wedstrijden 9 punten geloof ik, nu 4punten!
Is Limpens niet ontslagen na één compititiewedstrijd? Ik weet het het zijn de spelers die mea culpa moeten slaan, maar als je maar 4 op 15 haalt dan is de technische staf ook verantwoordelijk. Als je dan weet dat je Depoitre ook nog gaat missen wegens schorsing, dan ziet het er niet zo rooskleurig uit wat de toekomst betreft. Weet er iemand of hij de eerste thuiswedstrijd nog mag meespelen? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 18:47 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
El Corredor schreef: volgens De Bruecker mocht het hem miljoenen kosten om ons terug naar tweede te brengen... ik ben na gisteren, zwaar gedegouteerd!! Ik dacht vorig jaar alles gezien te hebben, maar dit jaar is nog slechter dan vorig jaar! Er is nog geen reden tot paniek, van de week gaat de sportieve cel eens uitleggen aan de trainer hoe de ploeg moet opgesteld worden Als ge denkt alles gezien te hebben dan komen ze met zoiets af. Structuur is er nu wel ja, de mannen die op de postjes zitten daarentegen, daarmee kunt ge in den MTSA nog geen ploeg mee runnen. Tijd aan De Bruecker & De Roose om keer te laten zien dat hun project meer is dan een veredeld luchtkasteel. |
| 13 Sep 2009, 18:51 |
|
|
Vaste Waarde
zal een leuke vergadering worden op 26 september.
_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 13 Sep 2009, 19:28 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
nonkeltje schreef: zal een leuke vergadering worden op 26 september. ah, en om welk uur: neen ik ben geen lid, ma ik ga toch nem ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Sep 2009, 19:34 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: nonkeltje schreef: zal een leuke vergadering worden op 26 september. ah, en om welk uur: neen ik ben geen lid, ma ik ga toch nem ![]() ge moet wel bewijs van goed gedrag en zeden kunnen voorleggen _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 13 Sep 2009, 20:00 |
|
|
Ancien
Ik heb daarjuist de sfeer van staaien op televisie kunnen meemaken, schitterend.
Die mannen hebben ook sportief diep gezeten en staan er opnieuw, hetzelfde verhaal bij Mechelen, Waarom geraken wij er niet sportief bovenop? Straks moeten wij ons nog gaan zorgen maken om niet te degraderen, van de eerste vier weet ik dat ze deelnemen aan de eindronde, maar hoe zit het onderaan de rangschikking? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 20:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Ik heb daarjuist de sfeer van staaien op televisie kunnen meemaken, schitterend. Die mannen hebben ook sportief diep gezeten en staan er opnieuw, hetzelfde verhaal bij Mechelen, Waarom geraken wij er niet sportief bovenop? Straks moeten wij ons nog gaan zorgen maken om niet te degraderen, van de eerste vier weet ik dat ze deelnemen aan de eindronde, maar hoe zit het onderaan de rangschikking? ![]() 3zakken er rechtstreeks en de 4de laatste gaat de barrages in en ook voor de duidelijkheid even zeggen dat ge niet bij de top 8moet zitten ,dat project is uitgesteld. |
| 13 Sep 2009, 20:10 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Ik heb daarjuist de sfeer van staaien op televisie kunnen meemaken, schitterend. Die mannen hebben ook sportief diep gezeten en staan er opnieuw, hetzelfde verhaal bij Mechelen, Waarom geraken wij er niet sportief bovenop? Straks moeten wij ons nog gaan zorgen maken om niet te degraderen, van de eerste vier weet ik dat ze deelnemen aan de eindronde, maar hoe zit het onderaan de rangschikking? ![]() 3zakken er rechtstreeks en de 4de laatste gaat de barrages in en ook voor de duidelijkheid even zeggen dat ge niet bij de top 8moet zitten ,dat project is uitgesteld. Als ik dit lees moeten ze zo snel mogelijk ingrijpen, want degradatievoetbal ligt ons niet. Als je 4 op 15 haalt en je spelpeil is van bedenkelijk niveau dan moeten we daar zeker rekening mee houden. Hopelijk maken ze van deze vrije periode gebruik om orde op zaken te stellen. Jonges jonges, wat is den Iendracht laag gevallen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 20:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Hugo schreef: Ik heb daarjuist de sfeer van staaien op televisie kunnen meemaken, schitterend. Die mannen hebben ook sportief diep gezeten en staan er opnieuw, hetzelfde verhaal bij Mechelen, Waarom geraken wij er niet sportief bovenop? Straks moeten wij ons nog gaan zorgen maken om niet te degraderen, van de eerste vier weet ik dat ze deelnemen aan de eindronde, maar hoe zit het onderaan de rangschikking? ![]() en als het minder ging, bleven ze weg (zie beker tegen oilsjt)..... _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Sep 2009, 9:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Man man wat is dat toch in 3e klas
Mexicanen met mexicaanse griep Slapstick bij derdeklasser Racing Mechelen afgelopen weekend. De voltallige Mexicaanse spelersgroep - Racing sloot in het tussenseizoen een samenwerkingsakkoord met een Mexicaanse voetbalschool - gaf verstek voor de thuiswedstrijd tegen Willebroek-Meerhof wegens een collectieve aanval van Mexicaanse griep. Vijf spelers die 's middags nog met de reserven hadden gespeeld werden in allerijl opgetrommeld om de meubelen te redden. De Mexicanen waren natuurlijk niet echt ziek, maar pikten het niet dat er maar drie spelers mochten starten. Daarop verlieten ze allemaal boos het stadion, zogezegd wegens ziekte. De hele heisa begon volgens Gazet Van Antwerpen vrijdagavond al, toen de Mexicaanse begeleider een briefje afgaf aan trainer Regi Van Acker met daarop zijn sterk Mexicaans getinte typeploeg voor de wedstrijd tegen Willebroek-Meerhof. Onwel Van Acker wilde er niks van weten en verliet (ook al) 'ziek' het trainingsveld. Er volgden heel wat telefoontjes en vergaderingen met het bestuur en de Racing-coach kreeg uiteindelijk de belofte dat hij en niemand anders de ploeg opstelde. Toen hij zaterdagavond zijn ploeg bekend maakte - met slechts drie Mexicanen aan de aftrap - werden de Mexicanen plots één voor één onwel en verlieten het stadion. Om 19 uur, een uur voor de aftrap, werden snel nog vijf reserven opgebeld om zo snel mogelijk naar het stadion te komen. Een van hen stond godbetert in het frituur toen hij telefoon kreeg. Van Acker geraakte alsnog aan een volwaardig elftal maar moest niettemin toezien hij zijn ploeg de wedstrijd met 2-3 verloor. Krijgt ongetwijfeld een staartje. (bron HLN) _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 14 Sep 2009, 15:15 |
|
| Pagina 29 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 133 Volgende |