Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
:lol: :lol: :lol: Als we dachten dat de heer dillen het slechtste was dat we al hadden gehad sloegen we blijkbaar de bal compleet mis.....
Verbeter me als ik verkeerd ben maar zijn der hier veel supporters die zelf nog voetballen????
Met alle respect maar week in week uit gedurende een 45 minuten belachelijk voor je rechthoek camperen, dat zie je zelfs in het liefhebbersvoetbal niet !!!!!!
De enige vraag dat ik me stelde vanaf minuut 46 was wanneer temse ging gelijkmaken. Ik was zelfs optimistisch want een verlies met nog een tweede tegentreffer had ik niet ingecalculeerd.
Vraag aan iedere speler die zelfs in liefhebbersvoetbal speelt en die zoiets alweer ziet gebeuren en hij weet daar geen antwoord op.....
Tis gewoon te belachelijk voor woorden, de kwaliteit is der in spelersgroep maar ons trainerken zet ons op een mooie degradatieplaats....
oja, depoitre speelt voor mij een prima match.....het systeem vraagt ( terecht) dat hij als spits ballen aan pakt en kaatst, hij deed dat voortreffelijk, alleen vond hij niemand om af te spelen omdat ze aan onze eigen backlijn nog liepen......
vandaag ook opgemerkt dat zelfs lord in tweede helft al liep te verdedigen......
eigenlijk ben ik totaal niet teleurgesteld, het was eerder een komisch schouwspel van de heer van der haeghen....... Een supporter kan na vandaag allerminst ontgoocheld zijn........ spelers moeten opdrachten uitvoeren, ook al zijn het doldwaze......

12 Okt 2009, 0:24
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Och jongen, tis toch nooit goed, 't is altijd een jonk of een ei, 't zit ier vol johan cruyffkes die allemaal peizen dat ze 't zij allemaal beter kunnen...

ze hebben de kansen weldegelijk gehad, gisteren... als ze ze niet binnen 't kader shotten, dan kunde moeilijk winnen... en zo simpel was het gisteren.

altijd alles willen platredeneren... ik krijg er 't schijt af... tgaat hier over een voetbalmatch he zeg, niet over een hartoperatie.

12 Okt 2009, 8:17
Nationale Ploeg

Gisteren alweer match met twee gezichten gezien:
Eerste helft tonen we dat we met deze ploeg zeker een plaatsje in de top 5 kunnen behalen,
tweede helft tonen we waarom we tot de degradatiekandidaten behoren en waarom we nauwelijks punten pakken...

12 Okt 2009, 8:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marc2 schreef:
de schutter : 5 punten ( voorspelbaar op de verdedigende mid omdat iedereen wist dat hij het slachtoffer ging zijn van de minste minuut dat hij niet meer in centrale verdediging stond maar zoals voorspeld ook daar zich subliem van zijn taak kwijtend)

Wat zever is dat nu? De Schutter was helemaal niet het slachtoffer, maar stond nu op de positie waar hij gewoon het best tot zijn recht komt. Als breker op het middenveld kan die jongen het nog ver schoppen volgens mij.

12 Okt 2009, 9:13
Ancien

Ontgoocheld en ziek door de gang van zaken.
Wanneer gaat men ingrijpen, de dirigent is toch verantwoordelijk voor het niveau van zijn orkest of gaat men wachten tot het kalf verdronken is?
Ik ben niet altijd een voorstander geweest van een te vlugge trainerswissel, maar nu begin ik mij ernstig ongerust te maken.
Als je ziet zonder namen te noemen, dat een groot deel geen negentig minuten aankan, dan stel ik mij serieuse vragen bij de fysieke paraatheid van de spelersgroep.
En wie is daar verantwoordelijk voor?
De heren van het bestuur zijn er blijkbaar gerust in, maar geloof me vrij de toestand wordt stilaan dramatisch, dus mijne heren doe iets voor de situatie catastrofaal is. :EA:

12 Okt 2009, 9:14
Nationale Ploeg

Na een nachtje afkoelen en bekomen van de ontgoocheling heb ik de volgende opmerkingen:

* We zijn bepikt.
* Tweede helft kruipen we terug achteruit, maar niet vanaf minuut 46 én we komen er nog af en toe uit. Nog altijd niet genoeg, maar wel al beter...
* Onze aanvallers moeten ne keer op afwerking trainen
* Lord is momenteel een invaller, zat na 35 minuten al bijna dood, spijtig genoeg.

Bijzonder ontgoocheld gisteren, ben naar den auto gegaan net na de 1-2, maar uiteindelijk was het gisteren verre van het slechtste dat ik dit seizoen gezien heb.

Voor dit seizoen resten nog drie dingen: niet afgaan tegen Westerlo, in de eerste kolom proberen te geraken en een spitske bijkopen. Voor de rest zal't mss voor volgend jaar zijn.

12 Okt 2009, 9:20
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 39
Hugo schreef:
Wanneer gaat men ingrijpen, de dirigent is toch verantwoordelijk voor het niveau van zijn orkest of gaat men wachten tot het kalf verdronken is?
Ik ben niet altijd een voorstander geweest van een te vlugge trainerswissel, maar nu begin ik mij ernstig ongerust te maken.
Als je ziet zonder namen te noemen, dat een groot deel geen negentig minuten aankan, dan stel ik mij serieuse vragen bij de fysieke paraatheid van de spelersgroep.
De heren van het bestuur zijn er blijkbaar gerust in, maar geloof me vrij de toestand wordt stilaan dramatisch, dus mijne heren doe iets voor de situatie catastrofaal is. :EA:

(y)
Dat de heren van het bestuur er gerust in zijn, dat hebben we gisteren wel genoeg gezien...lekker dansen eten en drinken..'t Gaat goed met de Eendracht zou je zo zeggen...Gewoonweg DEGOUTANT..

:EA:

12 Okt 2009, 9:36
Miniem

Kan er mij dan iemand zeggen waar onze trainer dan WEL goed in is?
En dan liefst met betrekking tot het voetbal.
Misschien is hij ongelooflijk sterk op training. Maar in wedstrijden kan ik het niet vinden...

Wekelijks zitten er cursisten in het stadion van de Heizelschool :haha:
Die lachen hem toch gewoon uit de moment dat ze in hunnen otto stappen.

De basisploeg opstellen is nu niet echt moeilijk he. Dat kunnen de 1500 Dick Advocaat's in de tribune ook.
Allez, trek er 2 af.

Limpens was 't begin, Dillen zette het voort en VDH gaat het glansrijk afmaken.
:banana:

12 Okt 2009, 9:37
Junior

Ik lees hier dat de beste 11 in de basis stonden.Bijna volledig akkoord.Van Damme en Kestens als centrale middenvelders en Niels terug als centrale verdediger en Siereveld naar de bank.Siereveld deed verdedigend zijn taak meer dan behoorlijk, maar opbouwend is Niels veel sterker.En als Van Damme er niet bijloopt, wie durft den bal centraal in da middenveld opvragen en een combinatie over de grond opzetten? Niemand.

12 Okt 2009, 9:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
k weet niet hoe het in de statribune was (ik zat voor 1x in zittribune A met een abo van iemand die niet kon komen), maar daar werd in ieder geval luid 'trainer buiten' gescandeerd na de 1-2. Dat zal het bestuur toch ook efkes gehoord hebben ...

Voor de rest ben ik blij dat ik volgende keer weer in de K terecht kan, ik wou het niet geloven toen ik sommige commentaren las hier over het niveau van de gemiddelde zittribune supporter, maar na gisteren snap ik het al wat beter. Er was er daar eentje die na 25min vroeg aan zijn gebuur 'tegen wie spelen we nu in feite, das toch Willebroek niet?' en een andere was constant bezig 'geef de bal aan Perusovic, die staat ginder helemaal vrij op links' :lol:

12 Okt 2009, 9:46
nieuw in de eerste ploeg

Kiekesoepken schreef:
Hugo schreef:

(y)
Dat de heren van het bestuur er gerust in zijn, dat hebben we gisteren wel genoeg gezien...lekker dansen eten en drinken..'t Gaat goed met de Eendracht zou je zo zeggen...Gewoonweg DEGOUTANT..

:EA:

Nog een opmerking die ik wil maken buiten het sportieve, als ik zie wie er na de match in het restaurant allemaal binnen mag, ja dan stel ik mij daar toch ook wel vragen bij hoor.
Als ik zou sponsor zijn dan wil ik toch wel op mijn gemak zijn in het restaurant en achteraf niet in een halve kantine belanden. Op de koop toe staat ons bestuur dan nog regelmatig met spelers en andere belangrijke mensen buiten te discuteren, sorry maar voor zoiets heeft de voorzitter een bureel, of doe dat dan op zijn minst ergens op een rustige plaats en niet buiten waar zoiets naar mijn mening slecht overkomt tegover de supporters, zeker na zo een match. Echt professioneel kunt ge dat toch niet noemen.

12 Okt 2009, 9:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Ja, laten we het gewoone peupel maar in de kantines stoppen zodat de mensen met het geld rustig iets kunnen drinken en op hun wolk blijven (sry frankfurt danek uwe smillie efkes pik) :kots: :kots:

12 Okt 2009, 9:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
De_steve schreef:
AlostanA schreef:
Pfff, ze speelden nog niet eens zo slecht, maar wel 'zero points'.
Ik stel alleen maar vast in deze ploeg 'hoe duurder de speler', 'hoe minder hij oplevert'.
Geef Troch, Verheyden, zelfs Lord nen schip onder hun ...

Lord was verre van slecht vandaag

zijn eerste kwartier was heel goed :hmm:

12 Okt 2009, 10:05
nieuw in de eerste ploeg

Gaskonijn schreef:
Ja, laten we het gewoone peupel maar in de kantines stoppen zodat de mensen met het geld rustig iets kunnen drinken en op hun wolk blijven (sry frankfurt danek uwe smillie efkes pik) :kots: :kots:

Ben niet akkoord met uw redenering, Een club heeft sponsors nodig. Dat die mensen nu eenmaal een betere behandeling krijgen komt omdat ze er ook voor betalen.
Ik zou niet graag hebben dat er daardoor sponsors afvallen. In tijden van crisis is het zo al moeilijk genoeg om sponsors te vinden.
Ok, het wordt dikwijls als decadent bestempeld, maar nogmaals die mensen betalen daarvoor en elke topclub heeft dit nodig.
Vergelijk het met een concert, met een ticket van 10€ kan je toch ook niet op de eerste rij zitten.

12 Okt 2009, 10:09
Reserve

eintracht frankfurt schreef:
was er vandaag nog es bij...

1. zonder Troch vond ik het beter draaien op het middenveld dan met Troch... (hint hint hint)

2. als je 4-5-1 speelt met Depoitre in de punt, dan moet je als trainer Depoitre de opdracht geven in de punt te blijven en de aanvallende spelers van de 5 op het middenveld de actie te laten maken en de laatste pass aan hem te laten geven. Vandaag heb ik Depoitre meer naar de flanken zien lopen om de actie te maken en dan de bal voor te zetten. Op Lord na hebben we dan gewoon geen scorend vermogen.
Dus ofwel speel je volgens het systeem, ofwel VERANDER je het systeem.

maar goed, zoals volgens nog steeds zovelen op dit forum is er niets aan de hand, en geen reden tot paniek.

dus volgende week op naar Deinze, lekker positief doen :jepla
en dan weer met pech, slechte arbiter, en lucky tegengoals terug naar huis en positief blijven voor de volgende week

:wave:

en het orkest op de titanic speelde lustig voort... blub blub blub blub
:kots:

Volledig akkoord. De 4-5-1 werkt niet! En zeker niet met al die verdedigende mids. Een groot probleem: we hebben geen spitsen op overschot om van systeem te veranderen!

12 Okt 2009, 10:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21