|
|
| Pagina 55 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
Bericht Re: Premier League
3-3 Bellamy
_________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 20 Sep 2009, 16:24 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
4-3 owen
_________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 20 Sep 2009, 16:29 |
|
|
forumlegende |
yves11 schreef: 4-3 owen ![]() enorm spannende match blijkbaar, maar ben blij dat united gewonnen heeft ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Sep 2009, 16:31 |
|
|
forumlegende
Tottenham begon gisteren met een moordend tempo op Chelsea, na een half uur kwam de motor echter op gang bij de blues en was er geen houden meer aan. Schitterend voetbal met twee vleugelverdedigers (Cole en Bosingwa) die contstant de flank afgaan, een intelligente Ballack, het werkbeest Essien en twee schitterende spitsen (Anelka en Drogba). Als je daar het centrale verdedigersduo (Terry en Carvalho) dat verdedigend zeer sterk is en ook opbouwend heel goed uit de voeten kan en de hard werkende maar schitterend voetballende Lampard bijtelt heb je een ploeg die ver kan komen.
Super Chelsea!! |
| 21 Sep 2009, 8:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
In match of the day op bbc is het nu Ipswich - newcastle. Voor de fans
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 26 Sep 2009, 18:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: In match of the day op bbc is het nu Ipswich - newcastle. Voor de fans ![]() thx. Ik was het vergeten. 2e helft net begonnen en 0-3 Newcastle. knap. |
| 26 Sep 2009, 19:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
The Reds nog eens heerlijk gewonnen en Chelsea is niet invincible...
Het voetbalweekend kan slechter starten... Hopelijk morgen een mooi vervolg... ![]() |
| 26 Sep 2009, 21:55 |
|
|
forumlegende
salvador schreef: The Reds nog eens heerlijk gewonnen en Chelsea is niet invincible... Het voetbalweekend kan slechter starten... Hopelijk morgen een mooi vervolg... ![]() Volgende week : Chelsea - Liverpool |
| 27 Sep 2009, 9:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jean schreef: salvador schreef: The Reds nog eens heerlijk gewonnen en Chelsea is niet invincible... Het voetbalweekend kan slechter starten... Hopelijk morgen een mooi vervolg... ![]() Volgende week : Chelsea - Liverpool Idd, ik kijk er al naar uit. Liverpool blijkbaar net op tijd op dreef want nu komt er een zwaar programma aan. |
| 27 Sep 2009, 9:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jan schreef: Jean schreef: salvador schreef: The Reds nog eens heerlijk gewonnen en Chelsea is niet invincible... Het voetbalweekend kan slechter starten... Hopelijk morgen een mooi vervolg... ![]() Volgende week : Chelsea - Liverpool Idd, ik kijk er al naar uit. Liverpool blijkbaar net op tijd op dreef want nu komt er een zwaar programma aan. Als de Reds zoals vorig jaar de kampioen van de topmatchen wrodt, dan zullen ze er binnen een paar weken mooi voorstaan... Natuurlijk, "als..." dan speelde Eendracht Aalst volgende week champions league ook... |
| 27 Sep 2009, 15:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jan schreef: Jean schreef: salvador schreef: The Reds nog eens heerlijk gewonnen en Chelsea is niet invincible... Het voetbalweekend kan slechter starten... Hopelijk morgen een mooi vervolg... ![]() Volgende week : Chelsea - Liverpool Idd, ik kijk er al naar uit. Liverpool blijkbaar net op tijd op dreef want nu komt er een zwaar programma aan. zeker Torres ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Sep 2009, 13:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Jan schreef: Jean schreef: Volgende week : Chelsea - Liverpool Idd, ik kijk er al naar uit. Liverpool blijkbaar net op tijd op dreef want nu komt er een zwaar programma aan. zeker Torres ![]() Idd, Torres ![]() |
| 28 Sep 2009, 17:45 |
|
|
Ancien
Chelsea wint van Liverpool...
En voor wie laatdunkend doet over de Liverpoolsupporters en de sfeer op Stamford Bridge roemt: de hele eerste helft alleen Liverpool gehoord... Maar daar koop je niks mee zeker, anders stond den Eendracht ook los op kop... |
| 04 Okt 2009, 18:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
salvador schreef: Chelsea wint van Liverpool... En voor wie laatdunkend doet over de Liverpoolsupporters en de sfeer op Stamford Bridge roemt: de hele eerste helft alleen Liverpool gehoord... Maar daar koop je niks mee zeker, anders stond den Eendracht ook los op kop... Sorry Salvador, maar ik ben blij dat Chelsea won. ![]() |
| 04 Okt 2009, 19:14 |
|
|
forumlegende
salvador schreef: Chelsea wint van Liverpool... En voor wie laatdunkend doet over de Liverpoolsupporters en de sfeer op Stamford Bridge roemt: de hele eerste helft alleen Liverpool gehoord... Maar daar koop je niks mee zeker, anders stond den Eendracht ook los op kop... Niemand zegt dat de Liverpool supporters geen sfeer maken, integendeel. Wat Chelsea betreft, ik was er niet gisteren. Heb enkel gezegd dat het tegen de Spurs grandioos was qua sfeer. Ik ben natuurlijk ook superblij dat Chelsea won... sorry |
| 05 Okt 2009, 7:32 |
|
| Pagina 55 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 87 Volgende |