|
|
| Pagina 3 van 15 |
[ 218 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
josken schreef: witzwet schreef: Stijn schreef: Als de trainer dat zelf had bedacht om W. Moreels in de spits te zetten, dan was jij waarschijnlijk de eerste om er hier tijdens de wedstrijd commentaar op te geven. Dat is toch helemaal geen spits?! klopt, afgezien dat er geen spitsen zijn zonder depoitre kan Moreels wel een wedstrijd beslissen. Vond hem bij Zottegem ook trouwens vrij aanvallend spelen. Had altijd een 'dju' gevoel als die meeshotte tegen ons. Vandaar mijn optie om hem nu in de spits te zetten. Van mij part moogt ook uw bomma in de spits zetten, wellicht zal ik dan commentaar geven en ja, TIJDENS de wedstrijd. (noodgedwongen) Waarom eens geen 4-4-2 met Moreels en Lord in de spits? Troch in diepe spits met Devidts achter hem en eventueel bij Troch ne Lord alhoewel Lord gene spits is maar is een optie, totaal iets anders dan het simplistisch denken dus..Devidts een kans geven, die gast kan dat _________________ Iendracht veroit! |
| 30 Sep 2009, 11:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Troch diepe spits mag geen optie zijn. Hij heeft dat tegen de beloften van Gent en tegen Oudenaarde een tijdje gedaan en dat was twee keer niks. Dat is zijn positie niet.
|
| 30 Sep 2009, 11:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Wordt er nu gespeeld op RC Waregem zelf zondag of toch op Zulte? En om welk uur?
![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 30 Sep 2009, 11:32 |
|
|
Junior
Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Casual1919 schreef: [quote="nonkeltje" Ik kan mij vergissen ,maar hebben wij geen centrale verdedigers niet meer? Seminck en Siereveld bv en aangezien de eerste nog maar net aan zijn loopoefeningen begonnen is zal siereveld dus spelen.Hij heeft mss al fouten gemaakt ,maar hij was supergoed bij hoek dus moet hij dat hier ook kunnen. Vorig seizoen tijdens Eendracht Aalst-Peruwelz was Tomas Spotbeen als centrale verdediger duidelijk beter dan de aanvaller(Depoitre) waarop hij moest verdedigen.Waarom krijgt Siereveld de voorkeur op Tomas?Zelfde verhaal als Van Damme, aankopen moeten spelen ten nadele van eigen jeugd. |
| 30 Sep 2009, 11:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Los Beldos schreef: Wordt er nu gespeeld op RC Waregem zelf zondag of toch op Zulte? En om welk uur? ![]() Er wordt gespeeld in het Mirakelstadion (stadion van Racing Waregem zelf) en om 15u. |
| 30 Sep 2009, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
bert schreef: Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Ik kan mij vergissen ,maar hebben wij geen centrale verdedigers niet meer? Seminck en Siereveld bv en aangezien de eerste nog maar net aan zijn loopoefeningen begonnen is zal siereveld dus spelen.Hij heeft mss al fouten gemaakt ,maar hij was supergoed bij hoek dus moet hij dat hier ook kunnen. Vorig seizoen tijdens Eendracht Aalst-Peruwelz was Tomas Spotbeen als centrale verdediger duidelijk beter dan de aanvaller(Depoitre) waarop hij moest verdedigen.Waarom krijgt Siereveld de voorkeur op Tomas?Zelfde verhaal als Van Damme, aankopen moeten spelen ten nadele van eigen jeugd. Thomas doet het trouwens bij jong EA zeer goed, week na week samen met Lothar bij de beteren. Enige minpuntje wat hij heeft, is zijn uitverdedigen, ... _________________ geer'n bè |
| 30 Sep 2009, 11:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kiekesoepken schreef: josken schreef: boer touch schreef: t'is te proberen van de noordgate de castro-sierveld-moreels-filipovic galuci-van damme-kestens-podevijn moreels-lord bank:troch-spotbeen-van steenberghe-coppens shoot! ewen uit de kern gaat al van in de voorbereiding ne stap te rap voor hem, edit troch maar hier komt toch soms nog iets uit! Dan opteer ik toch nog Castro centraal en Coppens rechtsachter. Siereveld kon op Hoogstraten al niet mee wa gaat da dan zijn als Waregem is gaat counteren... Jammer dat hij het Holland zo goed deed en hier het (voorlopig) niet waar maakt. Wablieft?? Castro centraalGIj hebt zeker de wedstrijden dat Castro centraal gespeeld heeft niet gezien? Goed genoeg om de match daarna direct op de bank te zitten... wanneer gaat iedereen dat nu eindelijk eens doorhebben dat Castro tot zijn recht komt op de plaats waar hij altijd al (het best) gespeeld heeft en zijn oefenmatchen op dezelfde plaats nl: Rechts bak! Wat moet je in godsnaam van die Glenn Coppens hebben, hij heeft in Sottegem vorig jaar altijd al op de bank gezeten waarom moet die gast per sé in de kern staan?? En laat je ne goede speler op een plaats spelen waar hij niet rendeert en waar hij niet gewoon is van spelen. ![]() Zeg soepkieken, Coppens speelde wel geregeld mee hoor vorig jaar. En als ge dergelijke zever verkoopt kunt ge m.i. beter zwijgen. |
| 30 Sep 2009, 11:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: Thomas doet het trouwens bij jong EA zeer goed, week na week samen met Lothar bij de beteren. Enige minpuntje wat hij heeft, is zijn uitverdedigen, ... Dat is de reden waarom ik er dikwijls niet te veel vertrouwen in heb centraal. Hij is sterk man op man, maar brengt dikwijls de ploeg in de problemen door slecht uitverdedigen en kent ook positioneel dikwijls nog problemen. |
| 30 Sep 2009, 11:49 |
|
|
Jeroen schreef: Kiekesoepken schreef: josken schreef: Dan opteer ik toch nog Castro centraal en Coppens rechtsachter. Siereveld kon op Hoogstraten al niet mee wa gaat da dan zijn als Waregem is gaat counteren... Jammer dat hij het Holland zo goed deed en hier het (voorlopig) niet waar maakt. Wablieft?? Castro centraalGIj hebt zeker de wedstrijden dat Castro centraal gespeeld heeft niet gezien? Goed genoeg om de match daarna direct op de bank te zitten... wanneer gaat iedereen dat nu eindelijk eens doorhebben dat Castro tot zijn recht komt op de plaats waar hij altijd al (het best) gespeeld heeft en zijn oefenmatchen op dezelfde plaats nl: Rechts bak! Wat moet je in godsnaam van die Glenn Coppens hebben, hij heeft in Sottegem vorig jaar altijd al op de bank gezeten waarom moet die gast per sé in de kern staan?? En laat je ne goede speler op een plaats spelen waar hij niet rendeert en waar hij niet gewoon is van spelen. ![]() Zeg soepkieken, Coppens speelde wel geregeld mee hoor vorig jaar. En als ge dergelijke zever verkoopt kunt ge m.i. beter zwijgen. Rechts bak . Voor het overige volledig akkoord, iedereen heeft recht op zijn mening, maar de zever die soepkieken hier allemaal uitkraamt zeg . |
| 30 Sep 2009, 11:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Kiekesoepken schreef: josken schreef: boer touch schreef: t'is te proberen van de noordgate de castro-sierveld-moreels-filipovic galuci-van damme-kestens-podevijn moreels-lord bank:troch-spotbeen-van steenberghe-coppens shoot! ewen uit de kern gaat al van in de voorbereiding ne stap te rap voor hem, edit troch maar hier komt toch soms nog iets uit! Dan opteer ik toch nog Castro centraal en Coppens rechtsachter. Siereveld kon op Hoogstraten al niet mee wa gaat da dan zijn als Waregem is gaat counteren... Jammer dat hij het Holland zo goed deed en hier het (voorlopig) niet waar maakt. Wablieft?? Castro centraalGIj hebt zeker de wedstrijden dat Castro centraal gespeeld heeft niet gezien? Goed genoeg om de match daarna direct op de bank te zitten... wanneer gaat iedereen dat nu eindelijk eens doorhebben dat Castro tot zijn recht komt op de plaats waar hij altijd al (het best) gespeeld heeft en zijn oefenmatchen op dezelfde plaats nl: Rechts bak! Wat moet je in godsnaam van die Glenn Coppens hebben, hij heeft in Sottegem vorig jaar altijd al op de bank gezeten waarom moet die gast per sé in de kern staan?? En laat je ne goede speler op een plaats spelen waar hij niet rendeert en waar hij niet gewoon is van spelen. ![]() Ik heb al iedere match gezien dit seizoen Coppens heb ik toch al goeie matchen zien spelen op de rechtsachter, hij zorgt voor aanvallende impulsen vandaar. De Castro heb ik centraal nog maar 1 slechte match weten spelen. Nog 1 tip, blijf rustig u opjagen is slecht voor je hart ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 30 Sep 2009, 14:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
bert schreef: Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Ik kan mij vergissen ,maar hebben wij geen centrale verdedigers niet meer? Seminck en Siereveld bv en aangezien de eerste nog maar net aan zijn loopoefeningen begonnen is zal siereveld dus spelen.Hij heeft mss al fouten gemaakt ,maar hij was supergoed bij hoek dus moet hij dat hier ook kunnen. Vorig seizoen tijdens Eendracht Aalst-Peruwelz was Tomas Spotbeen als centrale verdediger duidelijk beter dan de aanvaller(Depoitre) waarop hij moest verdedigen.Waarom krijgt Siereveld de voorkeur op Tomas?Zelfde verhaal als Van Damme, aankopen moeten spelen ten nadele van eigen jeugd. Zondag stond Van Damme toch in de ploeg en zat onze aankoop Verheyden toch op de bank... _________________ Iendracht till i die!! |
| 30 Sep 2009, 14:14 |
|
|
Junior
Da moest zondag nie gebeuren maar al vanaf de 1ste competitiematch.Tomas is als back rechts niet goed in het uitverdedigen maar centraal in de verdediging heeft hij nog niet ontgoocheld.
|
| 30 Sep 2009, 15:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
josken schreef: Kiekesoepken schreef: josken schreef: Dan opteer ik toch nog Castro centraal en Coppens rechtsachter. Siereveld kon op Hoogstraten al niet mee wa gaat da dan zijn als Waregem is gaat counteren... Jammer dat hij het Holland zo goed deed en hier het (voorlopig) niet waar maakt. Wablieft?? Castro centraalGIj hebt zeker de wedstrijden dat Castro centraal gespeeld heeft niet gezien? Goed genoeg om de match daarna direct op de bank te zitten... wanneer gaat iedereen dat nu eindelijk eens doorhebben dat Castro tot zijn recht komt op de plaats waar hij altijd al (het best) gespeeld heeft en zijn oefenmatchen op dezelfde plaats nl: Rechts bak! Wat moet je in godsnaam van die Glenn Coppens hebben, hij heeft in Sottegem vorig jaar altijd al op de bank gezeten waarom moet die gast per sé in de kern staan?? En laat je ne goede speler op een plaats spelen waar hij niet rendeert en waar hij niet gewoon is van spelen. ![]() Ik heb al iedere match gezien dit seizoen Coppens heb ik toch al goeie matchen zien spelen op de rechtsachter, hij zorgt voor aanvallende impulsen vandaar. De Castro heb ik centraal nog maar 1 slechte match weten spelen. Nog 1 tip, blijf rustig u opjagen is slecht voor je hart ![]() Indien ik mij niet vergis heeft De Castro vorig jaar met Peruwelz regelmatig centraal achteraan gespeeld. Zijn allereerste wedstrijden op positie 2 voor ons waren trouwens ook niet goed. Alleen mogen we dan wel hopen dat hij niet het kind van de rekening wordt de week nadien als we onze geschorsten recupereren, of het moet zijn dat we een ref krijgen zoals vorige week, dan krijg je een natuurlijke selectie ![]() _________________ geer'n bè |
| 30 Sep 2009, 15:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
josken schreef: Kiekesoepken schreef: josken schreef: Dan opteer ik toch nog Castro centraal en Coppens rechtsachter. Siereveld kon op Hoogstraten al niet mee wa gaat da dan zijn als Waregem is gaat counteren... Jammer dat hij het Holland zo goed deed en hier het (voorlopig) niet waar maakt. Wablieft?? Castro centraalGIj hebt zeker de wedstrijden dat Castro centraal gespeeld heeft niet gezien? Goed genoeg om de match daarna direct op de bank te zitten... wanneer gaat iedereen dat nu eindelijk eens doorhebben dat Castro tot zijn recht komt op de plaats waar hij altijd al (het best) gespeeld heeft en zijn oefenmatchen op dezelfde plaats nl: Rechts bak! Wat moet je in godsnaam van die Glenn Coppens hebben, hij heeft in Sottegem vorig jaar altijd al op de bank gezeten waarom moet die gast per sé in de kern staan?? En laat je ne goede speler op een plaats spelen waar hij niet rendeert en waar hij niet gewoon is van spelen. ![]() Ik heb al iedere match gezien dit seizoen Coppens heb ik toch al goeie matchen zien spelen op de rechtsachter, hij zorgt voor aanvallende impulsen vandaar. De Castro heb ik centraal nog maar 1 slechte match weten spelen. Nog 1 tip, blijf rustig u opjagen is slecht voor je hart ![]() jongens, op dit forum mag iedereen zijn mening zeggen, goed of fout, pro of contra iedereen is gelijk, maar hou het vriendelijk, tenslotte zijn we supp van de zelfde ploeg! wat coppens betreft zou ik zeker niet doen tegen een counterploeg als waregem, hij speelt veel te veel voor zijn positie! " laat ons op waregem maar counteren" en als zij de opening moeten forceren zal het veel minder zijn en dan kunt ge iemand kopbalsterk als gio goed gebruiken en met moreels en lord hebben we genoeg snelheid in huis om te counteren! |
| 30 Sep 2009, 17:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
jongens, op dit forum mag iedereen zijn mening zeggen, goed of fout, pro of contra iedereen is gelijk, maar hou het vriendelijk, tenslotte zijn we supp van de zelfde ploeg!
wat coppens betreft zou ik zeker niet doen tegen een counterploeg als waregem, hij speelt veel te veel voor zijn positie! " laat ons op waregem maar counteren" en als zij de opening moeten forceren zal het veel minder zijn en dan kunt ge iemand kopbalsterk als gio goed gebruiken en met moreels en lord hebben we genoeg snelheid in huis om te counteren! |
| 30 Sep 2009, 17:28 |
|
| Pagina 3 van 15 |
[ 218 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 15 Volgende |