|
|
| Pagina 375 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 373 374 375 376 377 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef: Tis met die onozel walen uit Luik altijd iets, is het geen bengaals vuur dat ze afsteken gelijk vorig seizoen (standard) dan is het dit. Zelf ben ik nog anderhalf uur na de match gebleven en heb niets van de heisa geweten. Mja, als ge supporters hebt, is er ook al wat meer kans op problemen hé . |
| 14 Sep 2009, 13:50 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Dan kom ik hier ne keer iets serieus posten zonder uit te halen ivm de prestaties op het veld van onze beide ploegen en dan krijg ik dit op mijnen boterham
![]() _________________ FC Dender |
| 14 Sep 2009, 14:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Fredster schreef: Dan kom ik hier ne keer iets serieus posten zonder uit te halen ivm de prestaties op het veld van onze beide ploegen en dan krijg ik dit op mijnen boterham ![]() De Fré doet nu zo zijn best... |
| 14 Sep 2009, 14:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Deef schreef: Fredster schreef: Dan kom ik hier ne keer iets serieus posten zonder uit te halen ivm de prestaties op het veld van onze beide ploegen en dan krijg ik dit op mijnen boterham ![]() De Fré doet nu zo zijn best... Moest hij nu eens zijn best doen om hier weg te blijven hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Sep 2009, 12:20 |
|
|
Ancien
Fredster schreef: Tis met die onozel walen uit Luik altijd iets, is het geen bengaals vuur dat ze afsteken gelijk vorig seizoen (standard) dan is het dit. Zelf ben ik nog anderhalf uur na de match gebleven en heb niets van de heisa geweten. Kom naar den Eendracht kijken, wij spelen tegen geen waalse ploegen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2009, 20:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Fredster schreef: Tis met die onozel walen uit Luik altijd iets, is het geen bengaals vuur dat ze afsteken gelijk vorig seizoen (standard) dan is het dit. Zelf ben ik nog anderhalf uur na de match gebleven en heb niets van de heisa geweten. Kom naar den Eendracht kijken, wij spelen tegen geen waalse ploegen. ![]() Nochtans heeft de Fredster indertijd na Visé - Aalst meer spektakel gezien als op een gans seizoen op Dender . |
| 16 Sep 2009, 1:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Hugo schreef: Fredster schreef: Tis met die onozel walen uit Luik altijd iets, is het geen bengaals vuur dat ze afsteken gelijk vorig seizoen (standard) dan is het dit. Zelf ben ik nog anderhalf uur na de match gebleven en heb niets van de heisa geweten. Kom naar den Eendracht kijken, wij spelen tegen geen waalse ploegen. ![]() Nochtans heeft de Fredster indertijd na Visé - Aalst meer spektakel gezien als op een gans seizoen op Dender .En hij is nog nie geleerd |
| 16 Sep 2009, 7:50 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Bartos schreef: Hugo schreef: Fredster schreef: Tis met die onozel walen uit Luik altijd iets, is het geen bengaals vuur dat ze afsteken gelijk vorig seizoen (standard) dan is het dit. Zelf ben ik nog anderhalf uur na de match gebleven en heb niets van de heisa geweten. Kom naar den Eendracht kijken, wij spelen tegen geen waalse ploegen. ![]() Nochtans heeft de Fredster indertijd na Visé - Aalst meer spektakel gezien als op een gans seizoen op Dender .Khad mij mijne zondagnamiddag wel een klein beetje anders voorgesteld. En mijn pa zei de week voordien nog dat het hooliganisme in België precies uitgestorven was ![]() _________________ FC Dender |
| 16 Sep 2009, 8:10 |
|
|
Ancien
Fredster schreef: Bartos schreef: Hugo schreef: Kom naar den Eendracht kijken, wij spelen tegen geen waalse ploegen. ![]() Nochtans heeft de Fredster indertijd na Visé - Aalst meer spektakel gezien als op een gans seizoen op Dender .Khad mij mijne zondagnamiddag wel een klein beetje anders voorgesteld. En mijn pa zei de week voordien nog dat het hooliganisme in België precies uitgestorven was ![]() Blijkbaar willen ze op Dender de fakkel van den Iendracht overnemen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Sep 2009, 13:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
het samenraapsel van kleine regioploegen heeft gisteren met 0-2 in ronse gewonnen
heel frustrerend als ge met een zo een modaal, poging tot dendersupporterken moet samenwonen ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Sep 2009, 13:15 |
|
|
forumlegende |
rené1919 schreef: het samenraapsel van kleine regioploegen heeft gisteren met 0-2 in ronse gewonnen heel frustrerend als ge met een zo een modaal, poging tot dendersupporterken moet samenwonen ![]() steekt da dan terug in zijn kooi ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Sep 2009, 13:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 11 Dec 2008, 16:23 Berichten: 25 |
rené1919 schreef: het samenraapsel van kleine regioploegen heeft gisteren met 0-2 in ronse gewonnen heel frustrerend als ge met een zo een modaal, poging tot dendersupporterken moet samenwonen ![]() IENDRACHT OILSJT BACK TO GLORY. Yeh right! Wat is eigenlijk u probleem? Een hoopje frustratie? Omdat het niet vlot bij den iendracht moet maar beginnen mekkeren op dender. Zielig hoor. |
| 20 Sep 2009, 13:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Dries schreef: rené1919 schreef: het samenraapsel van kleine regioploegen heeft gisteren met 0-2 in ronse gewonnen heel frustrerend als ge met een zo een modaal, poging tot dendersupporterken moet samenwonen ![]() steekt da dan terug in zijn kooi ![]() ja, maar tis van nie beter weten ze, hij ging altijd nor den iendracht zien, en na heeft hij zijn niveau verlaagd naar den anderen kant van den denjer , maarja der zen der zelfs da ver denjer supporteren op zaterdag en ver den iendracht supporteren op zondag, das nog slechter _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Sep 2009, 13:28 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Wie heeft er vandaag in uw foef gebeten, Renei?
Waar da ge u toch druk in maakt. Zwakke match, eenvoudige zege. |
| 20 Sep 2009, 13:55 |
|
|
blue schreef: rené1919 schreef: het samenraapsel van kleine regioploegen heeft gisteren met 0-2 in ronse gewonnen heel frustrerend als ge met een zo een modaal, poging tot dendersupporterken moet samenwonen ![]() IENDRACHT OILSJT BACK TO GLORY. Yeh right! Wat is eigenlijk u probleem? Een hoopje frustratie? Omdat het niet vlot bij den iendracht moet maar beginnen mekkeren op dender. Zielig hoor. mannekes gelijk gij ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Sep 2009, 14:01 |
|
| Pagina 375 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 373 374 375 376 377 … 711 Volgende |