Rode Duivels - Pagina 83 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 81 82 83 84 85 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Bericht Re: Rode Duivels
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Smetje schreef:
Carcela kiest voor België

Nu zou Advocaat hem moeten weigeren. Schitterende speler! Maar je moet met je volle goesting komen, niet als het je past...

Met alle respect, maar dat heeft toch in de verste verte niets te maken met wat jij hier schrijft. Hij komt toch niet enkel als het hem past, eens hij die keuze gemaakt heeft, denk ik niet dat hij een selectie zal weigeren hé. Maar tis toch normaal dat ne gast van 20 jaar even moet nadenken over een keuze die voor gans zijn carrière vastligt. Dat hij daarover moet nadenken, wil toch niet zeggen dat hij niet met zijn volle goesting zou komen.

Volledig akkoord Bartos.

P.S.: Ik heb wel een goed gevoel voor morgen, denk dat we een totaal andere ploeg gaan zien qua mentaliteit.

09 Okt 2009, 10:05
Nationale Ploeg

Bart Van den Neste schreef:

P.S.: Ik heb wel een goed gevoel voor morgen, denk dat we een totaal andere ploeg gaan zien qua mentaliteit.

Ik hoop het vooral. Tegen Turkije spelen is geen lachertje, ik hoop dat de pers een beetje nadenkt voor ze Advocaat de grond in boren als we verliezen.

09 Okt 2009, 10:13
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 41
Hopelijk is Dick zo slim van hem op zen minst toch eventjes te laten invallen zodat hij zich nadien niet meer kan bedenken.

09 Okt 2009, 11:55
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Smetje schreef:
Carcela kiest voor België

Nu zou Advocaat hem moeten weigeren. Schitterende speler! Maar je moet met je volle goesting komen, niet als het je past...

Met alle respect, maar dat heeft toch in de verste verte niets te maken met wat jij hier schrijft. Hij komt toch niet enkel als het hem past, eens hij die keuze gemaakt heeft, denk ik niet dat hij een selectie zal weigeren hé. Maar tis toch normaal dat ne gast van 20 jaar even moet nadenken over een keuze die voor gans zijn carrière vastligt. Dat hij daarover moet nadenken, wil toch niet zeggen dat hij niet met zijn volle goesting zou komen.

Pfff, ik heb er echt een dubbel gevoel bij. Allé ik hoop echt dat hij een belangrijke speler gaat zijn voor België en ik heb zeker niets tegen spelers met een dubbele nationaliteit. Maar zo lang twijfelen...

Soit, ik kan spijtig genoeg de match niet zien. Ik moet naar Leuven - Aalstar voor het werk :-) :hmm:

09 Okt 2009, 11:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Zo lang twijfelen ?

Ik volg Bartos zijn uitleg trouwens,
Ik snap trouwens dat Advocaat er wat de vijs wilt op zetten, maar in dit geval (geen match met belang) stak het nu toch op geen dag zeker.

09 Okt 2009, 17:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
net op één teletekst gelezen dat hij dan toch nog niet gekozen heeft.

09 Okt 2009, 18:47
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bram schreef:
Zo lang twijfelen ?

Ik snap trouwens dat Advocaat er wat de vijs wilt op zetten, maar in dit geval (geen match met belang) stak het nu toch op geen dag zeker.

Een week vind ik lang ja. Als ge dan nu ziet dat hij het eigenlijk nog ni weet...

09 Okt 2009, 19:12
Freak

Mehdi Carcela heeft de dubbele Belgisch-Marokkaanse nationaliteit en kan dus kiezen voor welk land hij uit zal komen. Carcela werd vorige week geselecteerd door bondscoach Dick Advocaat, maar ging daar niet op in. Ook de Marokkaanse bondscoach trekt immers aan zijn mouw.

Advocaat wilde gisterenavond een antwoord van Carcela, maar kreeg dat dus niet. De Standard-speler heeft de knoop nog steeds niet doorgehakt. Het lijkt dan ook uitgesloten dat Carcela er tegen Turkije en Estland al bij zal zijn :hmm:

09 Okt 2009, 19:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
waly 2 schreef:
Mehdi Carcela heeft de dubbele Belgisch-Marokkaanse nationaliteit en kan dus kiezen voor welk land hij uit zal komen. Carcela werd vorige week geselecteerd door bondscoach Dick Advocaat, maar ging daar niet op in. Ook de Marokkaanse bondscoach trekt immers aan zijn mouw.

Advocaat wilde gisterenavond een antwoord van Carcela, maar kreeg dat dus niet. De Standard-speler heeft de knoop nog steeds niet doorgehakt. Het lijkt dan ook uitgesloten dat Carcela er tegen Turkije en Estland al bij zal zijn :hmm:

Nu of NOOIT zou ik zeggen :x

09 Okt 2009, 20:30
Nationale Ploeg

Citeer:
Advocaat: "Fellaini blijft bij de selectie" Advocaat: "Fellaini blijft bij de selectie" VRT vr 09/10/2009 - 18:42
Marouane Fellaini zal er gewoon bij zijn tegen Estland. Hij wou zich na de interland tegen Turkije laten opereren aan zijn wijsheidstanden, maar dat was buiten bondscoach Dick Advocaat gerekend.

"Ik kan me wel voorstellen dat de operatie echt noodzakelijk is, maar zulke beslissingen kunnen enkel in overleg genomen worden", vindt Advocaat. "Hij kan niet voor zichzelf uitmaken dat maandag het moment is voor de ingreep."

Fellaini blijft dus beschikbaar voor de wedstrijd in Estland. "In overleg kan de operatie aan zijn tanden donderdag plaatsvinden, maar ik vind dit wel een vreemde zaak", is Advocaat duidelijk.

Aan de kranten had Fellaini het volgende verteld. "Ik speel al meer dan drie maanden met pijn aan mijn tanden. Maar de laatste tijd is het echt niet meer te harden. Ik neem eigenlijk al veel te lang antibiotica."

"Ik heb de ingreep altijd maar uitgesteld, maar nu moet het. Het risico op een ontsteking wordt te groot. Ik heb de situatie besproken met Marc Wilmots. De trainersstaf is dus op de hoogte." Niet bepaald dus.

Fellaini kwam eerder deze week ook al in aanraking met de aanpak van de nieuwe bondscoach. Hij had als enige met witte sokken het trainingsveld betreden en moest van Advocaat zwarte sokken aandoen, net als de andere spelers.

:plat: :love: :plat:

09 Okt 2009, 20:37
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:
Bram schreef:
Zo lang twijfelen ?

Een week vind ik lang ja. Als ge dan nu ziet dat hij het eigenlijk nog ni weet...

Dat vind ik ook. Het is voor die gast een moeilijke keuze, maar door een dag langer te wachten gaat de keuze niet vergemakkelijken. Hij moet kiezen, hij kan zijn lijst van zijn argumenten maken, en dan nadenken, en beslissen. Ge gaat toch geen 48u non-stop daarover zitten nadenken. Ge kunt er in het slechtste geval een paar uur over nadenken, eens praten met familie / vrienden, maar dan moet je toch kunnen beslissen. Zoiets een dag uitstellen, daar zie ik werkelijk het nut niet van in.
Den Dick lost dat wel goed op. Hij wil op dit ogenblik gewoon alle commoties vermijden.

10 Okt 2009, 8:32
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
effe in de rand:

met ons werk belandden we voorbije vrijdag in het Pullman hotel, waar we ne collega gingen uitwuiven die weer naar de US ging werken.
Terwijl dieje collega zijnen afscheidsspeech afstak, passeerden daar plots op een paar meter achter mij: fellaini, vermaelen, swerts, ... advocaat,wilmots... da was wel efkes verschieten as ge dat niet verwacht dat die daar ook logeerden.

de voetbaljunks onder de aanhoorders hebben denk ik niet alles van de speech meegehad vreesek...

10 Okt 2009, 14:35
Ancien

Leeftijd: 65
Leve Dick Advocaat (en de grensrechter... ;) )

10 Okt 2009, 20:55
Freak

en den emille ein.

10 Okt 2009, 21:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Advocaat, Mpenza, Lamah :worship:

Mijn hart is wit en zwart !

10 Okt 2009, 22:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 81 82 83 84 85 242