Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Dani schreef:
Marcsken zijnen uitleg is weer in orde ... jongens toch.

Ik hoor hier alsmaar roepen dat de spelers hun truitje moeten natmaken.
In mijn ogen doen ze dat ook.

De vorige thuiswedstrijd (ik was niet op Hoogstraten) crosste Verheyden van links naar rechts, van achter naar voor, ....
Die zat op het einde stikkapot.

Persoonlijk vind ik dat een boycot héél weining zin heeft. Integendeel, je kan de spelers nog dieper duwen dan ze nu al zitten.
Trainer ontslaan ? Heeft absoluut geen zin. Al had ik al langer verwacht dat hij zou ingrijpen door o.a. Troch of Verheyden eens op de bank te zetten. Maar die twee zijn aangetrokken als dragende spelers, er zijn voor de moment echt geen alternatieven. Dus lijkt het me logisch dat zij ook wat meer krediet verdienen.

In ieder geval vind ik ook dat er een reactie moet komen. Maar laat dit nog even over aan de spelers...op het veld.

op het eerste stukje in't vet: http://www.hansanders.be

op het tweede stukje in't vet: dat doet een kieken zonder kop ook maar het blijft op het einde van 't recept een soepkieken.......

op het derde stuk in 't vet: "nog even" duurt al een paar jaar te lang (persoonlijke mening, ik vind dat we nu echt wel op de bodem van de kelk beginnen te zitten...)

en voor de rest is't vet (om in de sfeer te blijven) al van de soep nog voor het seizoen goed en wel begonnen is. Ik sluit mij aan bij Bomber; niet van de eerste minuut beginnen fluiten maar ze mogen wel weten dat wij daar niet elke week staan om naar dat soort toestanden te kijken.......... duidelijk spandoekje mag wel

14 Sep 2009, 20:41
Vaste Waarde

CeltiC1919 schreef:
Dani schreef:
Marcsken zijnen uitleg is weer in orde ... jongens toch.

Ik hoor hier alsmaar roepen dat de spelers hun truitje moeten natmaken.
In mijn ogen doen ze dat ook.

De vorige thuiswedstrijd (ik was niet op Hoogstraten) crosste Verheyden van links naar rechts, van achter naar voor, ....
Die zat op het einde stikkapot.

Persoonlijk vind ik dat een boycot héél weining zin heeft. Integendeel, je kan de spelers nog dieper duwen dan ze nu al zitten.
Trainer ontslaan ? Heeft absoluut geen zin. Al had ik al langer verwacht dat hij zou ingrijpen door o.a. Troch of Verheyden eens op de bank te zetten. Maar die twee zijn aangetrokken als dragende spelers, er zijn voor de moment echt geen alternatieven. Dus lijkt het me logisch dat zij ook wat meer krediet verdienen.

In ieder geval vind ik ook dat er een reactie moet komen. Maar laat dit nog even over aan de spelers...op het veld.

op het eerste stukje in't vet: http://www.hansanders.be

op het tweede stukje in't vet: dat doet een kieken zonder kop ook maar het blijft op het einde van 't recept een soepkieken.......

op het derde stuk in 't vet: "nog even" duurt al een paar jaar te lang (persoonlijke mening, ik vind dat we nu echt wel op de bodem van de kelk beginnen te zitten...)

en voor de rest is't vet (om in de sfeer te blijven) al van de soep nog voor het seizoen goed en wel begonnen is. Ik sluit mij aan bij Bomber; niet van de eerste minuut beginnen fluiten maar ze mogen wel weten dat wij daar niet elke week staan om naar dat soort toestanden te kijken.......... duidelijk spandoekje mag wel

Trouw , hondstrouw, maar niet idioot!

14 Sep 2009, 20:50
Miniem

marc2 schreef:
Kweet niet of die zo ontgoocheld waren hoor ! Dan ben je al veel sneller naar huis zou ik zo zeggen.
Van den steen stond daar inderdaad, van hauwermeiren en ons trainerken en op hun gezicht of mimiek stond niet bepaald ontgoocheling af te lezen.

Dit zijn wel de mensen die iedereen wanneer het vorig seizoen moeilijk ging met de grond gelijk gemaakt hebben!!!!Nu hebben ze al het lef om de betalende supporters af te blaffen. :D
Met hun transfers spelen we tegen Oudenaarde voor de laatste plaats en ik heb de indruk dat er veel meer dan vorig seizoen gespendeerd werd!

14 Sep 2009, 21:26
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
marc2 schreef:
Een ander plaatje ? Ik antwoord gewoon op degenen van bestuur die daar nog waren. En mag de waarheid dan niet gezegd worden misschien?
Of moeten ze nog carte blanche krijgen ?
Ik heb trouwens nog niks van een nabeschouwing over de match gelezen . Nochthans was er veel stof tot vertellen onder de supporters. In ieder geval toch op de zittribune waar ook massaal eendracht supporters zaten.

Marc, zoals hier reeds gezegd mag je niet denken dat uw waarheid altijd dé waarheid is hé. Van mij mag jij zeker en vast uw mening hebben maar ge moet hier dan niet 50 keer 't zelfde posten hé.

14 Sep 2009, 21:29
forumlegende

Leeftijd: 43
De Brandt Wim schreef:
marc2 schreef:
Kweet niet of die zo ontgoocheld waren hoor ! Dan ben je al veel sneller naar huis zou ik zo zeggen.
Van den steen stond daar inderdaad, van hauwermeiren en ons trainerken en op hun gezicht of mimiek stond niet bepaald ontgoocheling af te lezen.

Dit zijn wel de mensen die iedereen wanneer het vorig seizoen moeilijk ging met de grond gelijk gemaakt hebben!!!!Nu hebben ze al het lef om de betalende supporters af te blaffen. :D
Met hun transfers spelen we tegen Oudenaarde voor de laatste plaats en ik heb de indruk dat er veel meer dan vorig seizoen gespendeerd werd!

Zolang ze het blijven betalen doet da toch niks ter zake of er meer gespendeerd werd dan vorig seizoen. Feit is dat ze allebei falen of gefaald hebben. Enig verschil is dat iedereen blij was met het grootste deel van deze transfers. Vorig seizoen zag iedereen dat bijvoorbeeld Wouter nie ging meekunnen en die kreeg toch een contract, das ook te veel spenderen!

14 Sep 2009, 21:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De Brandt Wim schreef:
marc2 schreef:

Het grote verschil met vorig seizoen is,dat er nu 2 spelers niet renderen,vorig seizoen was het bijna een ganse ploeg.

14 Sep 2009, 21:54
Miniem

Ik ben wel voor een deel akkoord met je.De spelers die dit jaar gekocht zijn zijn intrinsiek beter dan Wouter,Boussoufa e.d.,deze sloegen nergens op!!
Maar de beleidsmensen hebben geen ploeg bij elkaar gekocht!Ook moet men geen spelers kopen op de plaats van Van Damme en Podevijn wanneer men een ambitieus jeugdplan voorstelt bij de overname.
Misschien komt er meer evenwicht wanneer de geblesseerden terug zijn.

14 Sep 2009, 22:10

De Brandt Wim schreef:
Ik ben wel voor een deel akkoord met je.De spelers die dit jaar gekocht zijn zijn intrinsiek beter dan Wouter,Boussoufa e.d.,deze sloegen nergens op!!
Maar de beleidsmensen hebben geen ploeg bij elkaar gekocht!Ook moet men geen spelers kopen op de plaats van Van Damme en Podevijn wanneer men een ambitieus jeugdplan voorstelt bij de overname.
Misschien komt er meer evenwicht wanneer de geblesseerden terug zijn.

Op Sottegem Podevijn speelde gans de wedstrijd Van Damme viel in.
Thuis Boom Podevijn speelde gans de wedstrijd.
Op Torhout Van Damme speelde 80 min en Podevijn 45 min.
Thuis Heist Van Damme speelde gans de wedstrijd Podevijn 30min.
Op Hoogstraten Van Damme en Podevijn spelen 45 min.
:wadde: krijgen deze jongens dan volgens jou geen kans :wadde:

14 Sep 2009, 22:21
Freak

Leeftijd: 45
De Brandt Wim schreef:
marc2 schreef:

ja franck en vooral van mieghem hebben hier voor peanuts gespeeld. Mensen vergeten rap precies. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat troch en verheyden prijs-kwaliteit gezien meer brengen dan die twee van vorig jaar, daar heb je dus wel gelijk in.

14 Sep 2009, 22:23
forumlegende

van het falen van de ploeg zeker niet wakker liggen.
't zal beteren , zeker weten .
En al paniek omdat we enkele jaren in 3e spelen ?
In de jaren 70-ig was het wat anders. De overgang naar
2e zal er eens onverwachts komen met een zogenaamde
"mindere" ploeg (en geen )edetten) die plots wel de titel grijpt.
Binnen 2 -4 -6 jaar , misschien (of wat langer)
Het weze zo. gewoon :EA: blijven tot der dood.
Amen :angel:

14 Sep 2009, 22:33
Miniem

Hebben we misschien al aan het volgende gedacht.Franck en Van Mieghem vonden hun draai niet omdat er geen diepe spits was,Nguekam was gekwetst.
Misschien vinden Troch en Verheyden deze niet omdat Depoitre er ook bijna nog niet bij was.

Jeugdspelers maken hun weg met vallen en opstaan dus geef ze voluit hun kans ook wanneer het eens minder was!!!

14 Sep 2009, 22:34

De Brandt Wim schreef:
Hebben we misschien al aan het volgende gedacht.Franck en Van Mieghem vonden hun draai niet omdat er geen diepe spits was,Nguekam was gekwetst.
Misschien vinden Troch en Verheyden deze niet omdat Depoitre er ook bijna nog niet bij was.

Jeugdspelers maken hun weg met vallen en opstaan dus geef ze voluit hun kans ook wanneer het eens minder was!!!

Moest weg.

14 Sep 2009, 22:40
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
De Brandt Wim schreef:

Moest weg.

Van GDR, en heeft er nog geld voor betaald aan hoek om van Arnold af te zijn.

14 Sep 2009, 22:56
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
eendrachter'80 schreef:
Bakkie schreef:
De Brandt Wim schreef:

Moest weg.

Zijde nu aant zeveren?

14 Sep 2009, 22:57
Vaste Waarde

josken schreef:
eendrachter'80 schreef:
Bakkie schreef:

Moest weg.

Zijde nu aant zeveren?

Nee dit is de waarheid

14 Sep 2009, 22:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 30