Eerste klasse - Pagina 183 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 181 182 183 184 185 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Eerste klasse
Tzit erop eindstand 4-2

Mijn hart is wit en zwart !

04 Okt 2009, 17:57
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Verdiende overwinning voor Club. Ze spelen heel mooi voetbal. Wel spijtig dat er alweer 3 uitvallen bij RSCA. Soit, het was te weinig...

04 Okt 2009, 19:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Sven KSK Opwijk schreef:
Verdiende overwinning voor Club. Ze spelen heel mooi voetbal. Wel spijtig dat er alweer 3 uitvallen bij RSCA. Soit, het was te weinig...

Jawadde, sportief man !

04 Okt 2009, 20:11
Freak

Voor de liefhebbers :genk-standard live en gratis.Wel even wachten voor het laad+de buitenlandse commentaar moet ge erook bijnemen.

http://livetv.ru/en/webplayer/swf/15487/

04 Okt 2009, 20:44
Ancien

Leeftijd: 38
Iendrachter90 schreef:
Voor de liefhebbers :genk-standard live en gratis.Wel even wachten voor het laad+de buitenlandse commentaar moet ge erook bijnemen.

http://livetv.ru/en/webplayer/swf/15487/

Bedankt, ik ga eens kijken.

04 Okt 2009, 21:01
Freak

Rood joa carlos en penalty(onterecht) voor standard ,goal jovanovic.

04 Okt 2009, 21:48
Ancien

Standard is serieus met de kansen aan het morsen..

04 Okt 2009, 22:10
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:

Die penalty was toch terecht zekers? Ok, rood was overdreven maar die pinanty was terecht hoor :-)

04 Okt 2009, 23:01
Ancien

Gaskonijn schreef:
Iendrachter90 schreef:

Die penalty was toch terecht zekers? Ok, rood was overdreven maar die pinanty was terecht hoor :-)

Ik vond er ook niet veel aan eerlijk gezegd.

04 Okt 2009, 23:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Gaskonijn schreef:
Iendrachter90 schreef:

Terecht ?? Dat is toch 100 procent onterecht ? Als dat al een strafschop is :crazy: :crazy: :crazy:

04 Okt 2009, 23:53

Stef DV schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Jawadde, sportief man !

Twas nu eenmaal slecht en mijn favoriete speler was nog de slechtste en dan nog zoveel frustratie. Ik verstond niet waarom hij mocht spelen als ze hem moeten oplappen. Ik heb liever dat hij nog een week extra recuperatie dan heeft van zijn blessure. Hij moest dan nog alleen het werk doen (samen met een ook slechte Saré) want Boussoufa op het middenveld was een ramp...

Brugge heeft een goed voetballende ploeg met een durfal als trainer en dat zie ik graag. Of dat dan bij Standard of Brugge is doet er dan niet toe.

Ik zit nu vooral in met het feit dat we na Polak, Wasyl, Frutos, Zitka, Deschacht en Legear zes basisspelers moeten missen voor de volgende matchen. Als met Bernardez en Kouyaté dan nog uw 1ste invallers out zijn, tja...
Ik ben tegen de play-offs maar nu ben ik er zo rouwig niet meer om. Spelers recupereren, kwaliteitsinjectie met de winterstop en gewoon bij de eerste 6 raken zonder veel achterstand. Want hoe het nu zit zal het toch tussen Brugge en Standard gaan.

Maar misschien gaan daardoor de ogen open bij bestuursleden van RSCA. Maar dat is en blijft ijdele hoop...

05 Okt 2009, 0:27
Ancien

Roeselare betrokken in grootste omkoopzaak aller tijden?
maandag 12 oktober 2009
Roeselare is mogelijk betrokken in de grootste internationale corruptiezaak uit de geschiedenis. De UEFA heeft het onderzoek in die zaak bijna afgerond.
Gokexperkt Karel Dhont liet al weten dat er zeker één Belgische club in het onderzoek vervat zit. Wellicht gaat het om Roeselare.

De West-Vlamingen gingen op 24 augustus 2006 met 5-0 onderuit in de Intertoto tegen Achnas. De heenwedstrijd had Roeselare nog met 2-1 gewonnn.

Na de wedstrijd bleek dat er in Azië en Servië veel gegokt werd op een ruime zege van Achnas. De Servische scheidsrechter gedroeg zich na de wedstrijd bovendien uitbundig.

"We hebben harde bewijzen. Dit wordt de grootste zaak aller tijden", zegt Dhont in AD. "Een aantal van die zaken is bewezen, anderen zijn nooit aan het licht gekomen. Maar in elk land komt het voor."

12 Okt 2009, 21:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Hugo schreef:
Roeselare betrokken in grootste omkoopzaak aller tijden?
maandag 12 oktober 2009
Roeselare is mogelijk betrokken in de grootste internationale corruptiezaak uit de geschiedenis. De UEFA heeft het onderzoek in die zaak bijna afgerond.
Gokexperkt Karel Dhont liet al weten dat er zeker één Belgische club in het onderzoek vervat zit. Wellicht gaat het om Roeselare.

De West-Vlamingen gingen op 24 augustus 2006 met 5-0 onderuit in de Intertoto tegen Achnas. De heenwedstrijd had Roeselare nog met 2-1 gewonnn.

Na de wedstrijd bleek dat er in Azië en Servië veel gegokt werd op een ruime zege van Achnas. De Servische scheidsrechter gedroeg zich na de wedstrijd bovendien uitbundig.

"We hebben harde bewijzen. Dit wordt de grootste zaak aller tijden", zegt Dhont in AD. "Een aantal van die zaken is bewezen, anderen zijn nooit aan het licht gekomen. Maar in elk land komt het voor."
kunnen ze het al niet in de overvolle doofpot van de KBVB steken (y)

12 Okt 2009, 21:35
Ancien

Leeftijd: 65
salvador schreef:
En we dachten allemaal dat Standard met zijn vingers in de neusgaten bij de eerste zes zou zitten.
Ik voorspel een play off met Sint-Truiden, Cercle Brugge, Westerlo, Kortrijk, KV Mechelen en Moeskroen. 't Zal dan rap gedaan zijn... :lol:

Mijn voorspelling bij het begin van het seizoen was nog zo slecht niet, hé.
OK, Moeskroen was een vergissing en Cercle zal nog veel boterhammekes moeten eten en in plaats van Kortrijk is het Zulte-Waregem. STVV moet zich dringend herpakken om zich te handhaven, maar dat komt wel goed. Westerlo is het coming team, die mogen nog Anderlecht ontvangen en dat is gegarandeerd winst... En wie houdt Malinwa van de titel? ;)

18 Okt 2009, 20:57

salvador schreef:
salvador schreef:
En we dachten allemaal dat Standard met zijn vingers in de neusgaten bij de eerste zes zou zitten.
Ik voorspel een play off met Sint-Truiden, Cercle Brugge, Westerlo, Kortrijk, KV Mechelen en Moeskroen. 't Zal dan rap gedaan zijn... :lol:

Mijn voorspelling bij het begin van het seizoen was nog zo slecht niet, hé.
OK, Moeskroen was een vergissing en Cercle zal nog veel boterhammekes moeten eten en in plaats van Kortrijk is het Zulte-Waregem. STVV moet zich dringend herpakken om zich te handhaven, maar dat komt wel goed. Westerlo is het coming team, die mogen nog Anderlecht ontvangen en dat is gegarandeerd winst... En wie houdt Malinwa van de titel? ;)

Buiten Standard, mag dat voor mij 14 andere ploegen zijn. Kutclub...

19 Okt 2009, 0:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 181 182 183 184 185 500