|
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Fillou schreef: Revolutie? Goh ... er moet wel iets gebeuren. En wel meteen , willen we geen degradatievoetbal spelen .... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Okt 2009, 19:36 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Sjans da men vanaf vandoag "een hoop ver de hopelozen" emmen;
Damiaan De Veuster is oilig ; hoop doet leven en father Damian zal ons oit de pit halen. Amen |
| 11 Okt 2009, 19:38 |
|
|
Junior
borre31 schreef: bert schreef: blacky schreef: Omschakeling van verdediging naar aanval Ik vond het vandaag geen slechte wedstrijd.Beter dan voorgaande wedstrijden.Alleen als Van Damme 100% fit is moet die altijd starten in de basis als centrale middenvelder.Durft meer dan Verheyden en Kestens centraal den bal opvragen om aanval op te bouwen. Op naar volgende week, het zal wel 1 keer beteren zekerst. Ik vind niet dat ge kestens kunt gaan wisselen door vandamme ze ook al zie ik vandamme ook geirn spelen.Dan moet ge maar met Kestens en Van Damme centraal in het middenveld spelen en De Schutter terug in de verdediging zetten.Constant moest er gewerkt worden met lange laterale passen over de flanken.Geen enkele centrale middenvelder die den bal durfde opeisen om centraal een aanval of een combinatie op te bouwen. |
| 11 Okt 2009, 19:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
bert schreef: borre31 schreef: bert schreef: Ik vond het vandaag geen slechte wedstrijd.Beter dan voorgaande wedstrijden.Alleen als Van Damme 100% fit is moet die altijd starten in de basis als centrale middenvelder.Durft meer dan Verheyden en Kestens centraal den bal opvragen om aanval op te bouwen. Op naar volgende week, het zal wel 1 keer beteren zekerst. Ik vind niet dat ge kestens kunt gaan wisselen door vandamme ze ook al zie ik vandamme ook geirn spelen.Dan moet ge maar met Kestens en Van Damme centraal in het middenveld spelen en De Schutter terug in de verdediging zetten.Constant moest er gewerkt worden met lange laterale passen over de flanken.Geen enkele centrale middenvelder die den bal durfde opeisen om centraal een aanval of een combinatie op te bouwen. Dat noemen ze nu met een EI in uw broek voetballen! |
| 11 Okt 2009, 19:41 |
|
|
Scholier
Allé mannen ... join the club ... bij ons op Racing Mechelen is het al even erg. Straks moeten wij binnen een paar weken nog een degradatietopper gaan spelen. Ik had het voor het seizoen anders verwacht. Pfff, sterkte ... we zullen elkaars steun nog kunnen gebruiken !
|
| 11 Okt 2009, 20:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Makke schreef: Allé mannen ... join the club ... bij ons op Racing Mechelen is het al even erg. Straks moeten wij binnen een paar weken nog een degradatietopper gaan spelen. Ik had het voor het seizoen anders verwacht. Pfff, sterkte ... we zullen elkaars steun nog kunnen gebruiken ! tzal wel zo zijn makke , 13 dec is nog de enigste wedstrijd waar ik naar uitkijk ![]() |
| 11 Okt 2009, 20:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben enorm teleurgesteld. Ik vond ons vandaag zeker niet slecht spelen en we verdienden zeker de overwinning. We hebben kansen genoeg gehad, maar ze spijtig genoeg niet afgemaakt. Gebrek aan inzet kan je niemand verwijten, wel dat ze spelen als angsthazen. Wat de oplossing is, weet ik ook niet meer, maar een trainerswissel lijkt me het makkelijkste. Ik heb vandaag Van Wambeke en De Wispelaere in het stadion gezien. Persoonlijk twijfel ik of Van Wambeke een goeie keuze zou zijn. Behalve bij Temse ook nog niet veel getoond als trainer. Spijtig dat De Wilde en Geeraerd sinds deze week een ploeg hebben.
K ben er nog altijd niet goed van, zo teleurgesteld... ![]() |
| 11 Okt 2009, 20:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Smetje schreef: Ik ben enorm teleurgesteld. Ik vond ons vandaag zeker niet slecht spelen en we verdienden zeker de overwinning. We hebben kansen genoeg gehad, maar ze spijtig genoeg niet afgemaakt. Gebrek aan inzet kan je niemand verwijten, wel dat ze spelen als angsthazen. Wat de oplossing is, weet ik ook niet meer, maar een trainerswissel lijkt me het makkelijkste. Ik heb vandaag Van Wambeke en De Wispelaere in het stadion gezien. Persoonlijk twijfel ik of Van Wambeke een goeie keuze zou zijn. Behalve bij Temse ook nog niet veel getoond als trainer. Spijtig dat De Wilde en Geeraerd sinds deze week een ploeg hebben. K ben er nog altijd niet goed van, zo teleurgesteld... ![]() De Wispelaere, een van de beste trainers die de laatste jaren op onze bank zat ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Okt 2009, 20:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
|
| 11 Okt 2009, 20:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Peter volgt ons al een paar weken en glimlachte toe ik hem vertelde dat het nu aan hem was.
Enfin, we zullen wel zien wat er gebeurd. Ik hoop op een paar seconden sportieve moed van ons bestuur om KVH te bedanken voor zijn aanwezigheid (bewezen diensten ligt momenteel gevoelig vrees ik). Ik hoop dat ons bestuur nog iemand kan vinden die bekwaam is en wil werken op een trainerkerkhof als het onze. |
| 11 Okt 2009, 20:36 |
|
|
Vaste Waarde
Kris Janssens, Marc Schaessens, Daniel Simmes en Gunther Thiebaut waren er ook (tribune E).
Doch geen illusies jongens, die waren er voor een trainerscursus. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 11 Okt 2009, 20:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
nonkeltje schreef: Kris Janssens, Marc Schaessens, Daniel Simmes en Gunther Thiebaut waren er ook (tribune E). Doch geen illusies jongens, die waren er voor een trainerscursus. Ze zullen vandaag veel bij geleerd hebben e_________________ Iendracht till i die!! |
| 11 Okt 2009, 20:44 |
|
|
Vaste Waarde
JA den iendracht is vooral de plaats om te leren hoe het niet moet !
[quote = "nonkeltje"] Kris Janssens, Marc Schaessens, Daniël Simmes en Gunther Thiebaut waren er ook (tribune E). Doch geen Illusies jongens, die waren er voor een trainerscursus. [/ Quote] |
| 11 Okt 2009, 20:46 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Waarover moet je nu leuteren na deze match? Waren we zo slecht? Was er geen inzet? Hadden we geen kansen? Was er geen organisatie? Speelde X niet of Y wel? Bla bla fucking bla. Trainer buiten smijten, diene laten starten, dienen achterstevoren laten spelen, nen anderen beter laten worsten draaien…. allemaal dikke bullshit. We zitten in de hoek waar de klappen vallen. Voetbal is verre van enkel een technisch spelletje. Het “koppeke” daar worden vele matchen gewonnen en spijtig genoeg verloren. En daar gaat het unfuckinbelievable verkeerd bij ons. Je ziet het zo aankomen. Moest het een film zijn ik zou denken dat diene van Thuis het geschreven heeft…..vreselijk slecht en vooral frustrerend voorspelbaar. Tragikomisch heet dat dan. Enkel het komische ontgaat mij….
Ik doe mijn vreeeeeeeselijke best om te hopen dat er een mirakel oplossing is van trainer buiten, als dienen terug komt, 6-1-8 of 5-7-6 spelen maar ik vrees ervoor. De oplossing is pas makkelijk als de oorzaak te vinden is…. Neig ontgoocheld en gefrustreerd… maar op naar Deinze (mijnen achtertuin …), minder punten als vandaag gaan we in ieder geval niet krijgen… |
| 11 Okt 2009, 20:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'.
Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'. Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ... |
| 11 Okt 2009, 21:02 |
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |