Waregem - E.Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15
 Waregem - E.Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Nu vrees ik toch voor onzen trainer

Mijn hart is wit en zwart !

04 Okt 2009, 17:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Net terug met dubbel gevoel.

Mooie eerste helft met heel wat kansen (waar er maar eentje van binnengaat). Waregem niet gezien.

Tweede helft, iedereen precies weer met een ei in zijn broek en ja ondertussen kennen we het al.
Je creeërt nog 2 goede kansen maar die gaan er niet in en dan lukt het bij Waregem wel!

Maar ik vind het eigenlijk triestig elke week hetzelfde te moeten zeggen, maar we gaan stilaan tegen de degradatie mogen beginnen voetballen!
Tweede laatsten! Hip hoi, doe zo voort: een eerste goede helft en dan prrrrttt nix meer!

Iendracht nor 2e

04 Okt 2009, 17:40
nieuw in de eerste ploeg

de clerus schreef:
Net terug met dubbel gevoel.

Mooie eerste helft met heel wat kansen (waar er maar eentje van binnengaat). Waregem niet gezien.

Tweede helft, iedereen precies weer met een ei in zijn broek en ja ondertussen kennen we het al.
Je creeërt nog 2 goede kansen maar die gaan er niet in en dan lukt het bij Waregem wel!

Maar ik vind het eigenlijk triestig elke week hetzelfde te moeten zeggen, maar we gaan stilaan tegen de degradatie mogen beginnen voetballen!
Tweede laatsten! Hip hoi, doe zo voort: een eerste goede helft en dan prrrrttt nix meer!

mooie samenvatting, van damme er af en centraal ist weer gedaan

04 Okt 2009, 17:51
Junior

Wat was de opstelling bij ons en is Van Den Noordgaete nu beter dan Steven?

04 Okt 2009, 18:23
nieuw in de eerste ploeg

bert schreef:
Wat was de opstelling bij ons en is Van Den Noordgaete nu beter dan Steven?

v/d noortgate
de castro-moreels-sierveld-flipo
galuci-kestens-van damme-podevijn
moreels-troch

een antwoord op uw vraag zeker niet slechter

04 Okt 2009, 18:29
Freak

Leeftijd: 45
Eerste helft was de beste van dit jaar. Maar als je zo’n overwicht niet kan vertalen in minstens een 2-0, dan heb je hoe je het draait of keert na de eerste helft nog steeds een wedstrijd. Tweede helft zitten we na 10 minuten weer allemaal morsdood. Schrijnend voor de rest hoe Kestens en Wouter Moreels er fysiek bovenuit staken. Hele goede match van die twee spelers.

En dan stelt zich volgend probleem, van je vijfmansmiddenveld kunnen er twee een duel winnen, Kestens en Van Damme. Als Van Damme dan vervangen wordt (hopelijk omdat hij gekwetst is, of VDH gaat andermaal de mist in), dan verzuipt Kestens natuurlijk. Galucci ligt meer neer dan hij voetbalt, Podevijn kan maximum 55 minuten aan (alhoewel die de eerste helft wel goed was.) En Troch, tja spijtig maar die eerste goal is tekenend voor de “kwaliteiten” van een Troch, hij gaat het duel niet aan en die kerel krijgt rustig de tijd om magistraal uit te halen. Voorts zagen en memmen op jan en alleman als het goed gaat, maar als het slecht gaat hoor je hem niet. Filipovic is dan ook de terechte kapitein!

Die mannen hebben 2 of 3 corners gehad, wij een tiental. Met dat verschil dat onze corners ofwel slecht worden gegeven ofwel meteen doelgevaar oplevert, voor de tegenstander weliswaar. Die mannen geven één goede corner en tis bingo.

7 op 21 en op een degradatieplaats. Vanderhaegen heeft dan wel een enorm ego, getuige de verwijdering van Van Steenberghe, punten haalt hij nauwelijks. Het feit dat de fysieke conditie desastreus en lamentabel is, mag deze Heizeltrainer zich gerust aantrekken. We noteren 4 oktober en het seizoen zit er andermaal op, bedankt Krisken, ge doet dat goed. Dillen haalde vorig jaar zelf de stekker uit het stopcontact… Misschien een ideetje voor jou?? :whistle: Ik ben eens benieuwd naar de reacties uit het kamp van onze sportieve cel en voorzitter…

Waar ik na de eerste helft wel een goed gevoel had, heerst er nu vooral berusting. Te weinig dash, maturiteit in de ploeg. En eerlijk gezegd, iedereen heeft de mond vol over de aanwezige kwaliteit, ik ben daar nog niet zo zeker van. Na zeven wedstrijden hebben we vooral één punt gestolen tegen Boom, en geen gewonnen! En staan we waar we moeten staan.

Iendracht Back to? Ja back to wat eigenlijk? Vierde?

Laatst gewijzigd door El Corredor op 04 Okt 2009, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Okt 2009, 18:42
nieuw in de eerste ploeg

ja , we berusten alweer in een wat ja wat wie zal het nog zeggen?

prachtige eerste helft echt prachtig moet 0-2,0-3mms zelfs 0-4 zijn en wedstrijd gespeeld

we verbruiken heel veel energie in 45 min! waardoor we na de rust altijd door het ijs zakken.

Maar waarom bewegen wij zo weinig zonder bal? In de 2de helft is het opmerkelijk dat we centraal geen enkel aanspeelpunt meer vinden.
Kestens loop en werkt dikwijls achter een ongrijpbare bal "na uitvallen van van damme?" (gekwest mag ik hopen)
en niemand op de bank die dat ziet, we hebben 2 goede flanken flipo-podevijn en de castro-galuci waarom werpt onze coach dit weg? door de castro naar het midden te halen en coppens daar te posteren dien nog geen betonnen paal voorbij kan? en lord die duidelijk geen zin meer heeft in voetbal.

chapeau voor den inzet den eerst helft
vandaag
na al het slecht wat ik over sierveld gelezen en gehoord had? vond hem sterk spelen vandaag en ook een pluim voor wouter die bleef werken en lopen achter ongrijpbare ballen in de 2de helft.
kestens en moreels komen nog een beetje ritme tekort maar dat komt goed.

alle jongens tot volgende week en een pluim ver ons supp voor de sfeer!

04 Okt 2009, 19:05
Nationale Ploeg

Van Damme zal wel gekwetst zijn. Tijdens de rust kwam hij al vrij snel terug het veld op om wat te lopen en die leek niet echt helemaal fit meer, wie niet aan de pintjes zat zal dit opgemerkt hebben ;)

Wat de doelman betreft, geef Kevin maar zen kans, Steven is nu ook niet echt sterk bezig

04 Okt 2009, 19:27
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Ik denk niet dat ze hier nog weg komen met gazettepraat. De trainer kan blijkbaar de ploeg niet stimuleren om wedstrijden te winnen. Ook het uithoudingsvermogen is iets waar een trainer moet over waken.

Eens proberen met een ouwe rat als trainer die al het één en het ander heeft bewezen en stevig in zijn schoenen staat.

04 Okt 2009, 19:34
nieuw in de eerste ploeg

Prodialoog schreef:
Ik denk niet dat ze hier nog weg komen met gazettepraat. De trainer kan blijkbaar de ploeg niet stimuleren om wedstrijden te winnen. Ook het uithoudingsvermogen is iets waar een trainer moet over waken.

Eens proberen met een ouwe rat als trainer die al het één en het ander heeft bewezen en stevig in zijn schoenen staat.

(y)

04 Okt 2009, 19:37
Freak

Gunther schreef:
Van Damme zal wel gekwetst zijn. Tijdens de rust kwam hij al vrij snel terug het veld op om wat te lopen en die leek niet echt helemaal fit meer, wie niet aan de pintjes zat zal dit opgemerkt hebben ;)

Wat de doelman betreft, geef Kevin maar zen kans, Steven is nu ook niet echt sterk bezig

ik drink nooit alcohol, en heb me tijdens de rust met iets anders bezig gehouden... :D

04 Okt 2009, 19:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Nu dat ik eens onmiddellijk naar huis gekomen ben en ook de fotokes reeds klaargemaakt heb om te posten, is er nog géén Directory aangemaakt op de fotosite. Nog effen wachten dus. :hmm:
Staat wel in de lijst als je wil kijken naar foto's doch NIET in de lijst als je wil posten. :x

04 Okt 2009, 19:55
Duivelke

Leeftijd: 42
Gunther schreef:

Steven moet altijd spelen verdorie... hadden we hem vorig seizoen niet gehad, zaten we nu al in vierde... anders moet ge dat kieken weerhalen uit holland... dat was ne goeie eh...
Deze klote - start is totaal niet te wijten aan keepers, maar aan de trainer en sommige veldspelers hun onkunde (ingesteldheid)...
En dan nog te zwijgen van dat bestuur... Voor het seizoen was de ambitie om naar tweede klasse te promoveren (was me toch gezegd)... met 1 spits, dames en heren... jawel!!! succes gegarandeerd... iedereen kon al reeds in juli zien (na de match tegen terjoden-welle) dat deze kern veel te beperkt was, zeker aanvallend... en met alle respect, maar dat Spotbeentje maakt in 1e provinciale nog geen 20 goals...

enfin, er zit geen vuur in deze ploeg en ze zal ook nooit in vuur en vlam staan...

04 Okt 2009, 20:05
Vaste Waarde

Wij hebben de laatste jaren al meer trainers gezien dan schone matchen, dan weet je het wel zeker ................ wat nu? Weer een wit konijn uit nen hoed? 't begint zwaar tegen te steken............ :hmm:

04 Okt 2009, 20:12
Freak

Leeftijd: 35
Frékes schreef:
Gunther schreef:

Steven moet altijd spelen verdorie... hadden we hem vorig seizoen niet gehad, zaten we nu al in vierde... anders moet ge dat kieken weerhalen uit holland... dat was ne goeie eh...
Deze klote - start is totaal niet te wijten aan keepers, maar aan de trainer en sommige veldspelers hun onkunde (ingesteldheid)...
En dan nog te zwijgen van dat bestuur... Voor het seizoen was de ambitie om naar tweede klasse te promoveren (was me toch gezegd)... met 1 spits, dames en heren... jawel!!! succes gegarandeerd... iedereen kon al reeds in juli zien (na de match tegen terjoden-welle) dat deze kern veel te beperkt was, zeker aanvallend... en met alle respect, maar dat Spotbeentje maakt in 1e provinciale nog geen 20 goals...

enfin, er zit geen vuur in deze ploeg en ze zal ook nooit in vuur en vlam staan...

Aangezien hij geblesseerd is,kan hij zich moeilijk bewijzen .
Voor de rest ga ik kort zijn:waar ik vorige week nog optimistisch was ,ben ik het nu gewoon beu.Vooral de onkunde van de trainer ,wanneer gaan ze die buitesmijten?

04 Okt 2009, 20:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15