Eerste klasse - Pagina 178 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 176 177 178 179 180 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef:
Mja, de successupporters van Standard zullen hier uiteraard wel blij mee zijn. Of dit samen hangt met een meer nuchtere kijk op de zaken is voor interpretatie vatbaal. De kwijtschelding van het doorsturen van het dossier, daar kan ik nog mee akkoord gaan maar de strafvermindering is een klap in het gezicht van de voetballiefhebbers.

ik vind de uiteindelijke straf correct, maar het is wel een feit dat als je bij de Belgische voetbalbond in beroep gaat, je zo goed als altijd een lagere straf krijgt. Op die manier creëeren ze op den bond werk voor hun eigen. Mochten ze eens wat vaker bij het standpunt blijven, of een hogere straf geven, er zouden er zoveel niet in beroep gaan.

05 Sep 2009, 8:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bartos schreef:
Smetje schreef:
Citeer:
Opvallend: in zijn pleidooi gaf Standard-directeur François plots toe dat de fout die Steven Defour op Mbark Boussoufa maakte wél vrijwillig was. "Dat geef ik grif toe", zei hij. "We moeten ook voor eigen deur vegen."

Bron: Sporza.be

Dit lijkt me trouwens reden genoeg om Defour ook een week of twee schorsing te geven. Ik vond al dat de fout rood verdiende.

Als ge iedereen die vrijwillig een overtreding begaat een week of twee schorsing wilt geven, peis ek dat er serieus wat ploegen problemen zullen hebben om nog aan elf man te geraken.

Bovendien denk ik dat Defour geel kreeg voor die overtreding, dus kan daar geen verder gevolg aan gegeven worden.

Ik weet wel dat de meeste overtredingen "vrijwillig" zijn. Maar hier kwam hij duidelijk te laat (bal was al weg), was het langs achter en zag je dat het puur frustratie en afreageren was. Als je dit dan doet in een match waar uw ploeg al een been van een tegenstander gebroken heeft, verdient dat zeker rood en een schorsing.

05 Sep 2009, 11:48
Ancien

Leeftijd: 56
Witsel moet nu ook niet behandeld worden zoals hij net iemand vermoord heeft he!? Ook de reacties van de Poolse kranten en andere Poolse media vond ik overdreven zoals "schandaal van de eeuw" en "brutale aanslag", het minste dat je van Wasyl kon zeggen was dat hij toch ook geen doetje was, en termen zoals "schandaal van de eeuw"??? Dariusz O en zijn kompaan hun "actie" dat was pas schandaal van de eeuw.

05 Sep 2009, 14:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
DavidSeal schreef:
Witsel moet nu ook niet behandeld worden zoals hij net iemand vermoord heeft he!? Ook de reacties van de Poolse kranten en andere Poolse media vond ik overdreven zoals "schandaal van de eeuw" en "brutale aanslag", het minste dat je van Wasyl kon zeggen was dat hij toch ook geen doetje was, en termen zoals "schandaal van de eeuw"??? Dariusz O en zijn kompaan hun "actie" dat was pas schandaal van de eeuw.

Ik ben daar volledig mee eens !
Pas na de feiten zou ik ook een strengere straf gegeven hebben.
Bijna een week later zie ik het toch al iets anders.
De Media leeft immers van zulke feiten, anders zouden er géén kranten meer verkocht worden ! :wow:

05 Sep 2009, 15:12
Ancien

Leeftijd: 65
Ik denk dat Standard vooral in beroep gegaan is om de Champions -League te vrijwaren voor Witsel en dat is gelukt. Hadden ze slimmer geweest op den bond en dat er niet bijgezet dan weet ik niet of Standard ook in beroep was gegaan.
En voor het overige vind ik dat er hier al veel te veel naar concrete schuldigen gezocht is, terwijl het gewoon een symptoom is van een volledig verziekt klimaat rond het voetbal (en breder in de samenleving, zie verkeer en zo..), waar wij ons als Eendrachtsupporters ook wel eens aandeel in hebben: "Zes meter dieper zingen..." als een tegenspeler serieus gekwetst is, dat doe je ook niet! Dat is agressie die agressie uitlokt, en als er dan één door het lint gaat omdat hij zijn vriend/ploegmaat wil wreken, dan verontwaardigd schreeuwen, komaan hé zeg...

05 Sep 2009, 16:43

salvador schreef:
Ik denk dat Standard vooral in beroep gegaan is om de Champions -League te vrijwaren voor Witsel en dat is gelukt. Hadden ze slimmer geweest op den bond en dat er niet bijgezet dan weet ik niet of Standard ook in beroep was gegaan.
En voor het overige vind ik dat er hier al veel te veel naar concrete schuldigen gezocht is, terwijl het gewoon een symptoom is van een volledig verziekt klimaat rond het voetbal (en breder in de samenleving, zie verkeer en zo..), waar wij ons als Eendrachtsupporters ook wel eens aandeel in hebben: "Zes meter dieper zingen..." als een tegenspeler serieus gekwetst is, dat doe je ook niet! Dat is agressie die agressie uitlokt, en als er dan één door het lint gaat omdat hij zijn vriend/ploegmaat wil wreken, dan verontwaardigd schreeuwen, komaan hé zeg...

Twee meter is al meer dan genoeg ! ;)
Het was een graptjen Pol :D

Wat ik al jaren niet meer gehoord heb en dateert uit de periode( einde jaren 80 ) dat ik zelf nog op de staantribunes stond was : " Bloed moeten we zien, bloed ... " als er een tegenspeler gekwest was. :nieje:

05 Sep 2009, 17:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Afbeelding

06 Sep 2009, 12:50

Nee Bomber zo was het niet. Wel degelijk alleen bloed willen we zien.
Bloed on de pollen heb ik nooit gehoord. :wadde:

06 Sep 2009, 13:08
Ancien

Wat is de score bij Club Brugge-Genk?

13 Sep 2009, 22:24
Ancien

Leeftijd: 38
1-1, gedaan.

13 Sep 2009, 22:25
Freak

Leeftijd: 35
Hugo schreef:

1-1Doelpunten van buffel en perisic.

13 Sep 2009, 22:25
Ancien

Iendrachter90 schreef:
Hugo schreef:

1-1Doelpunten van buffel en perisic.

Thanks (y)

13 Sep 2009, 22:28
Ancien

Leeftijd: 38
Het mysterie rond Nicolas Frutos is opgelost. De Argentijn heeft een voetblessure. Het is een ontsteking van een spier in de voet die hem verhindert voluit te trainen sinds vijf augustus, de dag dat hij een laatste keer is ingevallen tegen Sivasspor.

Vijf weken lang heeft Frutos wel individuele trainingssessies gevolgd om weer basisconditie op te doen, maar nooit heeft hij met de groep kunnen trainen. Vanuit de buik van de club wordt zelfs al gefluisterd dat Anderlecht misschien eens met Frutos aan tafel moet zitten om te spreken over de toekomst. Heeft de blessuregevoelige Argentijn nog een toekomst in het Astridpark of niet? Een andere optie is om nog eens zijn Argentijnse wonderdokter Juan Mendoza te laten overkomen om hem te genezen. Paars-wit verkiest op dit moment deze tweede mogelijkheid. De blessure mag dan wel niet al te erg zijn, maar niemand schijnt precies te weten hoe het moet opgelost raken. Vanaf het moment dat Mendoza tijd heeft, komt hij naar Brussel. Het is wel uitgesloten dat Frutos opnieuw terugkeert naar Argentinië.

Ondertussen stellen veel supporters zich vragen. Hoe gaat het met Frutos? Wanneer komt hij terug? Niemand binnen de club wil, kan of durft te antwoorden. 'Laat de mensen zich maar vragen stellen', zei Ariël Jacobs gisteren nog een keer. 'We maken goals. Dus wat is het probleem'

Frutos zelf houdt de moed erin. Gisteren kwam hij langs op de training van zijn ploegmaats. 'Ik werk hard en het gaat beter', aldus Frutos. 'Ik keer terug wanneer ik terugkeer.'

Eén ding is zeker. Een fitte Frutos kan Anderlecht zeker iets bijbrengen. Vooral nu De Sutter niet meer scoort. Aan dokter Mendoza om hem een zoveelste keer op te lappen.(bron:sportwereld.be)

:plat:

19 Sep 2009, 10:08
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Gilles schreef:
Het mysterie rond Nicolas Frutos is opgelost. De Argentijn heeft een voetblessure. Het is een ontsteking van een spier in de voet die hem verhindert voluit te trainen sinds vijf augustus, de dag dat hij een laatste keer is ingevallen tegen Sivasspor.

Vijf weken lang heeft Frutos wel individuele trainingssessies gevolgd om weer basisconditie op te doen, maar nooit heeft hij met de groep kunnen trainen. Vanuit de buik van de club wordt zelfs al gefluisterd dat Anderlecht misschien eens met Frutos aan tafel moet zitten om te spreken over de toekomst. Heeft de blessuregevoelige Argentijn nog een toekomst in het Astridpark of niet? Een andere optie is om nog eens zijn Argentijnse wonderdokter Juan Mendoza te laten overkomen om hem te genezen. Paars-wit verkiest op dit moment deze tweede mogelijkheid. De blessure mag dan wel niet al te erg zijn, maar niemand schijnt precies te weten hoe het moet opgelost raken. Vanaf het moment dat Mendoza tijd heeft, komt hij naar Brussel. Het is wel uitgesloten dat Frutos opnieuw terugkeert naar Argentinië.

Ondertussen stellen veel supporters zich vragen. Hoe gaat het met Frutos? Wanneer komt hij terug? Niemand binnen de club wil, kan of durft te antwoorden. 'Laat de mensen zich maar vragen stellen', zei Ariël Jacobs gisteren nog een keer. 'We maken goals. Dus wat is het probleem'

Frutos zelf houdt de moed erin. Gisteren kwam hij langs op de training van zijn ploegmaats. 'Ik werk hard en het gaat beter', aldus Frutos. 'Ik keer terug wanneer ik terugkeer.'

Eén ding is zeker. Een fitte Frutos kan Anderlecht zeker iets bijbrengen. Vooral nu De Sutter niet meer scoort. Aan dokter Mendoza om hem een zoveelste keer op te lappen.(bron:sportwereld.be)

Heb het hier al gezegd hé. Frutos is precies van karton, der mankeert altijd wel iets, kan nooit voluit spelen en is bijgevolg alleen maar een grote kost voor Anderlecht. Verder hebben ze daar NIKS aan!

19 Sep 2009, 11:25
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Jan schreef:
Gilles schreef:

Heb het hier al gezegd hé. Frutos is precies van karton, der mankeert altijd wel iets, kan nooit voluit spelen en is bijgevolg alleen maar een grote kost voor Anderlecht. Verder hebben ze daar NIKS aan!

Mja, hij is inderdaad veel gekwetst en ze zouden hem misschien beter van de hand doen. Maar ja, als hij speelt, scoort hij wel en dat maakt de bestuursleden blind voor zijn mankementen.

19 Sep 2009, 16:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 176 177 178 179 180 500