|
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
alhoewel ik toch zou opteren voor podevijn en galluci, potjes vind ik toch werkkrachtig en zo slecht vind ik hem niet spelen.
Maargoed, ieder heeft zijn keuze natuurlijk. Alle respect. |
| 26 Sep 2009, 22:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Wouter Moreels zal hoofdzakelijk op links uitgespeeld worden, dus idd concurrentie voor Lord.
En als Lord blijft "missen" zoals em nu bezig is, zal hij het nog moeilijk krijgen om van de bank te geraken. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 27 Sep 2009, 0:41 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 26 Nov 2007, 22:27 Berichten: 40 Locatie: Zottegem Website: http://www.ksvsottegem.be |
Het zijn onze zaken niet als sup van een andere ploeg maar Wouter op links uitspelen lijkt mij wel een evidentie. Daar rendeert hij gewoon het best. Maar los van de opstelling hoop ik echt dat jullie morgen de buit binnen halen. Er zijn er heel wat van ons die morgen komen kijken en de meeste willen geen standpunt innemen. Tja, ik kan dat niet. Als ik naar ne match kom zien moet ik supporteren voor deze of gene en morgen is dat den Iendracht. Het is de uitzondering op de regel maar morgen hette al mijne steun
1. Omdat ik geloof dat jullie dik ondergewaardeerd staan in het huidige klassement. 2. Omdat jullie aanvallend een bak meer in huis hebben dan KSVO 3. omdat twee van onze beste spelers ooit bij jullie op de mat staan en KVDH in ons supportershart gebeiteld staat!!! Succes morgen voor den Iendracht ! |
| 27 Sep 2009, 3:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ea4ever schreef: zoals je weet marc2 spelen we met 2 flanken wie zet je op de andere flank: lord twijfelachtig en toch niet sterk bezig podevijn zoekt nog altijd zijn vorm ik denk niet dat hij zal starten, maar het is toch een mogelijkheid W.Moreels zal op de bank starten en kan eventueel een moegestreden Galucci vervangen.Als Lord fit geraakt kan die dan eventueel in de plaats van Podevyn komen.Het is altijd handig als je spelers kan inbrengen die het verschil met een actie kunnen maken. Ook Verheyden naast VDNoortgaete normaal op de bank en dan zijn de plaatsjes op.Dus geen plaats meer voor Coppens of Di Castro en Siereveld als iedereen fit is. VDH heeft nu inderdaad genoeg keuze. |
| 27 Sep 2009, 7:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Kaffersan schreef: Het zijn onze zaken niet als sup van een andere ploeg maar Wouter op links uitspelen lijkt mij wel een evidentie. Daar rendeert hij gewoon het best. Maar los van de opstelling hoop ik echt dat jullie morgen de buit binnen halen. Er zijn er heel wat van ons die morgen komen kijken en de meeste willen geen standpunt innemen. Tja, ik kan dat niet. Als ik naar ne match kom zien moet ik supporteren voor deze of gene en morgen is dat den Iendracht. Het is de uitzondering op de regel maar morgen hette al mijne steun 1. Omdat ik geloof dat jullie dik ondergewaardeerd staan in het huidige klassement. 2. Omdat jullie aanvallend een bak meer in huis hebben dan KSVO 3. omdat twee van onze beste spelers ooit bij jullie op de mat staan en KVDH in ons supportershart gebeiteld staat!!! Succes morgen voor den Iendracht ! Bedankt voor de steun en ook wij weten dat we 2 van uw beste spelers weggehaald hebben maar het zal vandaag niet gemakkelijk zijn want de druk ligt héél hoog bij beide elftallen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Sep 2009, 10:01 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Kaffersan schreef: Het zijn onze zaken niet als sup van een andere ploeg maar Wouter op links uitspelen lijkt mij wel een evidentie. Daar rendeert hij gewoon het best. Maar los van de opstelling hoop ik echt dat jullie morgen de buit binnen halen. Er zijn er heel wat van ons die morgen komen kijken en de meeste willen geen standpunt innemen. Tja, ik kan dat niet. Als ik naar ne match kom zien moet ik supporteren voor deze of gene en morgen is dat den Iendracht. Het is de uitzondering op de regel maar morgen hette al mijne steun 1. Omdat ik geloof dat jullie dik ondergewaardeerd staan in het huidige klassement. 2. Omdat jullie aanvallend een bak meer in huis hebben dan KSVO 3. omdat twee van onze beste spelers ooit bij jullie op de mat staan en KVDH in ons supportershart gebeiteld staat!!! Succes morgen voor den Iendracht ! Jij hebt precies meer voetbalverstand dan wonie alvast bedankt voor de steun |
| 27 Sep 2009, 10:10 |
|
|
Junior
Lord zal volgens mij zelfs niet op de bank zitten.Hij was gisteren niet op de training.
|
| 27 Sep 2009, 10:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Hopelijk kunnen wij een paar keer na elkaar winnen en dan zijn wij vertrokken zie maar naar Ronse 2 of 3 seizoenen geleden hadden zij ook een vreselijke slechte start maar toch werden zij Kampioen.Dus supporters kop op vandaag gaan wij onze ploeg 200 % steunen en ook de volgende matchen en wie weet doen wij het nog even goed als Ronse.
![]() |
| 27 Sep 2009, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
nonkel august schreef: Lord zal volgens mij zelfs niet op de bank zitten.Hij was gisteren niet op de training. Lio is ziek _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 27 Sep 2009, 10:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
eendrachter'80 schreef: Hopelijk kunnen wij een paar keer na elkaar winnen en dan zijn wij vertrokken zie maar naar Ronse 2 of 3 seizoenen geleden hadden zij ook een vreselijke slechte start maar toch werden zij Kampioen.Dus supporters kop op vandaag gaan wij onze ploeg 200 % steunen en ook de volgende matchen en wie weet doen wij het nog even goed als Ronse. ![]() das nu eens een zin waar dak het volledig mee eens ben zie.... en zo zou de sfeer en gedachte eigenlijk elke week moeten zijn in alle eendrachthoofdjes.....met gans t stadion onzen eendracht met dienen bal in die goal roepen miljaar!!!! ![]() |
| 27 Sep 2009, 11:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
It's Footballday!!
Come on Iendracht..Come on Iendracht !!!! _________________ Honour and Loyalty
|
| 27 Sep 2009, 11:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
BVW schreef: Wouter Moreels zal hoofdzakelijk op links uitgespeeld worden, dus idd concurrentie voor Lord. En als Lord blijft "missen" zoals em nu bezig is, zal hij het nog moeilijk krijgen om van de bank te geraken. de trainer liet gisteren verstaan dat ze Wouter Moreels in de spits eens gaan proberen uitspelen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Sep 2009, 12:15 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Starten zal ie dan toch niet doen, want is t nie zo dat als je 90 minuten met de reserven speelt, dat je dan geen 90 minuten met de A-ploeg mag spelen, of is dat ondertussen al veranderd?
|
| 27 Sep 2009, 12:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
iendracht veroit schreef: Starten zal ie dan toch niet doen, want is t nie zo dat als je 90 minuten met de reserven speelt, dat je dan geen 90 minuten met de A-ploeg mag spelen, of is dat ondertussen al veranderd? )Maar sowieso zal iemand die 90 minuten met de reserven heeft meegedaan fysiek niet echt in staat zijn om 100% klaar te zijn. Dit weekend zal het nog behelpen zijn, al denk ik wel dat het duidelijk is dat Kestens de plaats van Ewen zal innemen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Sep 2009, 12:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
De reserven speelden deze week wel al op donderdagavond, dus 2 dagen en half, da zou toch moeten kunnen..
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 27 Sep 2009, 12:55 |
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |