|
|
| Pagina 81 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Rode Duivels
spijtig dat bolat liever voor turkije uitkomt... voor de rest ist toch ook gene vetten qua doelmannen tegenwoordig, of kmoet er enen serieus aan 't vergeten zijn. Bailly dan maar?
|
| 05 Okt 2009, 21:40 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Davy schreef: spijtig dat bolat liever voor turkije uitkomt... voor de rest ist toch ook gene vetten qua doelmannen tegenwoordig, of kmoet er enen serieus aan 't vergeten zijn. Bailly dan maar? Of Gillet, keepte niet slecht tegen Spanje en Armenië. |
| 05 Okt 2009, 22:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
interessant gesprek op extra time vandaag.
Filip Joos, de voorstander van een erehaag ziet nu het nut niet in van discipline in een voetbalploeg ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2009, 22:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bram schreef: interessant gesprek op extra time vandaag. Filip Joos, de voorstander van een erehaag ziet nu het nut niet in van discipline in een voetbalploeg ![]() Ik vind het ook maar een overroepen ventje die Joos, kan er niet aan doen. |
| 05 Okt 2009, 22:25 |
|
|
Freak
Gilles schreef: Bram schreef: interessant gesprek op extra time vandaag. Filip Joos, de voorstander van een erehaag ziet nu het nut niet in van discipline in een voetbalploeg ![]() Ik vind het ook maar een overroepen ventje die Joos, kan er niet aan doen. ik ook, wil van iedere speler het vriendje zijn, stelt nooit kritische vragen. en altijd met zijn eindeloos gelul.. geef mij maar peter vandenbempt, die zat in extra time goed geïrriteerd vond ik... |
| 05 Okt 2009, 23:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: Gilles schreef: Bram schreef: interessant gesprek op extra time vandaag. Filip Joos, de voorstander van een erehaag ziet nu het nut niet in van discipline in een voetbalploeg ![]() Ik vind het ook maar een overroepen ventje die Joos, kan er niet aan doen. ik ook, wil van iedere speler het vriendje zijn, stelt nooit kritische vragen. en altijd met zijn eindeloos gelul.. geef mij maar peter vandenbempt, die zat in extra time goed geïrriteerd vond ik... Spreekt zichzelf steeds weer tegen, durft inderdaad blijkbaar niet tegen schenen te schoppen _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Okt 2009, 10:38 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat verhaal rond Stijnen neemt ook serieuze vormen aan ze, heuse complottheoriën.
Als ik nu van 1 ding overtuigd ben, dan is het dan onze voetbalbond veel te achterlijk is om nog maar een complot op te zetten. Laat staan er één uit te voeren. Dat het daar stinkt, en dat er een aantal amateurs zijn die de boel daar verzieken daar wil ik wel nog in geloven. Stijnen (of beter Filip Joos) zijn verhaal ivm amateurisme Franky Vandendriessche blijkt alvast niet te kloppen.... de pot verwijt te ketel dus (alweer). Dat ze gewoon een kat een kat noemen: niemand kan op Stijnen & Simons hun gezicht nog zien, het zijn niet de untouchables die ze dachten te zijn en Advocaat wilt van die kinderstreken af. Daarbovenop dan nog een aantal man die inderdaad hun plezier daarin vinden (Colin) en het spel zit op de wagen. Al de rest lijkt mij eerder caféklap en forumverzinsel ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Okt 2009, 12:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
En nu ligt Franky Vandendriessche ook buiten
. |
| 06 Okt 2009, 13:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Wa ne zever. Ik snap in ieder geval niet waarom Stijnen bvb niet gewoon 'zijn kant van het verhaal' wil vertellen. Vroeg of laat komt dat toch uit, kijk hoe lang het heeft geduurd voor ze 'een bondslid' hebben ontmaskerd. Zeer cryptisch, Stijn.
Enfin, ik vraag mij af wat de volgende ontwikkeling zal zijn. |
| 06 Okt 2009, 13:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hopelijk wordt de stal van de bondstop ook eens uitgemest !
Waar rook is vuur. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2009, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: "Hier is niets van aan", reageert Vandendriessche op Sporza. "Hopelijk wordt dit ook rechtgezet. Ten eerste was ik niet op Moeskroen - Club Brugge, ten tweede heb ik Stijnen na de match in Tsjechië niet meer gezien en ten derde wist ik niet welke keepers meneer Advocaat zou selecteren voor de duels met Turkije en Estland." "Ik sta recht in mijn schoenen. Ik heb Stijnen intussen zelf gebeld, maar hij neemt niet op. Ik sprak iets in, maar ook zonder succes. Vreemd. Misschien heeft Stijnen ergens iets gehoord van iemand die mij een peer wil stoven. Als Stijnen de naam noemt van die persoon, wil ik daar meteen contact mee opnemen. Zelfs met camera's erbij", aldus de doelmannentrainer. "Of zoekt Stijnen een slachtoffer omdat hij de concurrentie niet wil aangaan met Gillet en Bailly? Ik ben het slachtoffer in deze zaak, maar ik heb niets verkeerds gedaan. Het is ongelofelijk waar dit verhaal vandaan komt, mijn versie is de enige correcte", beweert Vandendriessche. (AN) kheb den indruk dat stijnen iets is vergeten te vermelden (of iets niet durft toegeven _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Okt 2009, 13:28 |
|
|
Freak
Carcela kiest voor Marokko
Standard-middenvelder legt uitnodiging van Dick Advocaat naast zich neer Mehdi Carcela, die zowel de Belgische als Marokkaanse nationaliteit heeft, zal voor de Marokkaanse nationale ploeg kiezen. Dat hebben intimi van de Standard-middenvelder gezegd. Het zou om ‘een keuze van het hart’ gaan. Intussen werd het nieuws onze redactie bevestigd. |
| 06 Okt 2009, 17:45 |
|
|
waly 2 schreef: Carcela kiest voor Marokko Standard-middenvelder legt uitnodiging van Dick Advocaat naast zich neer Mehdi Carcela, die zowel de Belgische als Marokkaanse nationaliteit heeft, zal voor de Marokkaanse nationale ploeg kiezen. Dat hebben intimi van de Standard-middenvelder gezegd. Het zou om ‘een keuze van het hart’ gaan. Intussen werd het nieuws onze redactie bevestigd. Carcela vraagt bedenktijd wordt dan door andere bronnen gesuggereerd... _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Okt 2009, 17:48 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
waly 2 schreef: Carcela kiest voor Marokko Standard-middenvelder legt uitnodiging van Dick Advocaat naast zich neer Mehdi Carcela, die zowel de Belgische als Marokkaanse nationaliteit heeft, zal voor de Marokkaanse nationale ploeg kiezen. Dat hebben intimi van de Standard-middenvelder gezegd. Het zou om ‘een keuze van het hart’ gaan. Intussen werd het nieuws onze redactie bevestigd. Als ge zo lang blijft twijfelen, blijf dan gewoon weg... _________________
|
| 06 Okt 2009, 17:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: waly 2 schreef: Carcela kiest voor Marokko Standard-middenvelder legt uitnodiging van Dick Advocaat naast zich neer Mehdi Carcela, die zowel de Belgische als Marokkaanse nationaliteit heeft, zal voor de Marokkaanse nationale ploeg kiezen. Dat hebben intimi van de Standard-middenvelder gezegd. Het zou om ‘een keuze van het hart’ gaan. Intussen werd het nieuws onze redactie bevestigd. Als ge zo lang blijft twijfelen, blijf dan gewoon weg... dat vind ik ook. De voorbereidingen op de match en dergelijke zijn al bezig. Meneer zit thuis waarschijnlijk op zijn ton te dubben. 'Een extra dag bedenktijd'. Wat een kleuter. |
| 06 Okt 2009, 18:06 |
|
| Pagina 81 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 242 Volgende |