Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
De_steve schreef:
AlostanA schreef:
Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'.
Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'.
Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ...

Lord was verre van slecht vandaag

Buiten zijn goal heb ik er anders nie te veel van gezien. Had zelfs moeite om een bal deftig te controleren... Verre van slecht? Superslecht ja ! En kom nu nie af dat hij met 1 fase een match kan beslissen want das al een tijke geleden zelle

11 Okt 2009, 22:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
De_steve schreef:
AlostanA schreef:
Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'.
Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'.
Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ...

Lord was verre van slecht vandaag

jawat, ik zat toch op een andere match dan ?
Hij heeft toch wel de volle 30 minuten zijn taak kunnen uitvoeren....lopen en druk zetten :hmm:
De trainer is gestart met op papier de beste 11 (op Seminck na) die je kunt bij elkaar krijgen met deze ploeg, kwam op een ideaal moment op voorsprong en gaf het dan nog op meesterlijke wijze uit handen door als angsthazen achteruit te gaan spelen....
We speelden inderdaad één van onze betere matchen van het seizoen, maar om dat nu plotseling "goed" te gaan noemen ? Resultaatsvoetbal tot en met, tot zelfs in het lachwekkende toe de bal achteraan rond spelen en dan nog 1-2 op u kl*ten krijgen.... komaan zeg.... :haha:
We kunnen zo nog tot aan de winterstop 1-2 gaan spelen... op een moment moet je eens "iets" doen hé.

11 Okt 2009, 22:50
Nationale Ploeg

Eerste 75 min vond ik ons gezien de laatste maanden redelijk goed spelen. Gaven weinig of geen kans weg, stonden 1-0 voor en controleerden rustig de match. Tot dan klopte het voor mij, al mochten de heren vooraan er wel al eentje meer gescoord hebben.

Dan krijgt ge alweer zo een schijtgoal binnen en ziet ge ze letterlijk daveren op hun benen. VDH stond voordien al een kwartier te tieren dat ze hoger moeten spelen en ze blijven kamperen aan de eigen 16. Tja dan ist idd den trainer zijn fout dat ge ook later nog de fatale killer slikt....

Smijt em buiten en tgaat geen lap opbrengen. Den duvel zit in de kop en zolang dienen daar zit moogt ge uitpakken met wie wat waar en al wat ge wilt. Tkan u alleen maar geld kosten.

*** Com'on you Spurs ***

11 Okt 2009, 22:52
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
scarfie schreef:
Waarover moet je nu leuteren na deze match? Waren we zo slecht? Was er geen inzet? Hadden we geen kansen? Was er geen organisatie? Speelde X niet of Y wel? Bla bla fucking bla. Trainer buiten smijten, diene laten starten, dienen achterstevoren laten spelen, nen anderen beter laten worsten draaien…. allemaal dikke bullshit. We zitten in de hoek waar de klappen vallen. Voetbal is verre van enkel een technisch spelletje. Het “koppeke” daar worden vele matchen gewonnen en spijtig genoeg verloren. En daar gaat het unfuckinbelievable verkeerd bij ons. Je ziet het zo aankomen. Moest het een film zijn ik zou denken dat diene van Thuis het geschreven heeft…..vreselijk slecht en vooral frustrerend voorspelbaar. Tragikomisch heet dat dan. Enkel het komische ontgaat mij….
Ik doe mijn vreeeeeeeselijke best om te hopen dat er een mirakel oplossing is van trainer buiten, als dienen terug komt, 6-1-8 of 5-7-6 spelen maar ik vrees ervoor. De oplossing is pas makkelijk als de oorzaak te vinden is….
Neig ontgoocheld en gefrustreerd… maar op naar Deinze (mijnen achtertuin …), minder punten als vandaag gaan we in ieder geval niet krijgen…

ben het min of meer eens
je mag dan al terecht ontgoocheld zijn over hoe momenteel een aantal tranfsers niet opleveren wat we'r hadden van verwacht, maar op basis van de match van vandaag moeten we den trainier toch niet afknallen zeker?

volgens mij hebben de beste spelers gespeeld, en hebben ze gedaan wat ze moeten doen, aanvallen en vooral de bal laten circuleren, aan een vrij hoog tempo.

trouwens als ze zelfs bij tv oost zeggen dat we niet geheel onterecht niet akkoord waren met de ref, dan zal er wel wa stront aan de knikker gezeten hebben zeker? ok, alles op dat komisch trio steken, da's er wat over... uiteindelijk moeten wij leren onze kansen af te maken. met de rust moeten we drie nul voorstaan: zo simpel is het... maar ik vvind niet dat we op basis van vandaag kristiek moetenhebben op den trainer. ervoor zorgen dat onze aanvallers tussen de palen mikken, dat is nogal moeilijk vanop de bank.

ik vraag me trouwens zeer sterk af wat nen anderen trainer daar zou aan veranderen. en van wambeke, wa heeft die feitelijk als trainer al bewezen??? tspel begint weer

als we gewoon 1-0 behouden dan was het allemaal goed geweest...

tzat vandaag gewoon enorm tegen, tegen 12man.

11 Okt 2009, 23:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Davy schreef:
dan hadden we 10 op 24 :hmm:

11 Okt 2009, 23:08
Miniem

'T Zit al 8 matchen tegen!!!
Vorig jaar werden hier managers , spelers en trainers met de grond gelijk gemaakt op dit forum en we hadden dubbel zoveel punten.
Nu gaat alles prima :stom:

11 Okt 2009, 23:12
Nationale Ploeg

Bram schreef:
Davy schreef:

Van 7 op 21 in 1 match naar 24 op 24 heb ik nog geeneen ploeg zien realiseren alleszins.

*** Com'on you Spurs ***

11 Okt 2009, 23:13
Scholier

Leeftijd: 46
We moeten t inderdaad vandaag niet allemaal op de trainer steken en ja we hadden de scheidsrechters niet mee, maar dat zijn wel weer allemaal goedkope excuses he, k heb VDH na de match nog in de koepel zien staan, k moet zeggen hij verliest er zijn glimlach niet bij, en ja, nu was t feit dat Troch moest vervangen werden dat het waarschijnlijk weer misliep, en zo heb je altijd wel excuses niet, want als Depoitre zijn schorsing moet uitzitten en we verliezen, dan zal t weer zijn dat we geen aanspeelpunt hebben en zo kun je altijd wel excuses verzinnen.
Feit is dat we fysiek gewoon niet in staat zijn om 90 minuten voetbal aan te kunnen en dat mogen we wel volledig op den trainer afschuiven. En Lord die vandaag aan de aftrap stond, dat was gewoon omdat het zijn laatste kans was, vandaag moest hij laten zien dat hij een plaats bij de wedstrijdkern van 15 waard was. T ligt misschien aan mij, maar is dat een reden om iemand te laten starten en moet daarvoor Podevijn dan naar de bank???? T zou beter de trainer zijn laatste kans geweest zijn, want ik vind dat hij genoeg geknoeid heeft nu, fysiek zijn we niet in orde, alle weken spelen er andere, en na 8 wedstrijden moet je niet meer spreken van 'we hebben geen geluk' dan sta je waar je moet staan. Aan zijn uitleg zal t nooit liggen, maar alles in de praktijk omzetten, das weer wat anders. Zijn illustere voorganger Dillen die kon t ook altijd goed uitleggen, maar die won tenminste af en toe nog eens.
En van mijn part mag Etienne De Wispelaere gerust terug komen, ik ben er van overtuigd dat het zal beter gaan!!!!
Handelen nu heren van t bestuur of t wordt nog een lang seizoen degradatievoetbal.

11 Okt 2009, 23:19
forumlegende

Bram schreef:
Davy schreef:

idd, en ik ben de eerste om toe te geven dat dit veel te mager is, gezien de spelers in onze kern, en dat komt doordat er een aantal draken van matchen in zaten waar we niet eens een middenveld hadden

vandaag stond er onder andere met de injectie van nen wouter moreels en ne kristof kestens en een zeer sterke de schutter (weeral) een zeer degelijk middenveld. maar als onze spitsen niet scoren en ze vlaggen vooraan alles af.. tja dan krijgt ge wel eens het deksel op de neus

akkoord dat we veeeel verder hadden moeten staan, maar op basis van vandaag vind ik niet dat we met zijn allen naar de trainer moeten wijzen. ik besef dat iedereen zeer ontgoocheld is... maar in principe, kan ik mij bij de nederlaag neerleggen, omdat ze bij tijds goed voetbal hebben gespeeld, het ontbreekt ons aan ne killer, ni meer ni minder.

ik ben trouwens niet akkoord over dat "achteraan het balletje rond tikken uit schrik"... ze hebben inderdaad achteraan bij tijds lateraal gespeeld om 't spel hier en daar te verleggen, maar het was zeker niet "a la franck" he, het was duidelijk met de bedoeling om voetbal te spelen, en niet zomaar den bal naar voor te stampen, ik kan dat eerlijk gezegd alleen maar apprecieren. onze ploeg heeft dit zeker niet verdiend, en die van temse hebben ook veel te veel gekregen.

10 of 7 op 24 tis allemaal te weinig, maar goed, da's nu eenmaal de situatie he... en in derde klasse ligt winst en verlies nu eenmaal zeer dicht bij een, en is er op uitzondering van boom, denk ik geen ploeg die 'imponeert' .

11 Okt 2009, 23:23
forumlegende

iendracht veroit schreef:
We moeten t inderdaad vandaag niet allemaal op de trainer steken en ja we hadden de scheidsrechters niet mee, maar dat zijn wel weer allemaal goedkope excuses he, k heb VDH na de match nog in de koepel zien staan, k moet zeggen hij verliest er zijn glimlach niet bij, en ja, nu was t feit dat Troch moest vervangen werden dat het waarschijnlijk weer misliep, en zo heb je altijd wel excuses niet, want als Depoitre zijn schorsing moet uitzitten en we verliezen, dan zal t weer zijn dat we geen aanspeelpunt hebben en zo kun je altijd wel excuses verzinnen.
Feit is dat we fysiek gewoon niet in staat zijn om 90 minuten voetbal aan te kunnen en dat mogen we wel volledig op den trainer afschuiven. En Lord die vandaag aan de aftrap stond, dat was gewoon omdat het zijn laatste kans was, vandaag moest hij laten zien dat hij een plaats bij de wedstrijdkern van 15 waard was. T ligt misschien aan mij, maar is dat een reden om iemand te laten starten en moet daarvoor Podevijn dan naar de bank???? T zou beter de trainer zijn laatste kans geweest zijn, want ik vind dat hij genoeg geknoeid heeft nu, fysiek zijn we niet in orde, alle weken spelen er andere, en na 8 wedstrijden moet je niet meer spreken van 'we hebben geen geluk' dan sta je waar je moet staan. Aan zijn uitleg zal t nooit liggen, maar alles in de praktijk omzetten, das weer wat anders. Zijn illustere voorganger Dillen die kon t ook altijd goed uitleggen, maar die won tenminste af en toe nog eens.
En van mijn part mag Etienne De Wispelaere gerust terug komen, ik ben er van overtuigd dat het zal beter gaan!!!!
Handelen nu heren van t bestuur of t wordt nog een lang seizoen degradatievoetbal.

tuurlijk , en zet er een andere trainer, en ze gaan alle matchen winnen... sure
voetbal is heel simpel he... ge verliest wa te veel naar uw goesting, ge zet er nen anderen trainer op de bank, en probleem opgelost. hij zou bzich soms best wat inhouden in zijn uitlatingen, daar ben ik het mee eens... soit...voor mijn part moet den trainer niet vliegen... ze mogen met nieuwjaar de kern wat uitdunnen, en versterken met iemand die goalen maakt...

11 Okt 2009, 23:29
Scholier

Ik denk niet dat er velen zullen beweren dat er op basis van deze match naar de trainer moet gewezen worden maar we zijn wel al 8 matchen ver hé en in de voorgaande matchen zijn er genoeg zaken die kunnen aangehaald worden waar we wel naar de trainer mogen wijzen, zeker wat betreft dan de fysieke paraatheid van de spelersgroep.
En als je onderin staat, na toch niet zo'n verschrijkkelijk moeilijk programma gehad te hebben (Hamme, Deinze, Sint-Niklaas moeten zelfs nog volgen) dan is t wel duidelijk dat er iets schort en ligt het zeker niet aan het geen geluk hebben alleen, dan is t duidelijk dat er iets moet gebeuren willen ze nog een 'rustig' seizoen in de middenmoot draaien, zoniet zie k het toch wel vrij pessimistisch in en ik denk dat ik niet alleen ben (t was misschien deels uit frustratie, maar de reactie van een deel van de supporters op de zittribune gezien na de 1-2, t was duidelijk aan wie zijn adres ze bedoeld waren en de persoon zelf heeft het ook duidelijk gehoord want hij heeft zich omgedraaid naar die supporters, is t nie trainer???)

11 Okt 2009, 23:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
De Brandt Wim schreef:
Vorig jaar werden hier managers , spelers en trainers met de grond gelijk gemaakt op dit forum en we hadden dubbel zoveel punten.

jongen toch, ik weet niet wie je bent, maar je al je posts zijn ook met een duidelijke invalshoek gegeven :hmm:

ten eerste : het gaat nu helemaal niet goed :kots:
ten tweede : vorig jaar ging het even slecht :kots:

dus ben blij dat de boel vorig jaar opgekuist werd, en als het op deze manier blijft doorgaan, zal er van 't jaar nog eens gekuist mogen worden.

Dus uw "nostalgie" naar het dubbel aantal punten van vorig jaar is totaal misplaatst, want ik heb toen even hard zitten wenen na elke match als dit jaar. So GET A LIFE :wave:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

11 Okt 2009, 23:33
forumlegende

los van alle vonnissen die hier al zijn geveld geweest,
vind ik persoonlijk het vermelden waard: de meer dan degelijke prestatie van Wouter Moreels... wat een verademing, wa ne vechter, chapeau!! hiervoor komen mensen (denk ik) naar 't stadion

11 Okt 2009, 23:38
Scholier

Daar heb je gelijk in Davy, k ben ook heel blij dat ie terug is, want t is echt ene dat knokt voor iedere bal en t is ne winnaar zo hebben we t graag, voor mij is ie dan ook man van de match.

11 Okt 2009, 23:43
Ancien

De Brandt Wim schreef:

Zeg kameraad, als uw bijdrages zich beperken tot dit soort onzin, hou ze dan voor u hé... Als De Ridder vorig jaar gasten als Arnold niet buiten had gewerkt van dag 1 van de voorbereiding om ze te vervangen door Wouters, Boussoufa's en andere Iakovlievskis, Van Mieghem een contract voor 5 jaar laat tekenen en VOORAL het grootste konijn dat Dillen was hier niet had binnengeloodsd, hadden we misschien allemaal zo diep niet gezeten... Spreek over de match of zeg helemaal niks..

Over de match vandaag -> je mag 80 minuten counteren,een hele tweede helft man op man achteraan bij die gasten, met eigenlijk een aanvaller op de linksachter en de keeper van de tegenpartij heeft toch nog minder ballen moeten pakken dan VDN... Heb je dan geen probleem??

Over die verademingen gesproken - klopt ja, Moreels was heel sterk... Maar je ziet dat hij ook, net zo min als Troch, het collectief falen in het laatste halfuur kan vermijden... Het is duidelijk dat het probleem niet alleen aan de poppetjes ligt, maar een structureel probleem is...

11 Okt 2009, 23:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21