|
|
| Pagina 116 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
zeer mooi artikel met de voorzitter op iendracht .be.
|
| 24 Sep 2009, 9:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
het nieuwsblad
Citeer: JEUGDVOETBAL Clubman Luc Peeters is al elf jaar jeugdcoach bij Eendracht Aalst 'Promotie zou zegen zijn' Toen Eendracht Aalst failliet werd verklaard en een curator voor een grote kuis zorgde, volgde ook op het sportieve echelon een leegloop. Jeugdcoach Luc Peeters bleef als een echte skipper aan boord en ontfermt zich nu over de U19 op de Zandberg. Met de U17 nam je een denderende start? Luc Peeters: 'We openden met 9 op 9 en klopten vorige week met Sint-Niklaas de kampioen van vorig jaar na een beresterke prestatie op de Zandberg. Zaterdag hielden we Hamme onder de knoet. Ik heb een jeugdcategorie met veel talent onder mijn hoede. Sommige jongens trainen al mee met Jong Eendracht, de beloften die het laatste opstapje vormen naar de eerste ploeg.' 'De resultaten zijn uiteraard niet heilig of prioritair. Goed voetbal brengen is de sleutelboodschap, waarbij goede resultaten wel altijd meegenomen zijn. Er schuilt alvast een visie achter onze jeugdwerking. Het gehanteerde spelconcept staat in functie van de eerste ploeg. We houden van de U11 tot en met de U17 vast aan een 4-3-3. We waken over een goede sfeer in onze jeugdrangen en proberen de spelers ook mentaal te sterken. We leren om bij een achterstand verder te knokken en ook in een mindere dag de armen niet te laten zakken.' Eendracht oogst bij elke jeugddoorlichting goede punten, maar derde klasse staat een verdere groei in de weg? 'Het is duidelijk dat de promotie naar tweede klasse een zegen zou zijn voor de jeugdwerking. De meeste jeugdploegen en dus ook de spelers zitten in derde klasse onder hun niveau. We werken op een vrij professionele basis, maar worden vaak afgeroomd door omringende eersteklassers. Eendracht is uiteraard wel een speciale club en dat zorgt wel voor een binding.' 'Zelf speelde ik ruim 500 wedstrijden voor Voorwaarts Mollem, waarna ik bij Eendracht Aalst terecht kwam. Ik maakte nog de hoogdagen in eerste klasse mee en leidde zowel al nationale als provinciale jeugdploegen. Mijn zoon Glenn doorliep de jeugdrangen van Eendracht, maar staat intussen in de eerste ploeg van Mollem, waar hij ondanks zijn 21 lentes al één van de anciens van de ploeg is.' _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 24 Sep 2009, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
![]() uit het magazine "visite" (ong.2weken geleden) _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 24 Sep 2009, 11:13 |
|
|
Citeer: Coach Kris Van Der Haegen staat voor hete vuren tegen Oudenaarde 'Realisme is nu geboden' Zondag staat een Oost-Vlaams clash op stapel met het duel tussen de gebuisde titelfavorieten Aalst en Oudenaarde. Coach Kris Van Der Haegen kreeg twee weken de tijd om de troepen klaar te stomen en beseft ongetwijfeld wat er zondag op het spel staat. Vorige week zat de sportieve cel samen met de technische staf om bij te sturen. Een vreemd verhaal waar een trainer niet vrolijk van wordt? Kris Van Der Haegen: 'De voorbije week werd er niet anders getraind dan voorheen hoor. Elke maand staat er een vergadering gepland tussen de technische staf en de sportieve cel waarbij een evaluatie gemaakt wordt van de voorbije maand en tevens wordt vooruit geblikt. Ik vind dat allerminst vreemd. De jongste vergadering viel toevallig net na het debacle op Hoogstraten waar we er niets van bakten. Op die vergadering kwamen er eigenlijk twee dingen op de voorgrond. Vooreerst werd geconcludeerd dat we het champagnevoetbal van Anderlecht niet moeten proberen te brengen. Realisme is dus geboden. Ten tweede werd besloten om zes beloften over te hevelen naar de A-kern.' De sportieve cel kwam ook naar buiten met de opdracht om voortaan uit te pakken met twee defensieve middenvelders? 'Meestal spelen we met twee defensieve middenvelders, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Het is een optie, maar vooral de invulling ervan interesseert me. We speeden de voorbije matchen vaak met Ken Van Damme en Ewen Verheyden, twee specifieke centrale middenvelders. Als je met twee uitgesproken defensieve middenvelders aan de bak gaat en ook nog eens vier verdedigers, resten je nog slechts vier offensief gerichte spelers en dat is pover hoor.Een centrale middenvelder hoort niet enkel ballen te recupereren, maar wordt ook geacht om op te bouwen. Met de terugkeer van Kristof Kestens recupereren we nu een superbelangrijke speler met het oog op het evenwicht in de ploeg. Na een prima voorbereiding werden we vooral geremd door vervelende blessures op cruciale posities.' Aalst en Oudenaarde hebben naast een torenhoge ambitie ook een gemiste seizoenstart gemeen. De druk op de ketel wordt groot? 'Denk je dat Hamme tevreden is over de start? Die ploeg zakte pas uit tweede klasse en had het zich ongetwijfeld ook anders voorgesteld, maar dat interesseert me niet echt. Het enige wat telt, is Eendracht Aalst. In de voorbereiding liep het misschien wel te vlot. Zondag kan de trein al vertrokken zijn, want ik zie meer stabiliteit in de ploeg en de plaatsen worden duur nu ook Wouter Moreels fit is.' weet er iemand wie deze 6 beloften zijn? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Sep 2009, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Stefan Leleu - SV Oudenaarde ‘We zullen er voor gaan' - 25/09/2009
OUDENAARDE - ‘Het is tijd om de rangen te sluiten.' Met deze oproep richtte manager Luc Van Der Schelden zich deze week tot de supporters op de website van Oudenaarde. De hekkensluiter in derde nationale heeft maandagavond de koppen bij elkaar gestoken en het bestuur had ook een gesprek met trainer Stefan Leleu. De Hillegemnaar kreeg er een herbevestiging van het vertrouwen in zijn persoon. ‘Wij hebben een goed gesprek gehad en het vertrouwen in mij is inderdaad benadrukt. Wij hebben ook enkele pijnpunten besproken', vertelt trainer Leleu, die de wedstrijd op Aalst niet ziet als de wedstrijd van zijn laatste kans. ‘Ik denk het niet. Ik heb het gevoel dat de spelers er willen voor gaan en in de trainers geloven. Wij moeten toegeven dat de mindere resultaten er ook zijn gekomen door veel geblesseerden op cruciale plaatsen. Daardoor werd het vertrouwen aangetast. Ook het geluk wil niet mee: zie maar de penaltyfases tegen Hoogstraten, waarbij wij er geen tweede krijgen en een lichte aan de overkant wordt gefloten', blikt Leleu terug. En nu naar het ook al slecht gestarte Aalst. ‘Nochtans een ploeg met heel wat kwaliteiten, maar het draait nog niet echt. Zij hebben serieus geïnvesteerd om de kop te spelen en staan onder enorme druk. Voor ons is Aalst normaal een moeilijke verplaatsingen, maar de spelers zitten ook in een moeilijke periode. Misschien kunnen wij daarvan profiteren om zelf op te staan.' (gb) ******************* Koen De Vleeschauwer stopt er mee - 25/09/2009 OUDENAARDE/ZOTTEGEM - Verrassing maandagavond. Koen De Vleeschauwer stopt met voetballen. Hallo? ‘Ik speelde al een tijdje met het idee. Beroepshalve kan ik minder trainen en ik merk dat ik ook minder kan brengen dan voorheen. En van mij verwachten ze meer dan van een ander. Door te stoppen kan de club een alternatief zoeken. Het steekt mij dat ik niet meer mijn niveau kan halen', verklaart Koen De Vleeschauwer zijn beslissing. ‘Ik beleefde mijn hoogtepunten bij Aalst en Moeskroen. Bij Aalst eindigde ik onder trainer Ceulemans met onder meer De Bilde bij ons debuut in eerste op de vierde plaats. Het was een fantastisch jaar, wij waren toen onoverwinnelijk. Het jaar nadien op AS Roma spelen was schitterend, wetende dat ik twee seizoenen daarvoor nog bij Zottegem in tweede provinciale zat. Ook bij Moeskroen bereikte ik onder Broos en Leekens top vijf voetbal, alsook enkele Europese wedstrijden. Dan volgde Roeselare, misschien wel mijn minste periode, niet in het voetbal, wel in de entourage,' zegt Koen. Hij mijmert nog wel over een gemiste grote transfer. ‘Ik kon naar RC Genk als 32-jarige voor vier jaar, maar Moeskroen vroeg toen 50 miljoen frank en dat wou Genk niet betalen. Maar Leekens wou mij niet kwijt. Daarom zette Moeskroen zo'n hoge som op mijn hoofd.' ‘Ik ga nog veel naar voetbal kijken, maar nu kan ik ook 's avonds afspraken maken en komt er ook wat meer tijd voor mijn kinderen en vrouw. Ik voetbal van mijn zevende en ben nu 38. Het is mooi geweest.' (gb) |
| 25 Sep 2009, 11:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
davy1919 schreef: Citeer: Coach Kris Van Der Haegen staat voor hete vuren tegen Oudenaarde 'Realisme is nu geboden' Zondag staat een Oost-Vlaams clash op stapel met het duel tussen de gebuisde titelfavorieten Aalst en Oudenaarde. Coach Kris Van Der Haegen kreeg twee weken de tijd om de troepen klaar te stomen en beseft ongetwijfeld wat er zondag op het spel staat. Vorige week zat de sportieve cel samen met de technische staf om bij te sturen. Een vreemd verhaal waar een trainer niet vrolijk van wordt? Kris Van Der Haegen: 'De voorbije week werd er niet anders getraind dan voorheen hoor. Elke maand staat er een vergadering gepland tussen de technische staf en de sportieve cel waarbij een evaluatie gemaakt wordt van de voorbije maand en tevens wordt vooruit geblikt. Ik vind dat allerminst vreemd. De jongste vergadering viel toevallig net na het debacle op Hoogstraten waar we er niets van bakten. Op die vergadering kwamen er eigenlijk twee dingen op de voorgrond. Vooreerst werd geconcludeerd dat we het champagnevoetbal van Anderlecht niet moeten proberen te brengen. Realisme is dus geboden. Ten tweede werd besloten om zes beloften over te hevelen naar de A-kern.' De sportieve cel kwam ook naar buiten met de opdracht om voortaan uit te pakken met twee defensieve middenvelders? 'Meestal spelen we met twee defensieve middenvelders, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Het is een optie, maar vooral de invulling ervan interesseert me. We speeden de voorbije matchen vaak met Ken Van Damme en Ewen Verheyden, twee specifieke centrale middenvelders. Als je met twee uitgesproken defensieve middenvelders aan de bak gaat en ook nog eens vier verdedigers, resten je nog slechts vier offensief gerichte spelers en dat is pover hoor.Een centrale middenvelder hoort niet enkel ballen te recupereren, maar wordt ook geacht om op te bouwen. Met de terugkeer van Kristof Kestens recupereren we nu een superbelangrijke speler met het oog op het evenwicht in de ploeg. Na een prima voorbereiding werden we vooral geremd door vervelende blessures op cruciale posities.' Aalst en Oudenaarde hebben naast een torenhoge ambitie ook een gemiste seizoenstart gemeen. De druk op de ketel wordt groot? 'Denk je dat Hamme tevreden is over de start? Die ploeg zakte pas uit tweede klasse en had het zich ongetwijfeld ook anders voorgesteld, maar dat interesseert me niet echt. Het enige wat telt, is Eendracht Aalst. In de voorbereiding liep het misschien wel te vlot. Zondag kan de trein al vertrokken zijn, want ik zie meer stabiliteit in de ploeg en de plaatsen worden duur nu ook Wouter Moreels fit is.' weet er iemand wie deze 6 beloften zijn? Weet er iemand waar hij dat van het champagnevoetbal haalt? ![]() _________________
|
| 25 Sep 2009, 13:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Gelukstreffer bezorgt Aalst verdiende zege
Op basis van een sterke eerste helft boekte Aalst een verdiende zege, al hadden de Ajuinen wel een gelukstreffer nodig in de slotfase om een na rust herboren Oudenaarde af te schudden. De Ajuinen openden sterk met Kestens zoals verwacht als tweede defensieve middenvelder in de ploeg. Podevijn mikte op aangeven van Van Damme vlak na het startsignaal al over. Troch bediende Depoitre die de openingstreffer raak knalde. Een nieuw schot van Depoitre werd door Malfait al dan niet over de doellijn gekeerd, maar de lijnrechter reageerde niet. Een kopbal van Brecht Moreels werd afgeweerd. Op pas van Gallucci mikte Troch rakelings naast. Na rust wijzigde het spelbeeld. Een bleke Franck werd vervangen door Jesse Martens en die deed samen met de even later ingebrachte De Smet de match kantelen, mede door het uitvallen van een sterke Van Damme. Na een poging van Techel naast knalde die even later de gelijkmaker tegen de netten die ook in de lucht hing. In de slotfase leek Jesse Martens de bezoekers aan de zege te helpen, maar zijn knal werd op miraculeuze manier nog uit doel gekopt door Wouter Moreels. Hitchcock schreef mee aan het scenario, want aan de overzijde devieerde een schot van Gallucci verrassend over Malfait tegen de touwen. Het Pierre Cornelisstadion ging uit zijn dak en de Aalsterse coach Kris Van Der Haegen haalde opgelucht adem. TOESCHOUWERS: 3.000 SCHEIDSRECHTER: Robeyn DOELPUNTEN: 13' Depoitre 1-0, 65' Techel 1-1, 88' Gallucci 2-1 AALST: Van Steenberghe, De Castro (87' Coppens), De Schutter, B. Moreels, Filipovic, Gallucci, Troch, Van Damme (50' Verheyden), Kestens, Podevijn (65' W. Moreels), Depoitre OUDENAARDE: Malfait, Degroote, Wallez, Houtekier, Van Den Bossche (52' De Smet), Techel, De Jonckheere, Raes, Franck (46' J. Martens), S. Martens (87' Erkoç), Schamp. GELE KAARTEN: Van Den Bossche, Techel, Degroote, Depoitre, Gallucci, Malfait, De Schutter RODE KAART: 66' Degroote (tweemaal geel), 71' Depoitre (tweemaal geel) |
| 28 Sep 2009, 10:30 |
|
|
Ancien
VOETBAL 3DE KLASSE EENDRACHT AALST Jens Podevijn bouwt feestje met Eendracht
'Match met twee gezichten' Tegen rode lantaarn Oudenaarde behaalde Eendracht zijn eerste thuiszege. Van een leien dakje liep het niet, want de Ajuinen kraakten na het uitvallen van Ken Van Damme harde noten en Jens Podevijn raakte met zijn maats pas in de slotfase aan de zege. De eerste helft was het beste wat Eendracht dit seizoen al opdiste? Jens Podevijn: 'Na een goede eerste helft werd het toch nog een dubbeltje op zijn kant. Voor rust creëerden we kansen bij de vleet en hadden we de match moeten beslissen. We demonstreerden dat de defensie nu helemaal op punt staat. Na rust misten we scherpte en Oudenaarde kwam opnieuw in de match. We moeten de hand in eigen boezem steken, want ik was zeker niet geïmponeerd door het Oudenaardse vertoon. Na rust verschenen twee jongeren van Oudenaarde tussen de lijnen die wel hun voetje zetten terwijl wij Van Damme verloren. De winnende bezoekende treffer werd van de lijn gekeerd waarna wij met enige meeval nog aan de winst geraakten via een afgeweken schot. Het mocht ons nu ook wel eens een keer meezitten in een seizoen met veel tegenslagen.' De geboekte zege kan Eendracht op de rails zetten? 'Ik vind het te vroeg om nu al over een kentering te praten. Bekijk het klassement en we staan er nog altijd niet zo rooskleurig voor. We moeten dus wel bevestigen op RC Waregem. We mogen na deze zege niet blind blijven voor de problematische tweede helft. Je mag bij een voorsprong wel afwachten, maar je moet er als ploeg wel blijven uitkomen en dat gebeurde ruimschoots onvoldoende. We zakten weg terwijl je bij een voorsprong in een zetel moet zitten met de ruimte die er komt.' Bij jouw doorbraak werd al over het talent voor eerste klasse, maar vorig jaar leerde je door een blessure de keerzijde van de medaille kennen? 'Ik besef dat ik nog veel meer moet kunnen brengen. Zondag werd ik na rust fors aangetrapt. Ik begon te hinken en zat niet lekker meer in de match. De coach ging over tot een terechte wissel. De plaatsen worden stilaan duur, maar dat houdt iedereen scherp. Voor mezelf is het blessureleed nu volledig vergeten. Aan matchritme ontbreekt het me niet, maar ik ben nog lang niet tevreden over het niveau dat ik haal. Ik denk nog wel eens terug aan het jaar van de doorbraak toen ik op wolkjes zweefde. Dat niveau moet ik opnieuw kunnen halen.' Wim Redant _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Sep 2009, 9:11 |
|
|
Ancien
Schuldenberg Aalst: 670.000 euro
3DE KLASSE In een interview op het forum www.iendracht.be stelt voorzitter Dirk De Bruecker dat zijn ploeg Eendracht overnam met een schuldenberg van liefst 670.000 euro. Volgens Steven De Cock, die samen met Geert De Ridder de sterke man was van het vorige bestuur, erfde hij die schuldenberg van de vorige voorzitter Peter Garré. Die redde destijds Eendracht bij de curatoren, maar raakte in de clinch met de achterban na fusieplannen. De Bruecker zorgde voor een uitbreiding van de vzw met 13 personen die elk 15.000 euro inbrachten terwijl tal van besparingen werden doorgevoerd. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Sep 2009, 9:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Vandalen vernielen voetbalveld KVW Zaventem
Schade aan veld en kleedkamers loopt op tot 12.500euro ZAVENTEM - In de nacht van zaterdag op zondag hebben vandalen lelijk huis gehouden op en rond het voetbalterrein van KVW Zaventem. De schade wordt geraamd op 12.500euro. Het voetbalveld van KVW Zaventem zag er gistermorgen uit als een slagveld. Vandalen vernielden het veld, brachten her en der beschadigingen aan, braken in en stalen persoonlijke spullen van de spelers. Bart Uyttersprot, woordvoerder van KVW Zaventem, legt uit wat er gebeurd is. ‘In de nacht van zaterdag op zondag hebben vandalen zich toegang verschaft tot de omheinde terreinen, door een put te graven bij de toegangspoort. Ze hebben op het hoofdveld een dertigtal putten gegraven, ook de penaltystip hebben ze dertig centimeter diep uitgegraven. Alle netten zijn doorgeknipt en de brandslang om het veld te besproeien, is overgehaald.' Het bleef evenwel niet bij het vandalisme op het veld. ‘Alle spelerskastjes zijn opengebroken. Drie spelersuitrustingen en enkele voetbalschoenen zijn gestolen, en misschien zijn er nog enkele persoonlijke spulletjes gestolen. Ook de kalkmachine is beschadigd en de walkie-talkies aan de loketten zijn ontvreemd. Ze hebben ook geprobeerd om in te breken in het hoofdgebouw, maar dat is niet gelukt. Ze hebben er wel zware vernielingen aangebracht.' De schade is enorm. ‘Volgens een eerste raming zou de schade 12.500euro bedragen', zegt Uyttersprot. De hele club reageert enorm aangeslagen. ‘Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Vorig jaar werd de nacht voor de derby tegen Diegem de middenstip uitgegraven en werden de doelpalen in wit en groen geverfd, maar dat was nog grappig. Dit is bijna geen vandalisme meer, maar criminaliteit', zegt Uyttersprot. De voetbalclub heeft nog het raden naar de dader en de beweegredenen. ‘De politie is hier geweest om vaststellingen te doen, maar ook zij hebben tot hier toe geen spoor.' Ondanks alle vernielingen kon de wedstrijd gistermiddag tussen KVW Zaventem en Excelsior Virton toch gewoon plaatsvinden. ‘We hebben alle putten gedicht, de netten hersteld en de lijnen gekalkt met een kalkmachine die we zijn gaan halen op de terreinen in Woluwe. In allerijl hebben we ook nieuwe uitrustingen voor de spelers kunnen bemachtigen.' |
| 29 Sep 2009, 11:29 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jawatte jongens
3 weken schorsing depoitre voor zijn rood op hoogstraten en dan volgende week ook 1 week geschorst pfffft was da zo'n smerige fout op hoogstraten? kwas er ni bij |
| 30 Sep 2009, 7:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Davy schreef: jawatte jongens 3 weken schorsing depoitre voor zijn rood op hoogstraten en dan volgende week ook 1 week geschorst pfffft was da zo'n smerige fout op hoogstraten? kwas er ni bij er wordt sowieso beroep aangetekend, uitspraak normaal 07 oktober. De fout kan je alsvolgt omschrijven: volgens ons loopt hij heel ongelukkig op de verdediger die de bal afschermt voor zijn doelman, waarbij de verdediger uiteraard spectaculair neergaat. volgens de ref heeft hij nagetrapt volgens El Corredor ging het ook over natrapen volgens Laurent, in zover ik mijn Frans nog wat machtig ben, ging het idd over een ongelukkige botsing. Hopelijk wordt de 3 weken in ieder geval teruggebracht naar 1 of 2. als je ziet dat de speler van GBA voor een doodschop op Suarez amper 3 weken krijgt en hier wordt dezelfde sanctie tiegepast dan vraag je je toch af waar het sportcomité mee bezig is. _________________ geer'n bè |
| 30 Sep 2009, 8:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: Davy schreef: jawatte jongens 3 weken schorsing depoitre voor zijn rood op hoogstraten en dan volgende week ook 1 week geschorst pfffft was da zo'n smerige fout op hoogstraten? kwas er ni bij er wordt sowieso beroep aangetekend, uitspraak normaal 07 oktober. De fout kan je alsvolgt omschrijven: volgens ons loopt hij heel ongelukkig op de verdediger die de bal afschermt voor zijn doelman, waarbij de verdediger uiteraard spectaculair neergaat. volgens de ref heeft hij nagetrapt volgens El Corredor ging het ook over natrapen volgens Laurent, in zover ik mijn Frans nog wat machtig ben, ging het idd over een ongelukkige botsing. Hopelijk wordt de 3 weken in ieder geval teruggebracht naar 1 of 2. als je ziet dat de speler van GBA voor een doodschop op Suarez amper 3 weken krijgt en hier wordt dezelfde sanctie tiegepast dan vraag je je toch af waar het sportcomité mee bezig is. Ik zou 1 speeldag schorsing al een pure schande vinden zelfs. Ik was op de moment zelf verbolgen dat den arbiter voor zo een futiliteit geel ging geven ... tot hij plots zelfs rood tevoorschijn haalde. |
| 30 Sep 2009, 9:08 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Davy schreef: jawatte jongens 3 weken schorsing depoitre voor zijn rood op hoogstraten en dan volgende week ook 1 week geschorst pfffft was da zo'n smerige fout op hoogstraten? kwas er ni bij 't Was een fout maar smerig? neen, die jongen gebruikt gewoon zijn lichaam en dat is soms wat ongelukkig..maar we hebben niet veel chance als 't op arbitters aankomt ook zenne, zelfde scenario op Heist enz.. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 30 Sep 2009, 9:14 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
de Kardinalen van den bond emmen ons noeit moeten emmen ;
na nie, in 1968 nie , iernou nie, dus oek noeit nie |
| 30 Sep 2009, 10:54 |
|
| Pagina 116 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 497 Volgende |