Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Ik vrees alvast het ergste volgende week op Waregem, als er 1 ploeg is die de kunst verstaat om elk foutje van de tegenstander af te straffen zijn zij het wel...
De 3 punten van gisteren zullen alvast heel goed van pas komen...

28 Sep 2009, 8:51
Vaste Waarde

Ik ben heel tevreden met de overwinning en nu hopen dat wij op Waregem op een diefje kunnen gaan winnen, en dan kan de boot vertrokken zijn. Wie weet ? Ik weet niet of dat er veel supporters het opstootje met de keeper en trainer hebben gezien op een gegeven moment in de 2 helft roept de trainer naar Van Steenberghe dat hij de bal niet centraal mag uitschoppen maar dat hij de bal links of rechts moet gooien om op te bouwen, waarna onze keeper naar zijn trainer een armbeweging doet dat hij de pot op kan. Daaraan kan je zien dat er geen respect meer is tussen trainer en spelers.Ik vind dit wel spijtig.

28 Sep 2009, 9:31
Scholier

Citeer:
in de 2 helft roept de trainer naar Van Steenberghe dat hij de bal niet centraal mag uitschoppen maar dat hij de bal links of rechts moet gooien om op te bouwen, waarna onze keeper naar zijn trainer een armbeweging doet dat hij de pot op kan. Daaraan kan je zien dat er geen respect meer is tussen trainer en spelers

VDH had anders wel gelijk als hij dat roept..
en de armbeweging van Van Steenberghe heb ik niet meteen gezien, maar als dat zo is moet VDH daar maar korte metten mee maken.

28 Sep 2009, 10:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
en dan noemen sommigen zich supporter .....
hebben we vandaag geluk gehad, ja, maar ....
moest het aan de rust 2 -0 staan, ja want de bal was volledig over de lijn (fase rond de 30ste ')
was het ne kloot van ne scheids, absoluut, absuurde gele kaarten in een zeer faire partij
hadden we dan meer rust in ons spel gelegd, tuurlijk, als je met 2 - 0 kan draaien, kom je heel anders uit de kleedkamer.
of is het mss de trainer zijn schuld dat
Van Damme zich blesseert, waardoor het evenwicht in de ploeg werd verstoord
Depoitre rood pakt (1ste geel ronduit belachelijk)
Van Steenberghe in de fout gaat (tot 2x maal toe zelfs) (ben zelfs blij voor hem dat we uiteindelijk nog de 3 punten pakken, want wat we kunnen missen als kiespijn is een doelman die aan zichzelf begint te twijfelen, terwijl hij ons vorig jaar menigmaal heeft rechtgehouden))
Het enige wat je hem kan verwijten is dat hij Ewen op de bank heeft geplaatst en niet buiten de selectie, gezien zijn jongste prestaties. Ikzelf was nochtans ook een voorstander (zie topic wie zie je graag bij EA spelen volgend seizoen) om hem terug te halen, maar hij brengt gewoonweg niet meer wat hij vroeger waard was.
En wat Thomas betreft, was de 1ste helft eindelijk nog eens goed, reden, heel simpel, vaak aan gespeeld in de voet. 2de helft bijna onzichtbaar, maar hoeveel bruikbare ballen heeft hij gehad? En geloof mij vrij, in zijn vorige periode bij ons liep hij niet meer, niet minder, niet sneller of trager als nu.
Het jammere van de zaak is echter dat we volgende wedstrijd zowel Niels, Laurent en mogelijk ook Ken gaan moeten missen.
Ik blijf geloven in deze kern, de Mich mag volgende week ook starten met trainen en dan wil ik het wel nog eens een keertje zien als we echt compleet staan.
:EA: :EA: :EA: :EA:

28 Sep 2009, 10:16
forumlegende

Eerste helft was zeker en vast niet slecht met een logische voorsprong tegen zonder twijfel de slechtste ploeg waar we dit jaar al tegen speelden.

Maar wat gezegd over de opstelling? Zo voorspelbaar ook. Amper offensief ingestelde spelers.
En wat een lamentabele conditie hebben sommige spelers ? Podevijn kwam de tweede helft niet meer in het stuk voor. Opvallend was dat Troch aan de rust bijna moest beademd worden. Die kon geen stap meer zetten.

Tweede helft geen combinatie meer, geen snelheid, geen kansen. Echt een zorgwekkende prestatie. En het is van niet beter te kunnen, dat maakt het nog dramatischer !

Gisteren hadden we een snelle Lord goed kunnen gebruiken.

28 Sep 2009, 10:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Hugo schreef:
Ten eerste ben ik heel blij met het veroveren van de drie punten, de manier waarop is voor mij momenteel bijkomstig, gezien het feit dat we zo snel mogelijk uit de degradatiezone moeten geraken.
Een speler wil ik toch eens vermelden, Kristof Kestens, wat een ploegspeler en een toonbeeld van inzet.
Het enige minpunt is de rode kaart van Depoitre en de kwetsuur van Van Damme, waarschijnlijk missen we zondag onze twee vechtersjassen van de ploeg.
Verder denk ik dat er maar een manier is om uit de malaise te geraken en dat is keihard blijven werken en moeten wij als supporters achter onze ploeg blijven staan.
Apropos, schitterend hoe de fans reageerden na de tegengoal, in de plaats van de spelers uit te jouwen, bleven ze achter de ploeg staan, ik heb het in het verleden anders meegemaakt. (y) :worship:
Joepie, we hebben gewonnen mannen, waarom zijn er zo weinig blij met deze overwinning? :EA: :EA:

hugo , ge pakt mij de woorden uit de mond..........ik kon het niet beter verwoorden
en waarom zo weinigen blij waren met de overwinning? k denk da iedereen dat wel is hoor maar zoals iedereen weet moet nen oilsjteneer altijd op alles en iedereen kreften hé... :plat:

28 Sep 2009, 10:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
alostasoul schreef:
Citeer:
in de 2 helft roept de trainer naar Van Steenberghe dat hij de bal niet centraal mag uitschoppen maar dat hij de bal links of rechts moet gooien om op te bouwen, waarna onze keeper naar zijn trainer een armbeweging doet dat hij de pot op kan. Daaraan kan je zien dat er geen respect meer is tussen trainer en spelers

en de armbeweging van Van Steenberghe heb ik niet meteen gezien, maar als dat zo is moet VDH daar maar korte metten mee maken.

Op dat punt geef ik de trainer ook wel gelijk. Steven maakte gisteren trouwens een zeer matige indruk.
Maar Vanderhaegen mag wel stilletjes aan wat normaler beginnen doen, hij is een beetje te gretig om te slagen bij Eendracht Aalst, en daardoor komt hij echt wel arrogant over.

28 Sep 2009, 10:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bram schreef:
alostasoul schreef:
Citeer:

Op dat punt geef ik de trainer ook wel gelijk. Steven maakte gisteren trouwens een zeer matige indruk.
Maar Vanderhaegen mag wel stilletjes aan wat normaler beginnen doen, hij is een beetje te gretig om te slagen bij Eendracht Aalst, en daardoor komt hij echt wel arrogant over.

Volgens mij neemt ook de druk bij hem enorm toe.Uiteindelijk was iedereen het voor de competitie erover eens dat we een ploeg hadden om in de 1ste vijf te spelen, als je dan na 5 wedstrijden met amper 4 punten staat, dan weet je dat je met het mes op de keel speelt. Zie maar naar Oudenaarde, op papier een zeer degelijk ploeg, in puntengewin ....En dan mag men nog van de daken roepen dat men aan de trainer niet aanraakt, als de resultaten tegenvallen, het is een ongeschreven wet dat de 1ste die het gelag betaalt de trainer is.

28 Sep 2009, 11:04
Ancien

Leeftijd: 46
Dani schreef:
Eerste helft was zeker en vast niet slecht met een logische voorsprong tegen zonder twijfel de slechtste ploeg waar we dit jaar al tegen speelden.

Maar wat gezegd over de opstelling? Zo voorspelbaar ook. Amper offensief ingestelde spelers.
En wat een lamentabele conditie hebben sommige spelers ? Podevijn kwam de tweede helft niet meer in het stuk voor. Opvallend was dat Troch aan de rust bijna moest beademd worden. Die kon geen stap meer zetten.

Tweede helft geen combinatie meer, geen snelheid, geen kansen. Echt een zorgwekkende prestatie. En het is van niet beter te kunnen, dat maakt het nog dramatischer !

Gisteren hadden we een snelle Lord goed kunnen gebruiken.

Wat echt een ramp is, is het gebrek aan constante...de ene week blinkt die uit, de week erna is diezelfde speler weer onzichtbaar... dus altijd wisselen en nooit automatismen in de ploeg (al mag de ene wel meer klooien dan de andere)...

Naast de gebrekkelijke conditie valt gewoon op dat er veel wordt gelopen, maar nooit slim wordt gelopen... Er wordt gewoekerd met krachten dat het geen naam heeft... chance da we binnen het kwartier scoren want het is dan al meteen zoeken naar de tweede adem... En dat komt veelal door enorm zwakke passing en echt slecht positiespel... Zelfs in die 2 minuten dat we met 11 tegen 10 komen te staan - vindt Oudenaarde de vrije man en tikken ze het middenveld op een hoopje, dat mag gewoon niet...

En ja Podevijn kwam inderdaad niet meer in het spel voor, maar dat komt ook door het feit dat er gewoon met de lange bal werd gespeeld - alles van het eerste kwartier was weg... Bij een 1-0 moet je normaalgezien de bal het werk laten doen, de tegenstander achter de bal laten lopen ipv zelf telkens met de bal te gaan lopen en 1 tegen 1 te proberen (Troch, Depoitre, Galucci, Podevijn, allemaal probeerden ze het op die manier). Dan verzwak je zelf uw fysieke mogelijkheden, zeker als je al geen overschot hebt...

Maar ja dat is nu net het probleem: zwakke passing en te trage balcirculatie... een euvel dat in de ploeg is geslopen sinds de terugronde van twee seizoenen geleden en eigenlijk nooit meer op niveau is geraakt... Dan kon een Jens drie of vier keer een rush plaatsen en zijn krachten doseren; nu moet hij twintig keer zijn man proberen voorbijgaan op een match... en dat is een heel groot verschil...

28 Sep 2009, 11:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
De eerste maal dat ik na een overwinning met een slecht gevoel naar huis ging. Oudenaarde lijkt mij wel degelijk de zwakste ploeg van de reeks maar den tweede helft zaten we duidelijk op hun niveau. Enige possitieve vandaag zijn (uiteraard) de drie punten en de invalbeurt van Morreels. Het is erg dat als ge met één spits speelt die gast dan ook nog eens de ballen moet komen recupereren op het middenveld. Verder toch nog maar eens vermelden dat de fysieke conditie van sommigen echt zorgwekkend is.

28 Sep 2009, 11:09
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 39
chunga schreef:
De eerste maal dat ik na een overwinning met een slecht gevoel naar huis ging. Oudenaarde lijkt mij wel degelijk de zwakste ploeg van de reeks maar den tweede helft zaten we duidelijk op hun niveau. Enige possitieve vandaag zijn (uiteraard) de drie punten en de invalbeurt van Morreels. Het is erg dat als ge met één spits speelt die gast dan ook nog eens de ballen moet komen recupereren op het middenveld. Verder toch nog maar eens vermelden dat de fysieke conditie van sommigen echt zorgwekkend is.

De eerste time hebben ze "goed" gespeeld, de 2de helft zakken ze gewoon in elkaar, fysiek is 0,0..

28 Sep 2009, 11:12
Gele Kaart
Gele Kaart

Hugo schreef:
Ten eerste ben ik heel blij met het veroveren van de drie punten, de manier waarop is voor mij momenteel bijkomstig, gezien het feit dat we zo snel mogelijk uit de degradatiezone moeten geraken.
Een speler wil ik toch eens vermelden, Kristof Kestens, wat een ploegspeler en een toonbeeld van inzet.
Het enige minpunt is de rode kaart van Depoitre en de kwetsuur van Van Damme, waarschijnlijk missen we zondag onze twee vechtersjassen van de ploeg.
Verder denk ik dat er maar een manier is om uit de malaise te geraken en dat is keihard blijven werken en moeten wij als supporters achter onze ploeg blijven staan.
Apropos, schitterend hoe de fans reageerden na de tegengoal, in de plaats van de spelers uit te jouwen, bleven ze achter de ploeg staan, ik heb het in het verleden anders meegemaakt. (y) :worship:
Joepie, we hebben gewonnen mannen, waarom zijn er zo weinig blij met deze overwinning? :EA: :EA:

Vergeet ook Niels De Schutter niet, die gisteren zijn 3de gele kaart heeft gekregen en die er dus zondag ook niet al bijzijn...Hmmm, en wie gaat er dan in de verdediging staan, Siereveld? Brecht Moreels? Er gaan er een paar door de mand vallen vrees ik...

28 Sep 2009, 11:21
Reserve

Leeftijd: 53
Ik ben blij dat er sommige supporters nu toch nog wat positievere posts plaatsen, want er wordt hier wat afgekreft zenne. Ik heb in het verleden ook al gezaagd op de ploeg, maar dan wel na een match waar we punten verliezen.

Het belangrijkste is dat we gisteren VERDIEND gewonnen hebben, zeker op basis van een zeer goede eerste helft. Dat we uiteindelijk winnen na slappe tweede helft en een sjansgoal, da's waar, maar we mogen toch ook eens wat geluk hebben. Dit kan alleen maar het vertrouwen ten goede komen.

't Seizoen is nog lang, en voor mijn part mogen ze nog veel met geluk winnen - als ze de drie punten maar pakken. :angel:

28 Sep 2009, 11:25
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Kiekesoepken schreef:
Hugo schreef:

Vergeet ook Niels De Schutter niet, die gisteren zijn 3de gele kaart heeft gekregen en die er dus zondag ook niet al bijzijn...Hmmm, en wie gaat er dan in de verdediging staan, Siereveld? Brecht Moreels? Er gaan er een paar door de mand vallen vrees ik...

die stond tot hiertoe toch ongeveer elke match al in de basis?

28 Sep 2009, 11:35
Gele Kaart
Gele Kaart

Dries schreef:
Kiekesoepken schreef:
Hugo schreef:

Vergeet ook Niels De Schutter niet, die gisteren zijn 3de gele kaart heeft gekregen en die er dus zondag ook niet al bijzijn...Hmmm, en wie gaat er dan in de verdediging staan, Siereveld? Brecht Moreels?
Er gaan er een paar door de mand vallen vrees ik...

die stond tot hiertoe toch ongeveer elke match al in de basis?

Ja maar ik persoonlijk ben geen fan van Brecht Moreels, aan de zijde van Seminck maakte Brecht veel meer fouten dan nu met schutter aan zijn zijde en ik denk dat hij nu weer door de mand gaat vallen omdat schutter er nu eenmaal zondag niet gaat zijn om zijn werk te vergemakkelijken.
Ik zeg hiermee wel niet dat Brecht een slechte verdediger is hé, zeker niet, zeker de afgelopen matchen heeft hij dat niet slecht gedaan, maar toch, hij heeft iemand nodig als Schutter aan zijn zijde..

28 Sep 2009, 12:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18