|
|
| Pagina 117 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Artikels
In beroep zal dat waarschijnlijk teruggebracht worden naar 2 speeldagen, wat natuurlijk nog altijd veel te veel is.
|
| 30 Sep 2009, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: In beroep zal dat waarschijnlijk teruggebracht worden naar 2 speeldagen, wat natuurlijk nog altijd veel te veel is. het jammere van de zaak is dat er geen beelden bestaan over het bewust incident. Voortaan mag je ook beelden gebruiken om bepaalde zaken aan te tonen. Op de film van Pascal is de bewuste situatie net uit beeld. RTV die normaal reportages maakt over Hoogstraten heeft de wedstrijd niet gefilmd. 't Is zoals de wet van Murphy, als je echt iets nodig hebt, dan vind je het niet .... _________________ geer'n bè |
| 30 Sep 2009, 11:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: Smetje schreef: In beroep zal dat waarschijnlijk teruggebracht worden naar 2 speeldagen, wat natuurlijk nog altijd veel te veel is. het jammere van de zaak is dat er geen beelden bestaan over het bewust incident. Voortaan mag je ook beelden gebruiken om bepaalde zaken aan te tonen. Op de film van Pascal is de bewuste situatie net uit beeld. RTV die normaal reportages maakt over Hoogstraten heeft de wedstrijd niet gefilmd. 't Is zoals de wet van Murphy, als je echt iets nodig hebt, dan vind je het niet .... En bij een avondmatch kan ik moeilijk foto's nemen vanop verre afstand ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2009, 12:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De rode kaart was al belachelijk en 3 weken schorsing is nog belachelijker en vooral zeer overdreven.
Diene verdediger van Hoogstraten houdt plots in om den bal af te schermen waardoor Laurent tegen hem aanloopt en diene verdediger valt uiteraard graag. Daar was absoluut geen opzet mee gemoeid! |
| 30 Sep 2009, 13:41 |
|
|
forumlegende |
zwawi schreef: De rode kaart was al belachelijk en 3 weken schorsing is nog belachelijker en vooral zeer overdreven. Diene verdediger van Hoogstraten houdt plots in om den bal af te schermen waardoor Laurent tegen hem aanloopt en diene verdediger valt uiteraard graag. Daar was absoluut geen opzet mee gemoeid! en achteraf stond hij nog wat arrogant te grijnzen en de supporters uit te dagen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Sep 2009, 20:02 |
|
|
Freak
zwawi schreef: De rode kaart was al belachelijk en 3 weken schorsing is nog belachelijker en vooral zeer overdreven. Diene verdediger van Hoogstraten houdt plots in om den bal af te schermen waardoor Laurent tegen hem aanloopt en diene verdediger valt uiteraard graag. Daar was absoluut geen opzet mee gemoeid! zwawi, bartos. laurent loopt tegen die verdediger, en trapt nadien nog na. Ik vind het vreemd dat niemand dit (wil) zien. eerlijk gezegd, 3 speeldagen is overdreven, maar 2 lijkt me redelijk. Was echt wel natrappen hoor! |
| 30 Sep 2009, 20:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: zwawi schreef: De rode kaart was al belachelijk en 3 weken schorsing is nog belachelijker en vooral zeer overdreven. Diene verdediger van Hoogstraten houdt plots in om den bal af te schermen waardoor Laurent tegen hem aanloopt en diene verdediger valt uiteraard graag. Daar was absoluut geen opzet mee gemoeid! zwawi, bartos. laurent loopt tegen die verdediger, en trapt nadien nog na. Ik vind het vreemd dat niemand dit (wil) zien. eerlijk gezegd, 3 speeldagen is overdreven, maar 2 lijkt me redelijk. Was echt wel natrappen hoor! Van waar ik stond was aan die fase werkelijk niets te zien wat op natrappen lijkt. Misschien dat als je het vanuit een andere hoek zag, dat het natrappen wel zichtbaar was. Ikzelf heb er werkelijk niets van gezien. |
| 30 Sep 2009, 21:42 |
|
|
Freak
Stijn schreef: El Corredor schreef: zwawi schreef: De rode kaart was al belachelijk en 3 weken schorsing is nog belachelijker en vooral zeer overdreven. Diene verdediger van Hoogstraten houdt plots in om den bal af te schermen waardoor Laurent tegen hem aanloopt en diene verdediger valt uiteraard graag. Daar was absoluut geen opzet mee gemoeid! zwawi, bartos. laurent loopt tegen die verdediger, en trapt nadien nog na. Ik vind het vreemd dat niemand dit (wil) zien. eerlijk gezegd, 3 speeldagen is overdreven, maar 2 lijkt me redelijk. Was echt wel natrappen hoor! Van waar ik stond was aan die fase werkelijk niets te zien wat op natrappen lijkt. Misschien dat als je het vanuit een andere hoek zag, dat het natrappen wel zichtbaar was. Ikzelf heb er werkelijk niets van gezien. wees gerust, ik kan niet tegen onrecht wat betreft onze eigen spelers, maar depoitre trapte na, dus schorsing... hoe jammer ik dat ook vind. Laurent was op Hoogstraten gefrustreerd! |
| 30 Sep 2009, 21:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: El Corredor schreef: zwawi schreef: De rode kaart was al belachelijk en 3 weken schorsing is nog belachelijker en vooral zeer overdreven. Diene verdediger van Hoogstraten houdt plots in om den bal af te schermen waardoor Laurent tegen hem aanloopt en diene verdediger valt uiteraard graag. Daar was absoluut geen opzet mee gemoeid! zwawi, bartos. laurent loopt tegen die verdediger, en trapt nadien nog na. Ik vind het vreemd dat niemand dit (wil) zien. eerlijk gezegd, 3 speeldagen is overdreven, maar 2 lijkt me redelijk. Was echt wel natrappen hoor! Van waar ik stond was aan die fase werkelijk niets te zien wat op natrappen lijkt. Misschien dat als je het vanuit een andere hoek zag, dat het natrappen wel zichtbaar was. Ikzelf heb er werkelijk niets van gezien. En ik stond naast Stijn en heb het dus ook echt niet gezien. |
| 30 Sep 2009, 22:04 |
|
|
Miniem
Er was een heel lichte trapbeweging maar dus wel natrappen (1 of 2 speeldagen dus)
trouwens depoitre protesteerde niet en ging direct van het veld, dat zegt altijd genoeg |
| 01 Okt 2009, 6:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Zijn er echt geen beelden van het 'natrappen' van Depoitre?
Rechtsboven op de zittribune hielden nochtans twee personen van Hoogstraten met twee camera's constant die speelhelft in de gaten. Is zou daar toch 's achter horen bij Hoogstraten. Ik persoonlijk had ook geen fout gezien, zeker geen natrappen. Een ongelukkige botsing zou ik het ook durven noemen.. |
| 01 Okt 2009, 8:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
elfahem schreef: Zijn er echt geen beelden van het 'natrappen' van Depoitre? Rechtsboven op de zittribune hielden nochtans twee personen van Hoogstraten met twee camera's constant die speelhelft in de gaten. Is zou daar toch 's achter horen bij Hoogstraten. Ik persoonlijk had ook geen fout gezien, zeker geen natrappen. Een ongelukkige botsing zou ik het ook durven noemen.. Wees gerust men heeft daarvoor Hoogstraten reeds gecontacteerd, geen beelden, nog bij RTV, nog via Pascal. Nu als, zoals El Corredor beweert, het natrapen was, hoe licht ook, dan ben je natuurlijk beter dat je die beelden niet gebruikt. Een andere optie is dat de speler waarop de fout gebeurde à charge komt getuigen, maar als die ook overtuigd is dat het natrapen was, dan heb je daar ook niets aan. Er gaat in ieder geval een advocaat mee, dat weegt toch nog altijd een beetje meer door. Duimen dus maar dat men de strafmaat verlicht. _________________ geer'n bè |
| 01 Okt 2009, 9:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: Damien Gallucci - E. Aalst ‘Bevestigen in Waregem' 3de klasse Damien Gallucci liet vorige zondag het Pierre Cornelisstadion ontploffen met een weliswaar gedevieerde knal die de Ajuinen de volle pot opleverde. Zondag trekt Eendracht naar het Waregemse Mirakelstadion om de lijn door te trekken. ‘De winst tegen Oudenaarde was een enorme opsteker voor de groep die zo eindelijk uit het sukkelstraatje geraakte. Na een sterke eerste helft werden we na de rust een beetje bang wat wijst op een gebrek aan zelfvertrouwen. Onze eerste helft was nochtans de beste van het seizoen. We creëerden voldoende kansen om de match voortijdig te beslissen.' ‘Na rust trokken we ons te ver terug en kwamen we in de problemen, maar we boekten niettemin een verdiende zege.' ‘In Waregem moeten we doorgaan op dit elan. Een reeks neerzetten is de boodschap en dat is niet evident, want wekelijks liggen winst en verlies dicht bij elkaar.' ‘Toch moet het gebeuren zodat we plaats kunnen nemen in de top vijf, waar we thuis horen. Zondag moeten we het rooien zonder de geschorste Depoitre en dat betekent dat we op een andere manier zullen moeten voetballen.' ‘De twee rode kaarten voor Depoitre vind ik toevallig, want bij Peruwelz werd hij nooit uitgesloten. Zijn eerste gele kaart zondag kwam er na een tackle op de bal. De scheidsrechter verloor een beetje de pedalen in een match met veel inzet die wel fair bleef.' ‘Met onze ervaring moeten we zondag bevestigen.' _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 02 Okt 2009, 10:42 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
davy1919 schreef: Citeer: Damien Gallucci - E. Aalst ‘Bevestigen in Waregem' 3de klasse Damien Gallucci liet vorige zondag het Pierre Cornelisstadion ontploffen met een weliswaar gedevieerde knal die de Ajuinen de volle pot opleverde. Zondag trekt Eendracht naar het Waregemse Mirakelstadion om de lijn door te trekken. ‘De winst tegen Oudenaarde was een enorme opsteker voor de groep die zo eindelijk uit het sukkelstraatje geraakte. Na een sterke eerste helft werden we na de rust een beetje bang wat wijst op een gebrek aan zelfvertrouwen. Onze eerste helft was nochtans de beste van het seizoen. We creëerden voldoende kansen om de match voortijdig te beslissen.' ‘Na rust trokken we ons te ver terug en kwamen we in de problemen, maar we boekten niettemin een verdiende zege.' ‘In Waregem moeten we doorgaan op dit elan. Een reeks neerzetten is de boodschap en dat is niet evident, want wekelijks liggen winst en verlies dicht bij elkaar.' ‘Toch moet het gebeuren zodat we plaats kunnen nemen in de top vijf, waar we thuis horen. Zondag moeten we het rooien zonder de geschorste Depoitre en dat betekent dat we op een andere manier zullen moeten voetballen.' ‘De twee rode kaarten voor Depoitre vind ik toevallig, want bij Peruwelz werd hij nooit uitgesloten. Zijn eerste gele kaart zondag kwam er na een tackle op de bal. De scheidsrechter verloor een beetje de pedalen in een match met veel inzet die wel fair bleef.' ‘Met onze ervaring moeten we zondag bevestigen.' en het werd alweer ........ njet _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 04 Okt 2009, 17:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: Kristof Kestens zakt verder weg met Eendracht 3de klasse Eendracht Aalst Zijn titelambitie kan Eendracht Aalst best al opbergen na een nieuwe nederlaag. Kristof Kestens leek in het Waregemse Mirakelstadion nochtans het Aalsterse zegepad te effenen met een treffer. Het zit de Ajuinen dit jaar ook echt niet mee. Zo kunnen uitgerekend dit seizoen ook geen periodetitels verdiend worden waardoor de mislukte seizoenstart een extra dimensie krijgt. Kristof Kestens bracht het evenwicht terug op het middenveld, maar kon een nederlaag niet helpen vermijden. ‘Het is echt ongelooflijk dat we zonder punten afdruipen als je ziet wat voor eerste helft we brachten. Net als tegen Oudenaarde moest de wedstrijd tegen de rust al in een beslissende plooi liggen. We creëerden een resem kansen, maar maakten hetzelfde mee als vorige week. Toen werden we onverwacht in de slotfase nog beloond, maar nu viel de beslissende treffer aan de overzijde op een hoekschop. Via een knal van Troch en een kans van de afgezonderde Lord kregen we nochtans wenkende kansen op een dubbele voorsprong. We disten nog beter voetbal op dan tegen Oudenaarde.' Het klassement oogt ronduit dramatisch met een degradatiespook dat stilaan om de hoek loert. ‘Het is logisch dat het slechte klassement stilaan in de hoofdjes begint rond te spoken. We staan nu eenmaal onderin en moeten dringend punten pakken. We mogen nu alle prognoses in de vuilnismand kieperen. Hard verder werken is nu de boodschap. We trainen nochtans scherp en in de eerste helft voelde je ook meteen dat het goed zat. Na rust wisten we dat er Waregemse druk zou volgen en toen zag je opnieuw de twijfel in de rangen sluipen. Persoonlijk kan ik al negentig minuten spelen maar uiteraard ben ik na maanden inactiviteit nog geen top. Elke match sta ik een stap verder. De meegereisde fans waren net als wij enorm ontgoocheld, maar bleven ons wel steunen en aanmoedigen. Na de match kregen we zelfs applaus. We moeten mentaal de knop omdraaien, want alleen de volgende wedstrijd telt.' _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Okt 2009, 10:59 |
|
| Pagina 117 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 497 Volgende |