|
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Vandensteen - Van Hauwermeiren - Vanderhaeghen - DANK U!!
Voorzitter grijp aub in of we gaan richting E.Meldert!!! |
| 11 Okt 2009, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
AlostanA schreef: Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'. Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'. Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ... Lord was verre van slecht vandaag _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Okt 2009, 21:11 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
De Brandt Wim schreef: Vandensteen - Van Hauwermeiren - Vanderhaeghen - DANK U!! Voorzitter grijp aub in of we gaan richting E.Meldert!!! Van den steen heeft het nooit gekost en zal het nooit kunnen die mens heeft enkel geld maar weinig voetbalverstand, spijtig maar het is zo. |
| 11 Okt 2009, 21:14 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Stijn schreef: http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2009-10-11/voetbal-e-aalst-temse/ beelden van de wedstrijd. tis vriendelijk maar ik ben de beelden van den eendracht een beetje beu op't moment. wat is eigenlijk de overtreffende trap van "het hangt mijn kloten uit"? |
| 11 Okt 2009, 21:17 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
CeltiC1919 schreef: Stijn schreef: http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2009-10-11/voetbal-e-aalst-temse/ beelden van de wedstrijd. tis vriendelijk maar ik ben de beelden van den eendracht een beetje beu op't moment. wat is eigenlijk de overtreffende trap van "het hangt mijn kloten uit"? ze kunnen mijn kloten kussen? ![]() _________________ iendracht! |
| 11 Okt 2009, 21:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De_steve schreef: AlostanA schreef: Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'. Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'. Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ... Lord was verre van slecht vandaag Allez komaan, ik heb hem tot hiertoe altijd verdedigd, maar buiten zijn doelpunt heeft hij niks klaar gekregen vandaag. Hij is gewoon niet fit, punt uit. |
| 11 Okt 2009, 21:23 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
CeltiC1919 schreef: Stijn schreef: http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2009-10-11/voetbal-e-aalst-temse/ beelden van de wedstrijd. tis vriendelijk maar ik ben de beelden van den eendracht een beetje beu op't moment. wat is eigenlijk de overtreffende trap van "het hangt mijn kloten uit"? Misschien is het "doe uw broek toe, uw kloten hangen er nu echt uit " Kijk toch maar eens naar de beelden. De 2-0 is zeker geen offside (iemand een andere mening?????????) en heb je een gans andere match |
| 11 Okt 2009, 21:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
jongens, geen paniek!
Ik vind onze transfers wel goed, het enige probleem is VERTROUWEN! Er staat een ploeg op het veld dat wel wil, het ook kan , maar gewoon niet durft. We komen altijd 1-0 voor en nadien is het met de billen toe hopen dat we weer al eens geen lukie goal tegen krijgen. We vragen er gewoon zelf om we gaan zover achteruit spelen dat de bal wel eens goed moet vallen voor de tegenstander. |
| 11 Okt 2009, 21:30 |
|
|
rollo29 schreef: CeltiC1919 schreef: Stijn schreef: http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2009-10-11/voetbal-e-aalst-temse/ beelden van de wedstrijd. tis vriendelijk maar ik ben de beelden van den eendracht een beetje beu op't moment. wat is eigenlijk de overtreffende trap van "het hangt mijn kloten uit"? ze kunnen mijn kloten kussen? ![]() dat zou mij - sommige gevallen - nog enig plezier verschaffen, iets waar eendracht madrid al een tijdje niet meer in geslaagd is ;o) |
| 11 Okt 2009, 21:32 |
|
|
boer touch schreef: jongens, geen paniek! Ik vind onze transfers wel goed, het enige probleem is VERTROUWEN! Er staat een ploeg op het veld dat wel wil, het ook kan , maar gewoon niet durft. We komen altijd 1-0 voor en nadien is het met de billen toe hopen dat we weer al eens geen lukie goal tegen krijgen. We vragen er gewoon zelf om we gaan zover achteruit spelen dat de bal wel eens goed moet vallen voor de tegenstander. nog andere dan drankproblemen? ![]() |
| 11 Okt 2009, 21:34 |
|
|
Miniem
Geen paniek...het kon noch slechter.
En wanneer denkt boer touch dat het beter zal gaan ...laat dan iets weten,we zullen vanaf dan terug ticketje kopen. Dit is de slechtste serie die we al gehad hebben ook al vinden de huidige sportieve celleden dat de vorige besturen totale losers waren.Hun resultaten waren wel beter!!!!!!!!! |
| 11 Okt 2009, 21:34 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
De_steve schreef: AlostanA schreef: Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'. Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'. Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ... Lord was verre van slecht vandaag Lord heeft vandaag zelfs goed mee verdedigd. Iemand heeft gisteren zeker naar Belgie-Turkije gekeken ![]() |
| 11 Okt 2009, 21:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
scarfie schreef: De_steve schreef: AlostanA schreef: Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'. Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'. Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ... Lord was verre van slecht vandaag Lord heeft vandaag zelfs goed mee verdedigd. Iemand heeft gisteren zeker naar Belgie-Turkije gekeken ![]() Om vervolgens stil te staan bij elke aanval. Hij is intrinsiek misschien de beste van gans derde klasse maar iemand moet hem dringend eens wakker schudden. |
| 11 Okt 2009, 21:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
was er vandaag nog es bij...
1. zonder Troch vond ik het beter draaien op het middenveld dan met Troch... (hint hint hint) 2. als je 4-5-1 speelt met Depoitre in de punt, dan moet je als trainer Depoitre de opdracht geven in de punt te blijven en de aanvallende spelers van de 5 op het middenveld de actie te laten maken en de laatste pass aan hem te laten geven. Vandaag heb ik Depoitre meer naar de flanken zien lopen om de actie te maken en dan de bal voor te zetten. Op Lord na hebben we dan gewoon geen scorend vermogen. Dus ofwel speel je volgens het systeem, ofwel VERANDER je het systeem. maar goed, zoals volgens nog steeds zovelen op dit forum is er niets aan de hand, en geen reden tot paniek. dus volgende week op naar Deinze, lekker positief doen en dan weer met pech, slechte arbiter, en lucky tegengoals terug naar huis en positief blijven voor de volgende week en het orkest op de titanic speelde lustig voort... blub blub blub blub ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 11 Okt 2009, 22:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Gelijk,heb je. Nieuwe trainer of niet het zal misschien niet veel uitmaken. Maar laten begaan doet nog minder uit. Het enige wat misschien iets kan veranderen, is een trainerswissel, en dat is dan nog geen zekerheid. Maar op dit moment zou je haast jaloers zijn op mensen met stadionverbod. Wij als supporters verdienen dit niet ! ![]() |
| 11 Okt 2009, 22:43 |
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |