|
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
we gaan dat hier deleten, 2-1
bon, overtuigend is het toch niet. Resultaat telt zeker ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Sep 2009, 16:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Yes yes yes.
![]() |
| 27 Sep 2009, 16:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
en...???
|
| 27 Sep 2009, 16:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
wedstrijd afgelopen. Volgens correspondent: goeie eerste helft, zwakke tweede helft.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Sep 2009, 16:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
witzwet schreef: wedstrijd afgelopen. Volgens correspondent: goeie eerste helft, zwakke tweede helft. ... en dus 2-1 gewonnen??? ![]() |
| 27 Sep 2009, 17:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
salvador schreef: witzwet schreef: wedstrijd afgelopen. Volgens correspondent: goeie eerste helft, zwakke tweede helft. ... en dus 2-1 gewonnen??? ![]() Inderdaad 2-1 gewonnen, maar met dank aan keeper Malfait van Oudenaarde, wat een flater in de 88e min!! Eendracht kreeg een goal niet toegekend die duidelijk over de lijn was... Na weer een mega-flater van Malfait En wat ne ref. Trekt rood voor Depoitre (2x geel) en Degroote( 2x geel, maar eerlijk gezegd was zijn 2de geel een goede tackel en zelfs geen fout) Aalst speelde een goede eerste helft, maar begonnen te brosselen na het opbrengen van Verheyden. Was eigenlijk wel een grappig zicht Degroote en Franck (werd vervangen met de rust) naast elkaar in de tribune zien zitten ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 27 Sep 2009, 17:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Heel, héél veel geluk hebben ze gehad. Wouter Moreels haalt een bal vanonder de lat die normaal gezien altijd binnenvliegt en minuten later wijkt een bal van Galucci af en halen we drie punten. Maar wat een vertoning van beide ploegen: het is duidelijk waarom ze beiden onderaan spelen. Dit wordt hetzelfde seizoensverloop als vorig jaar. Met heel wat geluk punten halen en dan maar hopen dat er ploegen zijn die nog slechter spelen.
De scheidsrechter was trouwens ook heel bepalend. Ik denk dat hij tien gele kaarten heeft getrokken en dat er misschien twee terecht waren in een redelijk faire match. Die rode kaarten voor Degroote en Depoitre, wat een grap! Van de vier fouten die nodig waren voor die twee gele kaarten was er mijns inziens geen enkele gerechtvaardigd. Ongelooflijk hoe slecht die scheids was en zijn assistenten deden zeker niet onder. (die bal was volgens mij ook helemaal niet over de lijn wat die flater van Malfait betreft) |
| 27 Sep 2009, 17:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
2-1 gewonnen met een floddergoal van Galucci, afgeweken schot dacht ik. Pfff, ik ben helemaal niet overtuigd. We spelen een sterk openingskwartier waarna we zeker 2-0 moeten voorstaan als je je kansen een beetje afwerkt. Podevijn moet altijd scoren op die reuzenkans in het begin van de wedstrijd maar schiet hem meters over.
Dan valt de 1-0 en volgens mij niet veel later de 2-0. Die bal was volgens mij over de lijn want de keeper van Oudenaarde grabbelde serieus om die bal terug te halen. Voor 1 keer had onze incompetente ref het gezien en liep vliegensvlug naar zijn lijnrechter die volledig uit de lucht viel en volgens mij niet eens door had waar het over ging. Met de rust moet je altijd minimum 2-0 voor staan na GEEN enkele kans voor Oudenaarde. Na rust volledig het middenveld uit handen gegeven, de linies veel te ver uit elkaar en maar verzuipen met zen allen. Dan valt niet eens onverwacht de 1-1 want je zag zo dat we de match uit handen aan het geven waren en als Depoitre dan even erna zijn 2e (nu terecht, de 1e was belachelijk) gele kaart krijgt en wederom rood dacht ik dat het over was. We mogen ze hierboven op onze blote knieën danken dat de gretig ingevallen Wouter Moreels een spurt aflegt van links naar rechts, terugloopt om dan na slecht ontzetten van onze keeper (jaja, hij maakt ook fouten) de bal met een ultieme reflex met de kop te ontzetten, anders werd het 1-2 en dan is het kot te klein. Soit, ik ben gelukkig met de zege en de 3 punten maar het voldoet gewoonweg niet naar mijn mening. Dit Oudenaarde -voor mij het slechtste wat ik dit jaar al gezien heb en misschien ook wel het slechtste van 3e A- is absoluut geen waardemeter en als je dan ziet dat je het in de 2e helft niet meer kan halen op het middenveld vind dat ik toch wel zorgwekkend. Het worden beslist moeilijke weken zonder onze spits -wat een kanjer- die jammer genoeg alweer rood pakt. Ik zie het een beetje somber in wegens helemaal niets meer vooraan. Uitblinker: Laurent Depoitre Goed: Filipovic Sterk ingevallen : Wouter Moreels. Oh ja, de ref. ![]() Laatst gewijzigd door Gilles op 27 Sep 2009, 17:34, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Sep 2009, 17:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Een ouderwetse pot degradatievoetbal. Geen beterschap merkbaar.
|
| 27 Sep 2009, 17:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zwak tegen zwakst... Nog in de problemen komen tegen klungelaars eerste klas... Tweede helft was rampzalig en sorry maar nu was het niet Verheyden zijn schuld zenne... Niks zat erin die tweede helft... VDH ook tactisch weer volledig de mist in... Depoitre met een onnozele fout die hem alweer rood kost... Troch ni gezien in de tweede helft en na het scoren in de eerste helft dachten we weer dat de match gedaan was want we lieten Oudenaarde weer helemaal in de match komen...
Triestig - gelukkig kunnen we altijd op Malfait rekenen... Hij kan zijn naam niet meer meehebben dan dat... Gewonnen maar het gevoel van een nederlaag...sorry |
| 27 Sep 2009, 17:52 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Goeie eerste helft gezien.
Daarna was het huilen met de pet op. Merci aan de 'voile zwetten' om zijn incompetentie te laten zien aan 3 000 man en de match naar de kloten te fluiten (na 36 sec had de loser al twee keer gefloten, om u een gedacht te geven). Merci ! Voor den iëndracht tellen enkel de drie punten, wat of hoe, is minder belangrijk... Wij willen echter goed voetbal zien. Misschien op Westerlo ?????? |
| 27 Sep 2009, 17:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Wat een complete ramp jongens, niveau derde provinciale. Totaal geen tempo, er is gewoon geen middenveld. Een chance dat Oudenaarde nog zwakker was maar dit was echt bij het slechtste van wat ik al gezien heb. De eerste 10 minuten waren goed, daarna vielen ze weer in slaap.
|
| 27 Sep 2009, 17:53 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
Eerste helft nog schoon voetbal gezien, Kestens geeft toch een meerwaarde op ons middenveld zè.....
Tweede helft was weer huilen met de pet op (letterlijk en figuurlijk want ik had een klak op ).Dit Oudenaarde was de zwakste ploeg die ik al zien spelen heb, en daar winnen we niet overtuigend van.... Wat betreft die bal al dan niet over de lijn, hij was er ZEKER over, dit hebben personen die in de tribune zaten overduidelijk gezien. Behalve die pipo's van ne ref en lijnrechter. Wa voor krabbers waren da zeg? Zuivere tackles met geel bestraffen en gewone duels fluiten als overtreding.Deze was echt ene voor vierde provinciale..... bij de reserven. Allé, drie punten, das 't belangrijkste.... ![]() _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 27 Sep 2009, 17:57 |
|
|
Freak
en op het laatste,bij 1-1,de back rechts vervangen door de andere back rechts.
|
| 27 Sep 2009, 18:09 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
allez, 't was op mijn balkon precies plezanter...
ja jongens, we zijn diep gevallen pfff. Nabeschouwing van B. Moreels : "hopelijk is de trein vertrokken, top-5 blijft de ambitie"... als we het klassement omdraaien, zeker ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Sep 2009, 18:11 |
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |