Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: van verheyden kun je zeggen dat hij "door de mand valt", gewoon om het feit dat hij beter kan..... van een coppens kun je dat niet zeggen, simpelweg om reden dat die jongen het niveau niet aankan.....en de castro die op zijn backpositie niet zou voldoen en coppens blijkbaar wel, das gewoonweg te gek om nog op te antwoorden,.... Denk dat het forum soms een komedie is op bepaalde ogenblikken.... :lol: :lol: :lol:

Draag je vaak zelf nog het meeste toe bij hé Marc2...

Ik vind dat De Castro en Coppens gewoon zwaar in balans liggen en als je Podevijn op rechts zet, zoals in mijn opstelling het geval is, dan klikt het tussen Jens en Glenn beter dan tussen Jens en Olivier... Coppens het niveau niet aankunnen??? Op basis van uw voetbalkennis veronderstel ik dan?

Een vraagje: wat heeft de tandem Galucci - De Castro al van hoog rendement opgeleverd? Het is nu niet dat de automatismen eraf druipen hé op die flank... Ze mogen dan nog samen bij Peruwelz gespeeld hebben, dat samenspel echt laten zien hebben ze nog niet gedaan...

En als ge van die smilies plaats om met iemand anders zijn kop te lachen, hou dan aub ook ff rekening met al da gezever dat je hier zelf al hebt gepost...

Wat heeft Coppens u eigenlijk misdaan?

09 Okt 2009, 7:00
Scholier

Leeftijd: 55
witteken schreef:
dwarskijker schreef:
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: van verheyden kun je zeggen dat hij "door de mand valt", gewoon om het feit dat hij beter kan..... van een coppens kun je dat niet zeggen, simpelweg om reden dat die jongen het niveau niet aankan.....en de castro die op zijn backpositie niet zou voldoen en coppens blijkbaar wel, das gewoonweg te gek om nog op te antwoorden,.... Denk dat het forum soms een komedie is op bepaalde ogenblikken.... :lol: :lol: :lol:
Mijn opstelling :
van der noortgathe
castro - de schutter - moreels b.- filipovic
moreels-kestens-vandamme -podevijn
troch
depoitre
galluci ligt serieus in balans me wouter moreels wat betreft keuze.
bankzitters : lord-verheyden-galluci- van steenberghen

In ieder geval maak ik me geen illusies :lol: :lol: :lol: opstelling lijkt veel te logisch.

Als ge dan toch met Podevijn en Moreels op de flanken speelt zet dan tenminste Moreels op links en Podevijn op rechts.
Is Van Damme nu echt hersteld? Vorige week bleek hij anders nog veel last te hebben.

laat siereveld maar staan en de schutter ipv van damme, je kunt met deze kern geen beter middenveld hebben.

brecht moreels gekwetst op training, liesblessure

09 Okt 2009, 8:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
El Corredor schreef:

zalig de simpelen van geest :cool:

Weet ge wat het probleem van veel mensen is, dat iemand niet meer mag zeggen dat iets slecht is. Sebiet gaat ge nog zeggen dat we al spektakel gezien hebben. Ik kom al 21 jaar nor n'iendracht zien, uit en thuis in goede EN kwade dagen.

en t feit dat ge dat in twijfel trekt, toont aan de teppen zetj!
[/quote][/quote]

Beste, nu wordt je eigenlijk wel zeer persoonlijk. ik verkondig mijn mening en dan ga je mij een beetje komen uitmaken. Af en toe een beetje respect voor iemand anders zijn mening kan nochtans geen kwaad. Om te beginnen ben ik geen marionet, dus als ik iets verkondig dan is dat ook mijn persoonlijke mening. Trek ik in twijfel dat jij supporter bent, waar dan? Was de topic van het te laat vertrekken van jou? Wat er wel waar is dat je topics in vergelijking met pakweg april van dit jaar serieus veranderd zijn. Het positieve heeft plaatsgemaakt voor het negatieve. Is dat je goed recht, uiteraard, in een democratie heeft iedereen recht op zijn mening, zolang je maar niet beledigend wordt. Maar als het je dan toch een plezier kan doen, dan zal ik mijn mening niet meer verkondigen, ik vul gewoon nog mijn pronostiekje in (ook dat toont aan dat ik nen teppen ben, want ik haal nauwelijks punten) en laat het forum over aan diegenen die de waarheid in pacht hebben. In het begin dacht ik echt dat je op een objectieve manier je mening verkondigde, kritisch, maar gefundeerd. Ik vrees dat daar op dit moment geen sprake meer van is.

een arme zalige van geest, af en toe nen teppen en vooral een positieve naïeve iendracht-supporter.

Laatst gewijzigd door panoleon op 09 Okt 2009, 9:49, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Okt 2009, 9:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Voor zondag heb ik slechts één wens: dat Wouter Moreels op de plaats van Troch moge uitgespeeld worden! Veel vinniger, veel sneller, meer duelkracht.

In het seizoen 1993-1994 (promotie met Ceulemans) waren we gestart met een 8 op 21, er is dus veel mogelijk ...

Laatst gewijzigd door elfahem op 09 Okt 2009, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Okt 2009, 9:46
Freak

hoe erg was het met brecht?

09 Okt 2009, 10:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
waly 2 schreef:
hoe erg was het met brecht?

tvalt blijkbaar mee, zal wel speelklaar raken tegen zondag.

09 Okt 2009, 10:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
elfahem schreef:
Voor zondag heb ik slechts één wens: dat Wouter Moreels op de plaats van Troch moge uitgespeeld worden! Veel vinniger, veel sneller, meer duelkracht.

In het seizoen 1993-1994 (promotie met Ceulemans) waren we gestart met een 8 op 21, er is dus veel mogelijk ...

toen waren we ook pas ong. na de 8e-9e speeldag in gang geschoten, op den 12e, 13e en 14e speeldag hadden we 3 thuismatchen na elkaar, met een 9 op 9 als resultaat (3x 2-1 (y) ), toen waren we pas echt vertrokken. :EA:

09 Okt 2009, 10:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
davy1919 schreef:
elfahem schreef:

toen waren we ook pas ong. na de 8e-9e speeldag in gang geschoten, op den 12e, 13e en 14e speeldag hadden we 3 thuismatchen na elkaar, met een 9 op 9 als resultaat (3x 2-1 (y) ), toen waren we pas echt vertrokken. :EA:

Ik zie wel enkele verschillen met toen:
De reeks was toen wel meer aan elkaar gewaagd. De eerste had toen 14/21 terwijl Boom nu 20/24 heeft.
Feit was ook dat we goed voetbalden en onterecht 8/21 haalden terwijl we nu geen goed voetbal brengen (enkele momenten buiten beschouwing gelaten) en we niet meer dan 7/21 verdienen.

09 Okt 2009, 11:23
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
elfahem schreef:

mja, en in 2001-2002 begonnen we met 16 op 18 (en als we tegen Antwerp de penalty binnentrapten zowaar met 18 op 18) en wonnen nadien geen enkele match meer :lol:
zo ken ik ook genoeg dooddoeners...

en 1993-1994... het laagtepunt was toen de 1-2 nederlaag tegen.. Deinze. Die zien we binnenkort ook terug, zeker? :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

09 Okt 2009, 13:22
Vaste Waarde

panoleon schreef:
een arme zalige van geest, af en toe nen teppen en vooral een positieve naïeve iendracht-supporter.

mja, het persoonlijke vind ik er nu ook wel over. (Corredor, was ist los? :D )

nen teppen en armzalig van geest ben je zeker niet, maar misschien wel wat naief op dit moment, denkende dat het allemaal wel nog goed komt. Bedoel dit dus niet negatief he, nogmaals, ik bewonder je positivisme. Maar als we dit jaar de 10de plaats halen, zal het al goed zijn, vrees ik :x

en die oproep om weer vollen bak erachter te gaan staan zondag : (y) maar doet mij dus weer denken aan dat orkest van op de Titanic...

elke match opnieuw :jepla en ondertussen staan we 17de

09 Okt 2009, 13:26
Vaste Waarde

Rupelboom schreef:
jongens de competitie is nog niet voor een derde gespeeld.Indien jullie winnen zondag kan de trein vertrokken zijn.Tegen ons waren jullie niet goed maar je ziet toch dat er meer potentieel inzit dan vele andere ploegen.Ik voorspel nog een eindronde voor den iendracht. Veel succes zondag.

jaja, 't is duidelijk dat ge nog schrikt hebt om de titel aan ons te verspelen :D

09 Okt 2009, 13:33
Miniem

DT,
Heb uw evaluatie van de spelers gezien en ben hiermee niet akkoord.
Als al uw transfers lukken (of 9 van de 10) dan staat ge niet 17!En dat de mayonaise niet pakt is toch de fout van de sportieve cel-trainer,zij hebben ze bij elkaar gekocht.
Of spelers slecht zijn (Wouter) of de mayonaise niet pakt is juist gelijk,de punten tellen.
Als supporter sta ik achter EA en vind het dan ook niet wijselijk om negatieve kritiek op individuele spelers te geven op een forum.Naast individuele kwaliteiten moet er ook gekeken worden naar mentaliteit,leeftijd of spelers complementair zijn,evenwicht in de ploeg etc...
We hebben 1 spits en 6 centrale middenvelders waarvan men er drie op andere plaatsen moet laten spelen enz...,daar wringt het schoentje.Natuurlijk kan er met nieuwjaar nog gereageerd worden,de voorzitter deed dat ook vorig jaar met Filipovic en De Groote en later met VDH maar ook hier moet je het resultaat afwachten...
Laat ons hopen dat er nu zondag mijn tegendeel bewezen wordt en dat de trein vertrokken is!!

09 Okt 2009, 16:25
Ancien

Leeftijd: 46
De Brandt Wim schreef:
DT,
Heb uw evaluatie van de spelers gezien en ben hiermee niet akkoord.
Als al uw transfers lukken (of 9 van de 10) dan staat ge niet 17!En dat de mayonaise niet pakt is toch de fout van de sportieve cel-trainer,zij hebben ze bij elkaar gekocht.
Of spelers slecht zijn (Wouter) of de mayonaise niet pakt is juist gelijk,de punten tellen.
Als supporter sta ik achter EA en vind het dan ook niet wijselijk om negatieve kritiek op individuele spelers te geven op een forum.Naast individuele kwaliteiten moet er ook gekeken worden naar mentaliteit,leeftijd of spelers complementair zijn,evenwicht in de ploeg etc...
We hebben 1 spits en 6 centrale middenvelders waarvan men er drie op andere plaatsen moet laten spelen enz...,daar wringt het schoentje.Natuurlijk kan er met nieuwjaar nog gereageerd worden,de voorzitter deed dat ook vorig jaar met Filipovic en De Groote en later met VDH maar ook hier moet je het resultaat afwachten...
Laat ons hopen dat er nu zondag mijn tegendeel bewezen wordt en dat de trein vertrokken is!!

Mja, het enige "verwijt" dat ik heb op de huidige gang van zaken, is net dat de mayonaise niet pakt. Voor aanvang van het seizoen was iedereen het er roerend over eens dat er een ideale mix van jeugd en ervaring werd aangekocht en ook over de kwaliteit viel niet te discussiëren... Ik ga ook akkoord dat ik zeker niet content ben met de gang van zaken, maar qua complementariteit / individuele spelers heb je echt wel kwaliteiten en zijn de transfers dus echt wel gelukt - hebben vier degelijke flankspelers, een van de sterkste spitsen van derde, drie (op papier) goede centrale middenvelders en er is ingekocht voor de verdediging waar het nodig was... Ik blijf er dus bij dat de transfers geen ramp zijn, maar ik zie wel met lede ogen aan hoe er voorlopig met al die kwaliteit wordt omgesprongen...

Enkele voorbeelden:

* Troch heeft tot zondag moeten wachten om op zijn kwaliteiten te worden uitgespeeld - hoe komt dat??
* Podevijn maakte furore op rechts omdat hij het veld goed breedhield en zijn momenten goed kon kiezen om naar binnen te snijden - nu mag hij daar niet spelen...
* We blijven steevast met 4 op een lijn spelen achteraan ook al is er maar 1 tegenstander in de buurt - waarom? / Daaraan gekoppeld: waarom mogen de centrale verdedigers niet mee inschuiven als de backs blijven staan
* Waarom speelt men aan een slakkegangetje terwijl we met echte voetballers zitten die alleen op die manier een ploeg kunnen ontmantelen?
* Waarom gaan de twee controllerende middenvelders na de rust altijd tegen onze eigen zestien kruipen waardoor er een enorm gat valt tussen verdediging en aanval (en er dus op Troch wordt gezaagd)

Daar lig ik wakker van - zeker niet van de kwaliteit van de spelers maar hoe drie veldtrainers zo'n zaken niet zien en de supporters wel...

Ik denk dat VDH zich gewoon zo graag wil bewijzen dat hij kan slagen bij Aalst, dat hij zijn stempel op spelers wil drukken (en vooral op hun manier van spelen), in plaats van hun intrinsieke kwaliteiten te gebruiken en ze verder te ontwikkelen...

Ik ben er zeker van dat in de matchen dat de ploeg onder Limpens draaide, het vaak gewoon lag aan het feit dat bepaalde spelers zelf het initiatief namen op het veld en zoiets hadden van: ik kan het beter en je zal het wel zien... Ik had dat dit seizoen ook al verwacht van een Thomas bijvoorbeeld, maar blijkbaar zit de schrik er dan in om de week erna uit de ploeg te vliegen... Ik heb het gevoel dat een heel deel niet vrijuit speelt, dat is mijn indruk...

09 Okt 2009, 17:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik denk dat Limpens toch vooral niet de slechte trainer is, voor wat hij hier verweten werd.
Sinds zijn vertrek zijn de blessures er niet op verminderd.... ondanks een sportieve cel die beweerde dat het allemaal aan Limpens lag.

En de transfers zijn niet gelukt hé zoals Wim daar zegt, als ze gelukt waren stonden we niet 17de, simpel.
Ge hebt elke week een halve ploeg die ver onder zijn niveau speelt, en een helft die op hun niveau speelt. Bovendien, op Filipovic na amper spelers die een constante in hun spel kunnen leggen hebben dit jaar.
Zelfs de keeper werd in twijfel getrokken.... wat ik trouwens enorm ondoordacht vind.... maar bon dit forum heeft zijn "werk" gedaan blijkbaar :hmm:
De analyse die je maakt, mja zo kon je dat van de ploeg van vorig jaar ook maken, iedereen had wel 1 kwaliteit (meer zeker niet)... 't kwam er alleen maar 1 keer om de 20 matchen uit.

Enkel als iedereen op niveau is, en iedereen 90 minuten lang loopt en geconcentreerd is zie ik ons 2 weken na elkaar winnen. 1 of 2 spelers die minder zijn, of 5 minuten slapen is al genoeg voor een tegendoelpunt. De laatste 2 weken is dat ook wel al gebleken.
Enfin, vant weekend ist van moeten hé, VDH beschikt op dit moment ongeveer over zijn volledige ploeg (voltallig moet je op EA nooit op rekenen) .... en met Temse misschien nog één van de meer voetballende ploegen op bezoek.

09 Okt 2009, 17:57
nieuw in de eerste ploeg

LORD !

Fantastische voetbalist, heeft echt een slangenbeweging in zijn lichaam, kan in één actie twee man in de wint zetten!

Zou feitelijk in eerste moeten spelen!

Den andere kant van LORD , te tam om te trainen, komt overal te laat, en laat dit wegen op de groep!

oplossing: vraag eens of we 14 dagen Dick Advocaat mogen lenen om de kern uit te kuisen, mss geraakt den trein dan wel op de rails?

Heb het goed voor met onze ploeg, maar met zo een spelerspotentieel zouden we veel verder moeten staan!

Trainer doe verder met zij die er 200% voor willen gaan ! :EA:

09 Okt 2009, 18:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 21