Champions League - Pagina 92 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 161
 Champions League 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Champions League
Mariner schreef:
Voor de zoveelste keer, van dienen Biglia zijn er 13 in een dozijn. Hij wil naar een topclub maar hij kan bij anderlecht nog geene stemple drukken :lol:

Dat vind ik dus ook hé. Gisteren bleek alweer eens dat hij op Europees niveau te plat is (op Belgisch niveau spreek ik me niet uit want volg die matchen niet echt). En als ge als Argentijn echt goed zijt hé, speelt ge al zeker niet in België.

18 Sep 2009, 18:27
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Sven KSK Opwijk schreef:
Maar het valt gewoon op dat ge niets leest als hij, zoals over een week of twee dan weer een 9/10 krijgt in HLN.

Ik kan daar niet tegen maar dat is gewoon omdat het mijn favoriete speler is ze :-)

Ik heb dit seizoen Anderlecht - Cercle gezien, waarin hij een zeer sterke match speelde, en dat heb ik hier toen ook gepost. Ik zie het wel niet zitten om de post te gaan terugzoeken, maar het staat er zeker ergens. Ook nog matchen rond die periode speelde hij op een zeer hoog niveau. Maar laat ons wel zijn : die matchen waren tegen genre niveau 'Kortrijk - Cercle - Westerlo - ...'
Bij Anderlecht schreeuwen ze constant dat het zo een fantastische speler is, dat er interesse van allerlei Europese topploegen, ... Terwijl hij dat eigenlijk in mijn ogen bij Anderlecht nog nooit bewezen heeft. Meer zelfs : in iedere wedstrijd die het niveau van de Belgische middelmaat overstijgt valt hij door de mand : Europees en in de Belgische toppers.
Gisteren vond ik hem verschrikkelijk zwak. Onbegrijpelijk dat Jacobs Kouyaté wisselde en Biglia liet staan. Kouyaté ontbrak misschien wel wat matchritme, maar Biglia stond al evenmin iets te doen op dat veld.
Die supporters die vonden dat hij verdedigend een goeie match gespeeld heeft, die hebben volgens mij toch een andere match gezien. En hij had in het Nieuwsblad vandaag een quotering 4. Samen met Boussoufa het minste van de ploeg. Zo helemaal fout zal ik het dan toch ook niet op hebben.

Ik zou ook liever hebben dat je favoriete speler een dijk van een wedstrijd speelt. sorry :-)

18 Sep 2009, 18:40
Ancien

Leeftijd: 38
Wat ik mij wel herinner is dat Biglia outstanding speelde tegen Fenerbahce, zowat als enige speler van Anderlecht die toen meekon.

18 Sep 2009, 18:42
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Maar het valt gewoon op dat ge niets leest als hij, zoals over een week of twee dan weer een 9/10 krijgt in HLN.

Ik kan daar niet tegen maar dat is gewoon omdat het mijn favoriete speler is ze :-)

Ik heb dit seizoen Anderlecht - Cercle gezien, waarin hij een zeer sterke match speelde, en dat heb ik hier toen ook gepost. Ik zie het wel niet zitten om de post te gaan terugzoeken, maar het staat er zeker ergens. Ook nog matchen rond die periode speelde hij op een zeer hoog niveau. Maar laat ons wel zijn : die matchen waren tegen genre niveau 'Kortrijk - Cercle - Westerlo - ...'
Bij Anderlecht schreeuwen ze constant dat het zo een fantastische speler is, dat er interesse van allerlei Europese topploegen, ... Terwijl hij dat eigenlijk in mijn ogen bij Anderlecht nog nooit bewezen heeft. Meer zelfs : in iedere wedstrijd die het niveau van de Belgische middelmaat overstijgt valt hij door de mand : Europees en in de Belgische toppers.
Gisteren vond ik hem verschrikkelijk zwak. Onbegrijpelijk dat Jacobs Kouyaté wisselde en Biglia liet staan. Kouyaté ontbrak misschien wel wat matchritme, maar Biglia stond al evenmin iets te doen op dat veld.
Die supporters die vonden dat hij verdedigend een goeie match gespeeld heeft, die hebben volgens mij toch een andere match gezien. En hij had in het Nieuwsblad vandaag een quotering 4. Samen met Boussoufa het minste van de ploeg. Zo helemaal fout zal ik het dan toch ook niet op hebben.

Ik zou ook liever hebben dat je favoriete speler een dijk van een wedstrijd speelt. sorry :-)

Daar gaan we blijven over discussiëren want in het Laatste Nieuws kreeg hij een 7 dus dat wil niks zeggen.

Het is ook gewoon een fantastische speler en in de toppers speelt hij ook goed (dit jaar tegen Standard thuis, idem vorig jaar en ook op Standard, thuis en op Brugge (waar ze de match in handen kregen toen hij na een blessure er in kwam) en ook in de andere toppers) maar hij moet Europees nog zijn stempel leren drukken maar dat kan hij.

En zeggen dat er zo als Biglia 13 zijn in een dozijn, tja, dan zijn er van Defour evenveel want het zijn dezelfde spelers met dezelfde kwaliteiten. Alleen is Biglia minder agressief. Bij Defour is er gewoon een hype omdat hij Belg is.

Maar ik versta wel waarom mensen hem niet kunnen appreciëren, maar dat is ieder zijn mening.

19 Sep 2009, 16:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Biglia een fantastische speler... :lol: Hoeveel jaar zit die nu al bij RSCA te knoeien ? Niks van regelmaat, een paar uitschieters, maar die jongen zit op zijn plek in Belgie.

19 Sep 2009, 16:53
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Jeroen schreef:
Biglia een fantastische speler... :lol: Hoeveel jaar zit die nu al bij RSCA te knoeien ? Niks van regelmaat, een paar uitschieters, maar die jongen zit op zijn plek in Belgie.

Nu zijn vierde jaar waarvan hij 1 heel goed jaar speelde, nu sinds de winterstop van vorig jaar ook heel goed speelt en voor de rest heel slecht speelde (op zijn slechte positie).

21 Sep 2009, 9:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Wat een niveauverschil tegenover vorige week zeg.
Direkt het verschil tussen speeldag 1 en 2 merkbaar: 't is van moeten....

29 Sep 2009, 21:11

1 speler op het CL-niveau: Dembele :worship:

29 Sep 2009, 21:24
Ancien

Leeftijd: 65
Lyon al 0-3 voor in Debrecen. 't Zal een kleine troost zijn voor Anderlecht, misschien?
En Liverpool 2-0 achter op Fiorentina... :(

29 Sep 2009, 21:25

hoe slecht is Standard bezig zeg, fiiiieeeuuuuw lang geleden dat ik ze nog zo zien desteren heb.

29 Sep 2009, 21:57
Ancien

Leeftijd: 42
salvador schreef:
En Liverpool 2-0 achter op Fiorentina... :(

Idd :hmm:

29 Sep 2009, 21:59
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Bram schreef:
hoe slecht is Standard bezig zeg, fiiiieeeuuuuw lang geleden dat ik ze nog zo zien desteren heb.

AZ lijkt me toch ook wel heel sterk. Niet dat ze heel veel kansen creëeren, maar die balcirculatie... om duimen en vingers van af te likken soms. Achter zo een bal kan je blijven lopen.

29 Sep 2009, 22:06

Stijn schreef:
Bram schreef:

AZ lijkt me toch ook wel heel sterk. Niet dat ze heel veel kansen creëeren, maar die balcirculatie... om duimen en vingers van af te likken soms. Achter zo een bal kan je blijven lopen.

Buiten dat kwartier rond de moment waar de goal viel heb ik in gans die match amper voorwaartse passing gezien zonder een slechte balcontrole of een zeer slechte pass.
Op die moment zag Standard echt wel sterrkes, bij AZ waren ze toen echt wel zeer sterk met El Hamdouai en Dembele in een glansrol.
Ook Martens op die moment zeer sterk (voor de rest zeer bleek)
Mooie objectieve verslaggeving trouwens op de NL televisie.
Een match die in ieder geval verre van het minimale niveau CL-waardig haalt (allé haalde ondertussen)
2 onervaren clubs, die bang waren te verliezen.

29 Sep 2009, 22:36
Ancien

Leeftijd: 65
Bram schreef:
Stijn schreef:
Bram schreef:

Buiten dat kwartier rond de moment waar de goal viel heb ik in gans die match amper voorwaartse passing gezien zonder een slechte balcontrole of een zeer slechte pass.
Op die moment zag Standard echt wel sterrkes, bij AZ waren ze toen echt wel zeer sterk met El Hamdouai en Dembele in een glansrol.
Ook Martens op die moment zeer sterk (voor de rest zeer bleek)
Mooie objectieve verslaggeving trouwens op de NL televisie.
Een match die in ieder geval verre van het minimale niveau CL-waardig haalt (allé haalde ondertussen)
2 onervaren clubs, die bang waren te verliezen.

Allez, dan zouden ze alle 2 moeten blij zijn, géén van beiden verloren... :lol:

29 Sep 2009, 22:44

Ik denk dat ze bij AZ door het tijdstip van het doelpunt wel ontgoocheld zullen zijn, en ook wel op basis van de 2de helft. Bij Standard zal er wel euforie zijn.

Wel vrij dom van AZ om Bolat zover te laten komen met die doeltrap, stuur daar 1 spits op af en je moet niet tegen je doellijn terug plooien.

29 Sep 2009, 22:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 161