|
|
| Pagina 8 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 16:17 Berichten: 44 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
haal van wambeke als trainer die kent het huis als geen ander
|
| 11 Okt 2009, 17:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
danny schreef: haal van wambeke als trainer die kent het huis als geen ander en nu serieus ... wa gaat die veranderen _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 11 Okt 2009, 17:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Gewoon geen woorden voor.
Met de tranen in de ogen het stadion verlaten maarja. Je kan iedere week blijven leuteren maar wat haalt het nog uit ? Daar staan we dan met ons 7 schamele puntjes. Op naar Deinze voor nog een ontchoogeling. _________________ Iendracht till i die!! |
| 11 Okt 2009, 17:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
in feite is het echt triestig om te zien dat eendracht aalst niks meer is , noppes , men maag keert om als ik ploegen zie zoals dender , beveren , lokeren .... stad onwaardig maar toch meedraaïen in eerste/tweede .... zal het ooit keren , ach kmaak me geen illusies meer , jaren miserie , diep respect voor de jongens en maskes die er nog elke week zijn om de ploeg te steunen echt waar , elke week mensen die afhaken , elke week terug hopen dat het beter zal worden.... we zitten diep , heel diep , zal het ooit beteren?...
|
| 11 Okt 2009, 17:48 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 16:17 Berichten: 44 |
borre31 schreef: danny schreef: haal van wambeke als trainer die kent het huis als geen ander en nu serieus ... wa gaat die veranderen mss niks maar slechtere resultaten kan niet |
| 11 Okt 2009, 17:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
edit
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 11 Okt 2009, 17:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Slechts door de omstandigheden werd ik op de 27e minuut op m'n wenken bediend en mocht Wouter Moreels achter de diepe spits postvatten. Wat een verademing: duelkracht, beweeglijkheid, creativiteit. Maar zoals gezegd was die ingreep spijtig genoeg niet de verdienste van de trainer en is ze er enkel gekomen door de blessure van Thomas.
Soit, uiteindelijk mag je twee uur kunnen lullen over systemen en de invulling ervan, als je ploeg fysiek geen 100 % fit aan de aftrap komt, wordt het al moeilijk nog voordat de wedstrijd is begonnen. Je mag nog zoveel met je armen liggen molenwieken, zeggen dat we het geluk niet aan onze zijde hebben of last hebben van faalangst, het is de eerste verantwoordelijkheid van de trainer om een ploeg aan de aftrap te brengen die 90 minuten kan volmaken, en daar schiet VDH schromelijk te kort. Deze week naar den Osbroek zou ik zeggen in plaats van kegelkes te zetten. |
| 11 Okt 2009, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
75 min. goeie tot zeer goed voetbal ?
Was da op Oilsjt ? Ne fermen degout emmek ervan gekregen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 11 Okt 2009, 18:12 |
|
|
Junior
blacky schreef: Omschakeling van verdediging naar aanval Ik vond het vandaag geen slechte wedstrijd.Beter dan voorgaande wedstrijden.Alleen als Van Damme 100% fit is moet die altijd starten in de basis als centrale middenvelder.Durft meer dan Verheyden en Kestens centraal den bal opvragen om aanval op te bouwen. Op naar volgende week, het zal wel 1 keer beteren zekerst. |
| 11 Okt 2009, 18:14 |
|
|
bert schreef: blacky schreef: Omschakeling van verdediging naar aanval Ik vond het vandaag geen slechte wedstrijd.Beter dan voorgaande wedstrijden.Alleen als Van Damme 100% fit is moet die altijd starten in de basis als centrale middenvelder.Durft meer dan Verheyden en Kestens centraal den bal opvragen om aanval op te bouwen. Op naar volgende week, het zal wel 1 keer beteren zekerst. Ik vind niet dat ge kestens kunt gaan wisselen door vandamme ze ook al zie ik vandamme ook geirn spelen._________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 11 Okt 2009, 18:17 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
direct na de match naar huis vertrokken;te neig ontgoocheld
we geven het weer weg,match moest op het uur gespeeld zijn we hebben de ploeg maar ze moeten dringend een reeks neerzetten om wa vertrouwen te hebben,ge ziet ze uit schrik terugkruipen op het einde |
| 11 Okt 2009, 18:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
bert schreef: blacky schreef: Omschakeling van verdediging naar aanval Ik vond het vandaag geen slechte wedstrijd.Beter dan voorgaande wedstrijden.Alleen als Van Damme 100% fit is moet die altijd starten in de basis als centrale middenvelder.Durft meer dan Verheyden en Kestens centraal den bal opvragen om aanval op te bouwen. Op naar volgende week, het zal wel 1 keer beteren zekerst. Wekenlang wordt er geschreeuwd dat Kestens moet terugkomen en nu plots moet Van Damme spelen. Voor de rest kijk ik persoonlijk uit naar Seminck zijn terugkeer. Siereveldt en B Moreels, samen met de keeper waren denk ik een spelletje aan het spelen gedurende gans de match .Wie durft de bal naar voor shotten??? Voor het percentage balbezit hebben ze in alle geval gezorgd. |
| 11 Okt 2009, 18:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
We zitten duidelijk in de hoek waar de klappen vallen en mogen van geluk spreken dat we op Torhout en tegen Oudenaarde de 3 punten pakten.
Ik weiger echter te geloven dat we met dit spelerspotentieel niet beter kunnen. De spelers hebben het moeilijk en wij als supporters hebben het moeilijk. Laten we samen uit dit diepe dal klauteren. Een ploeg als den Iendracht hoort niet thuis in derde, laat staan in de onderste regionen ervan. ![]() |
| 11 Okt 2009, 18:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
jammen schreef: We zitten duidelijk in de hoek waar de klappen vallen en mogen van geluk spreken dat we op Torhout en tegen Oudenaarde de 3 punten pakten. Ik weiger echter te geloven dat we met dit spelerspotentieel niet beter kunnen. De spelers hebben het moeilijk en wij als supporters hebben het moeilijk. Laten we samen uit dit diepe dal klauteren. Een ploeg als den Iendracht hoort niet thuis in derde, laat staan in de onderste regionen ervan. ![]() Ja, maar als ge hier leest dat ge steeds achter den bal kruipt als een stel bange wezels, dan moet ge nen trainer hebben die deze werking DURFT omgooien. VDH zou beter de eer aan zichzelf houden. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Okt 2009, 18:26 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Ja jongens, als ze die klotetrainer nu niet buiten gooien, dan zullen we op het einde van 't seizoen héél gelukkig mogen zijn als we volgend seizoen nog mogen meedoen in derde ...
En dat van geluk en andere blablabla is inderdaad meer dan dikke zever. Na een speeldag of tien begint uw geluk en uw ongeluk meestal wel in evenwicht te komen. Dat ze in Torhout door het oog van de naald gekropen zijn, nadat ze bij een 0-4 stand als 11 kiekens zonder kop begonnen te acteren, om dan nog te zwijgen van 's werelds grootste flutgeluksgoal tegen Oudenaarde enkele minuten voor tijd, zijn ze gemakkelijkheidshalve al vergeten. Gelukkig hebben ze die twee matchen nog gewonnen; anders hadden we daar helemaal schoon gestaan ... Geen lijn, geen inzet, fouten die ge in de jeugd nog niet ziet, geen fysiek ... en dat met een ploeg die wellicht vier keer zo duur is dan die van al diegenen die in de eerste kolom van 't klassement staan en bovendien volgens mij toch ook over meer dan genoeg talent beschikt om op zijn minst een zeer rustig seizoen te spelen ... ze mogen gerust het schaamrood op de wangen krijgen! Welke trainer er komt, kan mij eigenlijk niet veel schelen. Ik hoop vooral dat hij rap komt en dat hij onze vedetten een keer het ABC van het realistisch voetbal bijbrengt! En dat hoeft volgens mij zeker geen dure vogel à là Van Wambeke te zijn. Dat was trouwens een fantastische speler waar we heel veel aan gehad hebben, maar ook wel een beetje een salonvoetballer, zoals we er nu al veel te veel lopen hebben. En dat tegen een tegenstander die U eigenlijk zo ongeveer de drie punten in de schoot gooit, en dit voor de tweede week op rij ... Ik ga hier stoppen, want mijn colère wordt met de minuut groter! |
| 11 Okt 2009, 18:27 |
|
| Pagina 8 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 21 Volgende |