|
|
| Pagina 183 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 181 182 183 184 185 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
boer touch schreef: waly 2 schreef: die speler van waregem die de eerste goal maakte? ja, prachtige goal, maar als troch es wa meeverdedigd mag hij toch nooit trappen hé! en dit is niet den eerst keer dat dit gebeurd, nee als we niet met 2 verdedigende middevelders spelen achter troch gaan we dit nog veel meemaken denk ik, maar om in deze topic te blijven da was ne sterke speler en is dan nog maar mogen invallen. Iedereen kreft bij die eerste tegengoal op Troch maar onze twee centrale verdedigers staan er toch ook schoon op te kijken. Als er 1 van de 2 naartoe gaat kan diene gast nooit ongehinderd trappen. |
| 04 Okt 2009, 21:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
boer touch schreef: waly 2 schreef: die speler van waregem die de eerste goal maakte? ja, prachtige goal, maar als troch es wa meeverdedigd mag hij toch nooit trappen hé! en dit is niet den eerst keer dat dit gebeurd, nee als we niet met 2 verdedigende middevelders spelen achter troch gaan we dit nog veel meemaken denk ik, maar om in deze topic te blijven da was ne sterke speler en is dan nog maar mogen invallen. Bullshit... De fase speelt zich af tien meter voor uw eigen zestien en Troch tackelt wel degelijk naar die bal maar als al uw verdedigend ingestelde spelers op de zestienmeterlijn staan te koekeloeren en niet uitkomen om het schot te beletten, ja dan maak je geen kans... Trouwens, laat die gast dat nog eens proberen en het lukt hem niet meer... En wat zijn Kestens en Van Damme dan??? Volgens mij toch wel twee redelijk verdedigende middenvelders hoor... En enen die op een uur spelen twee ballen goed heeft geraakt, zouden we plots moeten aankopen - ja jongens... hier leest ge toch stoten zenne... |
| 05 Okt 2009, 7:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: boer touch schreef: waly 2 schreef: die speler van waregem die de eerste goal maakte? ja, prachtige goal, maar als troch es wa meeverdedigd mag hij toch nooit trappen hé! en dit is niet den eerst keer dat dit gebeurd, nee als we niet met 2 verdedigende middevelders spelen achter troch gaan we dit nog veel meemaken denk ik, maar om in deze topic te blijven da was ne sterke speler en is dan nog maar mogen invallen. Bullshit... De fase speelt zich af tien meter voor uw eigen zestien en Troch tackelt wel degelijk naar die bal maar als al uw verdedigend ingestelde spelers op de zestienmeterlijn staan te koekeloeren en niet uitkomen om het schot te beletten, ja dan maak je geen kans... Trouwens, laat die gast dat nog eens proberen en het lukt hem niet meer... En wat zijn Kestens en Van Damme dan??? Volgens mij toch wel twee redelijk verdedigende middenvelders hoor... En enen die op een uur spelen twee ballen goed heeft geraakt, zouden we plots moeten aankopen - ja jongens... hier leest ge toch stoten zenne... Inderdaad.Demanet zet zijn 10 op de bank en speelt met 10 man achter de bal thuis.Als hij dan achter komt haalt hij zijn 10 van de bank en heeft het geluk dat hij een wereldgoal maakt. |
| 05 Okt 2009, 7:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
DT schreef: boer touch schreef: waly 2 schreef: die speler van waregem die de eerste goal maakte? ja, prachtige goal, maar als troch es wa meeverdedigd mag hij toch nooit trappen hé! en dit is niet den eerst keer dat dit gebeurd, nee als we niet met 2 verdedigende middevelders spelen achter troch gaan we dit nog veel meemaken denk ik, maar om in deze topic te blijven da was ne sterke speler en is dan nog maar mogen invallen. Bullshit... De fase speelt zich af tien meter voor uw eigen zestien en Troch tackelt wel degelijk naar die bal maar als al uw verdedigend ingestelde spelers op de zestienmeterlijn staan te koekeloeren en niet uitkomen om het schot te beletten, ja dan maak je geen kans... Trouwens, laat die gast dat nog eens proberen en het lukt hem niet meer... En wat zijn Kestens en Van Damme dan??? Volgens mij toch wel twee redelijk verdedigende middenvelders hoor... volgens mij was van damme er al af, en kestens is momenteel goed voor 60 minuten , maar ook niet langer En enen die op een uur spelen twee ballen goed heeft geraakt, zouden we plots moeten aankopen - ja jongens... hier leest ge toch stoten zenne... |
| 05 Okt 2009, 11:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
boer touch schreef: volgens mij was van damme er al af, en kestens is momenteel goed voor 60 minuten , maar ook niet langer Van Damme stond er wel degelijk nog op bij de 1-1 en ik zie niet goed in eigenlijk wat de relevantie is van uw opmerking dat Kestens maar 60 minuten kan spelen naar Troch toe... Wil je zeggen dat hij voor drie moet lopen? Ik wil maar zeggen, ge kunt kritiek geven maar alles op Troch schuiven, zeker gisteren, is er zwaar over... Als hij geen goalen maakt, wordt er gekreft en dat kan ik nog terecht noemen, maar hij is geen verdedigende middenvelder hé jongens die notabene de nr 10 van de tegenpartij het schieten zou moeten beletten... Ff serieus blijven...Een chance dat hij er af was toen de 2-1 viel of we zouden hier nog moeten lezen dat Troch de eerste paal had moeten afdekken en dat het zijn man was die scoorde Onze zonedekking op corners werd trouwens weer maar eens afgestraft gisteren... Ik zie al 1,5 seizoen vooral veel spelers die zich vastlopen als ze de bal hebben en die als zuilen staan toe te kijken als een andere de bal heeft. Iedereen vertrekt van in stilstand met de bal aan de voet... Zo speel je in geen 100 jaar een verdediging uit verband... En zolang VDH dat niet inziet, kan je nooit een match winnen... Je zit met voetballers, laat ze dan voetballen... Maar neen, de trainers van tegenwoordig willen met "modern voetbal" uitpakken... |
| 05 Okt 2009, 12:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: boer touch schreef: volgens mij was van damme er al af, en kestens is momenteel goed voor 60 minuten , maar ook niet langer Van Damme stond er wel degelijk nog op bij de 1-1 en ik zie niet goed in eigenlijk wat de relevantie is van uw opmerking dat Kestens maar 60 minuten kan spelen naar Troch toe... Wil je zeggen dat hij voor drie moet lopen? Ik wil maar zeggen, ge kunt kritiek geven maar alles op Troch schuiven, zeker gisteren, is er zwaar over... Als hij geen goalen maakt, wordt er gekreft en dat kan ik nog terecht noemen, maar hij is geen verdedigende middenvelder hé jongens die notabene de nr 10 van de tegenpartij het schieten zou moeten beletten... Ff serieus blijven...Een chance dat hij er af was toen de 2-1 viel of we zouden hier nog moeten lezen dat Troch de eerste paal had moeten afdekken en dat het zijn man was die scoorde Onze zonedekking op corners werd trouwens weer maar eens afgestraft gisteren... Ik zie al 1,5 seizoen vooral veel spelers die zich vastlopen als ze de bal hebben en die als zuilen staan toe te kijken als een andere de bal heeft. Iedereen vertrekt van in stilstand met de bal aan de voet... Zo speel je in geen 100 jaar een verdediging uit verband... En zolang VDH dat niet inziet, kan je nooit een match winnen... Je zit met voetballers, laat ze dan voetballen... Maar neen, de trainers van tegenwoordig willen met "modern voetbal" uitpakken... |
| 05 Okt 2009, 13:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: Nadat er de voorbije weken heel wat testers op Eendracht Aalst belanden besliste de sportieve cel van VC Eendracht Aalst om voorlopig geen testspelers meer mee te laten trainen of te laten testen in de beloftenwedstrijden. De zoektocht naar versterking wordt voorlopig gestaakt tot de winterstop om zo een breder aanbod aan mogelijkheden te hebben en de nodige en gewenste spelers te kunnen aantrekken. off. website _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Okt 2009, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
davy1919 schreef: Citeer: Nadat er de voorbije weken heel wat testers op Eendracht Aalst belanden besliste de sportieve cel van VC Eendracht Aalst om voorlopig geen testspelers meer mee te laten trainen of te laten testen in de beloftenwedstrijden. De zoektocht naar versterking wordt voorlopig gestaakt tot de winterstop om zo een breder aanbod aan mogelijkheden te hebben en de nodige en gewenste spelers te kunnen aantrekken. off. website Op lange termijn denken, al mogen we natuurlijk de korte termijn niet uit het oog verliezen (lees: dringend hogere regionen op zoeken) _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2009, 17:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dit is toch al positief, nu zullen er hier geen Iakovlevski's en consoorten meer rondlopen.
|
| 05 Okt 2009, 20:47 |
|
|
Freak
en geen spitsen ook.
|
| 05 Okt 2009, 21:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Ok Delie was niet goed genoeg voor eendracht Aalst, maar door hem te laten gaan hebben we nu maar 1 echte spits en die is dan nog ook eens geschorst, jammer dat ze niet eerst versterking gezocht hebben voor delie te verkopen
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 06 Okt 2009, 11:15 |
|
|
Freak
tot nieuwjaar geen spits erbij,dat is toch lang vind ik.ik hoop dat daartegen ons schip niet is vergaan.
|
| 06 Okt 2009, 12:19 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: tot nieuwjaar geen spits erbij,dat is toch lang vind ik.ik hoop dat daartegen ons schip niet is vergaan. Schip is al voor de helft gezonken.. (I'm a pessimist..) But still..... ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 06 Okt 2009, 12:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
waly 2 schreef: tot nieuwjaar geen spits erbij,dat is toch lang vind ik.ik hoop dat daartegen ons schip niet is vergaan. Mja, beter tot dan wachten dan nu enen aan te werven waar ge niks mee kunt doen hé. |
| 06 Okt 2009, 12:54 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: waly 2 schreef: tot nieuwjaar geen spits erbij,dat is toch lang vind ik.ik hoop dat daartegen ons schip niet is vergaan. Mja, beter tot dan wachten dan nu enen aan te werven waar ge niks mee kunt doen hé. Mja, wat gaat ge met nieuwjaar nog kunnen krijgen? Ook overschotjes hé.. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 06 Okt 2009, 14:09 |
|
| Pagina 183 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 181 182 183 184 185 … 280 Volgende |