|
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Prodialoog schreef: Eindelijk een veldbezetting waarmee je naar een oorlog kan tot..... Van Damme het veld moet verlaten... Wil iemand onze trainer vragen om dhr. Verheyden te verzoeken om in zijn eigen tuin te gaan wandelen. Sorry voor de persoon in kwestie en de sportieve cel, maar deze speler is een slechtere variant van Kevin Franck. Hij heeft zich vandaag weer uitstekend onzichbaar gemaakt op het middenveld en licht aan de basis (door gebrek aan menatiteit om een bal te willen onderscheppen) van het tegendoelpunt. Graag een vervanger. hoe licht of hoe zwaar bedoelt ge dan? vond ge het een cruciale fout dan? gewoon effe voor de duidelijkheid he want ofwel ist n typfout(en dan geef ik geen commentaar) maar ofwel ligt ge aan de basis ofwel niet he dus int geval da ge bedoelt da hij licht aan de basis ligt begrijp ik u toch niet ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 27 Sep 2009, 20:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachter90 schreef: eintracht frankfurt schreef: bon, we kunnen de topic eigenlijk afsluiten he. de coach is tevreden, volgens de spelers is de trein na deze schitterende overwinning tegen een sterke ploeg als Oudenaard echt vertrokken, en blijkbaar was er een daverend applaus van het publiek... back to glory !!! ![]() Nee,we zullen ze staan uitfluiten omdat ze gewonnen hebben.Doet nu allemaal is normaal zeg.We hebben de drie punten en ofdat nu met goed of slecht voetbal was dat maakt niet uit.Op het forum is precies een nieuw programma aan het openbloeien,Het leven zoals het is aalstsupporters:klagen klagen en klagen .Wat denkte nu dat ge met zagen op het geleverde spel iets gaat bijbrengen?Staat is achter u ploeg in goede en slechte tijden en we hebben nu gewonnen en laat ons gewoon hopen dat ze volgende week kunnen bewijzen dat het geen toevalstreffer was. Wat zijt ge met die drie punten als uw spel week na week dramatisch blijft ? Vandaag hebben we geluk gehad, maar speel zo op Waregem volgende week en ge krijgt een pandoering van jewelste. Het was gewoon schandalig slecht vandaag, en als dat schot van Galucci niet afwijkt winnen we weer niet (Oudenaard was in de tweede helft dichter bij de winst dan wij hoor). Het eerste kwartier was goed, daarna zakten we weg om dan in de tweede helft dramatisch slecht te gaan spelen. Zo'n zwak Oudenaarde en ze toch nog in de match laten komen, ongelofelijk feitelijk. En Depoitre moeten we dus zeker 3 matchen missen dus daar winnen we met dit spel zeker niks van, op de manier waarop wij spelen kunt ge toch geen doelpunten maken ? De verdediging blijft steeds vanachter en dan is er de grote leegte (met ons wekelijks zwakke middenveld) om dan Depoitre op een eiland te zien staan. En Vanderhaeghen, dat is ook de meester-tacticus hoor Depoitre eraf en die blijft gewoon zitten, schuift nergens. Thomas als diepste spits, fantastisch idee ! En zijn slotoffensief was werkelijk subliem, een rechtsback erafhalen voor een... rechtsback ! Ik begrijp toch ook niet hoe iedereen de spelers een oorverdovend applaus kan geven na zo'n lamentabele prestatie. Hoeveel geluk hebben we feitelijk niet gehad dat Moreels die bal van de lijn haalt en dat die bal van Galucci afwijkt... |
| 27 Sep 2009, 20:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
amaai zo negatief allemaal?
Toen ik bij de rust om een pilsken bier ging hoorde ik links en rechts enkel positieve commentaar, twas eindelijk beter en het moest al 2 of 3-0 staan volgens iedereen! Maar iedereen tevreden over den inzet en mentaliteit vandaag (toch tot aan de rust) " hoor den barman nog zeggen t'is te hopen dat we weer geen domme goal tegenkrijgen. na de rust valt in de 47 min Van Damme uit en het middenveld word gedurende 5 minuten versterkt door verheyden, na drie x in duel gaan en nog positief uitkomen vind Mr Verheyden dat hij toch al hard genoeg gewerkt heeft voor vandaag en laat zijn medespelers verzuipen! Wa mij wel opviel is de het slechte uithoudingsvermogen van troch dienen is momenteel goed voor 45 minuten, maar ook genen minuut langer! Kestens was vandaag zeer goed 1e helft , den 2de helf was de fysiek wat op met als gevolg dat we nog maar eens 45 minuten centraal achter den bal zijn blijven lopen en oudenaarde zonder gevaarlijk te zijn toch kon scoren (flater van onze keeper), en den 2den bal dat ze binnen het kader schotten word prachtig gered door een sterk ingevallen moreels, zou hij niet op de positie van troch kunnen spelen? LES VAN VANDAAG: Ewen zoekt u een ploeg in provenciale heel mss kan je daar nog mee troch is zijn laatste kansen aan het verschieten! kestens pracht inzet, nog beetje fysieke achterstand maar die komt er wel, en alle andere spelers die zijn blijven vechten! Nog 1 vraagje wat was de bedoeling van onze meester trainer met de vervanging de castro-coppens?????? Met den beste wil van de wereld kan ik dit niet begrijpen? sorry Nog een eervolle vermelding van het LIJDENDE trio ![]() |
| 27 Sep 2009, 21:04 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Iendrachter90 schreef: eintracht frankfurt schreef: bon, we kunnen de topic eigenlijk afsluiten he. de coach is tevreden, volgens de spelers is de trein na deze schitterende overwinning tegen een sterke ploeg als Oudenaard echt vertrokken, en blijkbaar was er een daverend applaus van het publiek... back to glory !!! ![]() Nee,we zullen ze staan uitfluiten omdat ze gewonnen hebben.Doet nu allemaal is normaal zeg.We hebben de drie punten en ofdat nu met goed of slecht voetbal was dat maakt niet uit.Op het forum is precies een nieuw programma aan het openbloeien,Het leven zoals het is aalstsupporters:klagen klagen en klagen .Wat denkte nu dat ge met zagen op het geleverde spel iets gaat bijbrengen?Staat is achter u ploeg in goede en slechte tijden en we hebben nu gewonnen en laat ons gewoon hopen dat ze volgende week kunnen bewijzen dat het geen toevalstreffer was. Wat zijt ge met die drie punten als uw spel week na week dramatisch blijft ? Vandaag hebben we geluk gehad, maar speel zo op Waregem volgende week en ge krijgt een pandoering van jewelste. Het was gewoon schandalig slecht vandaag, en als dat schot van Galucci niet afwijkt winnen we weer niet (Oudenaard was in de tweede helft dichter bij de winst dan wij hoor). Het eerste kwartier was goed, daarna zakten we weg om dan in de tweede helft dramatisch slecht te gaan spelen. Zo'n zwak Oudenaarde en ze toch nog in de match laten komen, ongelofelijk feitelijk. En Depoitre moeten we dus zeker 3 matchen missen dus daar winnen we met dit spel zeker niks van, op de manier waarop wij spelen kunt ge toch geen doelpunten maken ? De verdediging blijft steeds vanachter en dan is er de grote leegte (met ons wekelijks zwakke middenveld) om dan Depoitre op een eiland te zien staan. En Vanderhaeghen, dat is ook de meester-tacticus hoor Depoitre eraf en die blijft gewoon zitten, schuift nergens. Thomas als diepste spits, fantastisch idee ! En zijn slotoffensief was werkelijk subliem, een rechtsback erafhalen voor een... rechtsback ! Ik begrijp toch ook niet hoe iedereen de spelers een oorverdovend applaus kan geven na zo'n lamentabele prestatie. Hoeveel geluk hebben we feitelijk niet gehad dat Moreels die bal van de lijn haalt en dat die bal van Galucci afwijkt... daar sluit ik mij 100% bij aan! Vorig jaar zoveel kritiek op meester-tacticus Dillen, VDH is niet veel beter. en Depoitre er drie matchen niet bij, geen probleem er staan nog genoeg spitsen klaar. En dan komen ze nog in een recent interview verkondigen dat dat spitsenprobleem zich twee maanden geleden niet stelden... Zoveel kritiek van de hele jeugdentourage (DDB, sportieve cel, De Roose) vorig jaar op alles en iedereen (GDR, trainer,...). Dit jaar zijn ze wel heel mild ... Maar ja, wiens brood men eet, diens woord men spreekt zeker. ps: toen ik de scheidsrechter zich voor de wedstrijd zag opwarmen, wist ik: dit is stront aan de knikker vandaag... |
| 27 Sep 2009, 21:06 |
|
|
Reserve
Redelijke eerste helft(mede door de zwakte van Oudenaarde), archislechte tweede helft. Statisch, totaal geen beweging en dus geen vrijheid. Krampachtig (wss ook door niet anders kunnen) aan het vertrouwde systeem blijven vasthouden dat op geen kl*ten trekt. Verder heel defensief, steeds met 4 man achteraan, ook bvb bij corners als er maar 1 tegenstrever in de buurt is!
|
| 27 Sep 2009, 21:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
waarom hou ik hier, ondanks de drie punten, geen goed gevoel aan over?
Graag een verklaring... ![]() |
| 27 Sep 2009, 21:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
witzwet schreef: pas op jong, sebiet komen de bleiters weer: 'wie de match nie gezien eeft moe zwijgen'...Het wordt stilaan tijd dat die eens gaan zwijgen. Tegen Oudenaarde moet ge winnen. PUNT. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Sep 2009, 22:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Iendrachter90 schreef: Nee,we zullen ze staan uitfluiten omdat ze gewonnen hebben.Doet nu allemaal is normaal zeg.We hebben de drie punten en ofdat nu met goed of slecht voetbal was dat maakt niet uit.Op het forum is precies een nieuw programma aan het openbloeien,Het leven zoals het is aalstsupporters:klagen klagen en klagen .Wat denkte nu dat ge met zagen op het geleverde spel iets gaat bijbrengen?Staat is achter u ploeg in goede en slechte tijden en we hebben nu gewonnen en laat ons gewoon hopen dat ze volgende week kunnen bewijzen dat het geen toevalstreffer was. Wat zijt ge met die drie punten als uw spel week na week dramatisch blijft ? Vandaag hebben we geluk gehad, maar speel zo op Waregem volgende week en ge krijgt een pandoering van jewelste. Het was gewoon schandalig slecht vandaag, en als dat schot van Galucci niet afwijkt winnen we weer niet (Oudenaard was in de tweede helft dichter bij de winst dan wij hoor). Het eerste kwartier was goed, daarna zakten we weg om dan in de tweede helft dramatisch slecht te gaan spelen. Zo'n zwak Oudenaarde en ze toch nog in de match laten komen, ongelofelijk feitelijk. En Depoitre moeten we dus zeker 3 matchen missen dus daar winnen we met dit spel zeker niks van, op de manier waarop wij spelen kunt ge toch geen doelpunten maken ? De verdediging blijft steeds vanachter en dan is er de grote leegte (met ons wekelijks zwakke middenveld) om dan Depoitre op een eiland te zien staan. En Vanderhaeghen, dat is ook de meester-tacticus hoor Depoitre eraf en die blijft gewoon zitten, schuift nergens. Thomas als diepste spits, fantastisch idee ! En zijn slotoffensief was werkelijk subliem, een rechtsback erafhalen voor een... rechtsback ! Ik begrijp toch ook niet hoe iedereen de spelers een oorverdovend applaus kan geven na zo'n lamentabele prestatie. Hoeveel geluk hebben we feitelijk niet gehad dat Moreels die bal van de lijn haalt en dat die bal van Galucci afwijkt... daar sluit ik mij 100% bij aan! Vorig jaar zoveel kritiek op meester-tacticus Dillen, VDH is niet veel beter. en Depoitre er drie matchen niet bij, geen probleem er staan nog genoeg spitsen klaar. En dan komen ze nog in een recent interview verkondigen dat dat spitsenprobleem zich twee maanden geleden niet stelden... Zoveel kritiek van de hele jeugdentourage (DDB, sportieve cel, De Roose) vorig jaar op alles en iedereen (GDR, trainer,...). Dit jaar zijn ze wel heel mild ... Maar ja, wiens brood men eet, diens woord men spreekt zeker. ps: toen ik de scheidsrechter zich voor de wedstrijd zag opwarmen, wist ik: dit is stront aan de knikker vandaag... Ja, ik dacht efkes: is Petrik Sweezie dan toch niet dood ? |
| 27 Sep 2009, 22:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Vandaag zowel positieve als negatieve dingen gezien e
Pos: Wouter Moreels is volgens mij toch wel een grote aanwinst. Goede invalbeurt Malfait: Lang geleden dak zo gelachen heb, wat is dat een slechte keeper Kestens: Met deze speler vanaf speeldag 1 staan we nu niet vanachter in het klassement. Neg: De volgens mij onnodige gele kaarten van Depoitre, is al zijn 2de rode kaart en we hebben al geen opties in de spits Troch: 1ste helft viel het nog mee, maar toonde (weeral) geen inzet na de rust Verheyden: Pff.. gewoonweg slecht, zou hem bij mij naast Degroote en Franck in de tribune mogen zetten, heeft genoeg kansen gekregen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 27 Sep 2009, 22:29 |
|
|
Miniem
eerste helft zeer goed: genoeg kansen om 3 goals te maken
2de helft valt alles in elkaar bij de tegengoal kan de rechtermiddenvelder zomaar naar binnen komen en scoren (fout van de keeper en slecht verdedigd) conclusie voor volgende week: geef van de noortgate een kans verheyden buiten de 15 troch: op de bank als w moreels fit is in de basiself (hij redt ons bij 1 1) |
| 27 Sep 2009, 23:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Vandaag een degelijke eerste helft gezien maar wat daarna volgde...
Van Damme er af en Verheyden er in. Dan weet je wat je te wachten staat.... En ik zat vandaag net boven onze dugout. Als je dan onze "heyzeldiploma"-trainer bezig ziet en hoort dan weet je genoeg. Hij kan het niet. Punt uit! Bovendien een geweldig arrogante vent. Onze keeper liet duidelijk merken dat hij van dat trainerke niet te veel moet weten. Op een bepaald moment in de tweede helft maakte hij tot 3 maal toe een "fuck off" gebaar naar ons trainerke na een uitbrander voor een onzorgvuldige uittrap. Hoe lang nog voor VDH..? Gelukkig voor hem werd hij vandaag door Galucci gered net voor de gong ging.. _________________
|
| 27 Sep 2009, 23:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bij mij heeft die klootzak trainer voorgoed gedaan !!!!! zelfs al behalen we nog den titel per manier van spreken.
Ik kan in veel inkomen maar niet in zijn gezever !!! Zo ondermeer in een gesprek met verheyden. Ik vind nog altijd dat de tandem met twee verdedigende mids het beste lijkt momenteel maar na een verhaal me verheyden kan ik zijn context ook begrijpen. Hij beseft ook maar al te goed dat hij geen pure verdedigende mid , hij kan der inkomen dat hij om taktische redenen vandaag op bank zat maar niet dat hij de pineut was van de slechte resultaten. Ook vanwege de opdrachten waarmee hij in het veld wordt gestuurd !!! Hij weet zelf ook dat hij niet brengt wat hij zou moeten brengen maar het zijn ook de opdrachten die tellen. Vandaag kwam hij in als verdedigende mid, dat was zijn opdracht !!!! in de match op torhout bijvoorbeeld was het net omgekeerd. Als ge dan nekeer de speler zijn verhaal hoort kan ik daar dan ook meer voor openstaan nav hetgeen hij vertelt. Maar das allerminst met dienen trainer het geval !! De klap op de vuurpijl kwam van da klotetrainerken toen ik hem der attent op maakte wat een verbetering castro was tov coppens !!! in andere matchen ! Castro bracht terug niet op den back wat hij verwachtte, verdedigend was hij oké, maar aanvallend allerminst !!! Zelfs vandaag had hij geen goeie aanvallende inbreng gezien van hem !!!!! Hij weet maar al te goed dat hij die coppens gewoon nietmeer kan brengen vanwege lijfsbehoud maar hij blijft zijn lievelingen beschermen tot in het absurde !!!! Dat doet de deur voor mij volledig toe !!!!! Geen beetje respect heb ik nog voor dienen trainer ! Trouwens , ik heb een serieuze verbale discutie me zakkas en hem ook gezien. Aan den blik van zakkas te zien was hij ook allerminst tevreden !! |
| 28 Sep 2009, 0:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
marc2 schreef: Bij mij heeft die klootzak trainer voorgoed gedaan !!!!! zelfs al behalen we nog den titel per manier van spreken. Ik kan in veel inkomen maar niet in zijn gezever !!! Zo ondermeer in een gesprek met verheyden. Ik vind nog altijd dat de tandem met twee verdedigende mids het beste lijkt momenteel maar na een verhaal me verheyden kan ik zijn context ook begrijpen. Hij beseft ook maar al te goed dat hij geen pure verdedigende mid , hij kan der inkomen dat hij om taktische redenen vandaag op bank zat maar niet dat hij de pineut was van de slechte resultaten. Ook vanwege de opdrachten waarmee hij in het veld wordt gestuurd !!! Hij weet zelf ook dat hij niet brengt wat hij zou moeten brengen maar het zijn ook de opdrachten die tellen. Vandaag kwam hij in als verdedigende mid, dat was zijn opdracht !!!! in de match op torhout bijvoorbeeld was het net omgekeerd. Als ge dan nekeer de speler zijn verhaal hoort kan ik daar dan ook meer voor openstaan nav hetgeen hij vertelt. Maar das allerminst met dienen trainer het geval !! De klap op de vuurpijl kwam van da klotetrainerken toen ik hem der attent op maakte wat een verbetering castro was tov coppens !!! in andere matchen ! Castro bracht terug niet op den back wat hij verwachtte, verdedigend was hij oké, maar aanvallend allerminst !!! Zelfs vandaag had hij geen goeie aanvallende inbreng gezien van hem !!!!! Hij weet maar al te goed dat hij die coppens gewoon nietmeer kan brengen vanwege lijfsbehoud maar hij blijft zijn lievelingen beschermen tot in het absurde !!!! Dat doet de deur voor mij volledig toe !!!!! Geen beetje respect heb ik nog voor dienen trainer ! Trouwens , ik heb een serieuze verbale discutie me zakkas en hem ook gezien. Aan den blik van zakkas te zien was hij ook allerminst tevreden !! 1.Verheyden zat niet om taktische redenen op de bank maar gewoon omdat hij slecht bezig is.Hij is de laatste die moet klagen want hij heeft kansen genoeg gehad. 2.Voor mij mag Di Castro gerust spelen maar aanvallend is hij inderdaad minder dan Coppens. 3.Dat Zakkas niet content is als manager kan mij geen bal schelen. 4.Troch brengt mooi het eerste doelpunt aan en doet dan nog een mooie actie waarna hij nooit meer bekomen is.Hij moest bijna gereanimeerd worden. |
| 28 Sep 2009, 4:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
marc2 schreef: Bij mij heeft die klootzak trainer voorgoed gedaan !!!!! zelfs al behalen we nog den titel per manier van spreken. Ik kan in veel inkomen maar niet in zijn gezever !!! Zo ondermeer in een gesprek met verheyden. Ik vind nog altijd dat de tandem met twee verdedigende mids het beste lijkt momenteel maar na een verhaal me verheyden kan ik zijn context ook begrijpen. Hij beseft ook maar al te goed dat hij geen pure verdedigende mid , hij kan der inkomen dat hij om taktische redenen vandaag op bank zat maar niet dat hij de pineut was van de slechte resultaten. Ook vanwege de opdrachten waarmee hij in het veld wordt gestuurd !!! Hij weet zelf ook dat hij niet brengt wat hij zou moeten brengen maar het zijn ook de opdrachten die tellen. Vandaag kwam hij in als verdedigende mid, dat was zijn opdracht !!!! in de match op torhout bijvoorbeeld was het net omgekeerd. Als ge dan nekeer de speler zijn verhaal hoort kan ik daar dan ook meer voor openstaan nav hetgeen hij vertelt. Maar das allerminst met dienen trainer het geval !! De klap op de vuurpijl kwam van da klotetrainerken toen ik hem der attent op maakte wat een verbetering castro was tov coppens !!! in andere matchen ! Castro bracht terug niet op den back wat hij verwachtte, verdedigend was hij oké, maar aanvallend allerminst !!! Zelfs vandaag had hij geen goeie aanvallende inbreng gezien van hem !!!!! Hij weet maar al te goed dat hij die coppens gewoon nietmeer kan brengen vanwege lijfsbehoud maar hij blijft zijn lievelingen beschermen tot in het absurde !!!! Dat doet de deur voor mij volledig toe !!!!! Geen beetje respect heb ik nog voor dienen trainer ! Trouwens , ik heb een serieuze verbale discutie me zakkas en hem ook gezien. Aan den blik van zakkas te zien was hij ook allerminst tevreden !! 1) Allez, dus ge hebt ff met Verheyden gesproken en het is plots weer ne goeien??? Ja kameraad, ge maakt u hier keer na keer belachelijk zenne... Dat Verheyden dan stilaan ook eens begint te beseffen dat het momenteel allemaal een stapje te snel gaat...Al blijf ik erbij dat hij gisteren niet alleen de oorzaak was - alles viel in de tweede helft gewoon in het water, punt - er was er geen enen bij die een deftige pass wist te versturen tot Moreels in het veld kwam... Erg zenne dat die op zijn korte invalbeurt eigenlijk nog de beste man werd... 2) Dat De Castro gisteren aanvallend niks bijdroeg, ligt - met name in de tweede helft - bij uw centrale mannen die het nodig vonden om elke bal naar voor te keilen terwijl De Castro zeker 10 keer moederziel alleen een boulevard voor zich had liggen... Dat De Castro die bal dan niet kreeg terwijl hij gelijk zot staat te molenwieken, is toch zijn fout niet zeker??? En den trainer had dat ook gerust mogen zien - is echt een Dillen II (dat ze De Wilde maar snel weer terughalen, de enige die misschien nog wat rendement uit de kern zou kunnen halen). Ook Filipovic zou zijn linker gerust eens mogen gebruiken om het spel te verleggen... Keer op keer lopen we ons vast doordat er geen verrassing in ons spel zit - geen probleem als je een geoliede machine bent, maar dat zijn we in de verste verte niet. Dat stuk dat je er dan aanplakt over Coppens snap ik niet maar dat zal aan mij liggen. 3) Ivm Zakkas -> het zou nogal gek zijn dat je een discussie hebt gehad met Zakkas en hem niet hebt gezien hé... Soit, Zakkas lijkt me nu ook niet dé referentie - en als zijn speelstijl van weleer dé manier zou zijn dan gaan we binnenkort met 11 Verheydens op dat veld staan... Ter info: Zakkas' trainercarrière lijkt me redelijk beperkt te zijn geweest tot 1 seizoen bij Leeuwkens Teralfene in derde provinciale... I rest my case... Dus Marc2 - respect voor je posts en je goede intenties maar probeer aub eens ni te draaien telkens als de wind dat ook doet... Komt geloofwaardigheid echt niet ten goede... |
| 28 Sep 2009, 7:24 |
|
|
Ancien
Ten eerste ben ik heel blij met het veroveren van de drie punten, de manier waarop is voor mij momenteel bijkomstig, gezien het feit dat we zo snel mogelijk uit de degradatiezone moeten geraken.
Een speler wil ik toch eens vermelden, Kristof Kestens, wat een ploegspeler en een toonbeeld van inzet. Het enige minpunt is de rode kaart van Depoitre en de kwetsuur van Van Damme, waarschijnlijk missen we zondag onze twee vechtersjassen van de ploeg. Verder denk ik dat er maar een manier is om uit de malaise te geraken en dat is keihard blijven werken en moeten wij als supporters achter onze ploeg blijven staan. Apropos, schitterend hoe de fans reageerden na de tegengoal, in de plaats van de spelers uit te jouwen, bleven ze achter de ploeg staan, ik heb het in het verleden anders meegemaakt. Joepie, we hebben gewonnen mannen, waarom zijn er zo weinig blij met deze overwinning? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Sep 2009, 8:33 |
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |