|
|
| Pagina 18 van 29 |
[ 427 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Reservencompetitie
Dani schreef: Er deden ook twee testers mee, PUNT. Amai, men is karig met informatie. Ik ben niet gaan kijken,ik verneem de uitslag juist zelf via iemand,dus veel kan ik niet zeggen. |
| 26 Aug 2009, 13:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iemand een idee wat de reserven gedaan hebben? Deed die Thiam en/of andere testers mee? En zo ja, hoe was hij/waren zij?
|
| 05 Sep 2009, 12:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Iemand een idee wat de reserven gedaan hebben? Deed die Thiam en/of andere testers mee? En zo ja, hoe was hij/waren zij? Ik kreeg van EA-TV gisterenavond het bericht dat er met 1 - 3 gewonnen werd. Met welke spelers en wie scoorde heb ik géén informatie. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2009, 12:30 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Iemand een idee wat de reserven gedaan hebben? Deed die Thiam en/of andere testers mee? En zo ja, hoe was hij/waren zij? Ik kreeg van EA-TV gisterenavond het bericht dat er met 1 - 3 gewonnen werd. Met welke spelers en wie scoorde heb ik géén informatie. Bedankt Yves voor de informatie, gaat ge nu morgen filmen of blijf je met je alom gekend kodaksken jongleren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Sep 2009, 12:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Iemand een idee wat de reserven gedaan hebben? Deed die Thiam en/of andere testers mee? En zo ja, hoe was hij/waren zij? Ik kreeg van EA-TV gisterenavond het bericht dat er met 1 - 3 gewonnen werd. Met welke spelers en wie scoorde heb ik géén informatie. Bedankt Yves voor de informatie, gaat ge nu morgen filmen of blijf je met je alom gekend kodaksken jongleren. ![]() Een zekere Steven die professioneel vertrouwd is met filmen, zal de match in Pascal zijn plaats filmen. Inderdaad zal ik " jongleren " met een kadaksken. Maar ... kreeg in bruikleen van collega een Panasonic DMC-TZ6 om eens te testen. 12 maal opticale zoom ipv mijn 4 maal van mijn huidige Panasonic DMC-FX35. Resultaat te zien zondagavond op de fotosite ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2009, 12:42 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Ik kreeg van EA-TV gisterenavond het bericht dat er met 1 - 3 gewonnen werd. Met welke spelers en wie scoorde heb ik géén informatie. Bedankt Yves voor de informatie, gaat ge nu morgen filmen of blijf je met je alom gekend kodaksken jongleren. ![]() Een zekere Steven die professioneel vertrouwd is met filmen, zal de match in Pascal zijn plaats filmen. Inderdaad zal ik " jongleren " met een kadaksken. Maar ... kreeg in bruikleen van collega een Panasonic DMC-TZ6 om eens te testen. 12 maal opticale zoom ipv mijn 4 maal van mijn huidige Panasonic DMC-FX35. Resultaat te zien zondagavond op de fotosite ! ![]() Oei oei Onderkroiper, ik zal me maar wijselijk wegsteken als ik je zie afkomen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Sep 2009, 11:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Bedankt Yves voor de informatie, gaat ge nu morgen filmen of blijf je met je alom gekend kodaksken jongleren. ![]() Een zekere Steven die professioneel vertrouwd is met filmen, zal de match in Pascal zijn plaats filmen. Inderdaad zal ik " jongleren " met een kadaksken. Maar ... kreeg in bruikleen van collega een Panasonic DMC-TZ6 om eens te testen. 12 maal opticale zoom ipv mijn 4 maal van mijn huidige Panasonic DMC-FX35. Resultaat te zien zondagavond op de fotosite ! ![]() Oei oei Onderkroiper, ik zal me maar wijselijk wegsteken als ik je zie afkomen. ![]() Is da iets nieuws? Een camera om foto's mee te trekken ofzo? |
| 06 Sep 2009, 22:16 |
|
|
zotvawies schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Een zekere Steven die professioneel vertrouwd is met filmen, zal de match in Pascal zijn plaats filmen. Inderdaad zal ik " jongleren " met een kadaksken. Maar ... kreeg in bruikleen van collega een Panasonic DMC-TZ6 om eens te testen. 12 maal opticale zoom ipv mijn 4 maal van mijn huidige Panasonic DMC-FX35. Resultaat te zien zondagavond op de fotosite ! ![]() Oei oei Onderkroiper, ik zal me maar wijselijk wegsteken als ik je zie afkomen. ![]() Is da iets nieuws? Een camera om foto's mee te trekken ofzo? E wried machien, keje zelfs UFO's mee trekken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2009, 23:17 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: zotvawies schreef: Hugo schreef: Oei oei Onderkroiper, ik zal me maar wijselijk wegsteken als ik je zie afkomen. ![]() Is da iets nieuws? Een camera om foto's mee te trekken ofzo? E wried machien, keje zelfs UFO's mee trekken ![]() Waauw..! _________________ Iendracht veroit! |
| 08 Sep 2009, 16:21 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43 Berichten: 152 Leeftijd: 47 |
Klopt het dat het morgen (donderdagavond) training is in Denderhoutem?
Zo ja, om welk uur is het dan? |
| 09 Sep 2009, 17:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Spelen de reserven (Jong EA) vandaag in Denderhoutem? Om hoe laat?
|
| 02 Okt 2009, 13:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Spelen de reserven (Jong EA) vandaag in Denderhoutem? Om hoe laat? Op de site van de KBVB staat dat ze inderdaad vanavond om 20u in Denderhoutem spelen. |
| 02 Okt 2009, 14:38 |
|
|
Iemand de reservenmatch gezien? Ik ben er uiteindelijk niet geraakt.
Hoe was het? Deed Pius Ikedia mee? Hoe was hij? Nog andere testers? |
| 02 Okt 2009, 22:02 |
|
|
Smetje schreef: Iemand de reservenmatch gezien? Ik ben er uiteindelijk niet geraakt. Hoe was het? Deed Pius Ikedia mee? Hoe was hij? Nog andere testers? Ik weet dat de uitslag 2 - 3 was. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Okt 2009, 22:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Smetje schreef: Iemand de reservenmatch gezien? Ik ben er uiteindelijk niet geraakt. Hoe was het? Deed Pius Ikedia mee? Hoe was hij? Nog andere testers? Vrij vlug op een 2-0 voorsprong gekomen door doelpunten van Gacem en De Vits op strafschop. Voor de rust kwam Waregem nog terug tot 2-1 en na de rust nog 2-3 geworden (of was het nu 2-2 bij de rust, weet het ni just meer Ikedia speelde de ganse match, net zoals de andere tester, een jonge Bulgaar was het dacht ik en volgens wat ik hoorde 23 jaar. Ikedia heeft een goeie actie in huis, al moet die soms de bal wat rapper inleveren bij een ploegmaat. Speelde grotendeels op de rechterflank, ook even op links maar kwam niet zo goed tot zen recht daar. Het lijkt me niet echt de speler die we nodig hebben. Met Podevijn en Gallucci hebben we al 2 spelers voor die positie. Die Bulgaar, buiten 3 pogingen niet echt veel gezien. _________________
|
| 03 Okt 2009, 9:22 |
|
| Pagina 18 van 29 |
[ 427 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 29 Volgende |